Η καθιστική ζωή που κάνουμε οι περισσότερες από εμάς επιβαρύνει την πλάτη και τη μέση μας. Σε συνδυασμό με το στρες και με την τηλεργασία, που έχει γίνει καθεστώς για πολλούς εργαζομένους μέσα στους τελευταίους μήνες, οι πόνοι στις συγκεκριμένες περιοχές επιδεινώνονται, συχνά σε αφόρητο βαθμό. 

Έτσι, η trainer Ιωάννα Λαουμτζήδημιουργός του boutique γυμναστηρίου IL Exclusive Fitness, παρουσιάζει ένα workout πιο επίκαιρο από ποτέ, με έξι ασκήσεις που λειτουργούν σαν αντίδοτο για τους πόνους στην πλάτη ή τη μέση. Σούπερ γρήγορο, συνοδεύεται από την υπόσχεση, μέσα από την ενδυνάμωση των συγκεκριμένων περιοχών του σώματος, να μας βοηθήσει να απαλλαγούμε από τις ενοχλήσεις με φυσικό τρόπο, να βελτιώσουμε τη στάση του σώματός μας αλλά και τη διάθεσή μας.

Ο εξοπλισμός που περιέχει το IL Exclusive Fitness Box θα γίνει ο καλύτερος σύμμαχός μας για ένα πλήθος ασκήσεων στο σπίτι, ώστε να εκμεταλλευτούμε την περίοδο του lockdown για να αναδείξουμε τον καλύτερό μας εαυτό.

Πρόγραμμα για ανακούφιση από πόνους σε πλάτη & μέση

Εκτελούμε από 3 σετ 10 επαναλήψεων με 10" ξεκούρασης, δύο φορές την εβδομάδα για καλύτερα αποτελέσματα:

1. Reverse flyes with flex band

2. Bird dog with superband

3. Standing rows with handles band

4. Deadlifts with superband

5. Glute bridges with mini band

Δείτε το βίντεο:

Info

Περισσότερες πληροφορίες και παραγγελία του IL Exclusive Fitness Box: www.ioannalaoumtzi.gr, Facebook, Instagram, τηλ. 210 9918938. Περισσότερα workout στο κανάλι της Ιωάννας στο YouTube.

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

Photo by GMB Fitness on Unsplash
 

TAGS