ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Ino Mei: Πώς δημιουργήθηκε το luxury resort brand που λατρεύουν οι Ελληνίδες

Η σχεδιάστρια Ινώ Μέη έδωσε το όνομά της στην premium resortwear ετικέτα Ino Mei που ταυτίστηκε με το ελληνικό καλοκαίρι.

Ino Mei

Για πολλά χρόνια, οι Αθηναίοι, στο άκουσμα του ονόματος Ινώ Μεή, έφερναν στο νου του την εικόνας της ψηλόλιγνης φιγούρας με τα μακριά, στιλπνά μαύρα μαλλιά και το πηγαίο χαμόγελο. Την είχαν δει σίγουρα πίσω από τα decks να εναλλάσσει Metallica με Άννα Βίσση στα πλέον θρυλικά πάρτι "Metαλλα” που διοργάνωναν μαζί με τον Ηλία Φραγκούλη, άλλοι την ήξεραν ως φωτογράφο και όλοι την είχαν συνδέσει με την τέχνη του tattoo, μιας και είναι η ιδρύτρια του HeartbeatInk, του πρώτου και μοναδικού διαδικτυακού περιοδικού για το tattoo στην Ελλάδα.

Το brand Ino Mei ταυτίστηκε με το ελληνικό καλοκαίρι και τη διαχρονικότητα

Το 2015, η πολυπράγμων Ινώ Μέη, λάνσαρε την πρώτη της συλλογή με ρούχα, HeartbeatInk Apparel, εκπληρώνοντας έτσι ένα ακόμη όνειρό της, εκείνο του σχεδίου μόδας. Η πρώτη συλλογή που αποτελούνταν από κολάν και μαγιό - με υφάσματα με μοναδικά μοτίβα που παράγονται με ηθικό τρόπο στην Αθήνα, κάτι που συνεχίζεται μέχρι σήμερα - ήταν μία ακόμη εξέλιξη κάτω από την ομπρέλα του καλλιτεχνικού project HeartbeatInk.

Πολύ γρήγορα, μετά και από το άνοιγμα του πρώτου της showroom και art space το 2016, το brand μεγάλωσε και, αν και παραμένει πιστό στον πυρήνα της κουλτούρας του tattoo, αυτονομήθηκε και οδήγησε στη δημιουργία μιας luxury resortwear ετικέτας που πλέον λατρεύουν όλες οι Ελληνίδες.

Από το 2020, λοιπόν, στο άκουσμα του ονόματος Ινώ Μέη, οι Ελληνίδες φέρνουν στο μυαλό τους τα κιμονό με την εξαιρετική ύφανση, τα μαγιό με την τέλεια εφαρμογή και τα κυριολεκτικά μοναδικά grecian patterns του luxury swim & resort brand Ino Mei.

Γνωρίστε το brand Ino Mei και την δημιουργό τους

Ποια είναι η σχέση σου με τη μόδα;

Αγαπώ τη μόδα από μικρό παιδί. Σχεδίασα τις πρώτες μου κολεξιόν στο δημοτικό και τις οραματιζόμουν φορεμένες. Η επαφή μου - επαγγελματικά - με την σχεδίαση και την παραγωγή, ξεκίνησε το 2015, μέσω του άλλου μου brand και καλλιτεχνικού project HeartbeatInk, όταν θέλησα να αποτυπώσω μοτίβα μου, σε ρούχα. Το HeartbeatInk ξεκίνησε σαν διαδικτυακό tattoo magazine και πυλώνας της προβολής του ποιοτικού tattoo και ένα κομμάτι του εξελίχθηκε σε apparel. Εκφράζει την πιο εναλλακτική και ροκ πλευρά μου.

Το 2017 ξεκίνησα την swim & resort wear συλλογή, η οποία εκφράζει την πιο elegant και σικ πλευρά μου, σε συνδυασμό με την λατρεία μου για το καλοκαίρι και τη θάλασσα. Με τα μαγιό μου, έχω εξερευνήσει πολλούς βυθούς στις Κυκλάδες και όχι μόνο. Παρ’ όλο που το ύφος είναι resort, είναι εξαιρετικά ανθεκτικά και έχουν φτιαχτεί και για να κολυμπιούνται. Όπως και τα ρούχα που σχεδιάζω, έχουν φτιαχτεί για να φοριούνται. Αυτή είναι η πεποίθησή μου.

Πότε και πώς ιδρύθηκε το brand Ino Mei;

Λατρεύω το ελληνικό καλοκαίρι και επιθυμούσα να το εκφράσω πάνω σε υψηλής αισθητικής και ποιότητας μαγιό. Αρχικά, το 2017, το brand λεγόταν "HeartbeatInk Gold Label”, αποτελώντας την premium συνέχεια του "HeartbeatInk”. Ως καλλιτέχνης και δημιουργός, αντιλαμβάνομαι και τα δύο brand μου ως "ζωντανά". Εξελίσσονται και μεγαλώνουν μέσα από κάθε συλλογή. Έτσι, στην πορεία, η χρυσή ετικέτα πήρε το δικό της, ακόμα, πιο premium και luxury δρόμο, με αποτέλεσμα να πάρει το όνομά μου, "Ino Mei”, το 2020 και να διαχωριστεί πλήρως.

Η πρώτη μου συλλογή αποτελούνταν από μπικίνι και ολόσωμα μαγιό, ένα κιμονό και ένα φόρεμα. Η φετινή συλλογή έχει πάνω από εβδομήντα διαφορετικούς κωδικούς και καλύπτει όλα τα look των διακοπών, από το πρωί μέχρι το βράδυ. Από την παραλία ή την πισίνα, μέχρι την έξοδο για φαγητό και ποτό, καθώς και τις ακόμα πιο εξειδικευμένες εμφανίσεις, όπως κάποιο μυστήριο.

Ino Mei

Αν θα έπρεπε να περιγράψεις το DNA του Ino Mei με τρεις λέξεις ποιες θα ήταν αυτές;

Μοναδικότητα. Ομορφιά. Διαχρονικότητα.

Μπορείς να μας περιγράψεις τη διαδικασία του πώς οραματίστηκες τη νέα συλλογή και εν τέλει τη δημιούργησες;

Έχω μεγάλη αδυναμία στα λιτά γεωμετρικά grecian μοτίβα που αποτελούν πλέον το signature μου, μαζί με το pattern μου με το κοχύλι. Στη συλλογή μου για το 2023, το ελληνικό στοιχείο, συνυπάρχει αρμονικά με το εξωτικό και το τροπικάνα και τους ονειρικούς κυματισμούς. Η χρωματική παλέτα είναι έντονη: γκρέιπφρουτ πορτοκαλί, aquamarine, σμαραγδί και ιριδίζον γοργονέ. Όπως όλες μου οι συλλογές, έτσι και φέτος, επέλεξα να είναι made in Athens, 100% ethical και κατά ένα σημαντικό ποσοστό sustainable.

Ποιες είναι οι προκλήσεις με τις οποίες έρχεται αντιμέτωπος ένας νέος σχεδιαστής στην Ελλάδα και ποια είναι τα προνόμια που απολαμβάνει;

Το αναγκαίο budjet και το στήσιμο της εταιρίας. Οι πραγματικοί δημιουργοί είναι καλλιτέχνες και τις περισσότερες φορές αυτό δεν συμβαδίζει με το επιχειρείν και το marketing. Επίσης, θα χρειαστεί να μπορεί να διαχειρίζεται και να αντιμετωπίζει τα ποικίλα και πολύπλευρα προβλήματα που προκύπτουν στην παραγωγή, ενώ τα τελευταία δύο χρόνια έχουν εκτοξευτεί όλα τα κόστη. Η αναγνώριση της δουλειάς του δημιουργού και η εναγκαλισμός της από το κοινό, είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή.

Ino Mei

Τι είναι για σένα το προσωπικό στιλ;

Αυτό που βγαίνει φυσικά και ανεπιτήδευτα. Που "αγκαλιάζει" την προσωπικότητα μου. Πάντα συνδύαζα και φορούσα ό,τι μου άρεσε. Δεν ακολουθούσα ποτέ τις τάσεις. Θεωρώ ότι το τι φοράμε, αντικατοπτρίζει το πως επιλέγουμε να παρουσιάσουμε τον εαυτό μας, καθώς και το πως μπορεί να αισθανόμαστε.

Υπάρχει κάτι ή κάποιος που να μην έχει σχέση με τον τομέα της μόδας, αλλά να αποτελεί από τις μεγαλύτερες επιρροές σου;

Πιστεύω πως έχω ένα κράμα επιρροών, που κινούνται σε μεγάλο φάσμα: τέχνη, μουσική, φωτογραφία και αρχιτεκτονική. Επίσης, εμπνέομαι πολύ από τη φύση. Είναι η αγαπημένη μου παλέτα.

Ino Mei

Ποιον διάσημο σχεδιαστή (είτε εν ζωή, είτε όχι) θα προσκαλούσες σε δείπνο και πού θα τον πήγαινες στην πόλη σου;

Θα προσκαλούσα την αείμνηστη, υπερταλαντούχα Σοφία Κοκοσαλάκη, για κοκτέιλ και finger food στο Tiki bar, όπου συχνάζω.

Ino Mei

Θα μπορούσες να ξεχωρίσεις ένα look ενός ειδώλου της ποπ κουλτούρας με μαγιό που θεωρείς ότι είναι το καλύτερο όλων των εποχών;

Η Ursula Andress, ως Honey Ryder, το 1962 στην ταινία Dr. No. Το λευκό της μπικίνι με φόντο τα εξωτικά νερά της Τζαμάικα, παραμένει οριακά αξεπέραστο και σίγουρα αξέχαστο.

Βιωσιμότητα, υπερκατανάλωση, γρήγορα trends. Δημιουργία, νέα ταλέντα, τεχνολογία στην υπηρεσία του ενδύματος. Τελικά, το μέλλον της παγκόσμιας βιομηχανίας μόδας είναι αισιόδοξο ή απαισιόδοξο;

Αυτή είναι μια πολύ μεγάλη συζήτηση. Η υπερκατανάλωση και τα γρήγορα trends είναι εντελώς εκτός της ιδιοσυγκρασίας μου. Θεωρώ ότι πάντα θα υπάρχει χώρος για νέα ταλέντα και πρέπει να υπάρχει. Η βιωσιμότητα είναι αναγκαία. Η δημιουργία είναι αέναη. Είμαι φύσει αισιόδοξη.

Ino Mei

Πού μπορούμε να βρούμε τα Ino Mei;

Στο κατάστημά μας στο Κουκάκι, στην Τούσα Μπότσαρη 20, στο inomei.com και σε επιλεγμένες μπουτίκ στην Ελλάδα, Instagram: www.instagram.com/inomei

Φωτογραφίες καμπάνιας: Ινώ Μέη

Read Next

19 Ιουλ 2024

Savapile: Η Λίζα Σαρηγιαννίδου μεγάλωσε με τη μυρωδιά της ψάθας στο πιλοποιείο του πατέρα της

Η Λίζα Σαρηγιαννίδου συνεχίζει την παράδοση του πιλοποιού πατέρα της στο εργαστήριο του Savapile στου Ψυρρή, φτιάχνοντας μεταξύ άλλων τις singature υπερμεγέθεις καπελίνες της.

11 Ιουλ 2024

Eileen Pappas: Η Αϊλήν Παππά εμπνεύστηκε την πρόσφατη συλλογή της από δύο αδέσποτα γατάκια που υιοθέτησε

Τα χειροποίητα κοσμήματα Eileen Pappas είναι statement κομμάτια φτιαγμένα για να ζουν κοντά καρδιά εκείνου που τα φοράει.

Περισσότερα από

Made in Greece

04 Ιουλ 2024

Sun Φλερτ: Η Σοφία Καραγιάννη βρήκε στο φλερτ την κινητήριο δυναμη να δημιουργήσει το δικό της brand

Το Sun Φλερτ με την υψηλών προδιαγραφών αισθητική έρχεται με ορμή για να καθιερωθεί ως ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα αθηναϊκά brands.

28 Ιουν 2024

Sofi Victoratou: Τα παπούτσια της Σοφίας Βικτωράτου θα εμφανιστούν στην 4η σεζόν του Emily In Paris

Δύο τουλάχιστον ζευγάρια Sofi Victoratou θα πρωταγωνιστήσουν στη σειρά - φαινόμενο του Netflix.

04 Ιουν 2024

The C edition: Τα κορμάκια της Χριστίνας Κατσαούνη γίνονται (επιτέλους) μαγιό

Η "sea edition" του The C edition, του brand που έκανε τα κορμάκια τη fashion εμμονή μας.

30 Μαϊ 2024

Somewhere Blue: H Ελένη Γεωργίου αποτυπώνει τα πλάσματα και τα οργανικά σχήματα της θάλασσας σε υπέροχα κοσμήματα

Το brand κοσμημάτων και αντικειμένων deco Somewhere Blue αποτελεί έκφραση της τεράστιας αγάπης της δημιουργού του για τη θάλασσα.

15 Μαϊ 2024

Aeraki: Για τη Χρυσάνθη Κοκοτσάκη όλα ξεκίνησαν από το απόλυτο καλοκαιρινό item, το παρεό

Το brand Aeraki που ξεκίνησε από τα παρεό με μοναδικά handmade prints, λανσάρει φέτος την πρώτη του resort συλλογή.

14 Μαϊ 2024

Say No More: Δύο κολλητές φίλες που δεν έβρισκαν το ιδανικό μαγιό, αποφάσισαν να φτιάξουν τα δικά τους

Η Ελίνα και η Στέισυ δημιούργησαν το luxury resort wear brand Say No More για να υπάρχουν επιτέλους μαγιό που κάνουν κάθε γυναίκα να νιώθει αυτοπεποίθηση.

01 Μαϊ 2024

Η αστείρευτη δημιουργικότητα της Κατερίνας Μακρυγιάννη

Τα κοσμήματα της Κατερίνας Μακρυγιάννη μετουσιώνουν το απόβλεπτο ταξίδι της τέχνης.

30 Απρ 2024

Κωνσταντίνος Καβάφης: Η νέα συλλογή του HardClo είναι εμπνευσμένη από τη ζωή και το έργο του μεγάλου Αλεξανδρινού ποιητή

Το HardClo δημιουργεί τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024 με έμπνευση τη ζωή και το έργο του Κωνσταντίνου Καβάφη 91 χρόνια από το θάνατο και 161 χρόνια από τη γέννηση του.

26 Απρ 2024

Agapis Jewellery: Η Αγάπη Σμπώκου σχεδιάζει κοσμήματα που ακολουθούν τον φυσικό ρυθμό της Φύσης

Τα Agapis Jewellery μέσα από μία πορεία 12 χρόνων έχουν γίνει συνώνυμο της καλαισθησίας. Τώρα αποκτούν το πρώτο τους κατάστημα.

16 Απρ 2024

Ancient Greek Sandals x Castañer: Η capsule συλλογή- ωδή στην μεσογειακή κληρονομιά

Μια συνεργασία που απογειώνει τον διαχρονικό σχεδιασμό συνδυάζοντας την ελληνική και ισπανική χειροτεχνία.