Η ενδυνάμωση των γλουτών δεν μας βοηθάει μόνο να σμιλεύσουμε τις καμπύλες μας αλλά συμβάλλει και στην καλύτερη στάση της σπονδυλικής στήλης, δηλαδή του σώματός μας, προσθέτοντάς μας ύψος και φινέτσα. Σε αυτή την τόσο σημαντική περιοχή του σώματος λοιπόν εστιάζει η trainer Ιωάννα Λαουμτζή, δημιουργός του boutique γυμναστηρίου IL Exclusive Fitness, στο νέο της workout όπου μας καθοδηγεί βήμα βήμα μέσα από ένα πολυ κατατοπιστικό βίντεο.

Ο μόνος εξοπλισμός που θα χρειαστούμε, για να εκτοξεύσουμε τις καύσεις, είναι το IL Exclusive Fitness Box και το mini band που περιέχει: Μια καινοτομία εμπνευσμένη από την Ιωάννα, που υπόσχεται να απογειώσει την εμπειρία της γυμναστικής στο σπίτι ή όπου κι αν βρισκόμαστε.

Πρόγραμμα για σούπερ γλουτούς

Εκτελούμε από 2 έως 3 κύκλους των παρακάτω ασκήσεων με 30" άσκησης και 15" ξεκούρασης:

1. Side to side squat

2. Squat and jump 

3. Side leg raises R 

4. Side leg raises L 

5. Glute bridges

6. Side-lying leg lift R

7. Side-lying leg lift L

8. Prone frog lifts

Δείτε το βίντεο εδώ:

Για περισσότερα workouts της Ιωάννας Λαουμτζή, κάνουμε subscribe στο κανάλι της στο YouTube.

Info

Η Ιωάννα Λαουμτζή είναι πτυχιούχος του τμήματος Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού, με διπλή ειδίκευση στο αθλητικό management και το θαλάσσιο σκι και μετεκπαίδευση στην διορθωτική άσκηση και πτυχίο στο Workplace Wellness Programs: Exercise, Nutrition, Ergonomics and Healthy Habits. Το 2017 ίδρυσε το IL Exclusive Fitness, ένα boutique γυμναστήριο που λειτουργεί αποκλειστικά με εξατομικευμένα προγράμματα εκγύμνασης, φτιαγμένα πάνω στις ανάγκες και τους στόχους κάθε ασκούμενου.

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

Κεντρική φωτό: Ιωάννα Λαουμτζή

TAGS