ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Στο entopio.gr οι Γάλλοι παραγγέλνουν γλυκό του κουταλιού, οι Έλληνες ρεβίθια Δομοκού

Μοιάζει με ταξίδι ανά την Ελλάδα μέσα από κουταλιές γευστικής περιπλάνησης. To entopio.gr είναι ένα site που φροντίζει να κάνει τον ουρανίσκο σου πολυταξιδεμένο.

Στο entopio.gr οι Γάλλοι παραγγέλνουν γλυκό του κουταλιού, οι Έλληνες ρεβίθια Δομοκού

Ο ήχος του προειδοποιητικού μηνύματος, στο μέιλ μου, έφτασε μαζί με το πρώτο σκίρτημα πείνας, το μεσημέρι εκείνης της ημέρας. Ανοίγω το μήνυμα και οι σιαλογόνοι αδένες έπαθαν έκρηξη. Το entopio.gr φρόντισε να μου υπενθυμίσει ότι υπάρχουν, ευτυχώς, κάποιοι “κολλημένοι” με την ποιότητα.

Αφού χάζεψα την παρέλαση από ελληνικά καλούδια, σε ένα scroll down, έβαλα στο ηλεκτρονικό καλάθι μου κάμποσα από αυτά και μετά πήρα τηλέφωνο τον Ανδρέα Λεγάκη, τον άνθρωπο που σκαρφίστηκε και έκανε πράξη όλο αυτό, να τα πούμε.

Στο entopio.gr οι Γάλλοι παραγγέλνουν γλυκό του κουταλιού, οι Έλληνες ρεβίθια Δομοκού
«Συνεργαζόμαστε με παραγωγούς από όλη την Ελλάδα ώστε να φέρνουμε τα πιο φρέσκα και παραδοσιακά προϊόντα του κάθε τόπου καθημερινά στο καλάθι σας».
Ο Ανδρέας Λεγάκης, φανατικός θαυμαστής της ποιότητας.

«Η εταιρεία Entopio διέκρινε την ανάγκη των σύγχρονων καταναλωτών για υψηλής ποιότητας παραδοσιακά προϊόντα» μου είπε και συνέχισε: «Παρέχει στους πελάτες της, τα πιο εκλεκτά αγαθά της ελληνικής γης. Σκοπός της εταιρείας μας, είναι τα προϊόντα που εμπορεύεται να έχουν σταθερή ποιότητα και γεύση που να παραμένει αναλλοίωτη στο πέρασμα του χρόνου. Συνεργαζόμαστε με παραγωγούς από όλη την Ελλάδα ώστε να φέρνουμε τα πιο φρέσκα και παραδοσιακά προϊόντα του κάθε τόπου καθημερινά στο καλάθι σας».

Τον ρωτάω για τη σημασία της προβολής των ελληνικών προϊόντων. «Η προβολή των ελληνικών προϊόντων και εντός συνόρων αλλά κυρίως εκτός συνόρων είναι πάρα πολύ σημαντική για ένα και σημαντικό λόγο».

Και με το εξωτερικό τι παίζει; Αυτοί, εκεί πέρα έξω, τρελαίνονται για την ελληνική κουζίνα. Ακούνε ελαιόλαδο και τρίβουν τα χέρια τους.

«Βάζοντας καθημερινά στα σπίτια μας ελληνικά προϊόντα ενισχύουμε τους Έλληνες παραγωγούς και εκείνοι αντίστοιχα παράγουν ακόμα περισσότερες ποσότητες και διαφορετικές ποικιλίες».

Και με το εξωτερικό τι παίζει; Αυτοί, εκεί πέρα έξω, τρελαίνονται για την ελληνική κουζίνα. Ακούνε ελαιόλαδο και τρίβουν τα χέρια τους. «Η αγορά του εξωτερικού έχει μεγάλη ανάγκη από τα ελληνικά προϊόντα διατροφής γι' αυτό και υπάρχει τόσο μεγάλη ζήτηση από τη μεγάλο αριθμό χωρών παγκοσμίως. Η προβολή, όμως, των προϊόντων πρέπει να ξεκινάει πρώτα από την χώρα μας. Βάζοντας καθημερινά στα σπίτια μας ελληνικά προϊόντα ενισχύουμε τους Έλληνες παραγωγούς και εκείνοι αντίστοιχα παράγουν ακόμα περισσότερες ποσότητες και διαφορετικές ποικιλίες. Έτσι μέσα από την ίδια μας τη χώρα προβάλλονται τα προϊόντα μας στο εξωτερικό και γίνονται ευρέως γνωστά» εξηγεί ο Αντρέας.

«Η προβολή των ελληνικών προϊόντων και εντός συνόρων αλλά κυρίως εκτός συνόρων είναι πάρα πολύ σημαντική για ένα και σημαντικό λόγο».
«Όσον αφορά τους καταναλωτές του εξωτερικού, εκείνοι προτιμούν το ελαιόλαδο, τα όσπρια και μετά τα γλυκά του κουταλιού ως κάτι πιο ασυνήθιστο γι' αυτούς».

Είμαι σίγουρη ότι την ώρα που μιλάει στο τηλέφωνο μαζί μου ψάχνει στον υπολογιστή του την επόμενη καλή σοδειά φακής στο Δομοκό. «Οι πελάτες μας όσον αφορά το λιανικό εμπόριο, δηλαδή μέσω του e-shop, είναι κυρίως Έλληνες» συνεχίζει. «Όμως το τελευταίο καιρό και μετά από αυτό το ρεκόρ προσέλευσης τουριστών έχει παρουσιαστεί μια αύξηση και στους πελάτες του εξωτερικού. Τώρα όσον αφορά τη χονδρική, οι πελάτες μας είναι κατά βάση Έλληνες και ελληνικές επιχειρήσεις».

-Ποιο προϊόν είναι best seller μέχρι στιγμής;
«Όλα μας τα προϊόντα επειδή προέρχονται από τόπους που έχουν την εκάστοτε παράδοση στην παραγωγή αυτών των προϊόντων που προσφέρουμε στον καταναλωτή, για παράδειγμα όσπρια βουζίου Δομοκού - μια από τις καλύτερες ποικιλίες της χώρας μας, μέλι από τον Ταΰγετο - παράδοση στο μέλι, μαρμελάδες και γλυκά του κουταλιού από το Πήλιο και ελαιόλαδο από την Κρήτη- το πλέον μεσογειακό ελαιόλαδο. Αυτά τα προϊόντα που έχουν μεγαλύτερη ζήτηση από τον Έλληνα καταναλωτή είναι το μέλι και τα γλυκά του κουταλιού. Όσον αφορά τους καταναλωτές του εξωτερικού, εκείνοι προτιμούν το ελαιόλαδο, τα όσπρια και μετά τα γλυκά του κουταλιού ως κάτι πιο ασυνήθιστο γι' αυτούς» καταλήγει ο Αντρέας.

Λίγο πριν βγω από τη σελίδα του entopio.gr έπεσε το μάτι μου στη βινιέτα “Συνταγές” και αποφάσισα να φτιάξω τις μπάρες δημητριακών με σοκολάτα, μέλι και ξηρούς καρπούς. Ό,τι πρέπει για τις πρωινές φθινοπωρινές λιγούρες.

«Όλα μας τα προϊόντα επειδή προέρχονται από τόπους που έχουν την εκάστοτε παράδοση στην παραγωγή αυτών των προϊόντων που προσφέρουμε στον καταναλωτή, για παράδειγμα όσπρια βουζίου Δομοκού - μια από τις καλύτερες ποικιλίες της χώρας μας, μέλι από τον Ταΰγετο...».

entopio.gr

Facebook entopio.gr

Read Next

19 Ιουλ 2024

Savapile: Η Λίζα Σαρηγιαννίδου μεγάλωσε με τη μυρωδιά της ψάθας στο πιλοποιείο του πατέρα της

Η Λίζα Σαρηγιαννίδου συνεχίζει την παράδοση του πιλοποιού πατέρα της στο εργαστήριο του Savapile στου Ψυρρή, φτιάχνοντας μεταξύ άλλων τις singature υπερμεγέθεις καπελίνες της.

11 Ιουλ 2024

Eileen Pappas: Η Αϊλήν Παππά εμπνεύστηκε την πρόσφατη συλλογή της από δύο αδέσποτα γατάκια που υιοθέτησε

Τα χειροποίητα κοσμήματα Eileen Pappas είναι statement κομμάτια φτιαγμένα για να ζουν κοντά καρδιά εκείνου που τα φοράει.

Περισσότερα από

Made in Greece

04 Ιουλ 2024

Sun Φλερτ: Η Σοφία Καραγιάννη βρήκε στο φλερτ την κινητήριο δυναμη να δημιουργήσει το δικό της brand

Το Sun Φλερτ με την υψηλών προδιαγραφών αισθητική έρχεται με ορμή για να καθιερωθεί ως ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα αθηναϊκά brands.

28 Ιουν 2024

Sofi Victoratou: Τα παπούτσια της Σοφίας Βικτωράτου θα εμφανιστούν στην 4η σεζόν του Emily In Paris

Δύο τουλάχιστον ζευγάρια Sofi Victoratou θα πρωταγωνιστήσουν στη σειρά - φαινόμενο του Netflix.

04 Ιουν 2024

The C edition: Τα κορμάκια της Χριστίνας Κατσαούνη γίνονται (επιτέλους) μαγιό

Η "sea edition" του The C edition, του brand που έκανε τα κορμάκια τη fashion εμμονή μας.

30 Μαϊ 2024

Somewhere Blue: H Ελένη Γεωργίου αποτυπώνει τα πλάσματα και τα οργανικά σχήματα της θάλασσας σε υπέροχα κοσμήματα

Το brand κοσμημάτων και αντικειμένων deco Somewhere Blue αποτελεί έκφραση της τεράστιας αγάπης της δημιουργού του για τη θάλασσα.

15 Μαϊ 2024

Aeraki: Για τη Χρυσάνθη Κοκοτσάκη όλα ξεκίνησαν από το απόλυτο καλοκαιρινό item, το παρεό

Το brand Aeraki που ξεκίνησε από τα παρεό με μοναδικά handmade prints, λανσάρει φέτος την πρώτη του resort συλλογή.

14 Μαϊ 2024

Say No More: Δύο κολλητές φίλες που δεν έβρισκαν το ιδανικό μαγιό, αποφάσισαν να φτιάξουν τα δικά τους

Η Ελίνα και η Στέισυ δημιούργησαν το luxury resort wear brand Say No More για να υπάρχουν επιτέλους μαγιό που κάνουν κάθε γυναίκα να νιώθει αυτοπεποίθηση.

01 Μαϊ 2024

Η αστείρευτη δημιουργικότητα της Κατερίνας Μακρυγιάννη

Τα κοσμήματα της Κατερίνας Μακρυγιάννη μετουσιώνουν το απόβλεπτο ταξίδι της τέχνης.

30 Απρ 2024

Κωνσταντίνος Καβάφης: Η νέα συλλογή του HardClo είναι εμπνευσμένη από τη ζωή και το έργο του μεγάλου Αλεξανδρινού ποιητή

Το HardClo δημιουργεί τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024 με έμπνευση τη ζωή και το έργο του Κωνσταντίνου Καβάφη 91 χρόνια από το θάνατο και 161 χρόνια από τη γέννηση του.

26 Απρ 2024

Agapis Jewellery: Η Αγάπη Σμπώκου σχεδιάζει κοσμήματα που ακολουθούν τον φυσικό ρυθμό της Φύσης

Τα Agapis Jewellery μέσα από μία πορεία 12 χρόνων έχουν γίνει συνώνυμο της καλαισθησίας. Τώρα αποκτούν το πρώτο τους κατάστημα.

16 Απρ 2024

Ancient Greek Sandals x Castañer: Η capsule συλλογή- ωδή στην μεσογειακή κληρονομιά

Μια συνεργασία που απογειώνει τον διαχρονικό σχεδιασμό συνδυάζοντας την ελληνική και ισπανική χειροτεχνία.