ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Η Νεφέλη Θεοδώρου κάνει συνεδρίες πριν προτείνει σε μια γυναίκα τα κατάλληλα για εκείνη ρούχα

Η Νεφέλη Θεοδώρου σπούδασε ψυχολογία της Μόδας στο Λονδίνο και ως personal stylist βοηθά τις πελάτισσές της να διανύσουν ένα ταξίδι αυτο-εξερεύνησης και ανακάλυψης νέων πτυχών του εαυτού τους.

Την ψυχολογία της μόδας έφερε στη Θεσσαλονίκη η Νεφέλη Θεοδώρου, η οποία σπούδασε το συγκεκριμένο αντικείμενο στο Λονδίνο και με πρωτοποριακό τρόπο εξυπηρετεί τις εξειδικευμένες ανάγκες κάθε σωματότυπου και κάθε ξεχωριστής προσωπικότητας. Βοηθάει τους ανθρώπους να αποκτήσουν την καλύτερη δυνατή εκδοχή του εαυτού τους και να ανακαλύψουν τις πραγματικές τους ανάγκες κι όχι αυτό που επιτάσσει η τάση κάθε εποχής.

Όλα ξεκίνησαν, όπως περιγράφει η κ. Θεοδώρου στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, όταν παρατηρώντας τον εαυτό της, συνειδητοποίησε πως αλλάζει διάθεση φορώντας συγκεκριμένα ρούχα. "Η αγάπη μου για τα ρούχα και το να βλέπω τα πράγματα εις βάθος, με ώθησαν σε αυτό. Ανακάλυψα πως όντως υπάρχει σύνδεση με τα ρούχα και την ψυχολογία, όταν διάβασα τους όρους "enclothed cognition" και "dopamine dressing", και μάλιστα διδασκόταν αποκλειστικά στο πανεπιστημίου του Λονδίνου, όπου και το ακολούθησα" τονίζει.

Έφυγε στα 17 της από την Ελλάδα για να σπουδάσει αρχιτεκτονική καθώς λάτρευε το σχέδιο. "Η αγάπη μου για τη μόδα όμως με κέρδισε, όταν σε όλα τα πρότζεκτ αποφάσιζα να συμπεριλάβω τη μόδα. Οι καθηγητές μου έβλεπαν την κλίση που είχα στα ρούχα και με παρότρυναν να κάνω αίτηση. Έτσι κι έκανα, κερδίζοντας μια θέση. Σπούδασα σχέδιο μόδας, έπειτα styling και ψυχολογία της μόδας" σημειώνει.

Αναφερόμενη στο πώς εισέπραξαν στη χώρα μας κάτι τόσο πρωτοποριακό, επισημαίνει: "Έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον από την αρχή. Είναι σίγουρα κάτι καινούριο, που όμως το σκεφτόμαστε καθημερινά. "Να φορέσω αυτό το πουλόβερ για να νιώσω άνετα", "Θα βάλω το κόκκινο φόρεμα για να έχω αυτοπεποίθηση". Τα ρούχα που επιλέγουμε να ντύνουν το σώμα μας προβάλλουν όλα μας τα συναισθήματα και την προσωπικότητα μας".

Η διαδικασία που ακολουθείται, όπως η ίδια υπογραμμίζει, είναι απλή. "Στην πρώτη συνεδρία δίνουμε βάση στην προσωπικότητα και τις ανάγκες του καθενός. Ακολουθεί μια σειρά συνεδριών για την εύρεση του προσωπικού στυλ με βάση την ψυχολογία της μόδας και το personal styling. Ακολουθούν συνεδρίες όπως η ανάλυση χρωμάτων, όπου μέσα από τη διαδικασία αυτή, ανακαλύπτουμε το προσωπικό χρωματολόγιο βασισμένο σε κάθε επιδερμίδα και τα χαρακτηριστικά του καθενός. Στη συνέχεια βρίσκουμε τα κατάλληλα σχήματα και μαθαίνουμε να επιλέγουμε σωστά τις γραμμές που κολακεύουν κάθε σώμα. Υπάρχει και το special occasion, όπου προσαρμόζουμε μια συνεδρία για να βρούμε το κατάλληλο σύνολο, που ταιριάζει σε κάποιο άτομο για μια ειδική περίσταση" εξηγεί.

Ένα από τα πιο χρήσιμα εργαλεία, όπως λέει, είναι η ψηφιακή γκαρνταρόμπα. "Δημιούργησα την ψηφιακή γκαρνταρόμπα, καθώς ακούω συχνά τη φράση "δεν ξέρω τι να φορέσω". Έτσι σκέφτηκα πως μπορούμε να μετατρέψουμε τα ρούχα μας σε ψηφιακή μορφή και να δημιουργήσουμε το προσωπικό μας stylebook, όπου όλοι θα έχουν σωστά δομημένα σύνολα από τα ρούχα τους για κάθε ώρα και στιγμή της ημέρας. Στόχος είναι να αξιοποιήσουμε τα ήδη υπάρχοντα ρούχα και να περιορίσουμε τις περιττές αγορές".

"Αν πρέπει να ξεχωρίσω μια περίπτωση, τότε θα ήταν μιας κυρίας που όταν ξεκινήσαμε συνεδρίες, μού είπε: "Νεφέλη, εγώ δεν μπορώ να φορέσω έντονα χρώματα γιατί νιώθω πως θα με κοιτάνε όλοι". Έπειτα από κάποιο καιρό, στην τελευταία μας συνεδρία, άνοιξε την κάμερα και φορούσε ένα φούξια πουλόβερ και πανέμορφα μοβ σκουλαρίκια. Αυτό αγαπούσε και όμως δεν το τολμούσε. Δουλέψαμε μαζί και το καταφέραμε. Στο τέλος μού είπε: "Νεφέλη πρώτη φορά νιώθω να είμαι 100% ο εαυτός μου και το χαίρομαι"" αναφέρει χαρακτηριστικά η κ. Θεοδώρου.

"Το στυλ και η ανάγκη για την αναζήτησή του, δεν έχουν ηλικίες. Δεν υπάρχει συγκεκριμένο target group (κοινό-στόχος). Δέχομαι κλήσεις και μηνύματα από όλες τις ηλικίες. Γι' αυτό και στόχος μου είναι να αγαπήσουμε τα ρούχα μας και τον εαυτό μας, μέσα από αυτά. Όλοι μπορούν να έχουν τον προσωπικό τους σύμβολο ένδυσης" διευκρινίζει.

"Οι προτάσεις μου", προσθέτει, "είναι πάντα προσαρμοσμένες στην κάθε προσωπικότητα. Το αποτέλεσμα είναι εκθαμβωτικό. Αυξάνεται η αυτοπεποίθηση και η δημιουργικότητα με τις νέες επιλογές. Επιλέγουν και αξιοποιούν σωστά τα ρούχα και γνωρίζουν τον πραγματικό εαυτό τους μέσα από αυτά".

Ερωτηθείσα, ποιο είναι το μεγαλύτερο λάθος που κάνουμε στο ντύσιμό μας, απαντά: "Να φοράμε ρούχα που δεν μας εκφράζουν θέλοντας να ακολουθήσουμε τις τάσεις. Καλό είναι να συμβαδίζουμε με τις δικές μας προτιμήσεις και ανάγκες. Αν σκεφτείς τη στάση του σώματός σου σε ένα ρούχο που δεν νιώθεις άνετα, θα αντιληφθείς αμέσως πόσο σημαντικό είναι να φοράς ένα ρούχο που σε εκφράζει".

Πηγή: ΑΠΕ (Αλεξάνδρα Χατζηγεωργίου). Τις φωτογραφίες παραχώρησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Νεφέλη Θεοδώρου.

Read Next

19 Ιουλ 2024

Savapile: Η Λίζα Σαρηγιαννίδου μεγάλωσε με τη μυρωδιά της ψάθας στο πιλοποιείο του πατέρα της

Η Λίζα Σαρηγιαννίδου συνεχίζει την παράδοση του πιλοποιού πατέρα της στο εργαστήριο του Savapile στου Ψυρρή, φτιάχνοντας μεταξύ άλλων τις singature υπερμεγέθεις καπελίνες της.

11 Ιουλ 2024

Eileen Pappas: Η Αϊλήν Παππά εμπνεύστηκε την πρόσφατη συλλογή της από δύο αδέσποτα γατάκια που υιοθέτησε

Τα χειροποίητα κοσμήματα Eileen Pappas είναι statement κομμάτια φτιαγμένα για να ζουν κοντά καρδιά εκείνου που τα φοράει.

Περισσότερα από

Made in Greece

04 Ιουλ 2024

Sun Φλερτ: Η Σοφία Καραγιάννη βρήκε στο φλερτ την κινητήριο δυναμη να δημιουργήσει το δικό της brand

Το Sun Φλερτ με την υψηλών προδιαγραφών αισθητική έρχεται με ορμή για να καθιερωθεί ως ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα αθηναϊκά brands.

28 Ιουν 2024

Sofi Victoratou: Τα παπούτσια της Σοφίας Βικτωράτου θα εμφανιστούν στην 4η σεζόν του Emily In Paris

Δύο τουλάχιστον ζευγάρια Sofi Victoratou θα πρωταγωνιστήσουν στη σειρά - φαινόμενο του Netflix.

04 Ιουν 2024

The C edition: Τα κορμάκια της Χριστίνας Κατσαούνη γίνονται (επιτέλους) μαγιό

Η "sea edition" του The C edition, του brand που έκανε τα κορμάκια τη fashion εμμονή μας.

30 Μαϊ 2024

Somewhere Blue: H Ελένη Γεωργίου αποτυπώνει τα πλάσματα και τα οργανικά σχήματα της θάλασσας σε υπέροχα κοσμήματα

Το brand κοσμημάτων και αντικειμένων deco Somewhere Blue αποτελεί έκφραση της τεράστιας αγάπης της δημιουργού του για τη θάλασσα.

15 Μαϊ 2024

Aeraki: Για τη Χρυσάνθη Κοκοτσάκη όλα ξεκίνησαν από το απόλυτο καλοκαιρινό item, το παρεό

Το brand Aeraki που ξεκίνησε από τα παρεό με μοναδικά handmade prints, λανσάρει φέτος την πρώτη του resort συλλογή.

14 Μαϊ 2024

Say No More: Δύο κολλητές φίλες που δεν έβρισκαν το ιδανικό μαγιό, αποφάσισαν να φτιάξουν τα δικά τους

Η Ελίνα και η Στέισυ δημιούργησαν το luxury resort wear brand Say No More για να υπάρχουν επιτέλους μαγιό που κάνουν κάθε γυναίκα να νιώθει αυτοπεποίθηση.

01 Μαϊ 2024

Η αστείρευτη δημιουργικότητα της Κατερίνας Μακρυγιάννη

Τα κοσμήματα της Κατερίνας Μακρυγιάννη μετουσιώνουν το απόβλεπτο ταξίδι της τέχνης.

30 Απρ 2024

Κωνσταντίνος Καβάφης: Η νέα συλλογή του HardClo είναι εμπνευσμένη από τη ζωή και το έργο του μεγάλου Αλεξανδρινού ποιητή

Το HardClo δημιουργεί τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024 με έμπνευση τη ζωή και το έργο του Κωνσταντίνου Καβάφη 91 χρόνια από το θάνατο και 161 χρόνια από τη γέννηση του.

26 Απρ 2024

Agapis Jewellery: Η Αγάπη Σμπώκου σχεδιάζει κοσμήματα που ακολουθούν τον φυσικό ρυθμό της Φύσης

Τα Agapis Jewellery μέσα από μία πορεία 12 χρόνων έχουν γίνει συνώνυμο της καλαισθησίας. Τώρα αποκτούν το πρώτο τους κατάστημα.

16 Απρ 2024

Ancient Greek Sandals x Castañer: Η capsule συλλογή- ωδή στην μεσογειακή κληρονομιά

Μια συνεργασία που απογειώνει τον διαχρονικό σχεδιασμό συνδυάζοντας την ελληνική και ισπανική χειροτεχνία.