Διαθέτουν μια αξιοζήλευτη σχέση μαμάς και κόρης, ενώ με τα χρόνια ξεκίνησαν να βλέπουν η μία την άλλη και σαν κολλητές φίλες. Ο λόγος για τη Μιμή Ντενίση και τη μονάκριβη κόρη της, Μαριτίνα, οι οποίες συχνά προχωρούν σε δημόσιες εκδηλώσεις αγάπης στα social media, αποδεικνύοντας τη μεταξύ τους στενή σχέση, αλλά και τη βαθιά συναισθηματική τους σύνδεση.
Η νεαρή Μαριτίνα μάλιστα μόλις γιόρτασε τα γενέθλιά της πλάι στα αγαπημένα της πρόσωπα και η μητέρα της βρήκε ξανά αφορμή να εκδηλώσει τα τρυφερά της αισθήματα προς το παιδί που μεγάλωσε σαν μάνα και πατέρας μαζί.
"Χρόνια πολλά στο γλυκό παιδάκι μου. Γερό και τυχερό!!!", έγραψε η γνωστή ηθοποιός και θεατρική συγγραφέας, δημοσιεύοντας ένα video με την κόρη της να σβήνει τα κεράκια της.
Όπως είδαμε, η 26χρονη πια Μαριτίνα, η οποία είναι μία πανέμορφη νεαρή δεσποινίς που έχει κληρονομήσει το χαμόγελο και την κομψότητα της διάσημης μαμάς της, γιόρτασε τα γενέθλιά της με μια βραδινή έξοδο παρέα με φίλους και συγγενείς, επιλέγοντας μάλιστα την αγαπημένη της τούρτα με γεύση φράουλα.
Η Μιμή Ντενίση περιγράφει τη σχέση της με την κόρη της
Λίγο καιρό πριν, όταν η ηθοποιός βρέθηκε καλεσμένη στο podcast των "Rainbow Mermaids" είχε αναφέρει χαρακτηριστικά σε σχέση με την κόρη της: "Μετάνιωσα (σ.σ που δεν απέκτησα κι άλλα παιδιά), αυτό το "τέρας" η Μαριτίνα με εμπόδισε, εγώ θα είχα κι άλλα παιδιά, τότε μπορούσα και να κάνω παιδί και να υιοθετήσω παιδί. Μου έλεγε η Μαριτίνα "όχι, δεν θέλω, δεν θέλω να έχω αδέρφια". Είναι πάρα πολύ ζηλιάρα και κτητική η κόρη μου, καρκίνος στο ζώδιο! Μεγάλη ζήλια! Με ζηλεύει ανεξαρτήτως των παιδιών, με ζηλεύει έτσι και αλλιώς! Με ρωτάει "Πού ήσουν;" , "Γιατί άργησες;". "Τι είσαι εσύ, η πεθερά που περιμένει πίσω από την πόρτα;" της απαντάω".
"Αν βάλω κανένα μίνι μου λέει "Πού πας έτσι μητέρα - γυναίκα; Είναι πολύ μίνι το φουστάνι". "Μαριτίνα, όσο τα πόδια μου είναι καλά, τόσο μίνι θα φοράω" της απαντώ. Είναι πιο συντηρητική από εμένα η Μαριτίνα και εκτός από το συντηρητική, εγώ δεν είμαι καθόλου ζηλιάρα, είναι πάρα πολύ ζηλιάρα. Με τη βοηθό μου να πάω εκδρομή και να λείπω, θα μου πει "Γιατί δεν πήρες εμένα;". Και εγώ την αγαπώ πολύ".
