Φτάσαμε, με επιτυχία, σε εκείνη τη στροφή του χρόνου που αρχίζει η μόνιμη διαμάχη μεταξύ αυτών που γελάνε με την πασχαλινή διαφήμιση του Jumbo και των απέναντι που κράζουν. Εδώ βέβαια, ίσως να κολλάει το περσινό σλόγκαν της λαμπριάτικης τσαμποδιαφήμισης, το μπουρλέσκ «Κράζεις; Θαυμάζεις!», ίσως και να μην κολλάει. Στην φετινή, λοιπόν, επίμαχη διαφήμιση η Μεγάλη Άντζελα κοροϊδεύει τον εαυτό της, ή τουλάχιστον αυτό ισχυρίζονται οι επαΐοντες του μάρκετινγκ. Η ίδια δεν γνωρίζουμε τι πιστεύει επί του θέματος, εάν παρωδεί τον εαυτό της ή απλά είναι ο εαυτός της, αλλά δεν μας αφορά κιόλας.
Οι ψαγμένοι και οι εστέτ δήλωσαν δημόσια ότι ξέρασαν ενώ οι οκέι απέφυγαν τις βαρύγδουπες, εγωκεντρικές δηλώσεις.
Αυτό που έχει ένα κάποιο ενδιαφέρον είναι ότι, για ακόμα μία φορά, η κοινή γνώμη διχάστηκε, ενώ το φέισμπουκ καθώς και τα λοιπά σόσιαλ μίντια έγιναν ένας καμβάς πολέμου μεταξύ των μεν και των «δεν». Οι «δεν» διατυμπανίζουν ότι μετά από αυτή τη διαφήμιση πήραν την απόφαση να εγκαταλείψουν τη χώρα, αυτό ήταν, το ποτήρι ξεχείλισε. Δεν είναι δηλαδή, τα τόσα άλλα άλυτα προβλήματα, το προσφυγικό, η ανεργία, το ασφαλιστικό και λοιπές «ανορθοδοξότητες» που τους διώχνουν. Είναι καθαρά η τζαμποδιαφήμιση. Εντάξει;
Οι αντίπαλοι των «δεν» είναι σαφώς πιο ήπιοι, δεν παθιάζονται, δεν χτυπιούνται, δε διαρυγνίουν τα ιμάτια τους ότι τρελαίνονται με αυτού του τύπου τη μαρκετινίστικη, προϊοντική προσέγγιση και δεν ταυτίζουν τη διαμονή τους στην Ελλάδα με την εκάστοτε διαφήμιση των Jumbo. Δηλώνουν ότι γέλασαν ή δε δηλώνουν τίποτα ή δε γέλασαν καν.
Τα ίδια κοινωνικά τερτίπια είχαν καταγραφεί με όλες τις τσαμποδιαφημίσεις, με την Κατερίνα Στανίση, με τους ψαροντουφεκάδες, με τον μίστερ Κράζεις Θαυμάζεις. Οι ψαγμένοι και οι εστέτ ανακοίνωσαν δημόσια ότι ξέρασαν, ενώ οι οκέι απέφυγαν τις βαρύγδουπες, εγωκεντρικές διακυρήξεις, κρατώντας από το όλο θέμα ένα casual χαμογελάκι δευτερολέπτου, συνοδευτικό του ύφους και του ήθους της τζαμποκαμπάνιας. Τελικά, στο μόνο που συγκλίνουμε ως έθνος είναι στη φράση «συμφωνούμε ότι διαφωνούμε».
Και να γιατί:
1. Είτε σου αρέσει, είτε όχι η διαφήμιση, την είδες. Έχεις εικόνα δηλαδή. Ενώ για κάποια άλλα, ενδεχομένως σοβαρότερα προβλήματα, δεν έχεις την παραμικρή ιδέα.
2. Είτε σου αρέσει, είτε όχι η διαφήμιση, μίλησες γι' αυτήν.
3. Είτε σου αρέσει, είτε όχι η διαφήμιση, βοήθησες στο να γίνει viral στο YouTube, σε λιγότερο από 24 ώρες.
4. Είτε σου αρέσει, είτε όχι η διαφήμιση, σχολίασες για ακόμα μία φορά την Άντζελα με τη μόνιμη επωδό «μα, πως έχει γίνει έτσι; Που θα φτάσουν αυτά φρύδια πια;».
5. Είτε σου αρέσει, είτε όχι η διαφήμιση, διάβασες όλες τις αναρτήσεις -εγκωμιαστικές και άλλες- στο φέισμπουκ που την αφορούσαν (την διαφήμιση).