Σε μία εποχή που το πολίτικαλ κορέκτ δεν είχε καν ακουστεί σαν έννοια, που το Χόλιγουντ ήταν λαμπερό και ταυτόχρονα ζοφερό και σκοτεινό, υπήρχαν διάσημες κόντρες οι οποίες ουδεμία σχέση είχαν με τις σημερινές. Ο όρος "σε σφάζω με το γάντι" ήταν κάτι άγνωστο μιας και οι εκάστοτε εμπλεκόμενοι θα προτιμούσαν να διαπράξουν μία... κανονική σφαγή από το να απαντήσουν με επιχειρήματα στον "εχθρό".
Το Χόλιγουντ άλλωστε, ήταν ένα μέρος που γεννούσε και έτρεφε τις κόντρες και το μίσος, ιδίως ανάμεσα στις γυναίκες. Εκείνα τα χρόνια, η ομορφιά, οι κατακτήσεις και φυσικά το κασέ, ήταν ζωτικής σημασίας για τις σταρ του κινηματογράφου - και τώρα είναι απλά το παίζουν πιο κουλ - με αποτέλεσμα να είναι πρόθυμες να εξολοθρεύσουν, οποιοδήποτε εμπόδιο έμπαινε ανάμεσα σε εκείνες και τον στόχο τους. Κι αν το εμπόδιο ήταν άνθρωπος... ακόμα καλύτερα!
Μία από τις πιο ιστορικές και άκρως συναρπαστικές κόντρες, που έχει μείνει στην ιστορία, ήταν και αυτή της Τζόαν Κρόφορντ με τη Μπέτι Ντέιβις. Τα δύο "ϊερά τέρατα" της Έβδομης Τέχνης, μπορεί να είχαν φαινομενικά τα πάντα, αλλά ήθελαν ακόμα περισσότερα. Ή για την ακρίβεια, η Κρόφορντ ήθελε όσα είχε η Ντέιβις και το αντίστροφο.
Έχοντας μόνο 4 χρόνια διαφορά, η Κρόφορντ γεννήθηκε το 1904 και η Ντέιβις το 1908, μεγαλούργησαν την ίδια περίοδο, γεγονός που έμελλε να τις στιγματίσει για πάντα. Το 1933 λοιπόν, η Ντέιβις πήρε τον πρώτο της μεγάλο ρόλο στην ταινία Foxy Lady, με την Κρόφορντ εκείνη την εποχή να είναι ήδη μεγάλη σταρ. Μάλιστα η ομορφιά της Κρόφορντ, γοήτευε ιδιαίτερα τους άντρες, οι οποίοι έκαναν ουρά για ένα ραντεβού μαζί της. Κάπως έτσι, η ερωτική ζωή της, επισκίασε την πρεμιέρα της Ντέιβις, γεγονός που δεν άρεσε καθόλου στην ξανθιά ηθοποιό.
Μάλιστα η ομορφιά της Κρόφορντ, γοήτευε ιδιαίτερα τους άντρες, οι οποίοι έκαναν ουρά για ένα ραντεβού μαζί της. Κάπως έτσι, η ερωτική ζωή της, επισκίασε την πρεμιέρα της Ντέιβις, γεγονός που δεν άρεσε καθόλου στην ξανθιά ηθοποιό.
Και ενώ ήδη ένα μικρό μίσος είχε αρχίσει να καλλιεργείται, το αποκορύφωμα ήρθε το 1935 για τα μάτια ενός άντρα. Η ταινία "Dangerous" είχε πρωταγωνιστές την Ντέιβις και τον Φρανσό Τόουν. Η Ντέιβις τον ερωτεύτηκε και κάπως έτσι και στη συνέχεια τα έφτιαξαν. Αυτό αρκούσε στην Κρόφορντ για να τον "βάλει στο μάτι". Άρχισε να τον πολιορκεί και να τον καλεί σε γεύματα. Εξάλλου η απιστία εκείνη την εποχή, ιδίως για τους σταρ ήταν κάτι εντελώς φυσιολογικό. Μάλιστα σύμφωνα με φήμες, τον γέμιζε με σημάδια από το κραγιόν της πριν τα γυρίσματα για να τα βλέπει η αντίζηλός της και να γίνεται έξαλλη. Τον στόχο της τον πέτυχε. Λέγεται ότι την περίοδο που προσπαθούσε να τον αποπλανήσει, τον κάλεσε στο σπίτι της για φαγητό, όπου τον υποδέχθηκε γυμνή! Τελικά, ο Τόουν άφησε την Ντέιβις για να παντρευτεί την Κρόφορντ. Το μίσος μόλις ξεκινούσε...
Λέγεται ότι την περίοδο που προσπαθούσε να τον αποπλανήσει, τον κάλεσε στο σπίτι της για φαγητό, όπου τον υποδέχθηκε γυμνή! Τελικά, ο Τόουν άφησε την Ντέιβις για να παντρευτεί την Κρόφορντ. Το μίσος μόλις ξεκινούσε...
Φυσικά ο γάμος των δύο ηθοποιών κράτησε μόλις δύο χρόνια καθώς ο Τόουν είχε απατήσει την Κρόφορντ με το μισό Χόλιγουντ. Απογοητευμένη η Κρόφορντ άφησε την εταιρεία MGM στην οποία ανήκε και ο πρώην της και υπέγραψε συμβόλαιο με την Warner Bros. Μόνο που εκεί ήταν ήδη η Ντέιβις! Η μεταξύ τους συνύπραξη ήταν καταστροφική ενώ όταν η Κρόφορντ πήρε το τρίτο Όσκαρ της καριέρας της για την ταινία "Mildred Pierce" η Ντέιβις "κόντεψε να σκάσει από το κακό της". Μπορεί να είχε κατακτήσει και εκείνη Όσκαρ - δύο συγκεκριμένα - αλλά η Κρόφορντ κατείχε τρία. Επίσης το τρίτο το κέρδισε με έναν ρόλο που η Ντέιβις είχε απορρίψει!!!
Τελικά, το 1962, οι δύο σταρ συνεργάστηκαν στην ταινία "Whatever Happened to Baby Jane", κάτι το οποίο ήταν από μόνο του σπουδαίο γεγονός. Το παρασκήνιο, μύριζε μπαρούτι. Αρκεί να αναφερθεί ότι η Κρόφορντ ήταν παντρεμένη με τον διευθυντή της Pepsi εκείνη την εποχή και η Ντέιβις είχε ζητήσει ένα μηχάνημα της Coca Cola στα καμαρίνια της ως προϋπόθεση για να παίξει στην ταινία! Φυσικά το αίτημα ικανοποίηθηκε και τα γυρίσματα ξεκίνησαν.
Κορυφαίες, ήταν οι σκηνές στις οποίες οι δυο τους έπαιζαν ξύλο, κάτι που γινόταν φυσικά στην πραγματικότητα. Μάλιστα η Ντέιβις, μιλώντας για την ταινία είχε πει: "Η καλύτερη στιγμή που είχα στη ζωή μου με την Τζόαν ήταν όταν την είχα ρίξει από τις σκάλες σε εκείνα τα γυρίσματα"! Ένα άλλο περιστατικό, ήταν όταν η Ντέιβις έπρεπε να σύρει την Κρόφορντ για τις ανάγκες μίας σκηνής. Γνωρίζοντας ότι αντιμετώπιζε προβλήματα με τη μέση της, έβαλε πέτρες στις τσέπες της ώστε να τη δυσκολέψει. Η Ντέιβις κυριολεκτικά σφάδαζε από τους πόνους. Η ταινία πάντως έκανε τεράστια επιτυχία ενώ προτάθηκαν και οι δύο για Όσκαρ ερμηνείας. Τελικά, το βραβείο κέρδισε η Αν Μπάνκροφτ με την Κρόφορντ να ξεφυσά με ανακούφιση: Μπορεί να μην το είχε κατακτήσει η ίδια, αλλά ούτε και η μισητή της αντίπαλος!
H Mπάνκροφτ δεν παρέλαβε ποτέ το Όσκαρ της καθώς η Κρόφορντ είχε ζητήσει σε όλες τις συνυποψήφιές της να μην δώσουν το παρών προκειμένου εκείνη να παραλάβει το βραβείο για λογαριασμό τους. Έτσι και έγινε!
Τελικά, το 1977 η Κρόφορντ πέθανε από έμφραγμα. Όταν οι δημοσιογράφοι ρώτησαν τη Ντέιβις σχετικά, εκείνη απάντησε: "Δεν πρέπει ποτέ να λέμε άσχημα πράγματα για τους νεκρούς, μόνο ωραία. Η Τζόαν Κρόφορντ πέθανε. Ήταν το μόνο καλό που έκανε".
Aκολουθήστε το WomanToc στο Instagram