ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Poptometry: Η Μαρίνα και η Ανδριάνα αποδεικνύουν ότι η απλότητα είναι γοητευτική

Το δίδυμο πίσω από το brand Poptometry δημιουργεί classy ρούχα μέσα από τις πιο απλές γραμμές.

poptometry

Η Μαρίνα Καββαδία (owner) και η Ανδριάνα Χατζάρα (designer) είναι τα δύο κορίτσια που βρίσκονται πίσω από το brand Poptometry με τις απίστευτα μινιμαλιστικές δημιουργίες που αποδεικνύουν ότι οι απλές και αυστηρές γραμμές διαθέτουν διαχρονική γοητεία.

Poptometry θα πει νεο-μινιμαλισμός

Η Μαρίνα σπούδασε Fashion Styling στο Istitutο Marangoni στο Μιλάνο. Τελειώνοντας τις σπουδές της και επιστρέφοντας πια στην Αθήνα, ξεκίνησε να εργάζεται στη βιοτεχνία των γονιών της, μέσα στην οποία άλλωστε μεγάλωσε, γεγονός που καθόρισε τη σχέση της με τη μόδα. Εκεί έμαθε όλη τη διαδικασία παραγωγής, από το ύφασμα και την κλωστή μέχρι να φτάσει στα χέρια του καταναλωτή, αλλά δεν της αρκούσε μόνο αυτό, είχε την ανάγκη να ασχοληθεί με κάτι "πιο δημιουργικό κάτι πιο "σύγχρονο””, όπως αναφέρει, κάτι δικό της.

Το 2018 η ζωή έφερε στο δρόμο της την Ανδριάνα, η οποία είχε ολοκληρωμένες σπουδές στο Fashion Design. Κι ακόμα κι αν πρόκειται για δύο εντελώς διαφορετικές προσωπικότητες, όπως δηλώνουν ότι είναι, τα κοινά τους όνειρα και αγάπη για τη μόδα τις ώθησαν να δημιουργήσουν το Poptometry.

Poptometry σημαίνει νέο-μινιμαλισμος και είναι ένας όρος που είχε ακούσει για πρώτη φορά η Μαρίνα ατά τη διάρκεια ενός μαθήματος styling. Από τότε το κράτησε στο πίσω μέρος του μυαλού της ως το πιθανό όνομα του brand της. Το 2018, μαζί με την Ανδριάνα, το όνομα Poptometry απέκτησε ουσία μέσα από τις αρχιτεκτονικές γραμμές που υμνούν τη γοητεία της απλότητας. Τα ρούχα Poptometry αποπνέουν ένα σπάνιο class κι έναν δυναμισμό, ντύνοντας έτσι τις σύγχρονες θέες της πόλης.

Γνωρίστε το Poptometry και τις δημιουργούς του

Αν θα έπρεπε να περιγράψετε το DNA του brand με τρεις λέξεις ποιες θα ήταν αυτές;

Απλότητα, διαχρονικότητα, ποιότητα.

poptometry

Μπορείτε να μας περιγράψετε το πώς οραματίζεστε την εκάστοτε συλλογή και εν τέλει τη δημιουργείτε;

Ανδριάνα: Η κάθε μια μας ξεχωριστά κάνει την δική της έρευνα πάνω σε θέματα που μας εμπνέουν και έχοντας παρακολουθήσει τις τάσεις και τις εξελίξεις της μόδας, φτιάχνοντας έτσι το δικό μας παζλ. Είναι μια πρόκληση να καταφέρουμε να ενώσουμε αυτούς τους δύο κόσμους με απόλυτη αρμονία χωρίς να αλλοιωθεί η ταυτότητα.

Ποιες είναι οι προκλήσεις με τις οποίες έρχεται αντιμέτωπος ένας νέος σχεδιαστής στην Ελλάδα και ποια είναι τα προνόμια που απολαμβάνει;

Οι δυσκολίες είναι αρκετές όπως είναι σε όλα τα επαγγέλματα. Συγκεκριμένα στο δικό μας κλάδο τα κύρια προβλήματα είναι τα συνεργεία ραφής και οι πρώτες ύλες. Σχεδόν τίποτα πια δεν παράγεται στην Ελλάδα με αποτέλεσμα οι εισαγωγές των πρώτων υλών να είναι αναπόφευκτες. Ένα από τα κυριότερα προνόμια αποτελούν τα social media, όπου ανοίγει ένας κόσμος χωρίς σύνορα.

poptometry

Ποια είναι η σχέση σας με τη μόδα;

Μαρίνα: Από μικρή θυμάμαι τον εαυτό μου στο κατάστημα με ρούχα που διατηρούσαν οι γονείς μου να τριγυρνάω ανάμεσα σε ρούχα, κούκλες και δοκιμάζοντας περούκες. Ήταν αναπόφευκτο να ασχοληθώ με κάτι άλλο.

Ανδριάνα: Η σχέση αγάπης με τη μόδα ξεκίνησε από μικρή ηλικία δημιουργώντας ρούχα για τις κούκλες, ήθελα να τους δώσω μια άλλη μορφή. Μεγαλώνοντας και τελειώνοντας τις σπουδές μου πάνω στο αντικείμενο συνειδητοποίησα πόσο πολυδιάστατο είναι. Άνοιξε ένας νέος κόσμος έτοιμος για εξερεύνηση.

Τι είναι για σας το προσωπικό στιλ;

Προσωπικό στιλ είναι για μας όλα όσα έχεις "κληρωνομήσει” και βιώσει σε μία εικόνα. Είναι η προσωπικότητα και ο τρόπος έκφρασής σου.

poptometry

Υπάρχει κάτι ή κάποιος που να μην έχει σχέση με τον τομέα της μόδας, αλλά να αποτελεί από τις μεγαλύτερες επιρροές σας;

Αντλούμε έμπνευση από διάφορα έργα, είτε αυτό είναι ένα τραγούδι, είτε είναι ένας πίνακας, ένα κτίριο, ένα ρούχο ή ακόμα και από μια σκιά στο πλακάκι. Το οτιδήποτε μπορεί να σου δώσει ένα συναίσθημα ή μια ανάμνηση.

poptometry

Ποιον διάσημο σχεδιαστή (είτε εν ζωή, είτε όχι) θα προσκαλούσατε σε δείπνο και πού θα τον πηγαίνατε στην πόλη σας;

Ανδριάνα: Θα προσκαλούσα τον Alexander Mcqueen σε δείπνο κοντά στη θάλασσα, να μάθω την ιστορία του και πως κατάφερε να φτάσει εκεί που έφτασε.

Θα μπορούσατε να ξεχωρίσετε ένα look ενός ειδώλου της ποπ κουλτούρας που θεωρείτε ότι είναι το καλύτερο όλων των εποχών;

Μαρίνα: Audrey Hepburn στο Breakfast at Τiffany’s με το Givenchy μαύρο φόρεμα.

poptometry

poptometry

Βιωσιμότητα, υπερκατανάλωση, γρήγορα trends. Δημιουργία, νέα ταλέντα, τεχνολογία στην υπηρεσία του ενδύματος. Τελικά, το μέλλον της παγκόσμιας βιομηχανίας μόδας είναι αισιόδοξο ή απαισιόδοξο;

Είχε χαθεί το νόημα! Η βιομηχανία της μόδας είχε δημιουργήσει πίεση τόσο στους σχεδιαστές, όσο και στο κοινό. Αγοράζαμε αγαθά χωρίς να ξέρουμε το λόγο που τα αγοράζουμε, μόνο και μόνο επειδή είχαν μια δελεαστική τιμή. Θεωρώ ότι έχουμε αρχίσει και καταλαβαίνουμε τη σημασία του να διαλέγεις εσύ τι πραγματικά έχεις ανάγκη και όχι τι σου προσφέρουν οι εναλλασσόμενες με ταχύτατους ρυθμούς τάσεις της μόδας και οι αλυσίδες fast fashion. Ο περισσότερος κόσμος έχει κουραστεί απ’ ολη αυτή την υπερπληροφόρηση που δέχεται καθημερινά και έχει στραφεί σε πιο βιώσιμες επιλογές, στηρίζοντας περισσότερο τα τοπικά brands, αγοράζοντας με συνείδηση. Οπότε ναι, θα πούμε ότι το μέλλον έχουμε αρχίσει να το βλέπουμε αισιόδοξο.

poptometry

Πού μπορούμε να βρούμε τα Poptometry;

Τα προϊόντα μας μπορείτε να τα βρείτε online στο www.poptometry.eu ή σε συνεργαζόμενα καταστήματα εντός και εκτός Αττικής.

Φωτογραφίες: GEORGE SAVVOULIDIS

Read Next

28 Νοε 2023

Glamazons: Τα παπούτσια της Ναστάζιας Δαρίβα μας μεταμορφώνουν σε σύγχρονες αμαζόνες της πόλης

Τα παπούτσια Glamazons είναι φτιαγμένα για να προσφέρουν αυτοπεποίθηση και λάμψη στη γυναίκα του σήμερα.

16 Νοε 2023

Άλφα-Ωμέγα: Το γούρι της Zeus+Δione για το 2024 μόλις αποκαλύφθηκε

Η Zeus+Δione για το γούρι του 2024 εμπνέεται από ελληνικό αλφάβητο.

Περισσότερα από

Made in Greece

15 Νοε 2023

Nidodileda: Η Τόνια Μητρούδη δημιούργησε το brand που μεταφράζει τα όνειρά μας σε ενδύματα

Η χειμερινή συλλογή του brand Nidodileda "New Moon" σηματοδοτεί τη νέα του φάση, μετά από δέκα συνεχόμενα χρόνια μιας συναρπαστικής και επιτυχημένης πορείας.

10 Νοε 2023

MEUF σημαίνει γυναίκα, αλλά κι ένα από τα ελληνικά brands με τις πιο εκλεπτυσμένες δημιουργίες

H Θεοδώρα Χριστοπούλου είναι η δημιουργός του MEUF, του ελληνικού brand που παίζει με τη γεωμετρία και βάζει μπροστά την άνεση και την κομψότητα.

02 Νοε 2023

Liana Camba: Ψίθυροι αυθεντικής πολυτέλειας και σύγχρονης αισθητικής

Η νέα συλλογή Whisper - A/W 2023-24 του brand Liana Camba χαρακτηρίζεται από νωχελική κομψότητα και αυθεντική πολυτέλεια.

26 Οκτ 2023

Georgia De Graecia: Οι δημιουργίες της Γεωργίας Σαλτουρίδου ανήκουν σε μία σεκάνς ελληνικής ταινίας των ‘70s

Το brand Georgia De Graecia είναι μία συνάντηση των προσωπικών αναφορών της σχεδιάστριας, Γεωργίας Σαλτουρίδου, με την ελληνικότητα.

23 Οκτ 2023

Cache Cache: Η Λουκία Μουντούρη φτιάχνει τα πανωφόρια που θέλουν όλα τα κορίτσια

Οι συλλογές του brand Cache Cache έχουν πάντα στον πυρήνα τους ποιοτικό, απόλυτα σύγχρονο κι εντυπωσιακό outwear.

19 Οκτ 2023

LOVE+ALICIA: Η Έλια Τσερκέζου φτιάχνει ρούχα για γυναίκες που θέλουν να βγουν από το comfort zone τους

Η νέα συλλογή του brand LOVE+ALICIA είναι εμπνευσμένη από την punk κουλτούρα των 70΄s.

13 Οκτ 2023

Semiology: Η Ευγενία Βαμβακά θέλει τα ρούχα της να αγκαλιάζουν τρυφερά το σώμα και να δίνουν δύναμη

Το brand Semiology, ένα από τα πρώτα βιώσιμα ελληνικά brands, διαγράφει μια σταθερά εξαιρετική πορεία στην εγχώρια μόδα.

03 Οκτ 2023

The C Edition: Πώς η Χριστίνα Κατσαούνη έκανε τα κορμάκια τη μεγάλη μας εμμονή

Το brand The C Edition δημιούργησε έναν κύκλο γυναικών που εθίστηκαν στον δυναμισμό που κρύβει η απλότητα ενός bodysuit.

29 Σεπ 2023

AYEZI: Η Μαρίνα Κόρακα έχει στολίσει με τα κοσμήματά της μερικούς από τους πιο επιδραστικούς Έλληνες καλλιτέχνες

Επηρεασμένο από τη rap κουλτούρα, το brand iced out κοσμημάτων AYEZI είναι μία κοινότητα που αγκαλιάζει όλους όσοι είναι αληθινοί στην έκφραση του εαυτού τους.

23 Σεπ 2023

Plexida Knitwear: Η Αλεξάνδρα Κουζιάκη, δημιουργεί βιώσιμα πλεκτά που υμνούν την ήσυχη πολυτέλεια

Τρίτης γενιάς πλέκτρια, η δημιουργός του Plexida Knitwear συνδυάζει στο brand της την αγάπη για το πλέξιμο και το περιβάλλον.