0
SHARES

Προσέχεις την διατροφή σου, ασκείσαι τακτικά και κοιμάσαι καλά. Αφού τα κάνεις όλα σωστά, τι μπορεί να φταίει και κολλάει η ζυγαριά; Η αλήθεια είναι πως εκτός από κάποιους συγκεκριμένους λόγους που μπορεί να καθυστερούν την απώλεια βάρους, όπως δύσκολος μεταβολισμός, υπάρχουν κάποιες μικρές λεπτομέρειες στη διαδικασία απώλειας βάρους στις οποίες αξίζει να δώσεις βάση αν θέλεις να δει την αντίστροφή μέτρηση των κιλών να πηγαίνει με ιλιγγιώδη ταχύτητα.

 

 Δεν τρως σωστό πρωινό

Αν τρως μία φέτα ψωμί του τοστ, πίνεις έναν καφέ και φεύγεις από το σπίτι το πρωί χωρίς να τρως τίποτα άλλο δεν κάνεις την καλύτερη δουλειά. Ένα ισορροπημένο πρωινό θα πρέπει να παρέχει πρωτεΐνες, λίγο λίπος και φυσικά υδατάνθρακες. Μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε πρωινά που περιέχουν όλα τα παραπάνω, όπως γιαούρτι με βρώμη και διάφορα φρούτα, ή ένα ποτήρι από διάφορα φρούτα χτυπημένα στο μπλέντερ και 2 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως με βούτυρο και μέλι ή ένα τοστ με μαύρο ψωμί, τυρί και γαλοπούλα μαζί με ένα ποτήρι φρέσκο χυμό.

Μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε πρωινά που περιέχουν πρωτεΐνες, λίγο λίπος και φυσικά υδατάνθρακες.

Ετοίμασε τη λίστα με τα ψώνια από πριν

Πάρε στυλό και χαρτί και σημείωσε το μενού με τα πιάτα που θα μαγειρέψεις όλη την εβδομάδα. Κάνε στη συνέχεια μια λίστα με τα υλικά που χρειάζεσαι για το μαγείρεμα. Έτσι, όταν βρεθείς στο supermarket, να ψωνίσεις μόνο όσα θα και δεν θα βάλεις στη κουζίνα σου τρόφιμα που θα σε βάλουν σε πειρασμό. Επιπλέον, δες το καλάθι του supermarket σαν... πιάτο! Οι διατροφολόγοι λένε πως όταν κάποιος ξεκινά δίαιτα, πρέπει να γεμίζει το 50% του πιάτου του με φρέσκα φρούτα και λαχανικά, με φυτικές ίνες-όσπρια και πρωτείνη. Κάνε το ίδιο με το καλάθι του supermarket! Γεμίσέ το με λαχανικά και φρούτα εποχής που σου αρέσουν, κρέατα και προιόντα ολικής άλεσης.

 

Δοκίμασε κάτι νέο στην άσκηση σου

Αν η γυμναστική σου αποτελείται περισσότερο από ασκήσεις μυικής ενδυνάμωσης παρά από αερόβια και το αντίστροφο, τότε ήρθε η στιγμή να προσθέσεις έναν νέο τύπο γυμναστικής στην προπόνηση σου από την κατηγορία που δεν προτιμούσες μέχρι σήμερα. Σε πολύ γενικές γραμμές, η αερόβια γυμναστική φέρνει τις άμεσες καύσεις, η μυική ενδυνάμωση στηρίζει μακροπρόθεσμα τη λειτουργία του μεταβολισμού και σε βοηθά να μην παίρνεις εύκολα βάρος όταν ξεφεύγεις, συνεπώς χρειάζεσαι ασκήσεις και από τις δύο κατηγορίες για να χάνεις σταθερά βάρος.

Σε γενικές γραμμές, η αερόβια γυμναστική όπως ο χορός φέρνει τις άμεσες καύσεις.

 

Δεν τρως πριν γυμναστείς

Αν πιστεύεις πως δεν πρέπει να τρως τίποτα πριν γυμναστείς και πάλι κάνεις λάθος. Μία έρευνα του Πανεπιστημίου του Arkansas έδειξε ότι οι γυναίκες που έτρωγαν γεύματα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεϊνες λίγο πριν γυμναστούν είχαν πολύ περισσότερη ενέργεια και μπορούσαν να αποδώσουν πολύ καλύτερα την ώρα της προπόνησης.

 

Κόψε τα αναψυκτικά, ακόμη και τα light

Νομίζεις ότι δεν παίρνεις θερμίδες όταν πίνεις αναψυκτικά light; Μία πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι άνθρωποι που ήταν υπέρβαροι και έκαναν δίαιτα για να χάσουν βάρος όσο κατανάλωναν light αναψυκτικά, τελικά έτρωγαν τις ίδιες θερμίδες με εκείνους που έπιναν κανονικά αναψυκτικά. Μείνε, επομένως, μακριά από τα light αναψυκτικά που περιέχουν κρυφές θερμίδες και άρχισε να πίνεις νερό.

Μείνε μακριά από τα light αναψυκτικά που περιέχουν κρυφές θερμίδες και άρχισε να πίνεις νερό.

Μονοτονία στη δίαιτα

Αν τρως κάθε μέρα το ίδιο πρωινό και τα ίδια γεύματα επαναλαμβάνονται συχνά, αυτό σημαίνει πως ο μεταβολισμός βαρέθηκε και χρειάζεται ποικιλία για να ξυπνήσει και να πάρει μπρος ξανά. Συνεπώς, ξεκίνα να δοκιμάζεις νέα τρόφιμα και συνδυασμούς στη διατροφή σου και παρατήρησε ποια εβδομάδα έχασες περισσότερο βάρος μετά από αλλαγή στη διατροφή σου. Άρχισε να επαναλαμβάνεις πιο συχνά τα γεύματα της συγκεκριμένης εβδομάδας αλλά όχι με τρομερή συχνότητα και εμμονή για να μην φτάσεις να έχεις ξανά τις επιπτώσεις της μονότονης διατροφής.

Ξεκίνα να δοκιμάζεις νέα τρόφιμα και συνδυασμούς στη διατροφή σου

 Φωτογραφίες: Unplash

 

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

TAGS