Αθήνα 2015. Πέντε δολοφονίες. Κοινό χαρακτηριστικό, αρχαία ρητά του Πυθαγόρα στους τόπους των εγκλημάτων. Ο Ο Δημήτρης Λαΐνης, καθηγητής εγκληματολογίας, αναλαμβάνει να λύσει το μυστήριο που κρύβεται πίσω από τους πέντε φόνους, οι οποίοι συνδέονται μεταξύ τους. σύμμαχοι του Λαΐνη στο να ξεμπλέξει το πολύπλοκο και επικίνδυνο αυτό κουβάρι, η θεωρία του Πυθαγόρα κι ένας καθηγητής μαθηματικών. Θα καταφέρει να λύσει το μυστήριο και να αποκαλύψει την αλήθεια;
Η δεύτερη σκηνοθετική απόπειρα του Σωτήρη Τσαφούλια έκανε πρεμιέρα στις κινηματογραφικές θουσες πριν από μία εβδομάδα. Μετά την ταινία «Κοινός Παρανομαστής» ο σκηνοθέτης επιστρέφει με ένα ατμοσφαιρικό θρίλερ μυστηρίου με τον Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη στον πρωταγωνιστικό ρόλο και τον διάσημο Γάλλο Φρανσουά Κλουζέ, στον ρόλο του καθηγητή των μαθηματικών.
Στο ξεχωριστό καστ και η Ιωάννα Κολλιοπούλου σε έναν σκοτεινό, αινιγματικό ρόλο που κεντρίζει το ενδιαφέρον καθ'όλη την διάρκεια της ταινίας με το μυστήριο που αποπνέει. Τώρα, η νεαρή ηθοποιός συζητάει στο WomanToc για το ποιες είναι οι πολύτιμες στιγμές που κρατάει από τη συνεργασία της με τον Σωτήρη Τσαφούλια, τι είναι αυτό που φοβάται η ίδια περισσότερο και από τις ταινίες τρόμου και για το πόσο τελικά βρίσκεται ο καθένας από εμάς κοντά στα πιο βαθιά, φονικά ένστικτά του.
- Τι θυμάστε πιο χαρακτηριστικά από τη συνεργασία σας με τον σκηνοθέτη της ταινίας Σωτήρη Τσαφούλια;
Την γενναιοδωρία του και την ομαδικότητα του. Χρειάζεται ταλέντο να μπορείς να συντονίσεις τόσους ανθρώπους να δουλέψουν με χαρά και αγάπη για κάτι συγκεκριμένο και το πέτυχε.
- Τι κρύβει η ιδιαίτερη σχέση της Σοφίας, του χαρακτήρα που υποδύεστε στο Έτερος Εγώ, με τον πατέρα του πρωταγωνιστή;
Η Σοφία που υποδύομαι είναι κατά κάποιο τρόπο η «αποκλειστική» νοσοκόμα του πατέρα του Δημήτρη, του πρωταγωνιστή. Παρόλο που έχει κι άλλους ασθενείς στην εποπτεία της, η ιδιαίτερη φροντίδα που δείχνει στο συγκεκριμένο κρύβει μια ενδόμυχη ερωτική έλξη προς τον γιο του.
- Τι είναι αυτό που σαν θεατές βρίσκουμε τόσο ελκυστικό στις ταινίες τρόμου;
Η αγωνία,ο φόβος και η αδρεναλίνη.
- Eσάς τι σας τρομάζει περισσότερο;
Η βία, η κακοποίηση, το άδικο.
- Ποιες αισθάνεστε ήταν υπήρξαν οι κινηματογραφικές επιρροές του Σωτήρη Τσαφούλια κατά την δημιουργία του Έτερος Εγώ;
Επιρροές πιστεύω δεν είχε μόνο από αντίστοιχες ταινίες τρόμου-μυστηρίου, όπως το Seven ή ο Κώδικας Da Vinci, αλλά και από έργα που είχαν κοινωνικούς προβληματισμούς, γιατί το «Ετερος Εγώ» δεν είναι μόνο μια ταινία τρόμου. Είναι μια ταινία που μιλάει για τις ανθρώπινες σχέσεις, για τη φιλία, για τη δικαιοσύνη, για την ελεύθερη βούληση. Μιλάει για τον Άνθρωπο και τις επιλογές του.
- Πόσο κοντά βρίσκεται τελικά ένας μέσος άνθρωπος σε φονικά ένστικτα;
Θέλω να πιστεύω πως βρίσκεται μακριά. Το τι συμβαίνει στη ζωή του καθενός είναι, εκτός άλλων, θέμα συγκυριών. Το πώς πράττει ο καθείς σε σχέση με αυτό που του συμβαίνει είναι θέμα επιλογής. Αυτό επισημαίνει και το «Έτερος Εγώ».
- Είναι τελικά η σκοτεινή πλευρά των ανθρώπων πιο γοητευτική από τη φωτεινή;
Ακόμα και ο πιο φωτεινός άνθρωπος κρύβει μέσα του ένα σκοτεινό κόσμο. Με γοητεύουν οι άνθρωποι που γνωρίζουν ότι υπάρχουν μέσα τους και οι δυο αυτές πλευρές.
- Θα σας δούμε σε κάτι άλλο στο άμεσο μέλλον;
Αυτή την περίοδο βρίσκομαι στο θέατρο Πορεία, στην παράσταση «Οι Τρεισευτυχισμένοι», μια γαλλική κωμωδία, σε σκηνοθεσία Γιάννη Χουβαρδά