ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Έλληνες φοιτητές ανέπτυξαν πλατφόρμα-εικονικό δοκιμαστήριο ρούχων για ευκολότερο online shopping

Η ιδέα, AvaTry, που διαγωνίζεται στον τελικό του διαγωνισμού «JA Start Up 2021», μας συστήνει την τάση του virtual fitting, που ήρθε στην πανδημία για να μείνει.

Έλληνες φοιτητές ανέπτυξαν πλατφόρμα-εικονικό δοκιμαστήριο ρούχων για ευκολότερο online shopping

Σε μια εποχή που η πανδημία επέβαλε τις online αγορές ρούχων προκαλώντας πονοκέφαλο σε πολλούς, αφού χρειάζεται να λάβουν το πολυπόθητο πακέτο και να δοκιμάσουν αυτό που έχουν αγοράσει διαδικτυακά για να δουν αν τους κάνει, μια ομάδα φοιτητών από το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Αιγαίου έρχεται να λύσει αυτό το πρόβλημα.

Η Νικολίνα Γαντά, ο Στέφανος Μουζακίτης, ο Μιχάλης Κακλής, η Ραφαέλλα Πολυδώρου και η Θεοδώρα Νασιουτζίκη ανέπτυξαν μια πλατφόρμα στην οποία περιλαμβάνονται καταστήματα ένδυσης και βιοτεχνίες, όπου ο χρήστης μπορεί να δοκιμάσει ρούχα της επιλογής μέσω του virtual fitting. Μέσω του AvaTry, ο πελάτης δημιουργεί το προσωπικό του avatar εισάγοντας τις διαστάσεις του. Έπειτα επιλέγει ένα ρούχο και μπορεί να δει πώς εφαρμόζει επάνω του. Αν το νούμερο δεν είναι το ιδανικό γι' αυτόν, τότε θα εμφανίζεται μια ένδειξη που θα τον ενημερώνει.

Μέσω του AvaTry, ο πελάτης δημιουργεί το προσωπικό του avatar εισάγοντας τις διαστάσεις του. Έπειτα επιλέγει ένα ρούχο και μπορεί να δει πώς εφαρμόζει επάνω του.

To AvaTry συμμετέχει στον τελικό του διαγωνισμού «JA Start Up 2021» του Junior Achievement Greece, που θα διεξαχθεί διαδικτυακά την Παρασκευή 28 Μαΐου.

Μια ιδέα που γεννήθηκε στην καραντίνα

Όπως εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Νικολίνα Γαντά, η ιδέα πίσω από το AvaTry γεννήθηκε όταν λόγω της COVID-19 οι αγορές ρούχων άρχισαν να γίνονται αποκλειστικά μέσω διαδικτύου. «Όταν ξεκίνησε το ταξίδι μας στο Junior Achievement Greece και συγκροτήθηκε η ομάδα, κληθήκαμε να βρούμε μια επιχειρηματική ιδέα. Από την πρώτη κιόλας συνάντηση, αφού συζητούσαμε για προβλήματα και ανάγκες που ταλανίζουν την κοινωνία μας και εμάς τους ίδιους φυσικά, καταλήξαμε ομόφωνα πως οι διαδικτυακές αγορές ρούχων κρύβουν πολλά προβλήματα. Με βασικότερο την επιλογή του κατάλληλου μεγέθους», εξηγεί η νεαρή φοιτήτρια.

Πώς λειτουργεί όμως η πλατφόρμα AvaTry; Όπως περιγράφει η Νικολίνα Γαντά: «Ο χρήστης, αφού εγγραφεί στην πλατφόρμα, εισάγει τις διαστάσεις του σώματός του με τη βοήθεια μιας μεζούρας. Αμέσως μετά δημιουργεί το προσωπικό του avatar. Έπειτα επιλέγει το ρούχο που επιθυμεί και μπορεί να δει πώς εφαρμόζει επάνω του. Αν το νούμερο δεν είναι το ιδανικό γι' αυτόν εμφανίζονται κάποιες ενδείξεις που τον ενημερώνουν σε ποια σημεία δεν εφαρμόζεται σωστά».

«Αν το νούμερο δεν είναι το ιδανικό γι' αυτόν εμφανίζονται κάποιες ενδείξεις που τον ενημερώνουν σε ποια σημεία δεν εφαρμόζεται σωστά».

Τα πλεονεκτήματα για καταναλωτές/χρήστες της πλατφόρμας και επιχειρήσεις είναι πολλά, όπως τονίζει η φοιτήτρια και εξηγεί: «Μπορούν να δοκιμάζουν ρούχα από τον καναπέ του σπιτιού τους με ένα μόνο "κλικ", δεν είναι απαραίτητη η παρουσία σε φυσικά καταστήματα ένδυσης για την επιλογή του σωστού μεγέθους, ενώ υπάρχει και εξοικονόμηση χρόνου για εργαζόμενους και εργαζόμενους γονείς.

»Διευκολύνει επίσης τα άτομα με αναπηρία λόγω έλλειψης υποδομών στα φυσικά καταστήματα. Ως προς τα καταστήματα ένδυσης και βιοτεχνίες, το AvaTry αποτελεί ένα καινοτόμο κανάλι προβολής και διανομής και προσδίδει πλεονέκτημα για το συνεργαζόμενο κατάστημα ή βιοτεχνία έναντι των ανταγωνιστών τους, ιδιαίτερα δε τη δεδομένη χρονική περίοδο. Επιπροσθέτως, βοηθά στην προώθηση των ελληνικών βιοτεχνιών καθώς η πλατφόρμα μας αποτελεί μια νέα εμπειρία για τους χρήστες».

«Βοηθά στην προώθηση των ελληνικών βιοτεχνιών καθώς η πλατφόρμα μας αποτελεί μια νέα εμπειρία για τους χρήστες»

Το virtual fitting ήρθε για να μείνει

Το virtual fitting έγινε αναγκαιότητα μέσα στη καραντίνα, αλλά ήρθε τελικά για να μείνει; «Η δύναμη της συνήθειας είναι πολύ ισχυρή. Περισσότερο από έναν χρόνο πραγματοποιούμε αγορές διαδικτυακά, είτε επειδή πρέπει είτε επειδή φοβόμαστε. Ο συνωστισμός, οι κλειστοί χώροι είναι λέξεις που ακόμα φοβόμαστε», απαντά η Νικολίνα Γαντά.

«Το virtual fitting είναι μια λύση και μια αρωγή για όλους εμάς που αποφεύγουμε την παρουσία σε φυσικά καταστήματα ή δεν προλαβαίνουμε να ψωνίσουμε ρούχα. Το AvaTry έρχεται να επαναστατήσει φέρνοντας το virtual fitting στην Ελλάδα, και, ναι, προβλέπουμε να παραμείνει ως συνήθεια για πολλούς», υπογραμμίζει.

«Το virtual fitting είναι μια λύση και μια αρωγή για όλους εμάς που αποφεύγουμε την παρουσία σε φυσικά καταστήματα ή δεν προλαβαίνουμε να ψωνίσουμε ρούχα»

Μάλιστα, όπως αναφέρει η φοιτήτρια του Πανεπιστημίου Αιγαίου, υπάρχουν ήδη σκέψεις στην ομάδα για να διαθέσουν το AvaTry στην αγορά. «Όπως θα παρουσιάσουμε και στον διαγωνισμό, το AvaTry υπολογίζουμε να λανσαριστεί μέσα στο 2022», λέει η Νικολίνα Γαντά και μας καλεί να ζήσουμε την εμπειρία του virtual fitting.

Με πληροφορίες και φωτό από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

Read Next

11 Απρ 2024

Η Ειρήνη Δρόσου με ορμή, λάβα και έμπνευση ζωγραφίζει από το νησί της, τη Σαντορίνη

"Η ενέργεια της λάβας με καθορίζει ως καλλιτέχνη" εξηγεί η Ειρήνη Δρόσου.

09 Απρ 2024

ΜΚ Fine Jewelry: H Μαρία Καρκαντζού σχεδιάζει bespoke κοσμήματα με προσωπικότητα

Το κόσμημα ως τρόπος έκφρασης και ιδιαίτερων συμβολισμών.

Περισσότερα από

Made in Greece

04 Απρ 2024

MIA PAPA:Το brand που παντρεύει πολυτέλεια και βιωσιμότητα με τον πιο καλαίσθητο τρόπο

Η Μία Παπά, δημιουργός του brand MIA PAPA, εμπνέεται από την αρχιτεκτονική, την αρχαιότητα και την πίστη ότι το παρόν και το μέλλον της μόδας είναι βιώσιμο.

27 Μαρ 2024

Η Ιωάννα-Πέτρα Τσαντάκη έκανε το Blameyourdaze συνώνυμο της ευέλικτης Αθηναίας

Ένα από τα μακροβιότερα λόκαλ brands της πρωτεύουσας, το Blameyourdaze, εστιάζει στον αλάνθαστο συνδυασμό πρακτικότητας - κομψότητας.

15 Μαρ 2024

MAAN: Γυναίκες όλων των ηλικιών φωτογραφίζονται με τα μαγιό της Μαριλένας Ανδρεάδη

Για τη συλλογή S/S ‘24 το brand ΜΑΑΝ έκανε open call στην Αντίπαρο σε γυναίκες κάθε ηλικίας και σωματότυπου.

12 Μαρ 2024

Vasiliki: Η Κική Καραγιάννη φτιάχνει κοσμήματα με την αρχαία τεχνική του χαμένου κεριού

Τα ασύλληπτα κοσμήματα του brand Vasiliki μοιάζουν σα να ρέουν και να αλλάζουν διαρκώς μορφή.

27 Φεβ 2024

Break a Stone: Η Αγγέλικα Καραλή σχεδιάζει μοντέρνους θησαυρούς

Τα κοσμήματα Break a Stone μοιάζουν με οικογενειακά κειμήλια που κουβαλούν δεκάδες ιστορίες.

25 Φεβ 2024

Βασίλης Μόραλης: Ο κοσμηματοποιός από τη Θεσσαλονίκη που έχει πελάτισσες και σταρ του Χόλιγουντ

Παρά τη σπάνια νόσο του, ο κ. Μόραλης διαπρέπει στο επάγγελμα του.

23 Φεβ 2024

Ο "γκουρού των στολών" που ντύνει χιλιάδες καρναβαλιστές κι έραψε μέχρι και για το Βενετσιάνικο καρναβάλι

Καθώς οι Απόκριες πλησιάζουν το εργοστάσιο της οικογένειας Στράκα έχει "πιάσει φωτιά"!

23 Φεβ 2024

URBANNAH: H Χαρά και ο Χάρης θέλουν το brand τους να βάλει τα δικά του pins στον παγκόσμιο χάρτη

Το streetwear brand URBANNAH δημιουργεί ρούχα από ταξιδιώτες για ταξιδιώτες, ενώ παράλληλα στηρίζει παιδιά και ενήλικες από ευάλωτα περιβάλλοντα στην Αφρική.

20 Φεβ 2024

Liana Camba: H Ελληνίδα σχεδιάστρια που αγαπά την handmade πολυτέλεια

Το brand Liana Camba, που αποτελεί κεφάλαιο της ελληνικής μόδας, δημιουργικά, δεν βρέθηκε ποτέ σε λιμνάζοντα νερά.

13 Φεβ 2024

Η Νεφέλη Θεοδώρου κάνει συνεδρίες πριν προτείνει σε μια γυναίκα τα κατάλληλα για εκείνη ρούχα

Η Νεφέλη Θεοδώρου σπούδασε ψυχολογία της Μόδας στο Λονδίνο και ως personal stylist βοηθά τις πελάτισσές της να διανύσουν ένα ταξίδι αυτο-εξερεύνησης και ανακάλυψης νέων πτυχών του εαυτού τους.