ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Έλληνες φοιτητές ανέπτυξαν πλατφόρμα-εικονικό δοκιμαστήριο ρούχων για ευκολότερο online shopping

Η ιδέα, AvaTry, που διαγωνίζεται στον τελικό του διαγωνισμού «JA Start Up 2021», μας συστήνει την τάση του virtual fitting, που ήρθε στην πανδημία για να μείνει.

Έλληνες φοιτητές ανέπτυξαν πλατφόρμα-εικονικό δοκιμαστήριο ρούχων για ευκολότερο online shopping

Σε μια εποχή που η πανδημία επέβαλε τις online αγορές ρούχων προκαλώντας πονοκέφαλο σε πολλούς, αφού χρειάζεται να λάβουν το πολυπόθητο πακέτο και να δοκιμάσουν αυτό που έχουν αγοράσει διαδικτυακά για να δουν αν τους κάνει, μια ομάδα φοιτητών από το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Αιγαίου έρχεται να λύσει αυτό το πρόβλημα.

Η Νικολίνα Γαντά, ο Στέφανος Μουζακίτης, ο Μιχάλης Κακλής, η Ραφαέλλα Πολυδώρου και η Θεοδώρα Νασιουτζίκη ανέπτυξαν μια πλατφόρμα στην οποία περιλαμβάνονται καταστήματα ένδυσης και βιοτεχνίες, όπου ο χρήστης μπορεί να δοκιμάσει ρούχα της επιλογής μέσω του virtual fitting. Μέσω του AvaTry, ο πελάτης δημιουργεί το προσωπικό του avatar εισάγοντας τις διαστάσεις του. Έπειτα επιλέγει ένα ρούχο και μπορεί να δει πώς εφαρμόζει επάνω του. Αν το νούμερο δεν είναι το ιδανικό γι' αυτόν, τότε θα εμφανίζεται μια ένδειξη που θα τον ενημερώνει.

Μέσω του AvaTry, ο πελάτης δημιουργεί το προσωπικό του avatar εισάγοντας τις διαστάσεις του. Έπειτα επιλέγει ένα ρούχο και μπορεί να δει πώς εφαρμόζει επάνω του.

To AvaTry συμμετέχει στον τελικό του διαγωνισμού «JA Start Up 2021» του Junior Achievement Greece, που θα διεξαχθεί διαδικτυακά την Παρασκευή 28 Μαΐου.

Μια ιδέα που γεννήθηκε στην καραντίνα

Όπως εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Νικολίνα Γαντά, η ιδέα πίσω από το AvaTry γεννήθηκε όταν λόγω της COVID-19 οι αγορές ρούχων άρχισαν να γίνονται αποκλειστικά μέσω διαδικτύου. «Όταν ξεκίνησε το ταξίδι μας στο Junior Achievement Greece και συγκροτήθηκε η ομάδα, κληθήκαμε να βρούμε μια επιχειρηματική ιδέα. Από την πρώτη κιόλας συνάντηση, αφού συζητούσαμε για προβλήματα και ανάγκες που ταλανίζουν την κοινωνία μας και εμάς τους ίδιους φυσικά, καταλήξαμε ομόφωνα πως οι διαδικτυακές αγορές ρούχων κρύβουν πολλά προβλήματα. Με βασικότερο την επιλογή του κατάλληλου μεγέθους», εξηγεί η νεαρή φοιτήτρια.

Πώς λειτουργεί όμως η πλατφόρμα AvaTry; Όπως περιγράφει η Νικολίνα Γαντά: «Ο χρήστης, αφού εγγραφεί στην πλατφόρμα, εισάγει τις διαστάσεις του σώματός του με τη βοήθεια μιας μεζούρας. Αμέσως μετά δημιουργεί το προσωπικό του avatar. Έπειτα επιλέγει το ρούχο που επιθυμεί και μπορεί να δει πώς εφαρμόζει επάνω του. Αν το νούμερο δεν είναι το ιδανικό γι' αυτόν εμφανίζονται κάποιες ενδείξεις που τον ενημερώνουν σε ποια σημεία δεν εφαρμόζεται σωστά».

«Αν το νούμερο δεν είναι το ιδανικό γι' αυτόν εμφανίζονται κάποιες ενδείξεις που τον ενημερώνουν σε ποια σημεία δεν εφαρμόζεται σωστά».

Τα πλεονεκτήματα για καταναλωτές/χρήστες της πλατφόρμας και επιχειρήσεις είναι πολλά, όπως τονίζει η φοιτήτρια και εξηγεί: «Μπορούν να δοκιμάζουν ρούχα από τον καναπέ του σπιτιού τους με ένα μόνο "κλικ", δεν είναι απαραίτητη η παρουσία σε φυσικά καταστήματα ένδυσης για την επιλογή του σωστού μεγέθους, ενώ υπάρχει και εξοικονόμηση χρόνου για εργαζόμενους και εργαζόμενους γονείς.

»Διευκολύνει επίσης τα άτομα με αναπηρία λόγω έλλειψης υποδομών στα φυσικά καταστήματα. Ως προς τα καταστήματα ένδυσης και βιοτεχνίες, το AvaTry αποτελεί ένα καινοτόμο κανάλι προβολής και διανομής και προσδίδει πλεονέκτημα για το συνεργαζόμενο κατάστημα ή βιοτεχνία έναντι των ανταγωνιστών τους, ιδιαίτερα δε τη δεδομένη χρονική περίοδο. Επιπροσθέτως, βοηθά στην προώθηση των ελληνικών βιοτεχνιών καθώς η πλατφόρμα μας αποτελεί μια νέα εμπειρία για τους χρήστες».

«Βοηθά στην προώθηση των ελληνικών βιοτεχνιών καθώς η πλατφόρμα μας αποτελεί μια νέα εμπειρία για τους χρήστες»

Το virtual fitting ήρθε για να μείνει

Το virtual fitting έγινε αναγκαιότητα μέσα στη καραντίνα, αλλά ήρθε τελικά για να μείνει; «Η δύναμη της συνήθειας είναι πολύ ισχυρή. Περισσότερο από έναν χρόνο πραγματοποιούμε αγορές διαδικτυακά, είτε επειδή πρέπει είτε επειδή φοβόμαστε. Ο συνωστισμός, οι κλειστοί χώροι είναι λέξεις που ακόμα φοβόμαστε», απαντά η Νικολίνα Γαντά.

«Το virtual fitting είναι μια λύση και μια αρωγή για όλους εμάς που αποφεύγουμε την παρουσία σε φυσικά καταστήματα ή δεν προλαβαίνουμε να ψωνίσουμε ρούχα. Το AvaTry έρχεται να επαναστατήσει φέρνοντας το virtual fitting στην Ελλάδα, και, ναι, προβλέπουμε να παραμείνει ως συνήθεια για πολλούς», υπογραμμίζει.

«Το virtual fitting είναι μια λύση και μια αρωγή για όλους εμάς που αποφεύγουμε την παρουσία σε φυσικά καταστήματα ή δεν προλαβαίνουμε να ψωνίσουμε ρούχα»

Μάλιστα, όπως αναφέρει η φοιτήτρια του Πανεπιστημίου Αιγαίου, υπάρχουν ήδη σκέψεις στην ομάδα για να διαθέσουν το AvaTry στην αγορά. «Όπως θα παρουσιάσουμε και στον διαγωνισμό, το AvaTry υπολογίζουμε να λανσαριστεί μέσα στο 2022», λέει η Νικολίνα Γαντά και μας καλεί να ζήσουμε την εμπειρία του virtual fitting.

Με πληροφορίες και φωτό από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

Read Next

09 Σεπ 2023

Οι τσάντες Amphora Collection της Ζήνας Αμπαριώτη είναι σύγχρονα κειμήλια

Εμπνευσμένες από την ελληνική αρχαιότητα οι τσάντες Amphora Collection μοιάζουν με γλυπτά.

04 Σεπ 2023

Ο ασύμμετρος φάκελος της Georgina Skalidi έγινε το σήμα κατατεθέν του brand της

Η Georgina Skalidi σχεδιάζει δερμάτινες τσάντες και αξεσουάρ και θέλει να δημιουργεί τάσεις.

Περισσότερα από

Made in Greece

29 Αυγ 2023

DIOMAS: Μαμά και κόρη βρίσκονται πίσω από το brand που κρατά ζωντανό το χειροποίητο ελληνικό ένδυμα

Η Σμαρώ, η μαμά, και η Αθήνα, η κόρη βρίσκονται πίσω από το DIOMAS που έχει στην ψυχή το καλοκαίρι και παντρεύει τις παραδοσιακές τεχνικές με το σήμερα.

24 Αυγ 2023

KAKURU Jewelry: Για την Ελίνα Κακούρου η Φύση θα είναι πάντα η ανεξάντλητη πηγή έμπνευσής της

Η δημιουργός των KAKURU έχτισε γύρω από τις δημιουργίες της που εμπνέονται από τα σχέδια και τις υφές της φύσης, μία ολόκληρη κοινότητα ανθρώπων που λατρεύουν τα σχέδιά της.

10 Αυγ 2023

Μπίρα Φιξ: Μια ιστορία παράλληλη με την ιστορία της Ελλάδας

Η άνοδος και η πτώση μιας βαυαρικής δυναστείας στην Ελλάδα.

07 Αυγ 2023

Aiki Diounot: Η Χρυσάνθη Γκούρου φέρνει ανερχόμενους σχεδιαστές στο προσκήνιο

Περισσότερο fashion concept, παρά brand, το Aiki Diounot προσφέρει το έδαφος σε νέους Έλληνες σχεδιαστές να αναδείξουν τη δουλειά τους

05 Αυγ 2023

Evi Grintela: H ζωή της Εύης Γκριντέλα ήταν ένας κύκλος που την οδηγούσε νομοτελειακά στη δημιουργία του δικού της brand

Το brand Evi Grintela δεν έχει γίνει μονάχα συνώνυμο του ιδανικού shirt dress, αλλά και του τέλειου παντρέματος της ανώτερης ποιότητας με την καλαισθησία.

03 Αυγ 2023

Neiromai: Η Πελαγία Χρηστάκη ονειρεύτηκε να φτιάχνει τα κοσμήματα που φορούσε η μαμά της

Το brand κοσμημάτων Neiromai είναι μια ωδή στην αγάπη της δημιουργού τους για τις ρίγες, την κλασική αρχαιότητα και την art deco.

31 Ιουλ 2023

Τόλμησε με πάθος

Η μπύρα ΜΑΜΟΣ με την καμπάνια της, "Ασίγαστες Φωνές", μας προτρέπει ν’ ακούμε τις "φωνές" που μας οδηγούν μπροστά.

25 Ιουλ 2023

WE ARE: Πώς δύο αδέρφια αποφάσισαν μέσα σε μια νύχτα να φτιάξουν ένα από τα πιο τολμηρά ελληνικά brand

Η WE ARE της Καλλιόπης και του Πέτρου Πετροζέλη ξεχώρισε από την πρώτη στιγμή για τα items με τα ευφάνταστα prints και την άνετη εφαρμογή.

20 Ιουλ 2023

Nene: Το ελληνικό brand που εμπνέεται από το νησί της Πάτμου

Η δημιουργός του nene, Ελένη Αναστασιάδη, φτιάχνει ρούχα εμπνευσμένα από την αβίαστη κομψότητα που κρύβει μέσα της η άνεση.

13 Ιουλ 2023

Ino Mei: Πώς δημιουργήθηκε το luxury resort brand που λατρεύουν οι Ελληνίδες

Η σχεδιάστρια Ινώ Μέη έδωσε το όνομά της στην premium resortwear ετικέτα Ino Mei που ταυτίστηκε με το ελληνικό καλοκαίρι.