Η γνωριμία μου με το brand ξεκίνησε από μια καλοκαιρινή, μάξι φούστα από αέρινο ύφασμα με πτυχώσεις, σε έναν εντυπωσιακό και ταυτόχρονα φινετσάτο συνδυασμό από πορτοκαλί και μπλε, την οποία ανακάλυψα στην μπουτίκ Dressing Bar στην Ηλιούπολη, που εστιάζει σε Έλληνες δημιουργούς. Αποδείχθηκε μια από τις πιο έξυπνες αγορές: άνετη, κομψή, δροσερή, ευέλικτη και στις πρωινές και στις βραδινές εμφανίσεις, όποτε τη φορούσα δεχόμουν ερωτήσεις για την προέλευσή της. Μια ακόμη επιβεβαίωση ότι κάθε επένδυση στην ελληνική παραγωγή είναι value for money.

Η υπογραφή της αποδείχθηκε προφητική: Το όνομα Arpyes προέρχεται από τα μυθικά όντα Άρπυιες, γυναίκες με σώμα πτηνού και ανθρώπινο κεφάλι, τρομεροί άρπαγες. Κάθε κομμάτι του brand, πράγματι, όπως και αυτή η μάξι φούστα, κλέβει ευχαρίστως την ψυχή σου, ξελογιάζοντας καταρχήν το βλέμμα σου με το γοητευτικό design του και, με την πρώτη δοκιμή, το σώμα σου με τα φίνα, φιλικά προς το δέρμα υλικά του. Αρκεί να φορέσεις ένα από τα ρούχα ή τα αξεσουάρ τους για να βρεθείς σε μια παγίδα από την οποία δεν θέλεις να ξαναβγείς. Να βάλεις αυτό το brand μόνιμα στην γκαρνταρόμπα και στην καθημερινότητά σου.

Το όνομα Arpyes προέρχεται από τα μυθικά όντα Άρπυιες, γυναίκες με σώμα πτηνού και ανθρώπινο κεφάλι, τρομεροί άρπαγες.

Δημιουργοί του, δύο γυναίκες, η Εύα και η Ιακωβίνα. Η Εύα είναι απόφοιτος Γραφιστικής, η Ιακωβίνα απόφοιτος Μάρκετινγκ. «Κοινό μας στοιχείο εξαρχής, το πάθος μας για τη μόδα» λένε καθώς μάς συστήνονται. «Πριν ιδρύσουμε την εταιρεία μας είχαμε ασχοληθεί και οι δύο με το χώρο της ένδυσης σε επίπεδο design, λιανικής πώλησης σε εταιρείες ενδυμάτων, αλλά και social media».

Η ιδέα του brand γεννήθηκε όταν άρχισαν να φτιάχνουν χειροποίητα σανδάλια και πασμίνες. «Εξελίχθηκε λόγω της ζήτησης και της δικής μας ανάγκης να δημιουργήσουμε ολοκληρωμένες συλλογές, που θα περιλάμβαναν και ρούχα και αξεσουάρ». Επέλεξαν το όνομά τους από τα μυθικά πλάσματα που «απεικονίζονται ως δύο γυναικείες μορφές».

Η ιδέα του brand γεννήθηκε όταν άρχισαν να φτιάχνουν χειροποίητα σανδάλια και πασμίνες. «Εξελίχθηκε λόγω της ζήτησης και της δικής μας ανάγκης να δημιουργήσουμε ολοκληρωμένες συλλογές, που θα περιλάμβαναν και ρούχα και αξεσουάρ».

Πώς θα περιγράφατε το στυλ των ρούχων και των αξεσουάρ σας; 

«Ως minimal και comfy all day outfits».

Οι πηγές έμπνευσης της Εύας και της Ιακωβίνας είναι κάθε φορά διαφορετικές, όπως «εικόνες από διεθνείς σταρ, ταινίες από διαφορετικές κουλτούρες». Την τιμητική της ωστόσο έχει η ιαπωνική αισθητική, στοιχεία της οποίας ενσωματώνουν συχνά στις συλλογές.

Στις πρώτες ύλες, επικρατούν οι φυσικές ίνες, πιο φιλικές προς το δέρμα και αποφεύγονται, όσο γίνεται τα συνθετικά υλικά. Βαμβάκι, μετάξι, λινό, viscose, tencel είναι ανάμεσα στα υφάσματα που ενώνονται για να δημιουργήσουν συλλογές υψηλής αισθητικής και ποιότητας.

Την τιμητική της έχει η ιαπωνική αισθητική, στοιχεία της οποίας ενσωματώνουν συχνά στις συλλογές.

Θα μπορούσατε να επιλέξετε ένα συγκεκριμένο ρούχο ή αξεσουάρ ως trademark του brand σας;

«Χαρακτηριστικά του brand ειναι τα oversized σακάκια και πανωφόρια και, γενικότερα, οι oversized γραμμές σε πολλά από τα κομμάτια των συλλογών μας». 

«Χαρακτηριστικά του brand ειναι τα oversized σακάκια και πανωφόρια και, γενικότερα, οι oversized γραμμές σε πολλά από τα κομμάτια των συλλογών μας».

Ποιες είναι οι μεγαλύτερες δυσκολίες που έχετε αντιμετωπίσει στο χτίσιμο του δικού σας brand, αλλά και τι απολαμβάνετε περισσότερο στην καθημερινότητα της δουλειάς σας;

«Η μεγαλύτερη δυσκολία θεωρούμε πως ήταν η καθιέρωση του brand στην αγορά και η απόκτηση πιστού κοινού που μας ακολουθεί. Αυτό που απολαμβάνουμε περισσότερο ειναι η δημιουργία των νέων συλλογών και η αναζήτηση νέων υφασμάτων, σχεδίων και χρωμάτων».

Οι νέες συνθήκες της πανδημίας ανέβασαν το δείκτη δυσκολίας, έφεραν όμως και κάποια πλεονεκτήματα. Προκάλεσαν «δυσκολίες στην εισαγωγή υφασμάτων από το εξωτερικό και γενικά στην απόκτηση των πρώτων υλών και φυσικά μια διστακτικότητα στην αγορά. Σε γενικές γραμμες όμως εμείς από την πανδημία και μετά εμείς έχουμε παρατηρήσει ανοδική πορεία στο brand μας και θεωρούμε πως ήταν μια ευκαιρία να μας γνωρίσει περισσότερος κόσμος μέσω των social media και σε επίπεδο χονδρικής και λιανικής πωλησης».

Πώς βλέπετε το μέλλον των Arpyes; Μπορείτε να μοιραστείτε μαζί μας κάποια προσεχή σχέδια;

«Βασικός μας στόχος κάθε σεζόν είναι να εξελίσσουμε το brand και να δημιουργούμε ολοένα και πιο ενδιαφέρουσες συλλογές, να κάνουμε νέες προτάσεις στο κοινό που μας ακολουθεί. Επίσης, να ανοιχτούμε στη διεθνή αγορά, καθώς σε αυτό το κομμάτι έχουμε ακόμα πολύ δρόμο μπροστά μας».

Δείτε περισσότερες φωτογραφίες με δημιουργίες τους:

Info
Για περισσότερες πληροφορίες και διαδικτυακές αγορές: arpyes.com, Instagram, Facebook

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram
 

TAGS