
14 σημαντικοί καλλιτέχνες και φωτογράφοι συνεργάζονται με τη βρετανική Vogue για την δημιουργία μίας συλλεκτικής έκδοσης αφιερωμένη στην ομορφία της βρετανικής εξοχής. Στο πλαίσιο του συγκεκριμένου πρότζεκτ κορυφαίοι Βρετανοί καλλιτέχνες, ανάμεσα τους η Nadine Ijewere, ο Nick Knight, η Lubaina Himidc ο Tim Walker, αλλά και ο David Hockney, ο οποίος θεωρείται ο σπουδαιότερες εν ζωή εικαστικός της εποχής μας, παρουσιάζουν μέσα από έργα τους την προσωπική τους οπτική για την μαγεία του βρετανικού τοποίου. Τα αυθεντικά έργα θα δημοπρατηθουν προς όφελος φιλανθρωπικών οργανώσεων που εργάζονται για την καταπολέμηση του κορονοϊού.
Στο σημείωμά του, ο αρχισυντάκτης και στενός φίλος της Μέγκαν Μαρκλ, Edward Enninful, αναφέρει πως ο πυρήνας αυτού του τεύχους είναι η επανεκκίνηση. Αναφέρεται στο γεγονός ότι, όλο αυτό το διάστημα όλοι ανυπομονούν να επιστρέψουν στην κανονικότητα, σε αυτό που υπήρχε πριν. Ωστόσο, όπως παρατηρηρεί, «δεν υπάρχει κανονικότητα στην οποία να πρέπει να επιστρέψουμε. Αν είναι να εξελιχθούμε σε μια κατάσταση μεγαλύτερης δικαιοσύνης και ασφάλειας για τον πλανήτη και τους ανθρώπους του, το μέλλον μας δεν πρέπει να είναι ακριβώς ίδιο με το παρελθόν μας». Και, έχοντας δει, όλο αυτό το διάστημα, πώς ανένηψε ο πλανήτης καθώς η ανθρώπινη δραστηριότητα μειωνόταν, εξαιτίας της πανδημίας, συνειδητοποιεί ότι ίσως πρέπει να λάβουμε υπόψη μας περισσότερο τη φύση, να μην ξεχνάμε ότι «στον πυρήνα όλων βρίσκεται ο πλανήτης μας». Ίσως, μεταξύ άλλων, όλο αυτό που ζούμε να πρέπει να ειδωθεί και ως ένα μήνυμα ότι πρέπει να επανεξετάσουμε τη σχέση μας με τη φύση.
Το εξώφυλλο που φιλοτέχνησε ο David Hockney.

Το έργο του David Hockney, που δόθηκε στη δημοσιότητα πριν την κυκλοφορία του τεύχους στις 3 Ιουλίου,παρουσιάζει μία άποψη της αγγλικής εξοχής στην περιοχή του ανατολικού Γιορκσάϊρ. «Αυτή η ελαιογραφία απεικονίζει την προχωρημένη άνοιξη στο χωριό Κίλαμ», λέει ο ίδιος, για αυτό το έργο του του 2006. «Τώρα βρίσκομαι στη Νορμανδία, σε ένα μέρος παράδεισο για μένα. Έκανα 120 πίνακες του τεράστιου κήπου μας με το iPad – είναι σαν να έχεις εξοπλισμό σχεδίου και ζωγραφικής πάντα σε ετοιμότητα, και δε χρειάζεται και καθάρισμα. Είναι φανταστικό. Μια βραδιά σηκώθηκα να κατουρήσω γύρω στις τέσσερις το πρωί και είδα το μεγαλύτερο και φωτεινότερο φεγγάρι που είχα δει τον τελευταίο καιρό. Ενθουσιάστηκα και το κατέγραψα στο iPad. Η φωτογραφία είναι άχρηστη γι’ αυτό, τα σπρώχνει όλα μακριά, συμπεριλαμβανομένου του φεγγαριού».

Όπως σημειώνεται στο άρθρο που συστήνει το νέο τεύχος της Vogue, μπορεί η εικόνα αυτή του Hockney να φαντάζει εκ πρώτης όψεως ως «κλασικός Hockney», ωστόσο η παγκόσμια κρίση υγείας που περνάμε μας έκανε να δούμε τη φύση, όπως και πολλά άλλα πράγματα, εξάλλου, από μια νέα σκοπιά. Και, όπως γράφει η συγγραφέας Helen McDonald στο σχετικό άρθρο της για το τεύχος, «η βρετανική επαρχία δεν είναι μόνο δάση και φάρμες, λόφοι και λιβάδια. Είναι ένα μέρος πλούσιο σε μύθους και στοχασμούς, και πάντα θεωρούνταν ένα αρχείο εθνικής ταυτότητας».