ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Vathos Apparel: Ολόφρεσκο ελληνικό brand που αναδεικνύει το minimal σε maximal

Η Βασιλική Συμεωνίδη υπογράφει την παρθενική ready-to-wear εμφάνιση του Vathos Apparel, ένα brand με ενισχυμένη περιβαλλοντική συνείδηση και αφαιρετική διάθεση.

Vathos Apparel: Ολόφρεσκο ελληνικό brand που αναδεικνύει το minimal σε maximal

«H πεποίθησή μας ότι η μόδα δε μπορεί να μένει απλός θεατής στα νέα δεδομένα, μας οδήγησε στη δημιουργία ενός νέου, οικολογικά ευαίσθητου brand» λέει η Βασιλική Συμεωνίδη, η οποία εστιάζει στην απουσία του περιττού και στο βάθος (Vathos) της ουσία του στυλ. Γεωμετρία και οικολογική συνείδηση συναντιούνται για να επικυρώσουν των απόλυτα σύγχρονο χαρακτήρα των ρούχων Vathos Apparel. H πρώτη συλλογή του brand για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2016 είναι γεγονός.

Vathos Apparel: Ολόφρεσκο ελληνικό brand που αναδεικνύει το minimal σε maximal
Χρώματα που απαντώνται στη φύση, όπως το μπλε και το χακί, συναντούν τα βασικά λευκό και μαύρο.
«Για τα ρούχα μας χρησιμοποιούμε μόνο οργανικά υφάσματα που προέρχονται από καλλιέργειες χωρίς τοξικά φυτοφάρμακα και λιπάσματα».

Η Βασιλική γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Ελασσόνα, σε μία κωμόπολη κοντά στη Λάρισα. «Εκεί τελείωσα το Λύκειο και συνέχισα για σπουδές στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας στο τμήμα Βαλκανικών Σλαβικών και Ανατολικών σπουδών από όπου και αποφοίτησα. Ταυτόχρονα σπούδασα Σχέδιο Μόδας στο ΙΕΚ Δέλτα, στη Θεσσαλονίκη, και έπειτα ήρθα στην Αθήνα για να ολοκληρώσω τις σπουδές μου στο χώρο της μόδας, σπουδάζοντας styling στο Fashion Workshop by Vicky Kayia. Εργάστηκα σε διάφορα περιοδικά μόδας, όπως είναι το Marie Claire και το ELLE, καθώς και σε ελληνικά fashion brands. Σήμερα, παράλληλα με το VATHOS Apparel, συνεχίζω να εργάζομαι και στο περιοδικό ELLE ως fashion stylist» εξηγεί η Βασιλική, η οποία είναι «του χώρου» όπως λέμε στη μιντιακή πιάτσα.

Το πακετάρισμα των Vathos Apparel πιστό στο πνεύμα της φιλοσοφίας τoυ brand.
«H επιλογή των υφασμάτων και των υλικών μας γίνεται με αυστηρά κριτήρια, όσον αφορά τη διαδικασία παραγωγής τους».

«Αυτό που διακρίνει το Vathos Apparel είναι η φιλοσοφία του η οποία βασίζεται στου κανόνες του ethical fashion. Για τα ρούχα μας χρησιμοποιούμε μόνο οργανικά υφάσματα που προέρχονται από καλλιέργειες χωρίς τοξικά φυτοφάρμακα και λιπάσματα. H επιλογή των υφασμάτων και των υλικών μας γίνεται με αυστηρά κριτήρια, όσον αφορά τη διαδικασία παραγωγής τους. Με τη χρήση αυτών των υλικών δεν επιβαρύνουμε το περιβάλλον ενώ βελτιώνουμε και την ποιότητα των εργαζόμενων στον τομέα της υφασματοποιίας σε όλο τον κόσμο. Επιπλέον, σε μια προσπάθεια να συνεισφέρουμε και εμείς με τη σειρά μας στo ηθικό εμπόριο, συνεργαζόμαστε με επιχειρήσεις που σέβονται τα ανθρώπινα και εργασιακά δικαιώματα. Έτσι ανάμεσα στους στενούς μας συνεργάτες για τη συλλογή άνοιξη και καλοκαίρι του 2016, είναι και ένας κατασκευαστής και προμηθευτής οργανικών υφασμάτων που δραστηριοποιείται στο Tirupur στην Ινδία» εξηγεί η Βασιλική. Τιρουπούρ ε; Τι ωραία που ακούγεται, σαν τραγουδιστός προορισμός.

«Ποια είναι η ιστορία του ονόματος του brand;» τη ρωτάω μιας και μιλάμε για ονόματα. «Αρχικά, θέλαμε μέσα από το όνομα μας να εκφράσουμε με κάποιο τρόπο την ιδέα στην οποία βασίζεται η εταιρεία μας, να έχει μια ιστορία να πει όπως και τα ρούχα μας. Η επιθυμία μας ήταν να δούμε την μόδα “εις βάθος” και όχι επιφανειακά, από άλλη οπτική γωνία, με βάση τις επιδράσεις που μπορεί να έχει στο περιβάλλον και στον ίδιο τον άνθρωπο, αυτό μπορούσε να το εκφράσει απόλυτα η ελληνική λέξη “βάθος”. Επίσης θέλαμε η εταιρεία να έχει για όνομα μια ελληνική λέξη, μιας και έχουμε τόσο πλούσια και εύηχη γλώσσα. Και κάπως έτσι γεννήθηκε το brand name μας».

«Η επιθυμία μας ήταν να δούμε την μόδα “εις βάθος” και όχι επιφανειακά, από άλλη οπτική γωνία, με βάση τις επιδράσεις που μπορεί να έχει στο περιβάλλον και στον ίδιο τον άνθρωπο, αυτό μπορούσε να το εκφράσει απόλυτα η ελληνική λέξη “βάθος”».
«Σε μια προσπάθεια να συνεισφέρουμε και εμείς με τη σειρά μας στo ηθικό εμπόριο, συνεργαζόμαστε με επιχειρήσεις που σέβονται τα ανθρώπινα και εργασιακά δικαιώματα».

-Ποιο είναι το κεντρικό θέμα της καλοκαιρινής συλλογής;

«Η πρώτη, ready-to-wear σειρά του VATHOS Apparel , περιλαμβάνει άνετα ρούχα σε μίνιμαλ γραμμές και με απόλυτα σύγχρονο χαρακτήρα, κατασκευασμένα από 100% οργανικά υλικά και προσαρμοσμένα πλήρως στις ανάγκες και την καθημερινότητα της γυναίκας του σήμερα που αναζητά κομψότητα απλότητα και άνεση. Χρώματα που απαντώνται στη φύση, όπως το μπλε και το χακί, συναντούν τα βασικά λευκό και μαύρο και συνθέτουν μία συλλογή που χαρακτηρίζεται από τη διαχρονική κομψότητα που πηγάζει πάντα από την απλότητα. Πρόκειται για μία αναγνωριστική συλλογή που εκφράζει απόλυτα την αισθητική και την φιλοσοφία του brand. Παράλληλα, δημιουργήσαμε και μία capsule collection με Loungwear κομμάτια. Τα ρούχα αυτά σχεδιάστηκαν για την γυναίκα η οποία έχει την ανάγκη όταν βρίσκεται στο σπίτι της να νιώθει τα ρούχα πάνω της ανάλαφρα και φιλικά για το δέρμα της».

-Πόσο δύσκολο είναι το μίνιμαλ ντύσιμο;

«Δεν πιστεύω ότι το μίνιμαλ ντύσιμο είναι κάτι δύσκολο. Έχει να κάνει βέβαια πάντα με τον χαρακτήρα και τον «τύπο» της κάθε γυναίκας, οπότε θα το παρουσίαζα καλύτερα σαν ένα ντύσιμο που δεν μπορεί να ταιριάξει σε όλους. Έχοντας κάποια basic και διαχρονικά κομμάτια με απλές γραμμές στην γκαρνταρόμπα σου μπορείς εύκολα να το πετύχεις. Το σημαντικότερο είναι να ψωνίζουμε σωστά και όχι “λαίμαργα”».

-Γιατί η Ελληνίδα δεν αγαπάει το μίνινμαλ;

«Θα έλεγα καλύτερα ότι πια η Ελληνίδα αρχίζει να αγαπάει το μίνιμαλ ντύσιμο και το μίνιμαλ γενικά σε σχέση με κάποια χρόνια πριν. Έχει απλοποιήσει αρκετά το στυλ της. Βέβαια αυτό δεν μπορούμε να το γενικεύσουμε, μιας και υπάρχει ένα ποσοστό γυναικών, αρκετά μεγάλο, που επιλέγει την υπερβολή. Ίσως φταίει η λανθασμένη αντίληψη που υπάρχει πάνω στο θέμα, και δεν μιλάω μόνο για το ντύσιμο, μιλάω γενικά για την υπερβολή στην εμφάνιση. Θεωρούν ότι όσο πιο επιτηδευμένο και “φανταχτερό είναι τόσο πιο ελκυστικό γίνεται. Ο κόσμος απλά πρέπει να καταλάβει ότι το γεμάτο δεν είναι απαραίτητα και ωραίο» καταλήγει η Βασιλική δίνοντας μέσα σε επτά λέξεις το μήνυμα που περνούν τα Vathos Apparel.

Η Συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2016 VATHOS Apparel διατίθεται σε επιλεγμένα καταστήματα στην Ελλάδα, καθώς και στο VATHOS Apparel

Facebook Vathos Apparel

Read Next

15 Απρ 2024

A piece of me: Η Αλίνα Καζαντζή βάζει ένα κομμάτι του εαυτού της σε κάθε της δημιουργία

Η σχεδιάστρια πίσω από το brand A piece of me με έδρα τη Λάρισα θεωρεί τις στοίβες με τα περιοδικά μόδας στο σπίτι της την πιο πολύτιμη περιουσία της.

11 Απρ 2024

Η Ειρήνη Δρόσου με ορμή, λάβα και έμπνευση ζωγραφίζει από το νησί της, τη Σαντορίνη

"Η ενέργεια της λάβας με καθορίζει ως καλλιτέχνη" εξηγεί η Ειρήνη Δρόσου.

Περισσότερα από

Made in Greece

09 Απρ 2024

ΜΚ Fine Jewelry: H Μαρία Καρκαντζού σχεδιάζει bespoke κοσμήματα με προσωπικότητα

Το κόσμημα ως τρόπος έκφρασης και ιδιαίτερων συμβολισμών.

04 Απρ 2024

MIA PAPA:Το brand που παντρεύει πολυτέλεια και βιωσιμότητα με τον πιο καλαίσθητο τρόπο

Η Μία Παπά, δημιουργός του brand MIA PAPA, εμπνέεται από την αρχιτεκτονική, την αρχαιότητα και την πίστη ότι το παρόν και το μέλλον της μόδας είναι βιώσιμο.

27 Μαρ 2024

Η Ιωάννα-Πέτρα Τσαντάκη έκανε το Blameyourdaze συνώνυμο της ευέλικτης Αθηναίας

Ένα από τα μακροβιότερα λόκαλ brands της πρωτεύουσας, το Blameyourdaze, εστιάζει στον αλάνθαστο συνδυασμό πρακτικότητας - κομψότητας.

15 Μαρ 2024

MAAN: Γυναίκες όλων των ηλικιών φωτογραφίζονται με τα μαγιό της Μαριλένας Ανδρεάδη

Για τη συλλογή S/S ‘24 το brand ΜΑΑΝ έκανε open call στην Αντίπαρο σε γυναίκες κάθε ηλικίας και σωματότυπου.

12 Μαρ 2024

Vasiliki: Η Κική Καραγιάννη φτιάχνει κοσμήματα με την αρχαία τεχνική του χαμένου κεριού

Τα ασύλληπτα κοσμήματα του brand Vasiliki μοιάζουν σα να ρέουν και να αλλάζουν διαρκώς μορφή.

27 Φεβ 2024

Break a Stone: Η Αγγέλικα Καραλή σχεδιάζει μοντέρνους θησαυρούς

Τα κοσμήματα Break a Stone μοιάζουν με οικογενειακά κειμήλια που κουβαλούν δεκάδες ιστορίες.

25 Φεβ 2024

Βασίλης Μόραλης: Ο κοσμηματοποιός από τη Θεσσαλονίκη που έχει πελάτισσες και σταρ του Χόλιγουντ

Παρά τη σπάνια νόσο του, ο κ. Μόραλης διαπρέπει στο επάγγελμα του.

23 Φεβ 2024

Ο "γκουρού των στολών" που ντύνει χιλιάδες καρναβαλιστές κι έραψε μέχρι και για το Βενετσιάνικο καρναβάλι

Καθώς οι Απόκριες πλησιάζουν το εργοστάσιο της οικογένειας Στράκα έχει "πιάσει φωτιά"!

23 Φεβ 2024

URBANNAH: H Χαρά και ο Χάρης θέλουν το brand τους να βάλει τα δικά του pins στον παγκόσμιο χάρτη

Το streetwear brand URBANNAH δημιουργεί ρούχα από ταξιδιώτες για ταξιδιώτες, ενώ παράλληλα στηρίζει παιδιά και ενήλικες από ευάλωτα περιβάλλοντα στην Αφρική.

20 Φεβ 2024

Liana Camba: H Ελληνίδα σχεδιάστρια που αγαπά την handmade πολυτέλεια

Το brand Liana Camba, που αποτελεί κεφάλαιο της ελληνικής μόδας, δημιουργικά, δεν βρέθηκε ποτέ σε λιμνάζοντα νερά.