ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

To "It’s all, oh so souvenir to me" πάει Θεσσαλονίκη

Το δημιουργικό σουβενίρ που έχει αγκαλιάσει το It's all, oh so souvenir to me, πάει Θεσσαλονίκη. Για να δούμε τι θα δούμε.

To "It’s all, oh so souvenir to me" πάει Θεσσαλονίκη

Στην μυθική (και αρχαία) Ελλάδα μπορούσες να πεθάνεις με διάφορους ευφάνταστους τρόπους μεταξύ άλλων: να γίνεις το γεύμα ενός πεινασμένου Κύκλωπα, να μεταμορφωθείς σε πέτρα, να μαγευτείς από τα τραγούδια των σειρήνων, να διαπιστώσεις ότι δεν ήσουν τελικά αθάνατος ή απλά να σου πέσει μια χελώνα στο κεφάλι. Αν οι κάτοικοι του Άδη μπορούσαν να μας θυμίσουν κάτι, αυτό θα ήταν το να ζήσουμε όσο καλύτερα μπορούμε αυτή τη σύντομη ζωή, γιατί στ’ αλήθεια δεν ξέρεις αν αύριο θα εκνευρίσεις τον Δία, ή θα γίνεις πρωινό για Κύκλωπες. Κι αυτό ακριβώς είναι που θέλουν να τονίσουν και να υπογραμμίσουν τα «Αναμνηστικά από τον Άδη». Η πήλινη σειρά μπρελόκ από την ομάδα Leaven Lab.

To "It’s all, oh so souvenir to me" πάει Θεσσαλονίκη
Η πήλινη σειρά μπρελόκ από την ομάδα Leaven Lab.

Τα κομμάτια του πιάτου ήταν μέρος μιας μεγαλύτερης συλλογής αντικειμένων που βρέθηκαν και είναι κατά πάσα πιθανότητα δημιουργήματα των Γιάννη Μαμουτζή και Χάρη Πανουσόπουλο, γνωστοί και με την υπογραφή cream.

Και από τη μυθολογία στις ιστορίες του μέλλοντος. Η ομάδα Cream μας μεταφέρει στην Αθήνα του 3246 μ.Χ. όπου σε μια αρχαιολογική ανασκαφή, ανακαλύπτονται θραύσματα πιάτου, θαμμένα στην πόλη πριν από 1200 χρόνια και τα οποία μαρτυρούν το υψηλό αισθητικό υπόβαθρο της εποχής. «Τα εξαιρετικά διακοσμημένα θραύσματα και η 40 εκατοστών διαμέτρου ανακατασκευασμένη πιατέλα υποδεικνύουν ότι επρόκειτο, σύμφωνα με τους ερευνητές, για χρηστικό αντικείμενο. Τα κομμάτια του πιάτου ήταν μέρος μιας μεγαλύτερης συλλογής αντικειμένων που βρέθηκαν και είναι κατά πάσα πιθανότητα δημιουργήματα των Γιάννη Μαμουτζή και Χάρη Πανουσόπουλο, γνωστοί και με την υπογραφή cream».
Πρόκειται για χρηστικά πιάτα μεσαίου μεγέθους τα οποία προέρχονται από μία μεγαλύτερη πιατέλα και τα οποία προσομοιάζουν σε αρχαιολογικά ευρήματα τα οποία είναι σπασμένα σε διάφορα σχήματα και αυτονομούνται πατώντας σε τρία ποδαράκια. Είναι ζωγραφισμένα στο χέρι και η κατασκευή τους είναι και αυτή χειροποίητη.

«Με το αντικείμενο αυτό προσπαθώ να παντρέψω την παράδοση με την τεχνολογία, το παρελθόν με το παρόν και να παρουσιάσω εικόνες, μνήμες και συνταγές από την ιδιαίτερη μου πατρίδα την Ήπειρο».
Η νέα πρόταση του οm* in a box που επιτρέπει στο χρήστη να δημιουργήσει ένα παιχνίδι της εικόνας μέσα στην εικόνα.

Το μοτίβο μέσα στο κάδρο, δεν είναι απλά ένα χειροποίητο κεντημένο μοτίβο. This is a web page! Και είναι η νέα πρόταση του οm* in a box που επιτρέπει στο χρήστη να δημιουργήσει ένα παιχνίδι της εικόνας μέσα στην εικόνα. Εκεί που νομίζεις δηλαδή πως κοιτάς απλά ένα παραδοσιακό κέντημα, με τη βοήθεια του κινητού σου (χρειάζεται το qr code reader app!) σου εμφανίζεται μία ιστοσελίδα με επτά παραδοσιακές συνταγές για πίτες, εικόνες και μνήμες από την Ήπειρο. Την ιδιαίτερη πατρίδα του δημιουργού με την μεγάλη παράδοση στον αργαλειό και το κέντημα. «Με το αντικείμενο αυτό προσπαθώ να παντρέψω την παράδοση με την τεχνολογία, το παρελθόν με το παρόν και να παρουσιάσω εικόνες, μνήμες και συνταγές από την ιδιαίτερη μου πατρίδα την Ήπειρο».

Με το οπτικό παιχνίδι και τις ελληνικές γεύσεις ασχολείται η ομάδα Metoo.
Η φωτογραφική απεικόνιση της ελληνικής κουζίνας στο Food Project.

Με το οπτικό παιχνίδι και τις ελληνικές γεύσεις ασχολείται η ομάδα Metoo. Μέσα από την περιδιάβαση στις γειτονιές και τις γεύσεις της παλιάς Αθήνας, δημιουργούν μια σειρά αντικειμένων καθημερινής χρήσης. Η φωτογραφική απεικόνιση της ελληνικής κουζίνας στο Food Project, γεννά εικόνες τόσο ζωντανές, που θέλεις να τις γευτείς, αλλά και “πρόσωπα” που σε καλούν να τους μιλήσεις.

Η σειρά Brain Food, είναι σετ από σελιδοδείκτες με θέμα τα ελληνικά μοτίβα, το ελληνικό καλοκαίρι και το ελληνικό φαγητό.


Με το φαγητό του μυαλού (Brain Food) καταπιάνεται η γραφίστρια Νατάσα Χατζηαγγελή και συγκεκριμένα με την «τροφή» των βιβλίων. Η σειρά Brain Food, είναι σετ από σελιδοδείκτες με θέμα τα ελληνικά μοτίβα, το ελληνικό καλοκαίρι και το ελληνικό φαγητό (ναι, έρχεται και σε σχήμα χωριάτικης!) Διατίθενται σε συσκευασία των τριών με χιουμοριστικές οδηγίες χρήσης όπου ο σελιδοδείκτης χταπόδι, για παράδειγμα, είναι κατάλληλος για βιβλία μυστηρίου, το κοχύλι για ρομαντικά love stories, το τσαρούχι με το μαχαίρι για επιστημονική φαντασία, ενώ στο break του διαβάσματος ο καθένας από αυτούς (τους σελιδοδείκτες δηλαδή) είναι έτοιμοι να ανακατέψουν και το κοκτέιλ σου! .

Χρησιμοποιώντας λευκή και γαλάζια καραμέλα, η product designer Δανάη Κεχαγιά «παίζει» με τα σχήματα και «μεταμορφώνει» τα ελληνικά αξιοθέατα / αγάλματα / στοιχεία, σε λαχταριστά φαγώσιμα γλειφιτζούρια.

Τα αγαπημένα σε όλους γλειφιτζούρια γίνονται ελληνικό σουβενίρ. Χρησιμοποιώντας λευκή και γαλάζια καραμέλα, η product designer Δανάη Κεχαγιά «παίζει» με τα σχήματα και «μεταμορφώνει» τα ελληνικά αξιοθέατα / αγάλματα / στοιχεία, σε λαχταριστά φαγώσιμα γλειφιτζούρια. Ατομικά γλειφιτζούρια - μινιατούρες, του Παρθενώνα, του ακροκέραμου και των καρυάτιδων για να μπορεί ο καθένας να διαλέξει και να φάει το αγαπημένο του αξιοθέατο!

Αυτά και άλλα πολλά θα σας περιμένουν από τις 16 Ιουνίου, 2016 στην Vol. 4 εκδοχή του It’s all, oh so souvenir to me! που θα ανοίξει στο χώρο τέχνης ρώ στη Θεσσαλονίκη.

It's a doorstop by Which Cat.
Weapons by Jazzt
The Diver by Nikos Raka.

Όπου 70 και πλέον Έλληνες σχεδιαστές παρουσιάζουν για πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη τα δικά τους μοναδικά σουβενίρ, διαμορφώνοντας με τις προτάσεις τους το χώρο τέχνης ρώ (Ρωμανού 5).

Φυσικά, η ίδια πόλη δεν θα μπορούσε να είναι αμέτοχη... Πολλές από τις νέες δημιουργίες επηρεάζονται ή και εμπνέονται από την Θεσσαλονίκη και την μακραίωνη ιστορία της.

Μνημεία, εικόνες, γεύσεις, μνήμες κι εμπειρίες «ανακατεύονται» με την τεχνολογία και διαφορετικά και απρόσμενα υλικά, για να δημιουργηθούν με άποψη, χιούμορ, νοσταλγία και θαυμασμό νέα αντικείμενα εμπνευσμένα από την ελληνική ιστορία, τον ελληνικό πολιτισμό και την ελληνική ...νοοτροπία. Πρόκειται για τα μοναδικά σουβενίρ It’s all, oh so souvenir to me!

Στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο τέχνης ρω, εκτός από τις νέες προτάσεις, θα παρουσιαστούν και θα πωλούνται αντικείμενα που στιγμάτισαν και καθόρισαν το ύφος και την ταυτότητα της πλατφόρμας It’s all, oh so souvenir to me! από το καλοκαίρι του 2013 έως σήμερα.

Συμμετέχουν: 11% design / A Future Perfect / Anima Theca / Β612 / Bomba Design / George Boya / Bubble Box / Busy Bee / Costas Bissas / Natasha Chatziangeli / Cream / Xenia Deimezi / Spyros Drakos /
Vivien Emmanouilidou / Euaggelia / Evol Eyes / Georgia P / Go Greek / Granma’s Favourite / Greek Way/ It’s all Greek on me / jazzt design / καπάνι graphix / Yiannis Karlopoulos / Danai Kehaya / Kizis Studio / Less is More/ Leaven Lab / Lilly’s Papillon / Love Greek Design / Natasa Malea / Meet the Cat / Me Too / Anna Moraytou / Mydesign Mylonadis / Eleni Nastou / Neo Grec / om* in a box / Paraphernalia / Parissis Panos / Πριγκιπώ / Psarokokalo/ Νίκος Ράκας / Rdesign by Ritsa Anastasiadou/ / Dimosthenis Serketzis / Zachos Stathopoulos /Sugar Line Productions / tilt / the greek bag / The Three Dots / Tourvas / Christos Vlioras / The Wandering Workshop / Trouve mon Bouton / We Design / Which Cat?/ Argiri Zelka /και πολλοί άλλοι.


@ χώρο τέχνης ρώ – ρωμανού 5 / Θεσσαλονίκη / Τηλ. 2310.226552

It’s all, oh so souvenir to me! Vol. 4
@ χώρο τέχνης ρώ (ρωμανού 5, θεσσαλονίκη)

Εγκαίνια: Πέμπτη 16 Ιουνίου, 2016 από τις 19.30

Διάρκεια 16.06.16 – 10.07.16

Ώρες λειτουργίας:
Τρίτη – Τετάρτη: 18.00 – 20.30 / Πέμπτη – Παρασκευή: 12.00 – 20.30 /
Σάββατο: 11.00 - 14.00

Read Next

11 Απρ 2024

Η Ειρήνη Δρόσου με ορμή, λάβα και έμπνευση ζωγραφίζει από το νησί της, τη Σαντορίνη

"Η ενέργεια της λάβας με καθορίζει ως καλλιτέχνη" εξηγεί η Ειρήνη Δρόσου.

09 Απρ 2024

ΜΚ Fine Jewelry: H Μαρία Καρκαντζού σχεδιάζει bespoke κοσμήματα με προσωπικότητα

Το κόσμημα ως τρόπος έκφρασης και ιδιαίτερων συμβολισμών.

Περισσότερα από

Made in Greece

04 Απρ 2024

MIA PAPA:Το brand που παντρεύει πολυτέλεια και βιωσιμότητα με τον πιο καλαίσθητο τρόπο

Η Μία Παπά, δημιουργός του brand MIA PAPA, εμπνέεται από την αρχιτεκτονική, την αρχαιότητα και την πίστη ότι το παρόν και το μέλλον της μόδας είναι βιώσιμο.

27 Μαρ 2024

Η Ιωάννα-Πέτρα Τσαντάκη έκανε το Blameyourdaze συνώνυμο της ευέλικτης Αθηναίας

Ένα από τα μακροβιότερα λόκαλ brands της πρωτεύουσας, το Blameyourdaze, εστιάζει στον αλάνθαστο συνδυασμό πρακτικότητας - κομψότητας.

15 Μαρ 2024

MAAN: Γυναίκες όλων των ηλικιών φωτογραφίζονται με τα μαγιό της Μαριλένας Ανδρεάδη

Για τη συλλογή S/S ‘24 το brand ΜΑΑΝ έκανε open call στην Αντίπαρο σε γυναίκες κάθε ηλικίας και σωματότυπου.

12 Μαρ 2024

Vasiliki: Η Κική Καραγιάννη φτιάχνει κοσμήματα με την αρχαία τεχνική του χαμένου κεριού

Τα ασύλληπτα κοσμήματα του brand Vasiliki μοιάζουν σα να ρέουν και να αλλάζουν διαρκώς μορφή.

27 Φεβ 2024

Break a Stone: Η Αγγέλικα Καραλή σχεδιάζει μοντέρνους θησαυρούς

Τα κοσμήματα Break a Stone μοιάζουν με οικογενειακά κειμήλια που κουβαλούν δεκάδες ιστορίες.

25 Φεβ 2024

Βασίλης Μόραλης: Ο κοσμηματοποιός από τη Θεσσαλονίκη που έχει πελάτισσες και σταρ του Χόλιγουντ

Παρά τη σπάνια νόσο του, ο κ. Μόραλης διαπρέπει στο επάγγελμα του.

23 Φεβ 2024

Ο "γκουρού των στολών" που ντύνει χιλιάδες καρναβαλιστές κι έραψε μέχρι και για το Βενετσιάνικο καρναβάλι

Καθώς οι Απόκριες πλησιάζουν το εργοστάσιο της οικογένειας Στράκα έχει "πιάσει φωτιά"!

23 Φεβ 2024

URBANNAH: H Χαρά και ο Χάρης θέλουν το brand τους να βάλει τα δικά του pins στον παγκόσμιο χάρτη

Το streetwear brand URBANNAH δημιουργεί ρούχα από ταξιδιώτες για ταξιδιώτες, ενώ παράλληλα στηρίζει παιδιά και ενήλικες από ευάλωτα περιβάλλοντα στην Αφρική.

20 Φεβ 2024

Liana Camba: H Ελληνίδα σχεδιάστρια που αγαπά την handmade πολυτέλεια

Το brand Liana Camba, που αποτελεί κεφάλαιο της ελληνικής μόδας, δημιουργικά, δεν βρέθηκε ποτέ σε λιμνάζοντα νερά.

13 Φεβ 2024

Η Νεφέλη Θεοδώρου κάνει συνεδρίες πριν προτείνει σε μια γυναίκα τα κατάλληλα για εκείνη ρούχα

Η Νεφέλη Θεοδώρου σπούδασε ψυχολογία της Μόδας στο Λονδίνο και ως personal stylist βοηθά τις πελάτισσές της να διανύσουν ένα ταξίδι αυτο-εξερεύνησης και ανακάλυψης νέων πτυχών του εαυτού τους.