ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Το ελληνικό τζιν με κρίταμο, μπαχαρικά και φύλλα μυρτιάς παράγεται στην Εύβοια από τρεις γυναίκες

Το Grace Gin έχει και το όνομα και τη χάρη.

Το ελληνικό τζιν με κρίταμο, μπαχαρικά και φύλλα μυρτιάς παράγεται στην Εύβοια από τρεις γυναίκες

«Οι Τρεις Χάριτες στην ελληνική μυθολογία ήταν οι θεότητες της γοητείας, της ομορφιάς και της δημιουργικότητας και συμβόλιζαν τη φύση και τη γονιμότητα. Από αυτές εμπνεύστηκαν τρεις σύγχρονες γυναίκες για να αποστάξουν σε ένα θείο χαρμάνι την ουσία της Ελληνικής Φύσης από τα βουνά ως τη θάλασσα».

Η πολλά υποσχόμενη εισαγωγή στο Grace gin δικαιώνεται πρώτα σε οπτικό επίπεδο. Ένα διάφανο μπουκάλι με καλαίσθητο logo και τρεις γυναίκες της βικτωριανής εποχής που κρατούν τα βότανα και τα ιδιαίτερα μπαχαρικά που περιέχει. Συνειρμικά, θυμίζουν τις περήφανες επαναστάτριες σουφραζέτες. Το εγχείρημά τους, πάντως, είναι και περήφανο και επαναστατικό.

Το ελληνικό τζιν με κρίταμο, μπαχαρικά και φύλλα μυρτιάς παράγεται στην Εύβοια από τρεις γυναίκες
Την καλαίσθητη και ιδιαίτερη συσκευασία επιμελήθηκε η Milk

Στην πραγματική ζωή, όλα ξεκίνησαν όταν η Κατερίνα και η Χαρά Κατσού από την ποτοποιία Άβαντες γνώρισαν τη Λίλα Δημοπούλου και τον John Cowden (στο ολοκληρωμένο σενάριο υπάρχει και ένας άνδρας) από την LKC Premium Drinks. Σύντομα, μια τρελή ιδέα άρχισε να κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος μεταξύ τους: να δημιουργήσουν ένα ελληνικό τζιν, με ιδιαίτερο χαρακτήρα που να μπορεί να ανταγωνιστεί επάξια αναγνωρισμένες ετικέτες του εξωτερικού.

Την τρέλα της ιδέας, ακολούθησε η τρέλα της δημιουργικότητας. Η Χαρά ερεύνησε 50 βότανα και στοιχεία της ελληνικής φύσης, ώσπου κατέληξε σε εκείνα που δε θα έδιναν στο ποτό μόνο ελληνική ταυτότητα, αλλά και κάτι από την προσωπικότητα των δημιουργών του. Τα 5 στοιχεία που πέρασαν στον τελικό της απόσταξης ήταν ο άγριος κρίταμος- ένα μοναδικό βοτανικό στοιχείο το οποίο το συλλέγουν από ένα μικρό νησάκι βόρεια της Κρήτης- τα φύλλα μυρτιάς, ο σκίνος, τα άνθη πορτοκαλιάς και oι φλούδες εσπεριδοειδών από την Εύβοια. Ένας νοητός χάρτης αρωματικής ελληνικότητας.

O John Cowden και η Λίλα Δημοπούλου

Αν περνούσαμε το Grace Gin από ακτινογραφία τι θα βρίσκαμε; Μια ακτινογραφία μπορεί να μας δείξει πολύ καλά τον σκελετό και τα πολύ βασικά στοιχεία ενός αντικειμένου. Εάν λοιπόν ακτινογραφούσαμε το Grace θα διαπιστώναμε ότι έχει –εκτός από τα ελληνικά βότανα- όλα τα βασικά συστατικά ενός εξαιρετικά premium Gin, όπως άρκευθος , κάσια, ριζες αγγελικής και ίριδας , κόλιανδρο και κάρδαμο. Επιπλέον έχει υποστεί διαδικασία διπλής απόσταξης και σε συνδυασμό με τους υψηλούς αλκοολικούς βαθμούς έχουμε ένα υψηλής ποιότητας απόσταγμα. Αυτό που δεν θα δούμε με μια ακτινογραφία είναι η αγάπη το μεράκι, οι ιδιαίτερες τεχνικές και ο χρόνος που απαιτείται για την δημιουργία του.

Η καλαίσθητη συσκευασία σε προδιαθέτει για ένα περιεχόμενο διαυγές, φρέσκο και εκλεπτυσμένο. Είναι όμως αυτή η χάρη στη γεύση, που έδωσε το όνομά της στο ποτό; Είναι αστείο μεταξύ μας. Κατά την διάρκεια του project, ο John μας αποκάλεσε τρεις Χάριτες (3 Graces). Ωστόσο, στην δική μας περίπτωση πιστεύουμε ότι το όνομα «δένει» μοναδικά με τον γοητευτικό και χαρισματικό χαρακτήρα του προϊόντος.

Τα ελληνικά στοιχεία του τζιν είναι ο άγριος κρίταμος, τα φύλλα μυρτιάς, ο σκίνος, τα άνθη πορτοκαλιάς και oι φλούδες εσπεριδοειδών από την Εύβοια.

Η γοητεία του Grace Gin δεν άφησε ασυγκίνητους τους λάτρεις του καλού ποτού (και της καλής ζωής) ανά την Ευρώπη. Η ανταπόκριση που είχε, εξέπληξε πρώτα απ΄όλα τους δημιουργούς του. «Η αλήθεια είναι ότι είμαστε λίγο ζαλισμένοι. Στον 1,5 χρόνο ζωής του εξάγεται σε 6 χώρες, το βρίσκουμε στις περισσότερες περιοχές της Ελλάδας , έχει κερδίσει 3 βραβεία σε διεθνής διαγωνισμούς και αυτή την στιγμή έχουμε πολλές συζητήσεις στο τραπέζι για μελλοντικές συμφωνίες».

Ποιος είναι λοιπόν ο ιδανικός τρόπος να απολαύσει κάποιος το τζιν; Η δική μας πρόταση για το Grace είναι ότι αξίζει να το δοκιμάσεις σκέτο με πάγο και μια φλούδα πορτοκάλι, και αυτό γιατί έχει τόσο έντονα και ιδιαίτερα αρώματα που αποτελεί πρόταση σερβιρίσματος από μόνο του. Κατά τα άλλα, στην αγορά υπάρχουν τόσες διαφορετικές προτάσεις, από το κλασικό Gin & tonic και το Negroni, μέχρι και εξεζητημένες συνταγές με απίστευτα υλικά. Σε αυτό το σημείο αξίζει να αναφέρουμε ότι οι Έλληνες bartenders έχουν αναδειχθεί τα τελευταία χρόνια στην διεθνή bartending σκηνή για την δημιουργικότητα και το ταλέντο τους.

Όσο για το μέλλον του Grace gin, οι τρεις Χάριτες έχουν ένα μεγάλο στοίχημα. «Να πείσουμε πρώτα τον Έλληνα καταναλωτή να εμπιστευτεί τα δικά μας προϊόντα και να αποδείξουμε στο εξωτερικό ότι οι ποιοτικές και προσεγμένες δουλειές δεν έχουν σύνορα. Να είναι το Grace η αρχή μιας οικογένειας ποιοτικών Ελληνικών αποσταγμάτων που θα κατακτήσουν μια επάξια θέση τόσο στην εγχώρια όσο και στην διεθνή αγορά αλκοολούχων».

Bρείτε το Grace gin στο Facebook.

Read Next

11 Απρ 2024

Η Ειρήνη Δρόσου με ορμή, λάβα και έμπνευση ζωγραφίζει από το νησί της, τη Σαντορίνη

"Η ενέργεια της λάβας με καθορίζει ως καλλιτέχνη" εξηγεί η Ειρήνη Δρόσου.

09 Απρ 2024

ΜΚ Fine Jewelry: H Μαρία Καρκαντζού σχεδιάζει bespoke κοσμήματα με προσωπικότητα

Το κόσμημα ως τρόπος έκφρασης και ιδιαίτερων συμβολισμών.

Περισσότερα από

Made in Greece

04 Απρ 2024

MIA PAPA:Το brand που παντρεύει πολυτέλεια και βιωσιμότητα με τον πιο καλαίσθητο τρόπο

Η Μία Παπά, δημιουργός του brand MIA PAPA, εμπνέεται από την αρχιτεκτονική, την αρχαιότητα και την πίστη ότι το παρόν και το μέλλον της μόδας είναι βιώσιμο.

27 Μαρ 2024

Η Ιωάννα-Πέτρα Τσαντάκη έκανε το Blameyourdaze συνώνυμο της ευέλικτης Αθηναίας

Ένα από τα μακροβιότερα λόκαλ brands της πρωτεύουσας, το Blameyourdaze, εστιάζει στον αλάνθαστο συνδυασμό πρακτικότητας - κομψότητας.

15 Μαρ 2024

MAAN: Γυναίκες όλων των ηλικιών φωτογραφίζονται με τα μαγιό της Μαριλένας Ανδρεάδη

Για τη συλλογή S/S ‘24 το brand ΜΑΑΝ έκανε open call στην Αντίπαρο σε γυναίκες κάθε ηλικίας και σωματότυπου.

12 Μαρ 2024

Vasiliki: Η Κική Καραγιάννη φτιάχνει κοσμήματα με την αρχαία τεχνική του χαμένου κεριού

Τα ασύλληπτα κοσμήματα του brand Vasiliki μοιάζουν σα να ρέουν και να αλλάζουν διαρκώς μορφή.

27 Φεβ 2024

Break a Stone: Η Αγγέλικα Καραλή σχεδιάζει μοντέρνους θησαυρούς

Τα κοσμήματα Break a Stone μοιάζουν με οικογενειακά κειμήλια που κουβαλούν δεκάδες ιστορίες.

25 Φεβ 2024

Βασίλης Μόραλης: Ο κοσμηματοποιός από τη Θεσσαλονίκη που έχει πελάτισσες και σταρ του Χόλιγουντ

Παρά τη σπάνια νόσο του, ο κ. Μόραλης διαπρέπει στο επάγγελμα του.

23 Φεβ 2024

Ο "γκουρού των στολών" που ντύνει χιλιάδες καρναβαλιστές κι έραψε μέχρι και για το Βενετσιάνικο καρναβάλι

Καθώς οι Απόκριες πλησιάζουν το εργοστάσιο της οικογένειας Στράκα έχει "πιάσει φωτιά"!

23 Φεβ 2024

URBANNAH: H Χαρά και ο Χάρης θέλουν το brand τους να βάλει τα δικά του pins στον παγκόσμιο χάρτη

Το streetwear brand URBANNAH δημιουργεί ρούχα από ταξιδιώτες για ταξιδιώτες, ενώ παράλληλα στηρίζει παιδιά και ενήλικες από ευάλωτα περιβάλλοντα στην Αφρική.

20 Φεβ 2024

Liana Camba: H Ελληνίδα σχεδιάστρια που αγαπά την handmade πολυτέλεια

Το brand Liana Camba, που αποτελεί κεφάλαιο της ελληνικής μόδας, δημιουργικά, δεν βρέθηκε ποτέ σε λιμνάζοντα νερά.

13 Φεβ 2024

Η Νεφέλη Θεοδώρου κάνει συνεδρίες πριν προτείνει σε μια γυναίκα τα κατάλληλα για εκείνη ρούχα

Η Νεφέλη Θεοδώρου σπούδασε ψυχολογία της Μόδας στο Λονδίνο και ως personal stylist βοηθά τις πελάτισσές της να διανύσουν ένα ταξίδι αυτο-εξερεύνησης και ανακάλυψης νέων πτυχών του εαυτού τους.