ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Το ελληνικό brand Com-si που λατρεύουν όλες οι κομψές περσόνες της τιβί

«To άκουσμα της ελληνικής λέξης com•si παραπέμπει αφενός στην κομψή γυναίκα, αφετέρου με μια πιο γαλλική προφορά της λέξης αποτίει φόρο τιμής στη γαλλική μόδα».

Το ελληνικό brand Com-si που λατρεύουν όλες οι κομψές περσόνες της τιβί

To Γκάζι δεν είναι μόνο το «γκαζοχώρι» με τα μπαράκια και τις ταβέρνες, δεν είναι μόνο το Γκαζάρτε, το «Μέγαρο» της περιοχής. Το Γκάζι γίνεται κέντρο της μόδας και εάν θέλεις να ντυθείς κομψά και ελληνικά έλα στην Com-si που παραπέμπει στην κομψή γυναίκα. Όπως εξηγεί η Σοφία Δαμιανίδου της ομώνυμης εταιρίας ποιοτικού ελληνικού ρούχου, η αρχική ιδέα ήταν com από το company και si από το (S)oph(i)a. Μια 100% ελληνική επιχείρηση της οποίας οι συλλογές διατίθενται σε μπουτίκ της Ελλάδας και της Κύπρου ενώ πολύ σύντομα θα διαφημίζουν την Ελλάδα και στη Ρωσία.

Η εταιρία δραστηριοποιείται από το 2013, καταμεσής της κρίσης. Η Σοφία Δαμιανίδου εκτός από…«συνδαιτυμόνας» της εταιρία έχει ρόλο πολλαπλό. Από τον σχεδιασμό ρούχων και την επιλογή υφασμάτων ως την παρακολούθηση όλης της παραγωγικής διαδικασίας. Η κ. Δαμιανίδου λέει στο praktoreio-life πως «Η Ελλάδα είναι ένας ευλογημένος τόπος με όμορφα τοπία και με ανθρώπους μαχητές. Κι αυτό είναι κάτι που μπορεί να εκφραστεί και μέσα από τις δημιουργίες στο χώρο της μόδας».

Το ελληνικό brand Com-si που λατρεύουν όλες οι κομψές περσόνες της τιβί
H Μαρία Ηλιάκη φοράει Com-si και η η στιλίστρια της Ιωάννα Σαλαμούρα το ανεβάζει στα σόσιαλ.
«Η αλήθεια είναι πως για τη λέξη com•si υπάρχουν πολλές αναγωγές...η αρχική ιδέα ήταν com από το company και si από το (S)oph(i)a».

-Com-Si όπως λέμε ..κομψή; Ή μήπως σημαίνει κάτι άλλο;

«Η αλήθεια είναι πως για τη λέξη com•si υπάρχουν πολλές αναγωγές...η αρχική ιδέα ήταν com από το company και si από το (S)oph(i)a. Το com είναι κι ένα παιχνίδισμα του .com που συναντάμε στις ιστοσελίδες! Και φυσικά στο άκουσμα της ελληνικής λέξης com•si παραπέμπουμε αφενός στην κομψή γυναίκα, αφετέρου με μια πιο… γαλλική προφορά της λέξης αποτίουμε φόρο τιμής στη γαλλική μόδα και φινέτσα που παρόλο που είμαστε μια 100% ελληνική επιχείρηση αποτελεί για μας πάντα πηγή αναφοράς και έμπνευσης».

Το Γκάζι το επιλέξατε σαν περιοχή;

«Το Γκάζι πέραν του ότι είναι μια περιοχή που σφύζει από ζωή και νεανικότητα, στοιχεία που χαρακτηρίζουν και το δικό μας εταιρικό προφίλ, αποτελεί και ένα κεντρικό σημείο που ενώνει τα βόρεια και τα νότια προάστια, και πολύ απλά είναι ένα πρακτικό και βολικό σημείο εύκολα προσβάσιμο στους πελάτες της χονδρικής».

«Το Γκάζι πέραν του ότι είναι μια περιοχή που σφύζει από ζωή και νεανικότητα, στοιχεία που χαρακτηρίζουν και το δικό μας εταιρικό προφίλ, αποτελεί και ένα κεντρικό σημείο που ενώνει τα βόρεια και τα νότια προάστια».

-Η εταιρία είναι οικογενειακή; Ποια είναι η δική σας θέση;

«Η οικογένειά μου, με τη οποία είμαι πολύ δεμένη, βρίσκεται δυστυχώς στη Θεσσαλονίκη. Η εταιρία είναι «οικογενειακή» με μια ευρύτερη έννοια του όρου. Κι αυτό γιατί με τους συνεργάτες μου περνάμε τόσες πολλές ώρες μαζί καθημερινά, μοιραζόμαστε κοινό αγώνα, όνειρα, επιθυμίες και νιώθουμε πραγματικά να μας περιβάλλει μια οικογενειακή θαλπωρή. Περνάμε υπέροχα στη δουλειά, και αυτό είναι κάτι που αισθανόμαστε ότι φαίνεται και προς τα έξω μέσα από τους καρπούς της δημιουργικής συνύπαρξής μας. Μπορεί να ακουστεί λιγάκι ρομαντικό αλλά κάθε μέρα στη δουλειά μου θυμίζει το κυριακάτικο οικογενειακό τραπέζι μας, ένα τραπέζι πολύ φιλόξενο, με καλεσμένα όλα τα οικεία πρόσωπα, που στρώνεται ναι μεν με κόπο, μα κυρίως με πολλή θετική ενέργεια και μεράκι, γι’ αυτό και ό,τι προσφέρεται σε αυτό είναι γεμάτο νοστιμιά. Τώρα όσον αφορά το δικό μου ρόλο στην εταιρεία…πέρα από ένθερμη…«συνδαιτυμόνα» είναι πολλαπλός και εκτείνεται από το σχεδιασμό ρούχων και την επιλογή υφασμάτων ως την παρακολούθηση όλης της παραγωγικής διαδικασίας».

Μπορεί να ακουστεί λιγάκι ρομαντικό αλλά κάθε μέρα στη δουλειά μου θυμίζει το κυριακάτικο οικογενειακό τραπέζι μας, ένα τραπέζι πολύ φιλόξενο, με καλεσμένα όλα τα οικεία πρόσωπα, που στρώνεται ναι μεν με κόπο, μα κυρίως με πολλή θετική ενέργεια και μεράκι, γι’ αυτό και ό,τι προσφέρεται σε αυτό είναι γεμάτο νοστιμιά.
Η εταιρία δραστηριοποιείται από τον Νοέμβριο του 2013.Οταν κάτι το αγαπάς πολύ ποτέ δεν σου φαίνεται κόπος η ενέργεια που χρειάζεται να καταθέσεις, όσο κι αν προϋποθέτει πολύ τρέξιμο, πολλή κούραση, πολλά ξενύχτια, με δυο λόγια πολλές θυσίες για να βγει αυτό που εσείς βλέπετε προς τα έξω.

-Φαντάζομαι πως ό,τι χτίστηκε, χτίστηκε με κόπο. Πόσα χρόνια δραστηριοποιείστε;

«Η εταιρία δραστηριοποιείται από τον Νοέμβριο του 2013.Οταν κάτι το αγαπάς πολύ ποτέ δεν σου φαίνεται κόπος η ενέργεια που χρειάζεται να καταθέσεις, όσο κι αν προϋποθέτει πολύ τρέξιμο, πολλή κούραση, πολλά ξενύχτια, με δυο λόγια πολλές θυσίες για να βγει αυτό που εσείς βλέπετε προς τα έξω. Στη ζωή τίποτα δε σου χαρίζεται, το θέμα όμως είναι να μπορείς να το διασκεδάζεις και να περνάς καλά. Και η αλήθεια είναι πως εμείς περνάμε πολύ καλά».

-Είστε μια νέα γυναίκα που ασχολείται με το φρέσκο, θηλυκό και κομψό γυναικείο ρούχο. Από πού αντλείτε έμπνευση κάθε σεζόν;

«Μελετώντας την πρόγνωση μόδας και παρακολουθώντας τα μεγάλα ντεφιλέ των γνωστών οίκων βλέπεις τις τάσεις, και έχοντας ως γνώμονα τις ανάγκες του δικού σου τόπου, δημιουργείς! Η έμπνευση, όταν υπάρχει βέβαια και το απαραίτητο γνωστικό υπόβαθρο για να την υποστηρίξει, έρχεται ταξιδεύοντας, περπατώντας στην πόλη, παρατηρώντας γύρω σου, τα πάντα μπορούν ουσιαστικά να αποτελέσουν πηγή έμπνευσης, ακόμα και οι εναλλαγές των καιρικών φαινομένων ή του φυσικού πλούτου μπορούν να παράγουν εικόνες, ειδικά στην Ελλάδα, μια χώρα απαράμιλλης φυσικής ομορφιάς που μπορεί στην παρούσα φάση να περνάει μια ακόμα πολύ δύσκολη στιγμή της ιστορίας της αλλά ας μου επιτραπεί εδώ να παραφράσω τον μεγάλο μας ποιητή Γιώργο Σεφέρη τολμώντας να πω πως όπου κι αν ταξιδέψω η Ελλάδα μπορεί να με πληγώνει, αλλά και με εμπνέει».

-Που διατίθενται τα προϊόντα σας στην εγχώρια αγορά; Πόσο εύκολο είναι να απευθυνθείτε στις αγορές του εξωτερικού;

«Οι συλλογές μας διατίθενται σε επιλεγμένες μπουτίκ της Ελλάδας και της Κύπρου. Το άνοιγμα στο εξωτερικό αποτελεί βεβαίως μια ιδιαίτερη πρόκληση που όμως δε μας τρομάζει. Επόμενος στόχος μας είναι να επεκταθούμε στην αγοράς της Ρωσίας».

Η έμπνευση, όταν υπάρχει βέβαια και το απαραίτητο γνωστικό υπόβαθρο για να την υποστηρίξει, έρχεται ταξιδεύοντας, περπατώντας στην πόλη, παρατηρώντας γύρω σου, τα πάντα μπορούν ουσιαστικά να αποτελέσουν πηγή έμπνευσης, ακόμα και οι εναλλαγές των καιρικών φαινομένων.
Το ελληνικό ρούχο και μπορεί και επιβάλλεται να αποτελεί διαφήμιση για τη χώρα μας, αφού έχουμε να αναδείξουμε προς τα έξω πολλούς αξιόλογους σχεδιαστές με δημιουργική έμπνευση, εξαιρετικό γούστο και στυλ.

-Θα μπορούσε το ελληνικό ρούχο να «διαφημίζει» την Ελλάδα;

«Σαφώς. Το ελληνικό ρούχο και μπορεί και επιβάλλεται να αποτελεί διαφήμιση για τη χώρα μας, αφού έχουμε να αναδείξουμε προς τα έξω πολλούς αξιόλογους σχεδιαστές με δημιουργική έμπνευση, εξαιρετικό γούστο και στυλ. Η Ελλάδα είναι ένας ευλογημένος τόπος με όμορφα τοπία και με ανθρώπους μαχητές. Κι αυτό είναι κάτι που μπορεί να εκφραστεί και μέσα από τις δημιουργίες στο χώρο της μόδας. Δημιουργούμε ρούχα που ταιριάζουν τόσο στο μεσογειακό ταμπεραμέντο όσο και στην ευρωπαϊκή υπόστασή μας, αναδεικνύοντας έτσι τις χάρες και την προσωπικότητα των γυναικών που επιλέγουν να τα φορέσουν, και εμμέσως τις χάρες και την πολύπλευρη προσωπικότητα της χώρας μας».

-Και η παραγωγή και ο σχεδιασμός του ρούχου γίνονται στην Ελλάδα;

«Η παραγωγή των ρούχων γίνεται εξολοκλήρου στην Ελλάδα, το προϊόν μας είναι δηλαδή 100% ελληνικό. Κάποιες πρώτες ύλες ωστόσο αναγκαζόμαστε δυστυχώς να τις εισάγουμε. Λόγω της οικονομικής κρίσης πολλά υφαντουργεία και πλεκτήρια έχουν κλείσει. Για παράδειγμα, κάποτε ήμασταν κορυφαίοι στα τζιν υφάσματα. Όλες οι ξένες εταιρείες αγόραζαν τζιν ύφασμα από την Ελλάδα, πράγμα που αποτελεί πια παρελθόν. Τα πλεκτήρια που αντιστέκονται ακόμα είναι μετρημένα και εμείς τα υποστηρίζουμε σθεναρά με όλη μας τη δύναμη».

Η παραγωγή των ρούχων γίνεται εξολοκλήρου στην Ελλάδα, το προϊόν μας είναι δηλαδή 100% ελληνικό.

-Με ποιες πρώτες ύλες προτιμάτε να δουλεύετε;

«Χαρακτηριστικό της εταιρείας μας είναι να χρησιμοποιούμε δαντέλες εξαιρετικής ποιότητας από την Ελλάδα, το Παρίσι και το Λονδίνο. Μέσα στο πλαίσιο όλης της δημιουργικής διαδικασίας εντάσσονται και τα ταξίδια για την ανεύρεση των πρώτων υλών και είναι αγαπημένο κομμάτι της δουλειάς, γιατί πραγματικά η αναζήτηση του ιδανικού υφάσματος που θα απογειώσει την έμπνευση είναι λίγο σαν τον κυνήγι του θησαυρού. Μετάξι, κασμίρ, κούπρο, micro modal, tencel, βαμβάκι, βισκόζη: αυτός είναι ο δικός μας θησαυρός. Και πάντα επιλέγουμε όμορφα υφάσματα που ξεχωρίζουν για την ποιότητα τους και μας εμπνέουν να δημιουργήσουμε. Γενικά, αγαπάμε τις φυσικές ίνες και τα υφάσματα που είναι φιλικά προς το σώμα και το αγγίζουν με τρυφερότητα. Στόχος μας είναι τα ρούχα μας να αγκαλιάζουν το σώμα, όχι να το πνίγουν και να το κάνουν να αισθάνεται δυσφορία».

-Λένε πώς ό,τι εξελίσσεται επιβιώνει. Το πιστεύετε αυτό;

«Όλα στη ζωή είναι θέμα εξέλιξης και φυσικής επιλογής. Ο δυνατότερος, ο καλύτερος, αυτός που καταφέρνει να προσαρμοστεί στις συνθήκες υπερισχύει. Μπορεί να είναι σκληρό, αλλά είναι ο νόμος της φύσης. Η σκληρή δουλειά φέρνει την εξέλιξη και εμείς πιστεύουμε σε αυτή».

Facebook Com-si

Πηγή: ΑΠΕ

Read Next

24 Σεπ 2024

Majestæt: Η Μαρία Σταύρου μας συστήνει το νέο power suit της σύγχρονης γυναίκας

Το brand Majestæt ακολουθεί τη γυναίκα του σήμερα και τις ανάγκες της με μία εκδοχή της κομψότητας που πάλλεται στους ρυθμούς του σύγχρονου lifestyle.

25 Αυγ 2024

Sun Φλερτ: Η Σοφία Καραγιάννη βρήκε στο φλερτ την κινητήριο δυναμη να δημιουργήσει το δικό της brand

Το Sun Φλερτ με την υψηλών προδιαγραφών αισθητική έρχεται με ορμή για να καθιερωθεί ως ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα αθηναϊκά brands.

Περισσότερα από

Made in Greece

24 Αυγ 2024

PRIGIPO: Η Καλομοίρα Παπαγεωργίου έβαλε με τα κοσμήματά της το ρήμα "Πριγκιπώ" στα χείλη όλων μας

Το brand κοσμημάτων PRIGIPO έχει δημιουργήσει μια μοναδική κληρονομιά στη λόκαλ σκηνή αργυροχρυσοχόων που ξεπέρασε τα σύνορα του αθηναϊκού εμπορικού τριγώνου.

22 Αυγ 2024

Sofi Victoratou: Τα παπούτσια της Σοφίας Βικτωράτου εμφανίζονται στην 4η σεζόν του Emily In Paris

Δύο τουλάχιστον ζευγάρια Sofi Victoratou θα πρωταγωνιστήσουν στη σειρά - φαινόμενο του Netflix.

18 Αυγ 2024

Aeraki: Για τη Χρυσάνθη Κοκοτσάκη όλα ξεκίνησαν από το απόλυτο καλοκαιρινό item, το παρεό

Το brand Aeraki που ξεκίνησε από τα παρεό με μοναδικά handmade prints, λανσάρει φέτος την πρώτη του resort συλλογή.

13 Αυγ 2024

Peace and Chaos: Η Νεφέλη και ο Δημήτρης βρήκαν την ισορροπία ανάμεσα στις αντιθέσεις

Το brand Peace and Chaos, με τη μακρόχρονη πορεία στο εγχώριο ένδυμα, μας έμαθε ότι είναι "οκ" να αγαπάμε όλες τις πλευρές του εαυτού μας.

09 Αυγ 2024

Θίς: Ο Δημήτρης Χατζησταμάτης δεν χτίζει παλάτια στην άμμο, αλλά φτιάχνει από αυτήν κοσμήματα

Τα κοσμήματα Θίς του Δημήτρη Χατζησταμάτη είναι φτιαγμένα από άμμο και καλοκαιρινές αναμνήσεις.

23 Ιουλ 2024

Cristiano Marcheli: Θα παρουσιάσει τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025 στο Salt Water Showroom

Η Cristiano Marcheli θα συνεργαστεί με το Salt Water Showroom για την παρουσίαση της συλλογής Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025.

21 Ιουλ 2024

Deos Studio: Η Θάλεια Φωτάκη για την πρώτη της συλλογή εμπνέεται από τις grande dames του ελληνικού σινεμά

Η καλοκαιρινή συλλογή του Deos Studio "Τόσα Καλοκαίρια" φαντάζεται τι θα φορούσαν η Μελίνα Μερκούρη και η Τζένη Καρέζη σήμερα.

19 Ιουλ 2024

Savapile: Η Λίζα Σαρηγιαννίδου μεγάλωσε με τη μυρωδιά της ψάθας στο πιλοποιείο του πατέρα της

Η Λίζα Σαρηγιαννίδου συνεχίζει την παράδοση του πιλοποιού πατέρα της στο εργαστήριο του Savapile στου Ψυρρή, φτιάχνοντας μεταξύ άλλων τις singature υπερμεγέθεις καπελίνες της.

11 Ιουλ 2024

Eileen Pappas: Η Αϊλήν Παππά εμπνεύστηκε την πρόσφατη συλλογή της από δύο αδέσποτα γατάκια που υιοθέτησε

Τα χειροποίητα κοσμήματα Eileen Pappas είναι statement κομμάτια φτιαγμένα για να ζουν κοντά καρδιά εκείνου που τα φοράει.

04 Ιουν 2024

The C edition: Τα κορμάκια της Χριστίνας Κατσαούνη γίνονται (επιτέλους) μαγιό

Η "sea edition" του The C edition, του brand που έκανε τα κορμάκια τη fashion εμμονή μας.