ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Το CNN υποκλείνεται στο όραμα και την φιλοσοφία της APIVITA

Η εκπομπή Traders "αφέθηκε στην φροντίδα" της ελληνικής εταιρίας με τα φυσικά καλλυντικά που έχουν κερδίσει ολόκληρο τον πλανήτη

Το CNN υποκλείνεται στο όραμα και την φιλοσοφία της APIVITA

Μία πολύ σημαντική προβολή για την εταιρεία αλλά και την ελληνική επιχειρηματικότητα γενικότερα αποτελεί το πρόσφατο αφιέρωμα του CNN International στην APIVITA.

Τα προϊόντα της APIVITA, η ίδια η εταιρεία, η ιστορία της αλλά η σημερινή της εγχώρια και διεθνής δραστηριότητα αποτέλεσαν το αντικείμενο στην εκπομπή «Traders», μία παραγωγή του CNN Money.

Πρόκειται για μία σειρά εκπομπών που παρουσιάζει επιχειρηματίες και επιχειρήσεις από ολόκληρο τον κόσμο οι οποίοι αξιοποιούν και αναδεικνύουν τοπικά χαρακτηριστικά και πρώτες ύλες, εφαρμόζουν καινοτόμες ιδέες και χαρακτηρίζονται από εξωστρέφεια και ανάπτυξη.

Το CNN υποκλείνεται στο όραμα και την φιλοσοφία της APIVITA

Το αφιέρωμα περιλαμβάνει συνεντεύξεις των ιδρυτών της APIVITA Νίκου και Νίκης Κουτσιανά, καθώς και εκτεταμένη παρουσίαση των βιοκλιματικών εγκαταστάσεων, των μελισσιών αλλά και των οικονομικών και εξαγωγικών στοιχείων της εταιρείας.

Με τίτλο «Natural beauty brand Apivita beats Greek recession» (Η εταιρεία φυσικών καλλυντικών APIVITA νικάει την Ελληνική ύφεση) αφηγείται την ιστορία για το πώς η πρώτη Ελληνική εταιρεία φυσικών καλλυντικών με όραμα, φιλοσοφία, καινοτομία, εξωστρέφεια, αλλά και αδιάλειπτη πίστη σε όλα τα παραπάνω, καταφέρνει να ξεπερνάει τις προκλήσεις και τις δυσκολίες του σύγχρονου οικονομικού και επιχειρηματικού περιβάλλοντος.

Read Next

11 Απρ 2024

Η Ειρήνη Δρόσου με ορμή, λάβα και έμπνευση ζωγραφίζει από το νησί της, τη Σαντορίνη

"Η ενέργεια της λάβας με καθορίζει ως καλλιτέχνη" εξηγεί η Ειρήνη Δρόσου.

09 Απρ 2024

ΜΚ Fine Jewelry: H Μαρία Καρκαντζού σχεδιάζει bespoke κοσμήματα με προσωπικότητα

Το κόσμημα ως τρόπος έκφρασης και ιδιαίτερων συμβολισμών.

Περισσότερα από

Made in Greece

04 Απρ 2024

MIA PAPA:Το brand που παντρεύει πολυτέλεια και βιωσιμότητα με τον πιο καλαίσθητο τρόπο

Η Μία Παπά, δημιουργός του brand MIA PAPA, εμπνέεται από την αρχιτεκτονική, την αρχαιότητα και την πίστη ότι το παρόν και το μέλλον της μόδας είναι βιώσιμο.

27 Μαρ 2024

Η Ιωάννα-Πέτρα Τσαντάκη έκανε το Blameyourdaze συνώνυμο της ευέλικτης Αθηναίας

Ένα από τα μακροβιότερα λόκαλ brands της πρωτεύουσας, το Blameyourdaze, εστιάζει στον αλάνθαστο συνδυασμό πρακτικότητας - κομψότητας.

15 Μαρ 2024

MAAN: Γυναίκες όλων των ηλικιών φωτογραφίζονται με τα μαγιό της Μαριλένας Ανδρεάδη

Για τη συλλογή S/S ‘24 το brand ΜΑΑΝ έκανε open call στην Αντίπαρο σε γυναίκες κάθε ηλικίας και σωματότυπου.

12 Μαρ 2024

Vasiliki: Η Κική Καραγιάννη φτιάχνει κοσμήματα με την αρχαία τεχνική του χαμένου κεριού

Τα ασύλληπτα κοσμήματα του brand Vasiliki μοιάζουν σα να ρέουν και να αλλάζουν διαρκώς μορφή.

27 Φεβ 2024

Break a Stone: Η Αγγέλικα Καραλή σχεδιάζει μοντέρνους θησαυρούς

Τα κοσμήματα Break a Stone μοιάζουν με οικογενειακά κειμήλια που κουβαλούν δεκάδες ιστορίες.

25 Φεβ 2024

Βασίλης Μόραλης: Ο κοσμηματοποιός από τη Θεσσαλονίκη που έχει πελάτισσες και σταρ του Χόλιγουντ

Παρά τη σπάνια νόσο του, ο κ. Μόραλης διαπρέπει στο επάγγελμα του.

23 Φεβ 2024

Ο "γκουρού των στολών" που ντύνει χιλιάδες καρναβαλιστές κι έραψε μέχρι και για το Βενετσιάνικο καρναβάλι

Καθώς οι Απόκριες πλησιάζουν το εργοστάσιο της οικογένειας Στράκα έχει "πιάσει φωτιά"!

23 Φεβ 2024

URBANNAH: H Χαρά και ο Χάρης θέλουν το brand τους να βάλει τα δικά του pins στον παγκόσμιο χάρτη

Το streetwear brand URBANNAH δημιουργεί ρούχα από ταξιδιώτες για ταξιδιώτες, ενώ παράλληλα στηρίζει παιδιά και ενήλικες από ευάλωτα περιβάλλοντα στην Αφρική.

20 Φεβ 2024

Liana Camba: H Ελληνίδα σχεδιάστρια που αγαπά την handmade πολυτέλεια

Το brand Liana Camba, που αποτελεί κεφάλαιο της ελληνικής μόδας, δημιουργικά, δεν βρέθηκε ποτέ σε λιμνάζοντα νερά.

13 Φεβ 2024

Η Νεφέλη Θεοδώρου κάνει συνεδρίες πριν προτείνει σε μια γυναίκα τα κατάλληλα για εκείνη ρούχα

Η Νεφέλη Θεοδώρου σπούδασε ψυχολογία της Μόδας στο Λονδίνο και ως personal stylist βοηθά τις πελάτισσές της να διανύσουν ένα ταξίδι αυτο-εξερεύνησης και ανακάλυψης νέων πτυχών του εαυτού τους.