0
SHARES

Πολιτικός Μηχανικός και βιομηχανικό σχέδιο πάνε μαζί. Και ο Δημήτρης Διαμάντης, εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο την ιδιότητα με τις δεξιότητές του και το ιδιαίτερο πάθος του για τα γυαλιά ηλίου,  για να δημιουργήσει την Urban Owl. Ένα brand που κατάφερε να ξεχωρίσει και να αγαπηθεί από τη γέννησή του. Ή θα έλεγε κάποιος καλύτερα, ότι η γέννησή του οφείλεται στην προσδοκία της επιτυχίας, καθώς η ιδέα χρηματοδοτήθηκε από το crowdfunding site, Indiegogo. 

«Θα ήθελα να δω τον Γιάννη Στάνκογλου να φορά τα γυαλιά. Νομίζω ότι είναι το στυλ του».

Και μπορεί ο Δημήτρης να είχε όλα τα φόντα για να πετύχει, ωστόσο αυτή η επιτυχία επισφραγίστηκε από τη δημιουργική πνοή που δόθηκε από τον παιδικό του φίλο  Άγγελο Καλογηράτο. «Τα γυαλιά είναι το πάθος μου. Είμαι συλλέκτης vintage γυαλιών άρα δεν θα μπορούσα να κάνω διαφορετικά. 
Το σχέδιο των γυαλιών είναι πολύ απαιτητικό, μοιάζει με αρχιτεκτονικό οικοδόμημα» εξομολογείται ο Δημήτρης.

Τα Urban Owl έχουν υψηλής ευκρίνειας φακούς ( High Definition), οι οποίοι έχουν την μοναδικότητα να φιλτράρουν επιλεκτικά το φως του ηλίου.
Οι καινοτόμοι φακοί προστατεύουν το χρήστη από όλες τις πηγές μπλε φωτός και υπεριώδους ακτινοβολίας, από τον ήλιο, μέχρι τις οθόνες των tablets και υπολογιστών.


Μια υποδειγματική startup

 

Ο Δημήτρης Διαμάντης, ιδρυτής της Urban Owl.

Η διαδρομή της Urban Owl, είναι υπόδειγμα startup, λέω στον Δημήτρη, για την εταιρεία του, που το όνομά της προέρχεται από το αστικό στοιχείο που μας χαρακτηρίζει και την ανάγκη μας για γνώση που αιώνες τώρα απεικονίζεται μέσω της κουκουβάγιας. «Η σκέψη για τα Urban Owl, μου εξηγεί, ήταν στο μυαλό μας αρκετό καιρό. Το καλοκαίρι όμως του 2015 εν μέσω capital control θελήσαμε να πάμε ενάντια στο κύμα της απογοήτευσης και να τολμήσουμε. Καταθέσαμε την ιδέα μας στο crowdfunding website Indiegogo και μέσα στο χρονικό διάστημα που ορίσαμε καταφέραμε να πιάσουμε τον στόχο μας και να δημιουργήσουμε την πρώτη μας ολοκληρώμένη συλλογή»

Τα Urban Owl, όπως μας εξηγεί ο ιδρυτής τους, έχουν υψηλής ευκρίνειας φακούς ( High Definition), οι οποίοι έχουν την μοναδικότητα να φιλτράρουν επιλεκτικά το φως του ηλίου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την ενίσχυση των κύριων χρωμάτων όπως το κόκκινο, το πράσινο, το κίτρινο και το μπλε, που δημιουργούν μια εμπειρία ξεκούραστης και απολαυστικής όρασης. Παράλληλα αυτοί οι καινοτόμοι φακοί προστατεύουν το χρήστη από όλες τις πηγές μπλε φωτός και υπεριώδους ακτινοβολίας, από τον ήλιο, μέχρι τις οθόνες των tablets και υπολογιστών.

Ο Δημήτρης Διαμάντης αποφάσισε να εκδημοκρατίσει τα γυαλιά ηλίου και να επιτρέψει στο κοινό του να συμμετέχει στη διαδικασία του σχεδιασμού.
«Θα ήθελα να δω τον Γιάννη Στάνκογλου να τα φορά. Νομίζω ότι είναι το στυλ του. Με έχει ξαφνιάσει που έχω δει στον δρόμο να τα φοράει κάποιος υποστηρικτής μας και εκείνη την ώρα συνειδητοποιησα ότι είμαστε brand πια». 

Τα γυαλιά θα έρθουν σπίτι μου; ρωτάω τον Δημήτρη...Κι αν δω ότι τελικά δεν μου πάνε; «Προς το παρόν η συλλογή διατίθεται μόνο online, γι αυτό τον λόγο μπορείτε να παραγγείλετε και να τα επιστρέψετε εντός 30 ημερών αν αλλάξετε γνώμη. Να σας πω εδώ πως έχουμε αντικαταστάσεις από με άλλο χρώμα αλλά δεν είχαμε ποτέ επιστροφή, αντίθετα έχουμε 2 και 3 παραγγελίες από τον ίδιο πελάτη. Να σας πω πως παρέχουμε live chat για να βοηθήσουμε  να αποφασίσετε ποιο μοντέλο σας ταιριάζει» μου απαντά και αυτόματα σκέφτομαι ότι αυτό με το live chat θέλω να το δοκιμάσω.

Από τα πολλά πράγματα που μου έκαναν εντύπωση στο Urbanowl.eu, είναι οι δύο τιμές - 95€ και 120€- και η κατάληξη του διαδικτυακού τόπου σε eu, που δίνει στο brand μια πιο ευρωπαϊκή υπόσταση. Αυτό είναι και ζητούμενο μου λέει ο ιδρυτής του brand, καθώς η Ευρώπη είναι εξαιρετικός πελάτης, ενώ και η Ανατολή έχει αρχίσει να αντοπκρίνεται ζεστά.

Πώς εκδημοκρατίζεις ένα ζευγάρι γυαλιά;

Θα μπορούσε να πει κάποιος ότι η Urban Owl, είναι μια κολλεκτίβα σχεδιαστών. Όχι επαγγελματιών, αλλά χρηστών του Internet. Ο λόγος είναι απλός. Ο Δημήτρης Διαμάντης αποφάσισε να εκδημοκρατίσει τα γυαλιά ηλίου και να επιτρέψει στο κοινό του να συμμετέχει στη διαδικασία του σχεδιασμού. «Δεν θέλουμε να είμαστε μόνοι  στη διαδικασία αυτή, αντίθετα θέλουμε να να δώσουμε την ευκαιρία σε όλους, όσοι θέλουν, να συμμετέχουν στην επιλογή ενός γυαλιού. Για τον λόγο αυτό μπορείς να ψηφίσεις το επόμενο Urban Owl που θα παραχθεί, ενώ ήδη ολοκληρώθηκε η πρώτη ψηφοφορία και το μοντέλο θα είναι έτοιμο Οκτώβρη, τέλος Ιουλίου θα αρχίσει η δεύτερη».


Tι συμβουλή θα δίνατε σε επίδοξους start uppers για το crowdfunding, τον ρωτάω, μιας και είναι ένα άκρως επιτυχημένο παράδειγμα; «Να έχουν μία ιδέα βασισμένη σε σχεδιασμό και πρόγραμμα, να βάλουν πάθος και να βγουν επικοινωνώντας την ιδέα αυτή σε κανάλια επικοινωνίας» μου απαντά. Εντάξει, δεν είναι απλό, αλλά θέλει όπως όλα τον τρόπο του σκέφτομαι. 

Αναρωτιέμαι πριν κλείσουμε την κουβέντα μας ποιον θα ήθελε να δει με Urban Owl και ποιος τον έχει ξαφνιάσει φορώντας τα «Θα ήθελα να δω τον Γιάννη Στάνκογλου να τα φορά. Νομίζω ότι είναι το στυλ του. Με έχει ξαφνιάσει που έχω δει στον δρόμο να τα φοράει κάποιος υποστηρικτής μας και εκείνη την ώρα συνειδητοποιησα ότι είμαστε brand πια». 
 

Βρείτε τα Urban Owl εδώ

 Facebook page 

TAGS