0
SHARES

«Ο Hitonas πήρε το όνομα του από την αρχαία ελληνική λέξη "χιτών" ο οποίος ήταν αρχικά ένα ανδρικό ένδυμα υφασμένο από μαλλί, όπου αναλόγως τον τρόπο που το φορούσε ο καθένας έδειχνε την κοινωνική του τάξη. Κατά την αρχαϊκή περίοδο ξεκίνησε η χρήση του χιτώνα και από τις γυναίκες. Το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργηθεί το νέο αυτό brand με σκοπό να πρωταγωνιστήσουμε τόσο στην ελληνική όσο και στις ξένες αγορές, αναδεικνύοντας μέσα από το ρούχο μας την ελληνική κουλτούρα και αισθητική» λένε οι δύο ιδρυτές του brand, το οποίο διατυμπανίζει την ελληνικότητά του στα πέρατα του κόσμου.

«Ο Hitonas πήρε το όνομα του από την αρχαία ελληνική λέξη "χιτών" ο οποίος ήταν αρχικά ένα ανδρικό ένδυμα υφασμένο από μαλλί, όπου αναλόγως τον τρόπο που το φορούσε ο καθένας έδειχνε την κοινωνική του τάξη» λένε οι δύο ιδρυτές του brand, ο Γρηγόρης και η Ιωάννα.

Ο Γρηγόρης Θεοφιλόπουλος εδώ και 15 χρόνια είναι ιδιοκτήτης επιχείρησης στον χώρο της εστίασης. Η Ιωάννα Τσάκαλου με σπουδές στη διοίκηση και την οικονομία, έχει εργασθεί στον χώρο των τηλεπικοινωνιών και των τουριστικών επαγγελμάτων. Μαζί, σαν δίδυμο, αποφάσισαν να ντύσουν τις γυναίκες σαν σύγχρονα αγάλματα του κοσμοπολιτισμού. 

«Ο Hitonas δημιουργήθηκε από την αγάπη μας για την Ελλάδα και από μια ιδέα να αναδείξουμε την ελληνική κληρονομιά μέσα από τη μόδα».
«Αποφασίσαμε να συνεργαστούμε με ανθρώπους έμπειρους στο χώρο, οι οποίοι χρησιμοποιούν παραδοσιακές τεχνικές, ελληνικές πρώτες ύλες και μοιράζονται την ίδια αγάπη και μεράκι για τη δουλειά τους».

-Ποια είναι η ιστορία του Hitonas;

Ο Hitonas δημιουργήθηκε από την αγάπη μας για την Ελλάδα και από μια ιδέα να αναδείξουμε την ελληνική κληρονομιά μέσα από τη μόδα. Έτσι, αποφασίσαμε να συνεργαστούμε με ανθρώπους έμπειρους στο χώρο, οι οποίοι χρησιμοποιούν παραδοσιακές τεχνικές, ελληνικές πρώτες ύλες και μοιράζονται την ίδια αγάπη και μεράκι για τη δουλειά τους.

-Γιατί τα καφτάνια είναι πάντα στη μόδα;

Τα ανάλαφρα υφάσματα με κύριο υλικό το βαμβάκι, οι λιτές, κλασικές και καθαρές γραμμές, τα χρώματα και τα κεντητά σχέδια των ρούχων σε ταξιδεύουν από την αρχαία στη σύγχρονη Ελλάδα, με αποτέλεσμα το προϊόν μας να είναι πάντα στη μόδα και αναλλοίωτο μέσα στα χρόνια.

-Πώς ορίζετε εσείς τη διαχρονικότητα;

Επί σειρά ετών, οι μεγαλύτεροι σχεδιαστές στον χώρο της παγκόσμιας μόδας εμπνέονται και δημιουργούν ολόκληρες κολεξιόν βασιζόμενοι στην αρχαία Ελλάδα.

«Διασημότητες επισκέπτονται κάθε χρόνο τα νησιά μας απολαμβάνοντας τις διακοπές τους στις εκθαμβωτικές παραλίες κάτω από τον ελληνικό ήλιο. Αυτό είναι μόδα!».

-Γιατί η Ελλάδα κατά τη γνώμη σας είναι μόδα;

Διασημότητες επισκέπτονται κάθε χρόνο τα νησιά μας απολαμβάνοντας τις διακοπές τους στις εκθαμβωτικές παραλίες κάτω από τον ελληνικό ήλιο. Αυτό είναι μόδα! Η ανάγκη του κάθε ανθρώπου να απολαμβάνει το καλύτερο προϊόν στον πλανήτη είτε αυτό είναι το καλύτερο διαχρονικά ρούχο είτε το ομορφότερο μέρος για να κάνεις τις διακοπές σου. Την Ελλάδα μπορείς να την χαρακτηρίσεις μια value for money χώρα με όλα αυτά που προσφέρει στον κόσμο.

-Πόση χαρά σας δίνει το ταμπελάκι made in Greece;

Μας κάνει υπερήφανους και ιδιαίτερα χαρούμενους που μπορούμε να λανσάρουμε ένα προϊόν το οποίο είναι 100% ελληνικό, δίνοντας μας παράλληλα την ευκαιρία να προβάλουμε τη χώρα μας, την ιστορία μας και τον πολιτισμό μας.

Hitonas Facebook

hitonas.com

 

TAGS