«Μην είσαι bicth» της είπε και πήρε την πετσέτα της και κίνησε για άλλη παραλία. Στα παράλληλα μικροσύμπαντα της ζωής δύο φίλες τα σπάνε, δύο άλλες ενώνουν τις δημιουργικές τους δυνάμεις και φτιάχνουν μικρά, πετσετέ θαύματα για την παραλία. Χνουδωτές, αφράτες πετσέτες με «εξπρεσιονιστικά» ντεσέν ή κλασικά ριγέ, συνοδευτικά αξεσουάρ καλοκαιρινών εμφανίσεων, στιλάτα, ευάερα και ευήλια μπουρνούζια που αντικαθιστούν το ελαφρύ μπουφάν, τσαντάκια για αντηλιακά και χρήματα, μιας και τα μαγιό δεν έχουν τσέπες σάκοι για όλα τα ντεσού της λουόμενης.
Δύο φίλες, η Έλλη Ρούντου Βερεμή και η Μελίνα Πίσπα ξεκίνησαν το 2012, μέσω οικονομικής ανεμοθύελλας να στήσουν την πανέμορφη επιχείρησή τους και τα κατάφεραν. Οι πετσέτες τους Sun of a Beach έγιναν viral, όπως θα λέγαμε λίγα χρόνια μετά για οτιδήποτε σπάει το φράγμα της διασημότητας σε χρόνο ντε τε. Ήταν οι πρώτες που χάρισαν στον όρο «πετσέτα θαλάσσης» το προσωνύμιο «σικάτη». Μέχρι τότε άπαντες -στην Ελλάδα τουλάχιστον- κολυμπούσαμε με τις παραδοσιακές πετσέτες της προίκας μας, που στην καλύτερη των περιπτώσεων να ήταν μονόχρωμες. Μετά από τις Sun of a Beach ακολούθησαν κι άλλες πετσέτες να μεταμορφώνονται σε ξεχωριστές, περιούσιες και ψαγμένες -για να μη μιλήσουμε για τα σανδάλια, όπου οι χιπστεροδιανοούμενες παραλλαγές του κλασικού αγγίζουν «πολλαψήφιο» αριθμό. Ευτυχώς. Γιατί η εμφάνιση παραλίας πλέον διεκδικεί μία θέση στο hall of fame των εμφανίσεων.
Η Έλλη και η Μελίνα δεν πάτησαν τον αχινό, τον έκαναν σήμα κατατεθέν τους και σε συνδυασμό με το λογοπαίγνιο του λογοτύπου δημιούργησαν ένα εμβληματικό, ελληνικό brand για τα αξεσουάρ παραλίας. «Επιδιώκαμε το λογότυπό μας να είναι αναγνωρίσιμο και στο εξωτερικό στο οποίο και στοχεύουμε κυρίως. Σήμερα οι πετσέτες μας βρίσκονται στην Ιαπωνία, τον Λίβανο, το Ντουμπάι, την Πορτογαλία και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες» εξηγεί η Έλλη.-Τι καινούργιο έχετε ετοιμάσει για το καλοκαίρι του 2016;
Η σειρά απεικονίζει τρία υποθαλάσσια είδη που απειλούνται από εξαφάνιση, τον τόνο, τον ιππόκαμπο και τον αστακό. Το 10% των πωλήσεων αυτών των πετσετών θα πάει στην WWF Hellas.
«Έχουμε αποφασίσει ότι θέλουμε το Sun of a Beach να γίνει ένα καθολικό summer brand, οπότε από πέρυσι έχουμε προσθέσει -στο ήδη υπάρχον προϊόν- μας, τις πετσέτες θαλάσσης, και τσάντες θαλάσσης. Φέτος, μεγαλώνουμε την γκάμα των προϊόντων μας, προσθέτοντας νέες τσάντες, όχι μόνο θαλάσσης, hoodie και vest για ενήλικες ακόμα και ένα αδιάβροχο notebook. Έχουμε, επίσης, φτιάξει και μια σειρά πετσετών προκειμένου να συμβάλουμε στο να γίνει γνωστό το πρόβλημα του over fishing που υπάρχει στην Μεσόγειο. Η σειρά απεικονίζει τρία υποθαλάσσια είδη που απειλούνται από εξαφάνιση, τον τόνο, τον ιππόκαμπο και τον αστακό. Το 10% των πωλήσεων αυτών των πετσετών θα πάει στην WWF Hellas για τον σκοπό αυτό» απαντάει η Έλλη ενώ κοιτάζω κατάματα τον αστακό. Αν έπρεπε να δοθεί βραβείο ντιζάιν στη φύση για κάποιο υποθαλάσσιο είδος που σκαρφίστηκε, αυτό σίγουρα θα δινόταν, χωρίς δεύτερη σκέψη, στον αστακό. Κάτι ήξερε ο Νταλί άλλωστε.
Αφήνω την μικρή και εκτός θέματος παρένθεση και συνεχίζω την κουβέντα με την Έλλη.
-Ποια είναι η αγαπημένη παραλία των Sun of a Beach στην Ελλάδα;
«Κάθε χρόνο αλλάζουμε γνώμη, διότι η Ελλάδα είναι γεμάτη από μαγευτικές παραλίες. Φέτος, κλείνουμε προς Ελαφόνησο, που εκεί κάναμε και την τελευταία μας φωτογράφιση για την καμπάνια μας του SS16».
-Δώστε μία ευχή, βρε κορίτσια μου, για το καλοκαίρι του 2016.
«Θα θέλαμε το καλοκαίρι που μας έρχεται να κυλήσει αρμονικά, και όλοι να μπορέσουν να επισκεφτούν την ιδανική τους παραλία. Για το Sun of a Beach, θα θέλαμε να έχουμε μια δυνατή σαιζόν και να καταφέρουμε να υπάρχουμε σε κάθε παραλία, και όχι μόνο Ελληνική» λένε με μια φωνή. Το μόνο που συμπληρώνω είναι απλά ένα «μακάρι». Και ένα θαυμαστικό.