ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Σχεδιαστική πρωτοπορία: Ο καναπές που επιπλέει στο νερό είναι ελληνική δημιουργία

Το fiberglass αποτελεί βασικό υλικό για τα έπιπλά της ελληνικής εταιρίας INOMO που συνδυάζει έπιπλο και design με άριστο τρόπο.

Σχεδιαστική πρωτοπορία: Ο καναπές που επιπλέει στο νερό είναι ελληνική δημιουργία

«ΙΝΟΜΟ σημαίνει «μέσα από τον άνθρωπο» και αποτελείται από δυο λέξεις, In + Homo. Το motto μας είναι “Form Redefined” και αντικατοπτρίζει όλη την κατασκευαστική μας ιδιαιτερότητα, καθώς μέσα από τα έργα και τα προϊόντα μας μετατρέπουμε τις φόρμες σε κάτι καινούριο, εντελώς μοναδικό».

Σχεδιαστική πρωτοπορία: Ο καναπές που επιπλέει στο νερό είναι ελληνική δημιουργία
Η founder της εταιρείας, Βίβιαν Παράσχου

Η founder της εταιρείας, Βίβιαν Παράσχου, λίγο καιρό πριν, ανέβηκε στη σκηνή για να παραλάβει το πρώτο βραβείο στο 12ο διαγωνισμό The Squeeze, στο Orange Grove, μία επιβράβευση της προσπάθειάς της να κάνει πραγματικότητα αυτό το "μοναδικό".

Τα εντυπωσιακά floating sunbeds, είναι αυτά που κουβαλάνε το brand dna της ΙΝΟΜΟ.
Η πρόκληση να συνδυάσει design και έπιπλο είναι στο μυαλό της Βίβιαν Παράσχου εδώ και πάρα πολλά χρόνια

Που δεν είναι άλλος από το να συνεχίσει να συνδυάζει αειφόρα υλικά με καινοτομική σχεδίαση στα έπιπλα εσωτερικού και εξωτερικού χώρου που προτείνει. Εάν έχει πάρει το μάτι σας κάποια εντυπωσιακά floating sunbeds, είναι αυτά που κουβαλάνε το brand dna της ΙΝΟΜΟ.

Η πρόκληση να συνδυάσει design και έπιπλο είναι στο μυαλό της Βίβιαν Παράσχου εδώ και πάρα πολλά χρόνια και μεταφράστηκε με την ίδρυση μία εταιρείας σχεδίασης και κατασκευής επίπλων νέας γενιάς, η οποία προσφέρει ad hoc λύσεις σε design professionals, χρησιμοποιώντας κατά κύριο λόγο το υλικό fiberglass.

Η εταιρεία δραστηριοποιείται σε δύο χωριστές αλλά αλληλένδετες δραστηριότητες:

INOMO Collections: Σχεδιασμός και κατασκευή επίπλων εσωτερικού και εξωτερικού χώρου από ενισχυμένο Fiberglass.

INOMO Studio: Ad hoc σχεδιασμός και παραγωγή κατόπιν παραγγελίας high-end προϊόντων και ειδικών κατασκευών εσωτερικών και εξωτερικών χώρων για επαγγελματίες.

Το χαμηλό κόστος συντήρησης και η ανθεκτικότητα του υλικού σε ακραίες καιρικές συνθήκες είναι τα χαρακτηριστικά που κάνουν τα έπιπλα της ΙΝΟΜΟ να ξεχωρίζουν.

Το χαμηλό κόστος συντήρησης και η ανθεκτικότητα του υλικού σε ακραίες καιρικές συνθήκες είναι τα χαρακτηριστικά που κάνουν τα έπιπλα της ΙΝΟΜΟ να ξεχωρίζουν.

«Όλα τα προϊόντα μας ανεξαιρέτως μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε σε εσωτερικό είτε εξωτερικό χώρο. Συγκεκριμένα όσον αφορά τα ξενοδοχεία σε περιοχές κοντά στη θάλασσα όπως στα ελληνικά νησιά και κυρίως στις Κυκλάδες όπου έχουμε έντονα καιρικά φαινόμενα, οι υπηρεσίες και τα προϊόντα μας αποτελούν μία ανταγωνιστική λύση καθώς δεν διαβρώνονται και αντέχουν σε οποιοδήποτε καιρικό φαινόμενο προκύψει. Οι συλλογές μας απευθύνονται σε επιχειρηματίες όπου η αισθητική και το design του χώρου πρωταγωνιστούν όπως σε ξενοδοχεία και χώρους εστίασης και αναζητούν αυτόν τον συνδυασμό που έλειπε, ανθεκτικότητα, τιμή, design».

Το fiberglass αποτελεί βασικό υλικό για τα έπιπλά της INOMO αλλά και επιλογή των μεγαλύτερων σχεδιαστών.

«Η επιλογή του υλικού για εμάς δεν έγινε τυχαία. Προέρχομαι από μία οικογένεια που ασχολείται με το συγκεκριμένο υλικό από το 1972. Αναμφισβήτητα λοιπόν μεγάλωσα κοντά σε αυτό και γνώρισα πάρα πολύ καλά τις ιδιότητες του και έτσι κατάφερα να παρακολουθήσω αβίαστα αυτή την μεγάλη στροφή που γίνεται στην παγκόσμια αρχιτεκτονική και την αναγέννηση του φουτουρισμού με κυρίαρχο στο κλάδο την θρυλική Zaha Hadid. Απο την Zaha Hadid λοιπόν μέχρι τον Christian de Portzamparc το fiberglass έχει επιλεγεί ως ένα μοναδικό υλικό που τους προσφέρει ελευθερία σχεδιασμού αλλά και μηχανικές ιδιότητες μοναδικές σε σχέση με αλλά υλικά. Είναι ένα υλικό ιδιαίτερο που θέλει να το γνωρίζεις πάρα πολύ καλά και να μπορείς να το μεταφράσεις σε λύση για τον αρχιτέκτονα ή σχεδιαστή».

Και η προσέγγιση στο σχεδιαστικό κομμάτι σίγουρα δεν έχει μείνει πίσω. Τα έργα έχουν χροιά, ρευστότητα, καμπύλες αλλά και αφαιρετική χροιά. «Διαθέτουν γλυπτική χροιά χωρίς να χάνουν την οικιστικής τους ταυτότητα» όπως μας λέει. Χαρακτηριστικά που δεν μπορείς να πεις πως σημάδεψαν το ελληνικό έπιπλο τα τελευταία χρόνια.

«Διαθέτουν γλυπτική χροιά χωρίς να χάνουν την οικιστικής τους ταυτότητα»

«Το ελληνικό έπιπλο νομίζω έμεινε αρκετά στάσιμο τα τελευταία χρόνια και νομίζω η κρίση ήταν μία καλή ευκαιρία να γίνει ένα ξεκαθάρισμα και να μείνουν όσοι αξίζουν. Μέσα από την αλλαγή αυτή της κρίσης δημιουργήθηκαν ευκαιρίες να αναδειχθούν νέα ταλέντα και να καλλιεργηθούν ελληνικά furniture brands σύγχρονα και με ευρωπαϊκό αέρα τα οποία ξεχωρίζουν παγκοσμίως. Θέλουμε να συμβάλλουμε και εμείς σε αυτήν την κατεύθυνση και να αποτελούμε παράδειγμα στο εξωτερικό. Πιστεύω ότι το ελληνικό έπιπλο έχει αλλάξει κατεύθυνση, έχει αναγεννηθεί και σιγά σιγά θα μπορεί να ανταγωνιστεί τους κυρίαρχους του κλάδου του».

Όπως κάθε τομέας δράσης, χρειάζεται κι αυτός επιμονή και επιμονή. Όπως άλλωστε και κάθε startup. Συν κάτι ακόμα: «Πολλοί ψάχνουν να επενδύσουν και οι ευκαιρίες είναι πολλές. Αρκεί αυτό που έχεις να δείξεις να έχει νόημα και ουσία. Αυτό λοιπόν που πιστεύω και το λέω συχνά είναι ότι μπορείς να ξεκινήσεις χωρίς λεφτά και χωρίς επενδυτές αλλά δεν μπορείς να ξεκινήσεις χωρίς ομάδα. Η ομάδα είναι η καρδιά της ιδέας και η προσπάθεια που καταβάλει. Η χρηματοδότηση είναι το μέσο για να τα επιτυχείς πιο γρήγορα».

Facebook INOMO

«Το ελληνικό έπιπλο νομίζω έμεινε αρκετά στάσιμο τα τελευταία χρόνια και νομίζω η κρίση ήταν μία καλή ευκαιρία να γίνει ένα ξεκαθάρισμα και να μείνουν όσοι αξίζουν».

Read Next

24 Σεπ 2024

Majestæt: Η Μαρία Σταύρου μας συστήνει το νέο power suit της σύγχρονης γυναίκας

Το brand Majestæt ακολουθεί τη γυναίκα του σήμερα και τις ανάγκες της με μία εκδοχή της κομψότητας που πάλλεται στους ρυθμούς του σύγχρονου lifestyle.

25 Αυγ 2024

Sun Φλερτ: Η Σοφία Καραγιάννη βρήκε στο φλερτ την κινητήριο δυναμη να δημιουργήσει το δικό της brand

Το Sun Φλερτ με την υψηλών προδιαγραφών αισθητική έρχεται με ορμή για να καθιερωθεί ως ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα αθηναϊκά brands.

Περισσότερα από

Made in Greece

24 Αυγ 2024

PRIGIPO: Η Καλομοίρα Παπαγεωργίου έβαλε με τα κοσμήματά της το ρήμα "Πριγκιπώ" στα χείλη όλων μας

Το brand κοσμημάτων PRIGIPO έχει δημιουργήσει μια μοναδική κληρονομιά στη λόκαλ σκηνή αργυροχρυσοχόων που ξεπέρασε τα σύνορα του αθηναϊκού εμπορικού τριγώνου.

22 Αυγ 2024

Sofi Victoratou: Τα παπούτσια της Σοφίας Βικτωράτου εμφανίζονται στην 4η σεζόν του Emily In Paris

Δύο τουλάχιστον ζευγάρια Sofi Victoratou θα πρωταγωνιστήσουν στη σειρά - φαινόμενο του Netflix.

18 Αυγ 2024

Aeraki: Για τη Χρυσάνθη Κοκοτσάκη όλα ξεκίνησαν από το απόλυτο καλοκαιρινό item, το παρεό

Το brand Aeraki που ξεκίνησε από τα παρεό με μοναδικά handmade prints, λανσάρει φέτος την πρώτη του resort συλλογή.

13 Αυγ 2024

Peace and Chaos: Η Νεφέλη και ο Δημήτρης βρήκαν την ισορροπία ανάμεσα στις αντιθέσεις

Το brand Peace and Chaos, με τη μακρόχρονη πορεία στο εγχώριο ένδυμα, μας έμαθε ότι είναι "οκ" να αγαπάμε όλες τις πλευρές του εαυτού μας.

09 Αυγ 2024

Θίς: Ο Δημήτρης Χατζησταμάτης δεν χτίζει παλάτια στην άμμο, αλλά φτιάχνει από αυτήν κοσμήματα

Τα κοσμήματα Θίς του Δημήτρη Χατζησταμάτη είναι φτιαγμένα από άμμο και καλοκαιρινές αναμνήσεις.

23 Ιουλ 2024

Cristiano Marcheli: Θα παρουσιάσει τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025 στο Salt Water Showroom

Η Cristiano Marcheli θα συνεργαστεί με το Salt Water Showroom για την παρουσίαση της συλλογής Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025.

21 Ιουλ 2024

Deos Studio: Η Θάλεια Φωτάκη για την πρώτη της συλλογή εμπνέεται από τις grande dames του ελληνικού σινεμά

Η καλοκαιρινή συλλογή του Deos Studio "Τόσα Καλοκαίρια" φαντάζεται τι θα φορούσαν η Μελίνα Μερκούρη και η Τζένη Καρέζη σήμερα.

19 Ιουλ 2024

Savapile: Η Λίζα Σαρηγιαννίδου μεγάλωσε με τη μυρωδιά της ψάθας στο πιλοποιείο του πατέρα της

Η Λίζα Σαρηγιαννίδου συνεχίζει την παράδοση του πιλοποιού πατέρα της στο εργαστήριο του Savapile στου Ψυρρή, φτιάχνοντας μεταξύ άλλων τις singature υπερμεγέθεις καπελίνες της.

11 Ιουλ 2024

Eileen Pappas: Η Αϊλήν Παππά εμπνεύστηκε την πρόσφατη συλλογή της από δύο αδέσποτα γατάκια που υιοθέτησε

Τα χειροποίητα κοσμήματα Eileen Pappas είναι statement κομμάτια φτιαγμένα για να ζουν κοντά καρδιά εκείνου που τα φοράει.

04 Ιουν 2024

The C edition: Τα κορμάκια της Χριστίνας Κατσαούνη γίνονται (επιτέλους) μαγιό

Η "sea edition" του The C edition, του brand που έκανε τα κορμάκια τη fashion εμμονή μας.