ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Studdle, η εφαρμογή για φοιτητές που άλλαξε τα δεδομένα

Μια συζήτηση με τον Δημήτρη Κανέλλη, δημιουργό του Studdle, για την καινοτόμο εφαρμογή αλλά και για τα προβλήματα της γενιάς του.

Studdle, η εφαρμογή για φοιτητές που άλλαξε τα δεδομένα

Όσοι έχουμε υπάρξει φοιτητές έχουμε έρθει αντιμέτωποι με διαφόρων ειδών παράδοξα προβλήματα. Η γραμματεία της σχολής λειτουργεί κατά το δοκούν, καθηγητές δεν απαντάνε στα email ή δεν τους βρίσκουμε στο γραφείο τους, η ύλη κάποιου μαθήματος δεν υπάρχει κάπου αναρτημένη και τα site τόσο των πανεπιστημιακών και τεχνολογικών ιδρυμάτων της χώρας, είναι ημιτελή αν όχι ανύπαρκτα. Ακόμα, μέχρι πριν λίγο καιρό φάνταζε αδιανόητο να έχεις πρόσβαση σε ό,τι πληροφορία μπορεί να σχετίζεται με την σχολή σου, σε λίγα δευτερόλεπτα, μέσω του smart phone σου.

Αυτά τα προβλήματα αντιμετώπισαν και οι δημιουργοί του Studdle, της εφαρμογής που χρησιμοποιούν αυτή την στιγμή φοιτητές 30.000, στην Ελλάδα και αποφάσισαν να καλύψουν, ένα μεγάλο κενό της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης μέσω της εφαρμογής τους.

Μιλήσαμε με τον Δημήτρη Κανέλλη, δημιουργό του Studdle και μας μίλησε για την καινοτόμο εφαρμογή, τα προβλήματα των start uppers στην Ελλάδα και τα μελλοντικά σχέδια της ομάδας του.

Studdle, η εφαρμογή για φοιτητές που άλλαξε τα δεδομένα

Τι ακριβώς είναι το Studdle;

Το Studdle είναι μια εφαρμογή για κινητά που αφορά -προς το παρόν- όλους τους προπτυχιακούς φοιτητές στην Ελλάδα. Παρέχει άμεση πρόσβαση σε οποιαδήποτε ακαδημαϊκή πληροφορία χρειάζονται σχετικά με την σχολή τους. Στην ουσία, οργανώσαμε όλη την πληροφορία από κάθε τμήμα ώστε οι φοιτητές να βρίσκουν αυτό που θέλουν γρήγορα και με απλό τρόπο. Μερικά παραδείγματα από το τι μπορεί να βρει ένας φοιτητής στο Studdle είναι το πρόγραμμα μαθημάτων και εξεταστικής του, στοιχεία επικοινωνίας με το ανθρώπινο δυναμικό και την γραμματεία, ενημέρωση για τις απεργίες και πολλά άλλα. Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη σε κινητά με λειτουργικό Android και iOS. Αυτή την στιγμή υποστηρίζει όλες τις σχολές της Αθήνας (ΑΕΙ και ΤΕΙ), το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο και το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, το Πανεπιστήμιο Πατρών, το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και το Πανεπιστήμιο Κρήτης. Μέσα στο 2016 όμως θα ενσωματωθούν και οι υπόλοιπες σχολές.

Πόσο δύσκολο είναι στην Ελλάδα της βαθιάς ύφεσης και αστάθειας, σε όλα τα επίπεδα, να ασχολείσαι με την καινοτομία;

Το πρόβλημα με την καινοτομία στην Ελλάδα είναι πως σε γενικές γραμμές δεν είναι καλοδεχούμενη. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει αρκετές προσπάθειες από πολλούς ανθρώπους και φορείς για να αλλάξει αυτή η κατάσταση. Όταν όμως δεν μπορείς να προγραμματίσεις τις κινήσεις σου για τα επόμενα 5-10 χρόνια και κάθε μέρα αλλάζουν παράγοντες που σ'επηρεάζουν όπως πχ η φορολογία είναι πολύ δύσκολο να υλοποιήσεις κάτι που θα αντέξει. Θέληση υπάρχει κι από νέα παιδιά κι από μεγαλύτερους για να δημιουργήσουν απλά λείπουν τα πλαίσια που θα βοηθήσουν και θα ωθήσουν ακόμα περισσότερο στην ανάπτυξη της καινοτομίας.

Η εφαρμογή σας απαιτεί επικοινωνία, αν όχι συνεργασία, με τα ελληνικά πανεπιστημιακά και τεχνολογικά ιδρύματα. Συναντήσατε δυσκολίες;

Δε συναντήσαμε μεγάλα προβλήματα καθώς όλο το περιεχόμενο που χρειαζόμασταν για κάθε σχολή είναι διαθέσιμο στην εκάστοτε ιστοσελίδα. Σε μερικές περιπτώσεις που έλειπαν πληροφορίες επικοινωνήσαμε για να μας στείλουν τις πληροφορίες όπως για παράδειγμα οι ώρες υποδοχής της γραμματείας που σχεδόν ποτέ δεν αναγράφονται. Οι δυσκολίες που συναντήσαμε ήταν να οργανωθεί όλη αυτή η πληροφορία κάτω από μια ενιαία δομή για όλες τις σχολές καθώς και ο εντοπισμός των πληροφοριών στις σελίδες αφού κάθε τμήμα έχει διαφορετική σε σχεδιασμό σελίδα.

Πριν κάποιους μήνες ένα δικό σου status είχε γίνει viral επειδή καταδείκνυες κομμάτια της ελληνικής παθογένειας στις σχέσεις κράτους και επιχειρηματικού κόσμου. Θες να μας πεις τι ακριβώς είχε συμβεί τότε;

Στην ουσία το status ήθελε περισσότερο να δώσει έμφαση σε δύο άξονες.

Πρώτον και βασικότερο πως ακόμα και στην Ελλάδα της ύφεσης και της μετανάστευσης των νέων, υπάρχουν κάποιοι που μένουν πίσω και έχουν την θέληση και την διάθεση να βελτιώσουν κάποια πράγματα. Όχι με στόχο κάποια ανταλλάγματα, αλλά με κίνητρο την βελτίωση ορισμένων συνθηκών στον τομέα και στον βαθμό που ο καθένας μπορεί να το κάνει αυτό.

Ο δεύτερος άξονας ήταν το γεγονός πως οι περισσότερες σχολές δεν απαντούσαν καθόλου στην επικοινωνία που ξεκινούσαμε μαζί τους, με αποτέλεσμα να μην γνωρίζουμε κατά πόσο η ακαδημαϊκή κοινότητα ήθελε να αγκαλιάσει ένα τέτοιο εγχείρημα ή όχι, κάτι το οποίο θα επηρέαζε και την συνέχεια της υλοποίησης της εφαρμογής. Το σίγουρο είναι πως αυτό το status παρακίνησε αρκετά άτομα και μετά από αυτό είχαμε αρκετές προτάσεις από ακαδημαϊκούς ανθρώπους για να μας βοηθήσουν.

Είσαι πολύ ενεργός τόσο στα προσωπικά σου social media και έχεις στήσει μαζί με την ομάδα σου μια δυνατή κοινότητα γύρω από τα κοινωνικά δίκτυα της εφαρμογής. Θεωρείς πως είναι βασικό εργαλείο για την προώθηση της δουλειάς ή θα μπορούσες να επικοινωνήσεις τo Studdle το ίδιο εύκολα και χωρίς αυτά;

Η εφαρμογή μας δε θα μπορούσε να λείπει από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τη στιγμή που απευθύνεται σε φοιτητές. Προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε μια κοινότητα με θεματολογία γύρω από την φοιτητική ζωή, τις εξετάσεις και το διάβασμα με χιουμοριστικό τρόπο. Προσωπικά, θεωρώ ένα από τα βασικότερα εργαλεία για προώθηση τα social media και κυρίως τον τρόπο που παρουσιάζεσαι σ'αυτά αφού έτσι σου δίνεται η δυνατότητα να δημιουργήσεις την πρώτη θετική εντύπωση σε κάποιον για το brand σου.

Τι θα συμβούλευες άτομα της δικής μας ή μικρότερης ηλικίας που θέλουν να ασχοληθούν με την τεχνολογία και τις άπειρες δυνατότητες της;

Το καλό με την εποχή που ζούμε είναι πως αν θες να δημιουργήσεις ένα τεχνολογικό προϊόν δε σε σταματάει τίποτα. Όλη η πληροφορία καθώς και άπειρα tutorials είναι διαθέσιμα στο internet και έχεις πρόσβαση στα πάντα. Ακόμα, οι άπειρες δυνατότητες της τεχνολογίας συμπεριλαμβάνουν πως μπορείς να δημιουργήσεις ένα προϊόν και να εξαπλωθεί εκτός Ελλάδας. Το γεγονός πως μπορείς να στοχεύσεις και αγορές πέρα από την ελληνική είναι ίσως το πιο σημαντικό.

Ποια είναι τα επόμενα σχέδια του Studdle και τι στόχους έχετε θέσει για το άμεσο μέλλον;

Ο πρωταρχικός στόχος για το 2016 είναι η ενσωμάτωση όλων των σχολών καθώς δεχόμαστε αρκετά παράπονα από φοιτητές που θέλουν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή αλλά δεν είναι η σχολή τους ενσωματωμένη. Επίσης, στόχος μας είναι να εμπλουτίσουμε την εφαρμογή και με άλλες λειτουργίες για τους φοιτητές όπως υπολογισμός μέσου όρου και παροχή στατιστικών ανά εξεταστική, να μπορούν να επικοινωνήσουν οι φοιτητές μεταξύ τους καθώς και άλλα πράγματα.

Η απάντηση σε όλα αυτά που ζούμε στην Ελλάδα είναι η δημιουργία ή η απόδραση στο εξωτερικό;

Και οι δύο επιλογές έχουν τα θετικά και τα αρνητικά τους. Η απόδραση στο εξωτερικό δε θα σου λύσει δια μαγείας όλα τα προβλήματα όπως αρκετοί νομίζουν. Λόγω εμπειρίας, μπορώ να πω πως είναι αρκετά δύσκολο να δουλεύεις πολλές ώρες και να βρίσκεσαι εξωτερικό μακριά από φίλους και οικογένεια. Ωστόσο, απολαμβάνεις ένα καλύτερο επίπεδο ζωής και υπάρχουν πιο αισιόδοξες προοπτικές για το μέλλον σου. Σε αντίθεση, στην Ελλάδα τα πράγματα συνεχώς χειροτερεύουν αλλά υπάρχουν και κάποιες αισιόδοξες στιγμές που δείχνουν πως υπάρχουν και άνθρωποι που θέλουν να βοηθήσουν.

Πιστεύω πως και στις δύο περιπτώσεις το κλειδί είναι να είσαι χαρούμενος με αυτό που κάνεις για να μπορέσεις να το υποστηρίξεις μακροχρόνια χωρίς να τα παρατήσεις.

*Kατεβάστε το Studdle από εδώ ή εδώ

*Περισσότερες πληροφορίες για το Studdle

Read Next

11 Απρ 2024

Η Ειρήνη Δρόσου με ορμή, λάβα και έμπνευση ζωγραφίζει από το νησί της, τη Σαντορίνη

"Η ενέργεια της λάβας με καθορίζει ως καλλιτέχνη" εξηγεί η Ειρήνη Δρόσου.

09 Απρ 2024

ΜΚ Fine Jewelry: H Μαρία Καρκαντζού σχεδιάζει bespoke κοσμήματα με προσωπικότητα

Το κόσμημα ως τρόπος έκφρασης και ιδιαίτερων συμβολισμών.

Περισσότερα από

Made in Greece

04 Απρ 2024

MIA PAPA:Το brand που παντρεύει πολυτέλεια και βιωσιμότητα με τον πιο καλαίσθητο τρόπο

Η Μία Παπά, δημιουργός του brand MIA PAPA, εμπνέεται από την αρχιτεκτονική, την αρχαιότητα και την πίστη ότι το παρόν και το μέλλον της μόδας είναι βιώσιμο.

27 Μαρ 2024

Η Ιωάννα-Πέτρα Τσαντάκη έκανε το Blameyourdaze συνώνυμο της ευέλικτης Αθηναίας

Ένα από τα μακροβιότερα λόκαλ brands της πρωτεύουσας, το Blameyourdaze, εστιάζει στον αλάνθαστο συνδυασμό πρακτικότητας - κομψότητας.

15 Μαρ 2024

MAAN: Γυναίκες όλων των ηλικιών φωτογραφίζονται με τα μαγιό της Μαριλένας Ανδρεάδη

Για τη συλλογή S/S ‘24 το brand ΜΑΑΝ έκανε open call στην Αντίπαρο σε γυναίκες κάθε ηλικίας και σωματότυπου.

12 Μαρ 2024

Vasiliki: Η Κική Καραγιάννη φτιάχνει κοσμήματα με την αρχαία τεχνική του χαμένου κεριού

Τα ασύλληπτα κοσμήματα του brand Vasiliki μοιάζουν σα να ρέουν και να αλλάζουν διαρκώς μορφή.

27 Φεβ 2024

Break a Stone: Η Αγγέλικα Καραλή σχεδιάζει μοντέρνους θησαυρούς

Τα κοσμήματα Break a Stone μοιάζουν με οικογενειακά κειμήλια που κουβαλούν δεκάδες ιστορίες.

25 Φεβ 2024

Βασίλης Μόραλης: Ο κοσμηματοποιός από τη Θεσσαλονίκη που έχει πελάτισσες και σταρ του Χόλιγουντ

Παρά τη σπάνια νόσο του, ο κ. Μόραλης διαπρέπει στο επάγγελμα του.

23 Φεβ 2024

Ο "γκουρού των στολών" που ντύνει χιλιάδες καρναβαλιστές κι έραψε μέχρι και για το Βενετσιάνικο καρναβάλι

Καθώς οι Απόκριες πλησιάζουν το εργοστάσιο της οικογένειας Στράκα έχει "πιάσει φωτιά"!

23 Φεβ 2024

URBANNAH: H Χαρά και ο Χάρης θέλουν το brand τους να βάλει τα δικά του pins στον παγκόσμιο χάρτη

Το streetwear brand URBANNAH δημιουργεί ρούχα από ταξιδιώτες για ταξιδιώτες, ενώ παράλληλα στηρίζει παιδιά και ενήλικες από ευάλωτα περιβάλλοντα στην Αφρική.

20 Φεβ 2024

Liana Camba: H Ελληνίδα σχεδιάστρια που αγαπά την handmade πολυτέλεια

Το brand Liana Camba, που αποτελεί κεφάλαιο της ελληνικής μόδας, δημιουργικά, δεν βρέθηκε ποτέ σε λιμνάζοντα νερά.

13 Φεβ 2024

Η Νεφέλη Θεοδώρου κάνει συνεδρίες πριν προτείνει σε μια γυναίκα τα κατάλληλα για εκείνη ρούχα

Η Νεφέλη Θεοδώρου σπούδασε ψυχολογία της Μόδας στο Λονδίνο και ως personal stylist βοηθά τις πελάτισσές της να διανύσουν ένα ταξίδι αυτο-εξερεύνησης και ανακάλυψης νέων πτυχών του εαυτού τους.