ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Studdle, η εφαρμογή για φοιτητές που άλλαξε τα δεδομένα

Μια συζήτηση με τον Δημήτρη Κανέλλη, δημιουργό του Studdle, για την καινοτόμο εφαρμογή αλλά και για τα προβλήματα της γενιάς του.

Studdle, η εφαρμογή για φοιτητές που άλλαξε τα δεδομένα

Όσοι έχουμε υπάρξει φοιτητές έχουμε έρθει αντιμέτωποι με διαφόρων ειδών παράδοξα προβλήματα. Η γραμματεία της σχολής λειτουργεί κατά το δοκούν, καθηγητές δεν απαντάνε στα email ή δεν τους βρίσκουμε στο γραφείο τους, η ύλη κάποιου μαθήματος δεν υπάρχει κάπου αναρτημένη και τα site τόσο των πανεπιστημιακών και τεχνολογικών ιδρυμάτων της χώρας, είναι ημιτελή αν όχι ανύπαρκτα. Ακόμα, μέχρι πριν λίγο καιρό φάνταζε αδιανόητο να έχεις πρόσβαση σε ό,τι πληροφορία μπορεί να σχετίζεται με την σχολή σου, σε λίγα δευτερόλεπτα, μέσω του smart phone σου.

Αυτά τα προβλήματα αντιμετώπισαν και οι δημιουργοί του Studdle, της εφαρμογής που χρησιμοποιούν αυτή την στιγμή φοιτητές 30.000, στην Ελλάδα και αποφάσισαν να καλύψουν, ένα μεγάλο κενό της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης μέσω της εφαρμογής τους.

Μιλήσαμε με τον Δημήτρη Κανέλλη, δημιουργό του Studdle και μας μίλησε για την καινοτόμο εφαρμογή, τα προβλήματα των start uppers στην Ελλάδα και τα μελλοντικά σχέδια της ομάδας του.

Studdle, η εφαρμογή για φοιτητές που άλλαξε τα δεδομένα

Τι ακριβώς είναι το Studdle;

Το Studdle είναι μια εφαρμογή για κινητά που αφορά -προς το παρόν- όλους τους προπτυχιακούς φοιτητές στην Ελλάδα. Παρέχει άμεση πρόσβαση σε οποιαδήποτε ακαδημαϊκή πληροφορία χρειάζονται σχετικά με την σχολή τους. Στην ουσία, οργανώσαμε όλη την πληροφορία από κάθε τμήμα ώστε οι φοιτητές να βρίσκουν αυτό που θέλουν γρήγορα και με απλό τρόπο. Μερικά παραδείγματα από το τι μπορεί να βρει ένας φοιτητής στο Studdle είναι το πρόγραμμα μαθημάτων και εξεταστικής του, στοιχεία επικοινωνίας με το ανθρώπινο δυναμικό και την γραμματεία, ενημέρωση για τις απεργίες και πολλά άλλα. Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη σε κινητά με λειτουργικό Android και iOS. Αυτή την στιγμή υποστηρίζει όλες τις σχολές της Αθήνας (ΑΕΙ και ΤΕΙ), το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο και το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, το Πανεπιστήμιο Πατρών, το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και το Πανεπιστήμιο Κρήτης. Μέσα στο 2016 όμως θα ενσωματωθούν και οι υπόλοιπες σχολές.

Πόσο δύσκολο είναι στην Ελλάδα της βαθιάς ύφεσης και αστάθειας, σε όλα τα επίπεδα, να ασχολείσαι με την καινοτομία;

Το πρόβλημα με την καινοτομία στην Ελλάδα είναι πως σε γενικές γραμμές δεν είναι καλοδεχούμενη. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει αρκετές προσπάθειες από πολλούς ανθρώπους και φορείς για να αλλάξει αυτή η κατάσταση. Όταν όμως δεν μπορείς να προγραμματίσεις τις κινήσεις σου για τα επόμενα 5-10 χρόνια και κάθε μέρα αλλάζουν παράγοντες που σ'επηρεάζουν όπως πχ η φορολογία είναι πολύ δύσκολο να υλοποιήσεις κάτι που θα αντέξει. Θέληση υπάρχει κι από νέα παιδιά κι από μεγαλύτερους για να δημιουργήσουν απλά λείπουν τα πλαίσια που θα βοηθήσουν και θα ωθήσουν ακόμα περισσότερο στην ανάπτυξη της καινοτομίας.

Η εφαρμογή σας απαιτεί επικοινωνία, αν όχι συνεργασία, με τα ελληνικά πανεπιστημιακά και τεχνολογικά ιδρύματα. Συναντήσατε δυσκολίες;

Δε συναντήσαμε μεγάλα προβλήματα καθώς όλο το περιεχόμενο που χρειαζόμασταν για κάθε σχολή είναι διαθέσιμο στην εκάστοτε ιστοσελίδα. Σε μερικές περιπτώσεις που έλειπαν πληροφορίες επικοινωνήσαμε για να μας στείλουν τις πληροφορίες όπως για παράδειγμα οι ώρες υποδοχής της γραμματείας που σχεδόν ποτέ δεν αναγράφονται. Οι δυσκολίες που συναντήσαμε ήταν να οργανωθεί όλη αυτή η πληροφορία κάτω από μια ενιαία δομή για όλες τις σχολές καθώς και ο εντοπισμός των πληροφοριών στις σελίδες αφού κάθε τμήμα έχει διαφορετική σε σχεδιασμό σελίδα.

Πριν κάποιους μήνες ένα δικό σου status είχε γίνει viral επειδή καταδείκνυες κομμάτια της ελληνικής παθογένειας στις σχέσεις κράτους και επιχειρηματικού κόσμου. Θες να μας πεις τι ακριβώς είχε συμβεί τότε;

Στην ουσία το status ήθελε περισσότερο να δώσει έμφαση σε δύο άξονες.

Πρώτον και βασικότερο πως ακόμα και στην Ελλάδα της ύφεσης και της μετανάστευσης των νέων, υπάρχουν κάποιοι που μένουν πίσω και έχουν την θέληση και την διάθεση να βελτιώσουν κάποια πράγματα. Όχι με στόχο κάποια ανταλλάγματα, αλλά με κίνητρο την βελτίωση ορισμένων συνθηκών στον τομέα και στον βαθμό που ο καθένας μπορεί να το κάνει αυτό.

Ο δεύτερος άξονας ήταν το γεγονός πως οι περισσότερες σχολές δεν απαντούσαν καθόλου στην επικοινωνία που ξεκινούσαμε μαζί τους, με αποτέλεσμα να μην γνωρίζουμε κατά πόσο η ακαδημαϊκή κοινότητα ήθελε να αγκαλιάσει ένα τέτοιο εγχείρημα ή όχι, κάτι το οποίο θα επηρέαζε και την συνέχεια της υλοποίησης της εφαρμογής. Το σίγουρο είναι πως αυτό το status παρακίνησε αρκετά άτομα και μετά από αυτό είχαμε αρκετές προτάσεις από ακαδημαϊκούς ανθρώπους για να μας βοηθήσουν.

Είσαι πολύ ενεργός τόσο στα προσωπικά σου social media και έχεις στήσει μαζί με την ομάδα σου μια δυνατή κοινότητα γύρω από τα κοινωνικά δίκτυα της εφαρμογής. Θεωρείς πως είναι βασικό εργαλείο για την προώθηση της δουλειάς ή θα μπορούσες να επικοινωνήσεις τo Studdle το ίδιο εύκολα και χωρίς αυτά;

Η εφαρμογή μας δε θα μπορούσε να λείπει από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τη στιγμή που απευθύνεται σε φοιτητές. Προσπαθήσαμε να δημιουργήσουμε μια κοινότητα με θεματολογία γύρω από την φοιτητική ζωή, τις εξετάσεις και το διάβασμα με χιουμοριστικό τρόπο. Προσωπικά, θεωρώ ένα από τα βασικότερα εργαλεία για προώθηση τα social media και κυρίως τον τρόπο που παρουσιάζεσαι σ'αυτά αφού έτσι σου δίνεται η δυνατότητα να δημιουργήσεις την πρώτη θετική εντύπωση σε κάποιον για το brand σου.

Τι θα συμβούλευες άτομα της δικής μας ή μικρότερης ηλικίας που θέλουν να ασχοληθούν με την τεχνολογία και τις άπειρες δυνατότητες της;

Το καλό με την εποχή που ζούμε είναι πως αν θες να δημιουργήσεις ένα τεχνολογικό προϊόν δε σε σταματάει τίποτα. Όλη η πληροφορία καθώς και άπειρα tutorials είναι διαθέσιμα στο internet και έχεις πρόσβαση στα πάντα. Ακόμα, οι άπειρες δυνατότητες της τεχνολογίας συμπεριλαμβάνουν πως μπορείς να δημιουργήσεις ένα προϊόν και να εξαπλωθεί εκτός Ελλάδας. Το γεγονός πως μπορείς να στοχεύσεις και αγορές πέρα από την ελληνική είναι ίσως το πιο σημαντικό.

Ποια είναι τα επόμενα σχέδια του Studdle και τι στόχους έχετε θέσει για το άμεσο μέλλον;

Ο πρωταρχικός στόχος για το 2016 είναι η ενσωμάτωση όλων των σχολών καθώς δεχόμαστε αρκετά παράπονα από φοιτητές που θέλουν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή αλλά δεν είναι η σχολή τους ενσωματωμένη. Επίσης, στόχος μας είναι να εμπλουτίσουμε την εφαρμογή και με άλλες λειτουργίες για τους φοιτητές όπως υπολογισμός μέσου όρου και παροχή στατιστικών ανά εξεταστική, να μπορούν να επικοινωνήσουν οι φοιτητές μεταξύ τους καθώς και άλλα πράγματα.

Η απάντηση σε όλα αυτά που ζούμε στην Ελλάδα είναι η δημιουργία ή η απόδραση στο εξωτερικό;

Και οι δύο επιλογές έχουν τα θετικά και τα αρνητικά τους. Η απόδραση στο εξωτερικό δε θα σου λύσει δια μαγείας όλα τα προβλήματα όπως αρκετοί νομίζουν. Λόγω εμπειρίας, μπορώ να πω πως είναι αρκετά δύσκολο να δουλεύεις πολλές ώρες και να βρίσκεσαι εξωτερικό μακριά από φίλους και οικογένεια. Ωστόσο, απολαμβάνεις ένα καλύτερο επίπεδο ζωής και υπάρχουν πιο αισιόδοξες προοπτικές για το μέλλον σου. Σε αντίθεση, στην Ελλάδα τα πράγματα συνεχώς χειροτερεύουν αλλά υπάρχουν και κάποιες αισιόδοξες στιγμές που δείχνουν πως υπάρχουν και άνθρωποι που θέλουν να βοηθήσουν.

Πιστεύω πως και στις δύο περιπτώσεις το κλειδί είναι να είσαι χαρούμενος με αυτό που κάνεις για να μπορέσεις να το υποστηρίξεις μακροχρόνια χωρίς να τα παρατήσεις.

*Kατεβάστε το Studdle από εδώ ή εδώ

*Περισσότερες πληροφορίες για το Studdle

Read Next

24 Σεπ 2024

Majestæt: Η Μαρία Σταύρου μας συστήνει το νέο power suit της σύγχρονης γυναίκας

Το brand Majestæt ακολουθεί τη γυναίκα του σήμερα και τις ανάγκες της με μία εκδοχή της κομψότητας που πάλλεται στους ρυθμούς του σύγχρονου lifestyle.

25 Αυγ 2024

Sun Φλερτ: Η Σοφία Καραγιάννη βρήκε στο φλερτ την κινητήριο δυναμη να δημιουργήσει το δικό της brand

Το Sun Φλερτ με την υψηλών προδιαγραφών αισθητική έρχεται με ορμή για να καθιερωθεί ως ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα αθηναϊκά brands.

Περισσότερα από

Made in Greece

24 Αυγ 2024

PRIGIPO: Η Καλομοίρα Παπαγεωργίου έβαλε με τα κοσμήματά της το ρήμα "Πριγκιπώ" στα χείλη όλων μας

Το brand κοσμημάτων PRIGIPO έχει δημιουργήσει μια μοναδική κληρονομιά στη λόκαλ σκηνή αργυροχρυσοχόων που ξεπέρασε τα σύνορα του αθηναϊκού εμπορικού τριγώνου.

22 Αυγ 2024

Sofi Victoratou: Τα παπούτσια της Σοφίας Βικτωράτου εμφανίζονται στην 4η σεζόν του Emily In Paris

Δύο τουλάχιστον ζευγάρια Sofi Victoratou θα πρωταγωνιστήσουν στη σειρά - φαινόμενο του Netflix.

18 Αυγ 2024

Aeraki: Για τη Χρυσάνθη Κοκοτσάκη όλα ξεκίνησαν από το απόλυτο καλοκαιρινό item, το παρεό

Το brand Aeraki που ξεκίνησε από τα παρεό με μοναδικά handmade prints, λανσάρει φέτος την πρώτη του resort συλλογή.

13 Αυγ 2024

Peace and Chaos: Η Νεφέλη και ο Δημήτρης βρήκαν την ισορροπία ανάμεσα στις αντιθέσεις

Το brand Peace and Chaos, με τη μακρόχρονη πορεία στο εγχώριο ένδυμα, μας έμαθε ότι είναι "οκ" να αγαπάμε όλες τις πλευρές του εαυτού μας.

09 Αυγ 2024

Θίς: Ο Δημήτρης Χατζησταμάτης δεν χτίζει παλάτια στην άμμο, αλλά φτιάχνει από αυτήν κοσμήματα

Τα κοσμήματα Θίς του Δημήτρη Χατζησταμάτη είναι φτιαγμένα από άμμο και καλοκαιρινές αναμνήσεις.

23 Ιουλ 2024

Cristiano Marcheli: Θα παρουσιάσει τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025 στο Salt Water Showroom

Η Cristiano Marcheli θα συνεργαστεί με το Salt Water Showroom για την παρουσίαση της συλλογής Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025.

21 Ιουλ 2024

Deos Studio: Η Θάλεια Φωτάκη για την πρώτη της συλλογή εμπνέεται από τις grande dames του ελληνικού σινεμά

Η καλοκαιρινή συλλογή του Deos Studio "Τόσα Καλοκαίρια" φαντάζεται τι θα φορούσαν η Μελίνα Μερκούρη και η Τζένη Καρέζη σήμερα.

19 Ιουλ 2024

Savapile: Η Λίζα Σαρηγιαννίδου μεγάλωσε με τη μυρωδιά της ψάθας στο πιλοποιείο του πατέρα της

Η Λίζα Σαρηγιαννίδου συνεχίζει την παράδοση του πιλοποιού πατέρα της στο εργαστήριο του Savapile στου Ψυρρή, φτιάχνοντας μεταξύ άλλων τις singature υπερμεγέθεις καπελίνες της.

11 Ιουλ 2024

Eileen Pappas: Η Αϊλήν Παππά εμπνεύστηκε την πρόσφατη συλλογή της από δύο αδέσποτα γατάκια που υιοθέτησε

Τα χειροποίητα κοσμήματα Eileen Pappas είναι statement κομμάτια φτιαγμένα για να ζουν κοντά καρδιά εκείνου που τα φοράει.

04 Ιουν 2024

The C edition: Τα κορμάκια της Χριστίνας Κατσαούνη γίνονται (επιτέλους) μαγιό

Η "sea edition" του The C edition, του brand που έκανε τα κορμάκια τη fashion εμμονή μας.