ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Στον κήπο της madame shoushou δοκιμάζουμε ρούχα ασορτί με τις φωτεινές σκέψεις μας

Από τα θρυλικά μαγιό με το φιόγκο του 2011 μέχρι τις nude ζιπ κιλότ του τώρα η madame shoushou στιλιζάρει τις γυναίκες που το πρωί ονειρεύονται και το βράδυ γελάνε.

Στον κήπο της madame shoushou δοκιμάζουμε ρούχα ασορτί με τις φωτεινές σκέψεις μας

«Τα madame shoushou ξεκίνησαν το 2011 σαν ένα μυστικό που όλοι ήθελαν να μάθουν. Η πρώτη καλοκαιρινή συλλογή δημιουργήθηκε με απλές και ρομαντικές γραμμές, άνετα υφάσματα, όμορφα χρώματα και προσωπικότητα καθώς και τα χαρακτηριστικά πολύχρωμα μαγιό με το φιόγκο. Πέντε χρόνια μετά, ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο, κρατάνε τον ξεχωριστό χαρακτήρα τους και συνοδεύουν τα κορίτσια σε καθημερινές και σημαντικές στιγμές» λέει η Ελίνα Κορδαλή, δημιουργός και σχεδιάστρια του ελληνικού brand, η οποία γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Στα 17 της σχεδίασε την πρώτη της collection με όνομα “Baby Doll”. Σπούδασε γραφιστική στη Σχολή Βακαλό στην Αθήνα και σχέδιο μόδας στο Instituto Marangoni στο Μιλάνο. Η αγάπη της για τη μόδα την οδήγησε να συνεχίσει τις σπουδές της πάνω στο styling στο IED Univeristy στη Βαρκελώνη. Από το ξεκίνημα της καριέρας της έχει συνεργαστεί με μεγάλα ξενοδοχεία όπως το Amanzoe resort, τα Rocabella Hotels για το σχεδιασμό των στολών, ενώ το 2013 αναδείχθηκε New Fashion Designer of the Year στo πλαίσιο Madwalk. Το 2011 δημιούργησε τα madame shoushou. Κι έκτοτε οι αισιόδοξες, μοδάτες ψυχές βρήκαν το στιλιστικό τους καταφύγιο.

Στον κήπο της madame shoushou δοκιμάζουμε ρούχα ασορτί με τις φωτεινές σκέψεις μας
«Τα madame shoushou ξεκίνησαν το 2011 σαν ένα μυστικό που όλοι ήθελαν να μάθουν» λέει η Ελίνα Κόρδαλη.
«Η πρώτη καλοκαιρινή συλλογή δημιουργήθηκε με απλές και ρομαντικές γραμμές, άνετα υφάσματα, όμορφα χρώματα και προσωπικότητα καθώς και τα χαρακτηριστικά πολύχρωμα μαγιό με το φιόγκο. Πέντε χρόνια μετά, ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο».

«Σε όλες εκείνες που είναι αισιόδοξες, ρομαντικές και συνεχίζουν να ονειρεύονται. Τα madame shoushou έχουν δική τους ταυτότητα. Συνδυάζουν το ρομαντισμό με την απλότητα, είναι κοριτσίστικα και ταυτόχρονα θηλυκά, χωρίς να είναι προκλητικά» μου απαντάει όταν τη ρωτάω σε ποιες γυναίκες απευθύνονται, ποια γυναίκα είναι η σύγχρονη madame shoushou.

-Η μαντάμ Σουσού, του Δημήτρη Ψαθά, θα φορούσε Madame Shoushou ρούχα;

«Η αλήθεια είναι πως έχω τις αμφιβολίες μου γιατί, ποιος ξέρει αν θα παρεξηγιόταν με το γεγονός ότι έχουμε το ίδιο όνομα. Εάν ερχόταν όμως στο ατελιέ, θα επέλεγε σίγουρα μία από τις tailor-made δημιουργίες madame shoushou, φτιαγμένες ακριβώς όπως θα τις ήθελε».

«Τα madame shoushou έχουν δική τους ταυτότητα. Συνδυάζουν το ρομαντισμό με την απλότητα, είναι κοριτσίστικα και ταυτόχρονα θηλυκά, χωρίς να είναι προκλητικά»
«Εάν ερχόταν στο ατελιέ η μαντάμ Σουσού του Ψαθά, θα επέλεγε σίγουρα μία από τις tailor-made δημιουργίες madame shoushou, φτιαγμένες ακριβώς όπως θα τις ήθελε».

To tailor-made, το άγιο δισκοπότηρο του ντυσίματος. Η αιωνιότητα ενός ρούχου. Η σοφία και η γνώση του. Το “για πάντα του”. «Να νιώθεις ο εαυτός σου, ό,τι και αν κάνεις και ειδικά μέσα στα ρούχα που επιλέγεις για κάθε απλή στιγμή, που θα γίνει μια ωραία ανάμνηση» συνεχίζει η Ελίνα.

Τη ρωτάω για τη δυσκολία της εποχής. Τα πράγματα μόνο ρόδινα δεν είναι. Πώς η ίδια καταφέρνει να δημιουργεί τόσο “ρόδινα” ρούχα; «Είναι ωραίο το ότι γίνονται πολλά διαφορετικά πράγματα, παρά τις περίεργες συνθήκες. Θεωρούμε πως το πιο σημαντικό είναι να έχεις καλούς συνεργάτες, στους οποίους να μπορείς να βασιστείς. Σημασία έχει να διατηρείς τη θετική σου διάθεση, ό,τι και αν κάνεις και να επικεντρώνεσαι στους στόχους σου, ώστε να μην επηρεάζεσαι από το περιβάλλον» λέει.

«Να νιώθεις ο εαυτός σου, ό,τι και αν κάνεις και ειδικά μέσα στα ρούχα που επιλέγεις για κάθε απλή στιγμή, που θα γίνει μια ωραία ανάμνηση».
Στον κήπο της madame shoushou έχει λιακάδα τις περισσότερες μέρες. Και φως. «Η νέα συλλογή ονομάζεται “La botanique de madame shoushou” και το κάθε ρούχο είναι κάποιο λουλούδι ή φυτό».

-Ποια είναι η ιστορία πίσω από το όνομα του brand;

«Όλα ξεκίνησαν από μια παιδική ανάμνηση. Θυμάμαι τη γιαγιά μου να φωνάζει εμένα και τις φίλες μας σουσουράδες. Τη στιγμή που χρειάστηκε να αποφασίσω για το όνομα του brand ήταν η πρώτη σκέψη που μου ήρθε στο μυαλό».

Στον κήπο της madame shoushou έχει λιακάδα τις περισσότερες μέρες. Και φως. «Η νέα συλλογή ονομάζεται “La botanique de madame shoushou” και το κάθε ρούχο είναι κάποιο λουλούδι ή φυτό. Αντλώντας έμπνευση από τη φύση, το συναίσθημα που θα θέλαμε να επικρατεί φορώντας τα νέα ρούχα μας είναι να μεταφέρεσαι σε φθινοπωρινά τοπία, μαγικά δάση και όμορφους βοτανικούς κήπους» εξηγεί η Ελίνα.

Να τι θα φορούσα εάν ήμουν καλεσμένη σε μεσημεριανό πάρτι στον κήπου του καλού, με ανοιχτή ημερομηνία. “Ελάτε σήμερα, αύριο, χτες” θα έγραφε η πρόσκληση.

-Γιατί τα ρούχα madame shoushou αγαπούν το ρετρό στοιχείο;

«Γιατί έχουμε μια αδυναμία στις παλαιότερες εποχές, όπως η δεκαετία των 30s. Μια γλυκιά νοσταλγία για πράγματα όμορφα, που τελικά αν και ανήκουν σε παλαιότερες εποχές παραμένουν διαχρονικά» εξηγεί η Ελίνα και οι αιώνιες σουσουράδες κουνάνε την ουρά τους με μπρίο.

Facebook madame shoushou

Να τι θα φορούσα εάν ήμουν καλεσμένη σε μεσημεριανό πάρτι στον κήπου του καλού, με ανοιχτή ημερομηνία. “Ελάτε σήμερα, αύριο, χτες” θα έγραφε η πρόσκληση.

«Έχουμε μια αδυναμία στις παλαιότερες εποχές, όπως η δεκαετία των 30s».
«Μια γλυκιά νοσταλγία για πράγματα όμορφα, που τελικά αν και ανήκουν σε παλαιότερες εποχές παραμένουν διαχρονικά».
«Αντλώντας έμπνευση από τη φύση, το συναίσθημα που θα θέλαμε να επικρατεί φορώντας τα νέα ρούχα μας είναι να μεταφέρεσαι σε φθινοπωρινά τοπία, μαγικά δάση και όμορφους βοτανικούς κήπους».

Read Next

11 Απρ 2024

Η Ειρήνη Δρόσου με ορμή, λάβα και έμπνευση ζωγραφίζει από το νησί της, τη Σαντορίνη

"Η ενέργεια της λάβας με καθορίζει ως καλλιτέχνη" εξηγεί η Ειρήνη Δρόσου.

09 Απρ 2024

ΜΚ Fine Jewelry: H Μαρία Καρκαντζού σχεδιάζει bespoke κοσμήματα με προσωπικότητα

Το κόσμημα ως τρόπος έκφρασης και ιδιαίτερων συμβολισμών.

Περισσότερα από

Made in Greece

04 Απρ 2024

MIA PAPA:Το brand που παντρεύει πολυτέλεια και βιωσιμότητα με τον πιο καλαίσθητο τρόπο

Η Μία Παπά, δημιουργός του brand MIA PAPA, εμπνέεται από την αρχιτεκτονική, την αρχαιότητα και την πίστη ότι το παρόν και το μέλλον της μόδας είναι βιώσιμο.

27 Μαρ 2024

Η Ιωάννα-Πέτρα Τσαντάκη έκανε το Blameyourdaze συνώνυμο της ευέλικτης Αθηναίας

Ένα από τα μακροβιότερα λόκαλ brands της πρωτεύουσας, το Blameyourdaze, εστιάζει στον αλάνθαστο συνδυασμό πρακτικότητας - κομψότητας.

15 Μαρ 2024

MAAN: Γυναίκες όλων των ηλικιών φωτογραφίζονται με τα μαγιό της Μαριλένας Ανδρεάδη

Για τη συλλογή S/S ‘24 το brand ΜΑΑΝ έκανε open call στην Αντίπαρο σε γυναίκες κάθε ηλικίας και σωματότυπου.

12 Μαρ 2024

Vasiliki: Η Κική Καραγιάννη φτιάχνει κοσμήματα με την αρχαία τεχνική του χαμένου κεριού

Τα ασύλληπτα κοσμήματα του brand Vasiliki μοιάζουν σα να ρέουν και να αλλάζουν διαρκώς μορφή.

27 Φεβ 2024

Break a Stone: Η Αγγέλικα Καραλή σχεδιάζει μοντέρνους θησαυρούς

Τα κοσμήματα Break a Stone μοιάζουν με οικογενειακά κειμήλια που κουβαλούν δεκάδες ιστορίες.

25 Φεβ 2024

Βασίλης Μόραλης: Ο κοσμηματοποιός από τη Θεσσαλονίκη που έχει πελάτισσες και σταρ του Χόλιγουντ

Παρά τη σπάνια νόσο του, ο κ. Μόραλης διαπρέπει στο επάγγελμα του.

23 Φεβ 2024

Ο "γκουρού των στολών" που ντύνει χιλιάδες καρναβαλιστές κι έραψε μέχρι και για το Βενετσιάνικο καρναβάλι

Καθώς οι Απόκριες πλησιάζουν το εργοστάσιο της οικογένειας Στράκα έχει "πιάσει φωτιά"!

23 Φεβ 2024

URBANNAH: H Χαρά και ο Χάρης θέλουν το brand τους να βάλει τα δικά του pins στον παγκόσμιο χάρτη

Το streetwear brand URBANNAH δημιουργεί ρούχα από ταξιδιώτες για ταξιδιώτες, ενώ παράλληλα στηρίζει παιδιά και ενήλικες από ευάλωτα περιβάλλοντα στην Αφρική.

20 Φεβ 2024

Liana Camba: H Ελληνίδα σχεδιάστρια που αγαπά την handmade πολυτέλεια

Το brand Liana Camba, που αποτελεί κεφάλαιο της ελληνικής μόδας, δημιουργικά, δεν βρέθηκε ποτέ σε λιμνάζοντα νερά.

13 Φεβ 2024

Η Νεφέλη Θεοδώρου κάνει συνεδρίες πριν προτείνει σε μια γυναίκα τα κατάλληλα για εκείνη ρούχα

Η Νεφέλη Θεοδώρου σπούδασε ψυχολογία της Μόδας στο Λονδίνο και ως personal stylist βοηθά τις πελάτισσές της να διανύσουν ένα ταξίδι αυτο-εξερεύνησης και ανακάλυψης νέων πτυχών του εαυτού τους.