ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Στο entopio.gr οι Γάλλοι παραγγέλνουν γλυκό του κουταλιού, οι Έλληνες ρεβίθια Δομοκού

Μοιάζει με ταξίδι ανά την Ελλάδα μέσα από κουταλιές γευστικής περιπλάνησης. To entopio.gr είναι ένα site που φροντίζει να κάνει τον ουρανίσκο σου πολυταξιδεμένο.

Στο entopio.gr οι Γάλλοι παραγγέλνουν γλυκό του κουταλιού, οι Έλληνες ρεβίθια Δομοκού

Ο ήχος του προειδοποιητικού μηνύματος, στο μέιλ μου, έφτασε μαζί με το πρώτο σκίρτημα πείνας, το μεσημέρι εκείνης της ημέρας. Ανοίγω το μήνυμα και οι σιαλογόνοι αδένες έπαθαν έκρηξη. Το entopio.gr φρόντισε να μου υπενθυμίσει ότι υπάρχουν, ευτυχώς, κάποιοι “κολλημένοι” με την ποιότητα.

Αφού χάζεψα την παρέλαση από ελληνικά καλούδια, σε ένα scroll down, έβαλα στο ηλεκτρονικό καλάθι μου κάμποσα από αυτά και μετά πήρα τηλέφωνο τον Ανδρέα Λεγάκη, τον άνθρωπο που σκαρφίστηκε και έκανε πράξη όλο αυτό, να τα πούμε.

Στο entopio.gr οι Γάλλοι παραγγέλνουν γλυκό του κουταλιού, οι Έλληνες ρεβίθια Δομοκού
«Συνεργαζόμαστε με παραγωγούς από όλη την Ελλάδα ώστε να φέρνουμε τα πιο φρέσκα και παραδοσιακά προϊόντα του κάθε τόπου καθημερινά στο καλάθι σας».
Ο Ανδρέας Λεγάκης, φανατικός θαυμαστής της ποιότητας.

«Η εταιρεία Entopio διέκρινε την ανάγκη των σύγχρονων καταναλωτών για υψηλής ποιότητας παραδοσιακά προϊόντα» μου είπε και συνέχισε: «Παρέχει στους πελάτες της, τα πιο εκλεκτά αγαθά της ελληνικής γης. Σκοπός της εταιρείας μας, είναι τα προϊόντα που εμπορεύεται να έχουν σταθερή ποιότητα και γεύση που να παραμένει αναλλοίωτη στο πέρασμα του χρόνου. Συνεργαζόμαστε με παραγωγούς από όλη την Ελλάδα ώστε να φέρνουμε τα πιο φρέσκα και παραδοσιακά προϊόντα του κάθε τόπου καθημερινά στο καλάθι σας».

Τον ρωτάω για τη σημασία της προβολής των ελληνικών προϊόντων. «Η προβολή των ελληνικών προϊόντων και εντός συνόρων αλλά κυρίως εκτός συνόρων είναι πάρα πολύ σημαντική για ένα και σημαντικό λόγο».

Και με το εξωτερικό τι παίζει; Αυτοί, εκεί πέρα έξω, τρελαίνονται για την ελληνική κουζίνα. Ακούνε ελαιόλαδο και τρίβουν τα χέρια τους.

«Βάζοντας καθημερινά στα σπίτια μας ελληνικά προϊόντα ενισχύουμε τους Έλληνες παραγωγούς και εκείνοι αντίστοιχα παράγουν ακόμα περισσότερες ποσότητες και διαφορετικές ποικιλίες».

Και με το εξωτερικό τι παίζει; Αυτοί, εκεί πέρα έξω, τρελαίνονται για την ελληνική κουζίνα. Ακούνε ελαιόλαδο και τρίβουν τα χέρια τους. «Η αγορά του εξωτερικού έχει μεγάλη ανάγκη από τα ελληνικά προϊόντα διατροφής γι' αυτό και υπάρχει τόσο μεγάλη ζήτηση από τη μεγάλο αριθμό χωρών παγκοσμίως. Η προβολή, όμως, των προϊόντων πρέπει να ξεκινάει πρώτα από την χώρα μας. Βάζοντας καθημερινά στα σπίτια μας ελληνικά προϊόντα ενισχύουμε τους Έλληνες παραγωγούς και εκείνοι αντίστοιχα παράγουν ακόμα περισσότερες ποσότητες και διαφορετικές ποικιλίες. Έτσι μέσα από την ίδια μας τη χώρα προβάλλονται τα προϊόντα μας στο εξωτερικό και γίνονται ευρέως γνωστά» εξηγεί ο Αντρέας.

«Η προβολή των ελληνικών προϊόντων και εντός συνόρων αλλά κυρίως εκτός συνόρων είναι πάρα πολύ σημαντική για ένα και σημαντικό λόγο».
«Όσον αφορά τους καταναλωτές του εξωτερικού, εκείνοι προτιμούν το ελαιόλαδο, τα όσπρια και μετά τα γλυκά του κουταλιού ως κάτι πιο ασυνήθιστο γι' αυτούς».

Είμαι σίγουρη ότι την ώρα που μιλάει στο τηλέφωνο μαζί μου ψάχνει στον υπολογιστή του την επόμενη καλή σοδειά φακής στο Δομοκό. «Οι πελάτες μας όσον αφορά το λιανικό εμπόριο, δηλαδή μέσω του e-shop, είναι κυρίως Έλληνες» συνεχίζει. «Όμως το τελευταίο καιρό και μετά από αυτό το ρεκόρ προσέλευσης τουριστών έχει παρουσιαστεί μια αύξηση και στους πελάτες του εξωτερικού. Τώρα όσον αφορά τη χονδρική, οι πελάτες μας είναι κατά βάση Έλληνες και ελληνικές επιχειρήσεις».

-Ποιο προϊόν είναι best seller μέχρι στιγμής;
«Όλα μας τα προϊόντα επειδή προέρχονται από τόπους που έχουν την εκάστοτε παράδοση στην παραγωγή αυτών των προϊόντων που προσφέρουμε στον καταναλωτή, για παράδειγμα όσπρια βουζίου Δομοκού - μια από τις καλύτερες ποικιλίες της χώρας μας, μέλι από τον Ταΰγετο - παράδοση στο μέλι, μαρμελάδες και γλυκά του κουταλιού από το Πήλιο και ελαιόλαδο από την Κρήτη- το πλέον μεσογειακό ελαιόλαδο. Αυτά τα προϊόντα που έχουν μεγαλύτερη ζήτηση από τον Έλληνα καταναλωτή είναι το μέλι και τα γλυκά του κουταλιού. Όσον αφορά τους καταναλωτές του εξωτερικού, εκείνοι προτιμούν το ελαιόλαδο, τα όσπρια και μετά τα γλυκά του κουταλιού ως κάτι πιο ασυνήθιστο γι' αυτούς» καταλήγει ο Αντρέας.

Λίγο πριν βγω από τη σελίδα του entopio.gr έπεσε το μάτι μου στη βινιέτα “Συνταγές” και αποφάσισα να φτιάξω τις μπάρες δημητριακών με σοκολάτα, μέλι και ξηρούς καρπούς. Ό,τι πρέπει για τις πρωινές φθινοπωρινές λιγούρες.

«Όλα μας τα προϊόντα επειδή προέρχονται από τόπους που έχουν την εκάστοτε παράδοση στην παραγωγή αυτών των προϊόντων που προσφέρουμε στον καταναλωτή, για παράδειγμα όσπρια βουζίου Δομοκού - μια από τις καλύτερες ποικιλίες της χώρας μας, μέλι από τον Ταΰγετο...».

entopio.gr

Facebook entopio.gr

Read Next

11 Απρ 2024

Η Ειρήνη Δρόσου με ορμή, λάβα και έμπνευση ζωγραφίζει από το νησί της, τη Σαντορίνη

"Η ενέργεια της λάβας με καθορίζει ως καλλιτέχνη" εξηγεί η Ειρήνη Δρόσου.

09 Απρ 2024

ΜΚ Fine Jewelry: H Μαρία Καρκαντζού σχεδιάζει bespoke κοσμήματα με προσωπικότητα

Το κόσμημα ως τρόπος έκφρασης και ιδιαίτερων συμβολισμών.

Περισσότερα από

Made in Greece

04 Απρ 2024

MIA PAPA:Το brand που παντρεύει πολυτέλεια και βιωσιμότητα με τον πιο καλαίσθητο τρόπο

Η Μία Παπά, δημιουργός του brand MIA PAPA, εμπνέεται από την αρχιτεκτονική, την αρχαιότητα και την πίστη ότι το παρόν και το μέλλον της μόδας είναι βιώσιμο.

27 Μαρ 2024

Η Ιωάννα-Πέτρα Τσαντάκη έκανε το Blameyourdaze συνώνυμο της ευέλικτης Αθηναίας

Ένα από τα μακροβιότερα λόκαλ brands της πρωτεύουσας, το Blameyourdaze, εστιάζει στον αλάνθαστο συνδυασμό πρακτικότητας - κομψότητας.

15 Μαρ 2024

MAAN: Γυναίκες όλων των ηλικιών φωτογραφίζονται με τα μαγιό της Μαριλένας Ανδρεάδη

Για τη συλλογή S/S ‘24 το brand ΜΑΑΝ έκανε open call στην Αντίπαρο σε γυναίκες κάθε ηλικίας και σωματότυπου.

12 Μαρ 2024

Vasiliki: Η Κική Καραγιάννη φτιάχνει κοσμήματα με την αρχαία τεχνική του χαμένου κεριού

Τα ασύλληπτα κοσμήματα του brand Vasiliki μοιάζουν σα να ρέουν και να αλλάζουν διαρκώς μορφή.

27 Φεβ 2024

Break a Stone: Η Αγγέλικα Καραλή σχεδιάζει μοντέρνους θησαυρούς

Τα κοσμήματα Break a Stone μοιάζουν με οικογενειακά κειμήλια που κουβαλούν δεκάδες ιστορίες.

25 Φεβ 2024

Βασίλης Μόραλης: Ο κοσμηματοποιός από τη Θεσσαλονίκη που έχει πελάτισσες και σταρ του Χόλιγουντ

Παρά τη σπάνια νόσο του, ο κ. Μόραλης διαπρέπει στο επάγγελμα του.

23 Φεβ 2024

Ο "γκουρού των στολών" που ντύνει χιλιάδες καρναβαλιστές κι έραψε μέχρι και για το Βενετσιάνικο καρναβάλι

Καθώς οι Απόκριες πλησιάζουν το εργοστάσιο της οικογένειας Στράκα έχει "πιάσει φωτιά"!

23 Φεβ 2024

URBANNAH: H Χαρά και ο Χάρης θέλουν το brand τους να βάλει τα δικά του pins στον παγκόσμιο χάρτη

Το streetwear brand URBANNAH δημιουργεί ρούχα από ταξιδιώτες για ταξιδιώτες, ενώ παράλληλα στηρίζει παιδιά και ενήλικες από ευάλωτα περιβάλλοντα στην Αφρική.

20 Φεβ 2024

Liana Camba: H Ελληνίδα σχεδιάστρια που αγαπά την handmade πολυτέλεια

Το brand Liana Camba, που αποτελεί κεφάλαιο της ελληνικής μόδας, δημιουργικά, δεν βρέθηκε ποτέ σε λιμνάζοντα νερά.

13 Φεβ 2024

Η Νεφέλη Θεοδώρου κάνει συνεδρίες πριν προτείνει σε μια γυναίκα τα κατάλληλα για εκείνη ρούχα

Η Νεφέλη Θεοδώρου σπούδασε ψυχολογία της Μόδας στο Λονδίνο και ως personal stylist βοηθά τις πελάτισσές της να διανύσουν ένα ταξίδι αυτο-εξερεύνησης και ανακάλυψης νέων πτυχών του εαυτού τους.