ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Στο entopio.gr οι Γάλλοι παραγγέλνουν γλυκό του κουταλιού, οι Έλληνες ρεβίθια Δομοκού

Μοιάζει με ταξίδι ανά την Ελλάδα μέσα από κουταλιές γευστικής περιπλάνησης. To entopio.gr είναι ένα site που φροντίζει να κάνει τον ουρανίσκο σου πολυταξιδεμένο.

Στο entopio.gr οι Γάλλοι παραγγέλνουν γλυκό του κουταλιού, οι Έλληνες ρεβίθια Δομοκού

Ο ήχος του προειδοποιητικού μηνύματος, στο μέιλ μου, έφτασε μαζί με το πρώτο σκίρτημα πείνας, το μεσημέρι εκείνης της ημέρας. Ανοίγω το μήνυμα και οι σιαλογόνοι αδένες έπαθαν έκρηξη. Το entopio.gr φρόντισε να μου υπενθυμίσει ότι υπάρχουν, ευτυχώς, κάποιοι “κολλημένοι” με την ποιότητα.

Αφού χάζεψα την παρέλαση από ελληνικά καλούδια, σε ένα scroll down, έβαλα στο ηλεκτρονικό καλάθι μου κάμποσα από αυτά και μετά πήρα τηλέφωνο τον Ανδρέα Λεγάκη, τον άνθρωπο που σκαρφίστηκε και έκανε πράξη όλο αυτό, να τα πούμε.

Στο entopio.gr οι Γάλλοι παραγγέλνουν γλυκό του κουταλιού, οι Έλληνες ρεβίθια Δομοκού
«Συνεργαζόμαστε με παραγωγούς από όλη την Ελλάδα ώστε να φέρνουμε τα πιο φρέσκα και παραδοσιακά προϊόντα του κάθε τόπου καθημερινά στο καλάθι σας».
Ο Ανδρέας Λεγάκης, φανατικός θαυμαστής της ποιότητας.

«Η εταιρεία Entopio διέκρινε την ανάγκη των σύγχρονων καταναλωτών για υψηλής ποιότητας παραδοσιακά προϊόντα» μου είπε και συνέχισε: «Παρέχει στους πελάτες της, τα πιο εκλεκτά αγαθά της ελληνικής γης. Σκοπός της εταιρείας μας, είναι τα προϊόντα που εμπορεύεται να έχουν σταθερή ποιότητα και γεύση που να παραμένει αναλλοίωτη στο πέρασμα του χρόνου. Συνεργαζόμαστε με παραγωγούς από όλη την Ελλάδα ώστε να φέρνουμε τα πιο φρέσκα και παραδοσιακά προϊόντα του κάθε τόπου καθημερινά στο καλάθι σας».

Τον ρωτάω για τη σημασία της προβολής των ελληνικών προϊόντων. «Η προβολή των ελληνικών προϊόντων και εντός συνόρων αλλά κυρίως εκτός συνόρων είναι πάρα πολύ σημαντική για ένα και σημαντικό λόγο».

Και με το εξωτερικό τι παίζει; Αυτοί, εκεί πέρα έξω, τρελαίνονται για την ελληνική κουζίνα. Ακούνε ελαιόλαδο και τρίβουν τα χέρια τους.
«Βάζοντας καθημερινά στα σπίτια μας ελληνικά προϊόντα ενισχύουμε τους Έλληνες παραγωγούς και εκείνοι αντίστοιχα παράγουν ακόμα περισσότερες ποσότητες και διαφορετικές ποικιλίες».

Και με το εξωτερικό τι παίζει; Αυτοί, εκεί πέρα έξω, τρελαίνονται για την ελληνική κουζίνα. Ακούνε ελαιόλαδο και τρίβουν τα χέρια τους. «Η αγορά του εξωτερικού έχει μεγάλη ανάγκη από τα ελληνικά προϊόντα διατροφής γι' αυτό και υπάρχει τόσο μεγάλη ζήτηση από τη μεγάλο αριθμό χωρών παγκοσμίως. Η προβολή, όμως, των προϊόντων πρέπει να ξεκινάει πρώτα από την χώρα μας. Βάζοντας καθημερινά στα σπίτια μας ελληνικά προϊόντα ενισχύουμε τους Έλληνες παραγωγούς και εκείνοι αντίστοιχα παράγουν ακόμα περισσότερες ποσότητες και διαφορετικές ποικιλίες. Έτσι μέσα από την ίδια μας τη χώρα προβάλλονται τα προϊόντα μας στο εξωτερικό και γίνονται ευρέως γνωστά» εξηγεί ο Αντρέας.

«Η προβολή των ελληνικών προϊόντων και εντός συνόρων αλλά κυρίως εκτός συνόρων είναι πάρα πολύ σημαντική για ένα και σημαντικό λόγο».
«Όσον αφορά τους καταναλωτές του εξωτερικού, εκείνοι προτιμούν το ελαιόλαδο, τα όσπρια και μετά τα γλυκά του κουταλιού ως κάτι πιο ασυνήθιστο γι' αυτούς».

Είμαι σίγουρη ότι την ώρα που μιλάει στο τηλέφωνο μαζί μου ψάχνει στον υπολογιστή του την επόμενη καλή σοδειά φακής στο Δομοκό. «Οι πελάτες μας όσον αφορά το λιανικό εμπόριο, δηλαδή μέσω του e-shop, είναι κυρίως Έλληνες» συνεχίζει. «Όμως το τελευταίο καιρό και μετά από αυτό το ρεκόρ προσέλευσης τουριστών έχει παρουσιαστεί μια αύξηση και στους πελάτες του εξωτερικού. Τώρα όσον αφορά τη χονδρική, οι πελάτες μας είναι κατά βάση Έλληνες και ελληνικές επιχειρήσεις».

-Ποιο προϊόν είναι best seller μέχρι στιγμής;
«Όλα μας τα προϊόντα επειδή προέρχονται από τόπους που έχουν την εκάστοτε παράδοση στην παραγωγή αυτών των προϊόντων που προσφέρουμε στον καταναλωτή, για παράδειγμα όσπρια βουζίου Δομοκού - μια από τις καλύτερες ποικιλίες της χώρας μας, μέλι από τον Ταΰγετο - παράδοση στο μέλι, μαρμελάδες και γλυκά του κουταλιού από το Πήλιο και ελαιόλαδο από την Κρήτη- το πλέον μεσογειακό ελαιόλαδο. Αυτά τα προϊόντα που έχουν μεγαλύτερη ζήτηση από τον Έλληνα καταναλωτή είναι το μέλι και τα γλυκά του κουταλιού. Όσον αφορά τους καταναλωτές του εξωτερικού, εκείνοι προτιμούν το ελαιόλαδο, τα όσπρια και μετά τα γλυκά του κουταλιού ως κάτι πιο ασυνήθιστο γι' αυτούς» καταλήγει ο Αντρέας.

Λίγο πριν βγω από τη σελίδα του entopio.gr έπεσε το μάτι μου στη βινιέτα “Συνταγές” και αποφάσισα να φτιάξω τις μπάρες δημητριακών με σοκολάτα, μέλι και ξηρούς καρπούς. Ό,τι πρέπει για τις πρωινές φθινοπωρινές λιγούρες.

«Όλα μας τα προϊόντα επειδή προέρχονται από τόπους που έχουν την εκάστοτε παράδοση στην παραγωγή αυτών των προϊόντων που προσφέρουμε στον καταναλωτή, για παράδειγμα όσπρια βουζίου Δομοκού - μια από τις καλύτερες ποικιλίες της χώρας μας, μέλι από τον Ταΰγετο...».

entopio.gr

Facebook entopio.gr

Read Next

24 Σεπ 2024

Majestæt: Η Μαρία Σταύρου μας συστήνει το νέο power suit της σύγχρονης γυναίκας

Το brand Majestæt ακολουθεί τη γυναίκα του σήμερα και τις ανάγκες της με μία εκδοχή της κομψότητας που πάλλεται στους ρυθμούς του σύγχρονου lifestyle.

25 Αυγ 2024

Sun Φλερτ: Η Σοφία Καραγιάννη βρήκε στο φλερτ την κινητήριο δυναμη να δημιουργήσει το δικό της brand

Το Sun Φλερτ με την υψηλών προδιαγραφών αισθητική έρχεται με ορμή για να καθιερωθεί ως ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα αθηναϊκά brands.

Περισσότερα από

Made in Greece

24 Αυγ 2024

PRIGIPO: Η Καλομοίρα Παπαγεωργίου έβαλε με τα κοσμήματά της το ρήμα "Πριγκιπώ" στα χείλη όλων μας

Το brand κοσμημάτων PRIGIPO έχει δημιουργήσει μια μοναδική κληρονομιά στη λόκαλ σκηνή αργυροχρυσοχόων που ξεπέρασε τα σύνορα του αθηναϊκού εμπορικού τριγώνου.

22 Αυγ 2024

Sofi Victoratou: Τα παπούτσια της Σοφίας Βικτωράτου εμφανίζονται στην 4η σεζόν του Emily In Paris

Δύο τουλάχιστον ζευγάρια Sofi Victoratou θα πρωταγωνιστήσουν στη σειρά - φαινόμενο του Netflix.

18 Αυγ 2024

Aeraki: Για τη Χρυσάνθη Κοκοτσάκη όλα ξεκίνησαν από το απόλυτο καλοκαιρινό item, το παρεό

Το brand Aeraki που ξεκίνησε από τα παρεό με μοναδικά handmade prints, λανσάρει φέτος την πρώτη του resort συλλογή.

13 Αυγ 2024

Peace and Chaos: Η Νεφέλη και ο Δημήτρης βρήκαν την ισορροπία ανάμεσα στις αντιθέσεις

Το brand Peace and Chaos, με τη μακρόχρονη πορεία στο εγχώριο ένδυμα, μας έμαθε ότι είναι "οκ" να αγαπάμε όλες τις πλευρές του εαυτού μας.

09 Αυγ 2024

Θίς: Ο Δημήτρης Χατζησταμάτης δεν χτίζει παλάτια στην άμμο, αλλά φτιάχνει από αυτήν κοσμήματα

Τα κοσμήματα Θίς του Δημήτρη Χατζησταμάτη είναι φτιαγμένα από άμμο και καλοκαιρινές αναμνήσεις.

23 Ιουλ 2024

Cristiano Marcheli: Θα παρουσιάσει τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025 στο Salt Water Showroom

Η Cristiano Marcheli θα συνεργαστεί με το Salt Water Showroom για την παρουσίαση της συλλογής Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025.

21 Ιουλ 2024

Deos Studio: Η Θάλεια Φωτάκη για την πρώτη της συλλογή εμπνέεται από τις grande dames του ελληνικού σινεμά

Η καλοκαιρινή συλλογή του Deos Studio "Τόσα Καλοκαίρια" φαντάζεται τι θα φορούσαν η Μελίνα Μερκούρη και η Τζένη Καρέζη σήμερα.

19 Ιουλ 2024

Savapile: Η Λίζα Σαρηγιαννίδου μεγάλωσε με τη μυρωδιά της ψάθας στο πιλοποιείο του πατέρα της

Η Λίζα Σαρηγιαννίδου συνεχίζει την παράδοση του πιλοποιού πατέρα της στο εργαστήριο του Savapile στου Ψυρρή, φτιάχνοντας μεταξύ άλλων τις singature υπερμεγέθεις καπελίνες της.

11 Ιουλ 2024

Eileen Pappas: Η Αϊλήν Παππά εμπνεύστηκε την πρόσφατη συλλογή της από δύο αδέσποτα γατάκια που υιοθέτησε

Τα χειροποίητα κοσμήματα Eileen Pappas είναι statement κομμάτια φτιαγμένα για να ζουν κοντά καρδιά εκείνου που τα φοράει.

04 Ιουν 2024

The C edition: Τα κορμάκια της Χριστίνας Κατσαούνη γίνονται (επιτέλους) μαγιό

Η "sea edition" του The C edition, του brand που έκανε τα κορμάκια τη fashion εμμονή μας.