Ο ήχος του προειδοποιητικού μηνύματος, στο μέιλ μου, έφτασε μαζί με το πρώτο σκίρτημα πείνας, το μεσημέρι εκείνης της ημέρας. Ανοίγω το μήνυμα και οι σιαλογόνοι αδένες έπαθαν έκρηξη. Το entopio.gr φρόντισε να μου υπενθυμίσει ότι υπάρχουν, ευτυχώς, κάποιοι “κολλημένοι” με την ποιότητα.
Αφού χάζεψα την παρέλαση από ελληνικά καλούδια, σε ένα scroll down, έβαλα στο ηλεκτρονικό καλάθι μου κάμποσα από αυτά και μετά πήρα τηλέφωνο τον Ανδρέα Λεγάκη, τον άνθρωπο που σκαρφίστηκε και έκανε πράξη όλο αυτό, να τα πούμε.
«Η εταιρεία Entopio διέκρινε την ανάγκη των σύγχρονων καταναλωτών για υψηλής ποιότητας παραδοσιακά προϊόντα» μου είπε και συνέχισε: «Παρέχει στους πελάτες της, τα πιο εκλεκτά αγαθά της ελληνικής γης. Σκοπός της εταιρείας μας, είναι τα προϊόντα που εμπορεύεται να έχουν σταθερή ποιότητα και γεύση που να παραμένει αναλλοίωτη στο πέρασμα του χρόνου. Συνεργαζόμαστε με παραγωγούς από όλη την Ελλάδα ώστε να φέρνουμε τα πιο φρέσκα και παραδοσιακά προϊόντα του κάθε τόπου καθημερινά στο καλάθι σας».
Τον ρωτάω για τη σημασία της προβολής των ελληνικών προϊόντων. «Η προβολή των ελληνικών προϊόντων και εντός συνόρων αλλά κυρίως εκτός συνόρων είναι πάρα πολύ σημαντική για ένα και σημαντικό λόγο».
Και με το εξωτερικό τι παίζει; Αυτοί, εκεί πέρα έξω, τρελαίνονται για την ελληνική κουζίνα. Ακούνε ελαιόλαδο και τρίβουν τα χέρια τους. «Η αγορά του εξωτερικού έχει μεγάλη ανάγκη από τα ελληνικά προϊόντα διατροφής γι' αυτό και υπάρχει τόσο μεγάλη ζήτηση από τη μεγάλο αριθμό χωρών παγκοσμίως. Η προβολή, όμως, των προϊόντων πρέπει να ξεκινάει πρώτα από την χώρα μας. Βάζοντας καθημερινά στα σπίτια μας ελληνικά προϊόντα ενισχύουμε τους Έλληνες παραγωγούς και εκείνοι αντίστοιχα παράγουν ακόμα περισσότερες ποσότητες και διαφορετικές ποικιλίες. Έτσι μέσα από την ίδια μας τη χώρα προβάλλονται τα προϊόντα μας στο εξωτερικό και γίνονται ευρέως γνωστά» εξηγεί ο Αντρέας.
Είμαι σίγουρη ότι την ώρα που μιλάει στο τηλέφωνο μαζί μου ψάχνει στον υπολογιστή του την επόμενη καλή σοδειά φακής στο Δομοκό. «Οι πελάτες μας όσον αφορά το λιανικό εμπόριο, δηλαδή μέσω του e-shop, είναι κυρίως Έλληνες» συνεχίζει. «Όμως το τελευταίο καιρό και μετά από αυτό το ρεκόρ προσέλευσης τουριστών έχει παρουσιαστεί μια αύξηση και στους πελάτες του εξωτερικού. Τώρα όσον αφορά τη χονδρική, οι πελάτες μας είναι κατά βάση Έλληνες και ελληνικές επιχειρήσεις».
-Ποιο προϊόν είναι best seller μέχρι στιγμής;
«Όλα μας τα προϊόντα επειδή προέρχονται από τόπους που έχουν την εκάστοτε παράδοση στην παραγωγή αυτών των προϊόντων που προσφέρουμε στον καταναλωτή, για παράδειγμα όσπρια βουζίου Δομοκού - μια από τις καλύτερες ποικιλίες της χώρας μας, μέλι από τον Ταΰγετο - παράδοση στο μέλι, μαρμελάδες και γλυκά του κουταλιού από το Πήλιο και ελαιόλαδο από την Κρήτη- το πλέον μεσογειακό ελαιόλαδο. Αυτά τα προϊόντα που έχουν μεγαλύτερη ζήτηση από τον Έλληνα καταναλωτή είναι το μέλι και τα γλυκά του κουταλιού. Όσον αφορά τους καταναλωτές του εξωτερικού, εκείνοι προτιμούν το ελαιόλαδο, τα όσπρια και μετά τα γλυκά του κουταλιού ως κάτι πιο ασυνήθιστο γι' αυτούς» καταλήγει ο Αντρέας.
Λίγο πριν βγω από τη σελίδα του entopio.gr έπεσε το μάτι μου στη βινιέτα “Συνταγές” και αποφάσισα να φτιάξω τις μπάρες δημητριακών με σοκολάτα, μέλι και ξηρούς καρπούς. Ό,τι πρέπει για τις πρωινές φθινοπωρινές λιγούρες.