
Tο showroom10 είναι το πρώτο showroom στην Ελλάδα που άνοιξε τις πόρτες του μόνο σε νέους Έλληνες σχεδιαστές. Ρούχα, αξεσουάρ και παπούτσια δειγματίζονται και προωθούνται σε επιλεγμένες μπουτίκ σε όλη την Ελλάδα. Ιθύνων νους, μια δραστήρια γυναίκα που δεν αφήνει τίποτα στην τύχη. Η Μία Ευγενειάδου κατάφερε να επιλέξει τον αφρό των νέων Ελλήνων σχεδιαστών και να γίνει ο κρίκος που θα ενώσει τους δημιουργούς με τους καταναλωτές.
Αυτό που ο κόσμος επιλέγει να κάνει τον τελευταίο καιρό, είναι να ψωνίζει συνειδητά ελληνικά προϊόντα
Η πορεία του Showroom
«Το Showroom10 ξεκίνησε τη λειτουργία του πριν από 3,5 χρόνια» μας αναφέρει η Μία Ευγενειάδου «Στην αρχή, συνεργαζόμουν μόνο με τον Στέλιο Κουδουνάρη, η συνεργασία με τον οποίο μετρά 7 χρόνια. Στην πορεία χρειάστηκε, λόγω των αναγκών της αγοράς, να ανανεωθεί προϊοντολογικά, αυτό που θα προτείναμε στους πελάτες κι έτσι σιγά σιγά, άρχισαν να προστίθενται καινούργια σήματα. Ωστόσο αυτά ήταν μόνο στο επίπεδο του design, όχι πολύ γνωστά και εμπορικά, αλλά σήματα με έμφαση στον σχεδιασμό, την ποιότητα και την τιμή σαν τρίτο παρονομαστή, που όμως, πρέπει να συσχετίζεται με τα δύο πρώτα. Έτσι λοιπόν, το Showroom10 εμπλουτίστηκε με συλλογές ρούχων, αξεσουάρ αλλά και παπουτσιών».


«Το Showroom10, μετρά σήμερα 16 σχεδιαστές, βρισκόμαστε σε μια πάρα πολύ καλή φάση με τα brands που αντιπροσωπεύουμε, που εκτός από την Ελλάδα έχουν αρχίσει να επικοινωνούνται και στο εξωτερικό. Τα brands διαφέρουν το ένα με το άλλο, φροντίζουμε να μην έχουν τον ίδιο χαρακτήρα και μπορούν να καλύψουν διαφορετικές ανάγκες και γούστα πελατών. Κανένα brand δεν συγκρούεται με το άλλο. Άλλα κινούνται σε minmal χαρακτήρα, άλλα σε έθνικ, άλλα σε ανδρόγυνο, άλλα σε θηλυκό, σε αρχαιοελληνικό κλπ»
«Απευθυνόμαστε σε μπουτίκ. Δεν μας ενδιαφέρουν τα πολυκαταστήματα και τα εμπορικά. Απευθυνόμαστε σε όλο το ελληνικό κοινό, ακόμα και σ' αυτό που ζορίζεται οικονομικά, αλλά σίγουρα απευθυνόμαστε περισσότερο στον ενημερωμένο κόσμο. Σε αυτούς που θέλουν να ψάξουν και να βρουν ένα πολύ καλό και ιδιαίτερο προϊόν. Θέλουμε να κάνουμε ένα affordable luxury».


«Τα τελευταία δύο χρόνια, το Showroom10 συμμετείχε σε πολλές εκθέσεις στο εξωτερικό. Υπάρχουν αρκετοί αξιόλογοι δημιουργοί στην Ελλάδα, οι οποίοι μπορούν να σταθούν σε ευρωπαϊκές εκθέσεις, χωρίς να έχουν να ζηλέψουν τίποτα από αντίστοιχα brands της χώρας. Υπάρχουν βέβαια και πολλοί σχεδιαστές που ασχολούνται με το αντικείμενο ενώ δεν θα έπρεπε, δεν μπορούν να γίνουν όλοι σχεδιαστές. Πρέπει να υπάρχει μια πηγαία έμπνευση κι ένα ταλέντο».
«Η κρίση έχει ξεκινήσει πολύ παλαιότερα, μπορεί και από το 2005. Αυτό που ο κόσμος επιλέγει να κάνει τον τελευταίο καιρό, είναι να ψωνίζει συνειδητά ελληνικά προϊόντα. Απλά πρέπει να προσέχει πάρα πολύ αν όντως το ρούχο είναι ελληνικό. Ο καταναλωτής κοιτάζει το ταμπελάκι πλέον, κάτι που δεν έκανε παλαιότερα. Και αν θέλει να ξοδέψει κάτι παραπάνω για ένα καλύτερο ρούχο θα το κάνει, αρκεί να αντιστοιχούν τα χρήματα στο προϊόν αυτό. Οι καταναλωτές που ψωνίζουν από μαζικά καταστήματα, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι πληρώνουν το προϊόν πολύ πιο ακριβά από ότι κοστίζει».


«Το Showroom10 συνεχώς ανανεώνεται και συνεχώς ενημερώνεται. Αυτή τη στιγμή, μετά από μία έξαρση ελλήνων σχεδιαστών, εγώ βλέπω μία στατικότητα σε καινούργια πράγματα. Είμαι στην αναζήτηση ενός brand που θα ήθελα να καλύψει ένα κενό, όχι μόνο στην ελληνική, αλλά και στην αγορά του εξωτερικού, ωστόσο δεν το έχω βρει ακόμα, Πιστεύω ότι όταν το βρω θα το καταλάβω.Τo Showroom10 κάνει full support στους σχεδιαστές, δεν αναλαμβάνουμε μόνο τις πωλήσεις τους, τούς προωθούμε πάρα πολύ διαδικτυακά, κάνουμε events, τρέχουμε τα social media, συμμετέχουμε σε εκθέσεις ενώ στα σχέδιά μας είναι μια πλατφόρμα με την οποία θα πουλάμε τα προϊόντα μας στο εξωτερικό.
«Ποτέ δεν ήταν εύκολο για μια γυναίκα, εξακολουθεί να μην είναι και θεωρώ ότι δεν θα είναι και στο μέλλον. Οι συνθήκες που διαμορφώνονται σε κάθε χρονική περίοδο, δυσκολεύουν όλο και περισσότερο τις επιχειρηματικές κινήσεις. Όχι μόνο μια γυναίκα, αλλά κι ένας άνδρας, θα πρέπει πριν από όλα να έχει αποφασίσει να κάνει αυτό που θέλει. Αν το έχει αποφασίσει, δεν υπάρχει κάτι που δεν θα κάνει γι' αυτό. Όταν ξεκίνησα να αναπτύσσω το δίκτυο πωλήσεων που έχω αυτή τη στιγμή, πήρα το αυτοκινητάκι μου, το γέμισα βενζίνη και γύρισα τη χώρα. Δεν είχα πελάτες, δεν είχα ξανακάνει χονδρική. Προέρχομαι από την παραγωγή του ρούχου, οπότε η εμπειρία που είχα ήταν πάνω στον τρόπο παραγωγής, στον ποιοτικό έλεγχο κλπ.οπότε ξέρω πολύ καλά τις προδιαγραφές και τα standards παραγωγής. Όταν βγήκα λοιπόν στον δρόμο, έχοντας αυτό το background, η πώληση έγινε εύκολη όταν ερχόμουν αντιμέτωπη με τη σύγκριση ενός άλλου προϊόντος. Σιγά σιγά, οι πελάτες αυτοί έγιναν πιστοί πελάτες.
CLOTHES: Alexandra Katsaiti, Brokequeens, Chris P, Gaffer & Fluf, La vaca loca, Marina Mangiashvili, Mummys boyfriend, Mumu organic
NEW TITLE: Stelios Koudounaris
SWIMWEAR: Kallisti limited edition swimwear, chimerahellas
BAGS: Eleanna Katsira bags, Marivee handmade bags, Mummys boyfriend bags, Candybag
ACCESSORIES: Constasy, Eleanna Katsira accessories, Katerina Psoma, Marivee accessories, Simplicity accessories
SHOES: Eleanna Katsira sandals Nortin handmade shoes