ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Persephoni: Το ελληνικό brand που φλερτάρει με επιτυχία το σύγχρονο design

Αιχμηρή κομψότητα και αρχιτεκτονική αισθητική. Τα χειροποίητα αξεσουάρ της Persephoni φιγουράρουν σε διεθνή editorials μόδας παρέα με brands παγκοσμίου φήμης.

Persephoni: Το ελληνικό brand που φλερτάρει με επιτυχία το σύγχρονο design

H σχεδιάστρια Περσεφόνη Γιαννάκη ίδρυσε το 2011 μαζί με το σύζυγό της φωτογράφο Bill Georgoussis το label Persephoni, με αξεσουάρ που ξεχώρισαν αμέσως για την αρχιτεκτονική τους αισθητική, τους πρωτοποριακούς συνδυασμούς των υλικών και το design ύφος τους.
Η νέα συλλογή Persephoni «Embossed» χαρακτηρίζεται από μοντέρνες υφές, αυστηρά κοψίματα και οξείες αντιθέσεις: Το «σκληρό» ανοξείδωτο ατσάλι κοντράρεται με το ανάγλυφο κροκό τύπωμα και την λεία αίσθηση του αυθεντικού δέρματος. Στις τσάντες, τα σχήματα δεν εξαντλούνται στα κλασικά ορθογώνια και τετράγωνα. Στρογγυλές, πολυγωνικές, ακόμη και ημισφαιρικές, σε πράσινο της ελιάς, κόκκινο Βουργουνδίας, σκούρο γκρι και διαχρονικό μαύρο, οι τσάντες Persephoni απευθύνονται σε γυναίκες που αγαπούν την πρωτοπορία και τις γραμμές του σύγχρονου design.

H Ελληνίδα που αγαπάει τη μόδα νιώθει περηφάνια όταν κάποιο ελληνικό όνομα διακρίνεται διεθνώς, και το υποστηρίζει.

-Τα υλικά που χρησιμοποιείς κυρίως είναι ατσάλι και οργανικά υλικά, όπως δέρμα άριστης ποιότητας, πώς κατέληξες σε αυτή την επιλογή;

Το ανοξείδωτο ατσάλι είναι ιδανικό για γεωμετρικές φόρμες, μετατρέπει μια τσάντα σε γλυπτό, ενώ το δέρμα εξισορροπεί την «σκληρότητα» του μετάλλου και προσδίδει σε κάθε τσάντα την πολυτέλεια που της αρμόζει.

- Έντονες γεωμετρικές φόρμες αλλά και σαφείς αρχιτεκτονικές αναφορές. Έχεις κάποια ιδιαίτερη σχέση με την αρχιτεκτονική;

Οι συλλογές μας έχουν ευρεία γκάμα επιρροών. Από την γεωμετρία, την γλυπτική, την αρχιτεκτονική… Σίγουρα, το ότι αντιμετωπίζω κάθε συλλογή με μια δόση θεατρικότητας οφείλεται στις σπουδές μου (σκηνογραφία και ενδυματολογία στη Σχολή Καλών Τεχνών Α.Π.Θ και μεταπτυχιακό σκηνογραφίας στο Wimbledon School of Arts).

- Σε ποιον τύπο γυναίκας απευθύνεσαι;

Στην γυναίκα που αγαπάει εξίσου τη μόδα, τις τέχνες και το design.

-Ποια είναι η σχέση της Ελληνίδας με τη μόδα γενικά και ειδικότερα με τους Έλληνες σχεδιαστές. Εξακολουθεί να προτιμά ακόμη τα ξένα brands ή κάτι δείχνει να αλλάζει;

H Ελληνίδα που αγαπάει τη μόδα νιώθει περηφάνια όταν κάποιο ελληνικό όνομα διακρίνεται διεθνώς, και το υποστηρίζει.

- Πόσο δύσκολο είναι να δημιουργείς χειροποίητα αξεσουάρ υψηλής ποιότητας στην Ελλάδα, δεδομένων των κοινωνικοοικονομικών συνθηκών, και παράλληλα να προωθείς τη δουλειά σου και στην διεθνή αγορά;

Η κοινωνικοοικονομική κατάσταση που επικρατεί σήμερα μας πεισμώνει ακόμα περισσότερο στο να επιμένουμε τα υλικά που χρησιμοποιούμε να είναι ελληνικά και τα χειροποίητα προϊόντα μας να παράγονται από Έλληνες κατασκευαστές. Πρέπει όλοι να συμβάλλουμε, με όποιο τρόπο, στην τόνωση της οικονομίας της χώρας μας. Το ότι δειγματίζουμε κι εξάγουμε τις συλλογές μας στην παγκόσμια αγορά, μας δίνει δύναμη και περισσότερες δυνατότητες επαγγελματικών επιλογών.

- Η παγκόσμια βιομηχανία μόδας αυξάνει ολοένα και περισσότερο την πίεση για μαζική παραγωγή. Πώς μπορούν να επιβιώσουν, σε ένα τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον, οι χειροποίητες δημιουργίες;

Για να επιβιώσεις, πρέπει να χτίσεις ένα brand με πολύ δυνατή ταυτότητα, που να ξεχωρίζει από τα άλλα. Να προσφέρεις στην αγορά ένα προϊόν με αισθητική που δεν συναντάς μαζικά πουθενά αλλού. Επίσης, το κλειδί είναι στην ποιότητα, την τεχνική και την λεπτομέρεια. Αυτά καθιστούν τις χειροποίητες δημιουργίες μοναδικές και πολύτιμες.

-Πώς βλέπεις τον εαυτό σου ως ανεξάρτητη ταλαντούχος δημιουργός σε σχέση με τα διεθνή ισχυρά ονόματα της μόδας;

Υπάρχει μια έντονη τάση στην παγκόσμια αγορά και στα media να υποστηρίζουν και να προωθούν ανεξάρτητους δημιουργούς. Τους αρέσει να ανακαλύπτουν το καινούριο, το φρέσκο, το διαφορετικό. Αυτό με κάνει να νιώθω τυχερή, γιατί έτσι μπορώ να συνυπάρχω πλάι στα ισχυρά ονόματα μόδας χωρίς να χρειάζεται να απορροφηθώ από το σύστημα.

-Τι ρόλο έχουν παίξει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην προβολή της δουλειάς σου;

Ο Τύπος πάντα παίζει καθοριστικό ρόλο. Όταν χτίζεις ένα brand, πρέπει να υπάρχει awareness του ονόματός σου από το κοινό για να μπορέσεις να επεκταθείς παγκοσμίως. Είχα την μεγάλη τύχη να βρεθώ σε πολύ σημαντικά editorial μόδας (Vogue Italia,Vogue Russia, i-D, Numero Paris κ.ά.) με πασίγνωστα μοντέλα (Lara Stone, Coco Rocha, Arizona Muse κ.ά.) και να φωτογραφηθούν οι δημιουργίες μας από κορυφαίους φωτογράφους (Hedi Slimane, David Sims, Steven Meisel κ.ά.). Αυτό βοήθησε στο να ανοίξουν τις πόρτες τους καταστήματα που δύσκολα μπορείς να έχεις πρόσβαση στα ράφια τους (Opening Ceremony, Browns London, H.Lorenzo L.A κ.ά.).

- Πόσο και πώς έχει επηρεάσει η μητρότητα τη δημιουργικότητά σου;

Η μητρότητα έχει λειτουργήσει καταπραϋντικά και δημιουργικά. Το άγχος που μπορεί να είχα άλλοτε έχει εξαλειφθεί, καθώς έχουν επαναπροσδιοριστεί οι προτεραιότητες στη ζωή μου. Όσο για την δημιουργικότητα, με ξαφνιάζει ευχάριστα το ότι αντλώ έμπνευση καθημερινά από κατασκευές και ζωγραφιές της! It must be love!

- Ποιο είναι το όραμα που αντικατοπτρίζει την εταιρική σου ταυτότητα;

To όραμά μας είναι μια οικογενειακή επιχείρηση με διάρκεια και δυνατότητες επέκτασης. Είναι κάτι που δημιουργήσαμε μαζί με τον σύζυγο μου, τον Bill Georgoussis, και ήδη μας βοηθάει και η κορούλα μας. Στόχος μας να κρατήσουμε στο χρόνο και να μεγαλώσουμε όσο μπορούμε.

More Info

Read Next

11 Απρ 2024

Η Ειρήνη Δρόσου με ορμή, λάβα και έμπνευση ζωγραφίζει από το νησί της, τη Σαντορίνη

"Η ενέργεια της λάβας με καθορίζει ως καλλιτέχνη" εξηγεί η Ειρήνη Δρόσου.

09 Απρ 2024

ΜΚ Fine Jewelry: H Μαρία Καρκαντζού σχεδιάζει bespoke κοσμήματα με προσωπικότητα

Το κόσμημα ως τρόπος έκφρασης και ιδιαίτερων συμβολισμών.

Περισσότερα από

Made in Greece

04 Απρ 2024

MIA PAPA:Το brand που παντρεύει πολυτέλεια και βιωσιμότητα με τον πιο καλαίσθητο τρόπο

Η Μία Παπά, δημιουργός του brand MIA PAPA, εμπνέεται από την αρχιτεκτονική, την αρχαιότητα και την πίστη ότι το παρόν και το μέλλον της μόδας είναι βιώσιμο.

27 Μαρ 2024

Η Ιωάννα-Πέτρα Τσαντάκη έκανε το Blameyourdaze συνώνυμο της ευέλικτης Αθηναίας

Ένα από τα μακροβιότερα λόκαλ brands της πρωτεύουσας, το Blameyourdaze, εστιάζει στον αλάνθαστο συνδυασμό πρακτικότητας - κομψότητας.

15 Μαρ 2024

MAAN: Γυναίκες όλων των ηλικιών φωτογραφίζονται με τα μαγιό της Μαριλένας Ανδρεάδη

Για τη συλλογή S/S ‘24 το brand ΜΑΑΝ έκανε open call στην Αντίπαρο σε γυναίκες κάθε ηλικίας και σωματότυπου.

12 Μαρ 2024

Vasiliki: Η Κική Καραγιάννη φτιάχνει κοσμήματα με την αρχαία τεχνική του χαμένου κεριού

Τα ασύλληπτα κοσμήματα του brand Vasiliki μοιάζουν σα να ρέουν και να αλλάζουν διαρκώς μορφή.

27 Φεβ 2024

Break a Stone: Η Αγγέλικα Καραλή σχεδιάζει μοντέρνους θησαυρούς

Τα κοσμήματα Break a Stone μοιάζουν με οικογενειακά κειμήλια που κουβαλούν δεκάδες ιστορίες.

25 Φεβ 2024

Βασίλης Μόραλης: Ο κοσμηματοποιός από τη Θεσσαλονίκη που έχει πελάτισσες και σταρ του Χόλιγουντ

Παρά τη σπάνια νόσο του, ο κ. Μόραλης διαπρέπει στο επάγγελμα του.

23 Φεβ 2024

Ο "γκουρού των στολών" που ντύνει χιλιάδες καρναβαλιστές κι έραψε μέχρι και για το Βενετσιάνικο καρναβάλι

Καθώς οι Απόκριες πλησιάζουν το εργοστάσιο της οικογένειας Στράκα έχει "πιάσει φωτιά"!

23 Φεβ 2024

URBANNAH: H Χαρά και ο Χάρης θέλουν το brand τους να βάλει τα δικά του pins στον παγκόσμιο χάρτη

Το streetwear brand URBANNAH δημιουργεί ρούχα από ταξιδιώτες για ταξιδιώτες, ενώ παράλληλα στηρίζει παιδιά και ενήλικες από ευάλωτα περιβάλλοντα στην Αφρική.

20 Φεβ 2024

Liana Camba: H Ελληνίδα σχεδιάστρια που αγαπά την handmade πολυτέλεια

Το brand Liana Camba, που αποτελεί κεφάλαιο της ελληνικής μόδας, δημιουργικά, δεν βρέθηκε ποτέ σε λιμνάζοντα νερά.

13 Φεβ 2024

Η Νεφέλη Θεοδώρου κάνει συνεδρίες πριν προτείνει σε μια γυναίκα τα κατάλληλα για εκείνη ρούχα

Η Νεφέλη Θεοδώρου σπούδασε ψυχολογία της Μόδας στο Λονδίνο και ως personal stylist βοηθά τις πελάτισσές της να διανύσουν ένα ταξίδι αυτο-εξερεύνησης και ανακάλυψης νέων πτυχών του εαυτού τους.