ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Persephoni: Το ελληνικό brand που φλερτάρει με επιτυχία το σύγχρονο design

Αιχμηρή κομψότητα και αρχιτεκτονική αισθητική. Τα χειροποίητα αξεσουάρ της Persephoni φιγουράρουν σε διεθνή editorials μόδας παρέα με brands παγκοσμίου φήμης.

Persephoni: Το ελληνικό brand που φλερτάρει με επιτυχία το σύγχρονο design

H σχεδιάστρια Περσεφόνη Γιαννάκη ίδρυσε το 2011 μαζί με το σύζυγό της φωτογράφο Bill Georgoussis το label Persephoni, με αξεσουάρ που ξεχώρισαν αμέσως για την αρχιτεκτονική τους αισθητική, τους πρωτοποριακούς συνδυασμούς των υλικών και το design ύφος τους.
Η νέα συλλογή Persephoni «Embossed» χαρακτηρίζεται από μοντέρνες υφές, αυστηρά κοψίματα και οξείες αντιθέσεις: Το «σκληρό» ανοξείδωτο ατσάλι κοντράρεται με το ανάγλυφο κροκό τύπωμα και την λεία αίσθηση του αυθεντικού δέρματος. Στις τσάντες, τα σχήματα δεν εξαντλούνται στα κλασικά ορθογώνια και τετράγωνα. Στρογγυλές, πολυγωνικές, ακόμη και ημισφαιρικές, σε πράσινο της ελιάς, κόκκινο Βουργουνδίας, σκούρο γκρι και διαχρονικό μαύρο, οι τσάντες Persephoni απευθύνονται σε γυναίκες που αγαπούν την πρωτοπορία και τις γραμμές του σύγχρονου design.

H Ελληνίδα που αγαπάει τη μόδα νιώθει περηφάνια όταν κάποιο ελληνικό όνομα διακρίνεται διεθνώς, και το υποστηρίζει.

-Τα υλικά που χρησιμοποιείς κυρίως είναι ατσάλι και οργανικά υλικά, όπως δέρμα άριστης ποιότητας, πώς κατέληξες σε αυτή την επιλογή;

Το ανοξείδωτο ατσάλι είναι ιδανικό για γεωμετρικές φόρμες, μετατρέπει μια τσάντα σε γλυπτό, ενώ το δέρμα εξισορροπεί την «σκληρότητα» του μετάλλου και προσδίδει σε κάθε τσάντα την πολυτέλεια που της αρμόζει.

- Έντονες γεωμετρικές φόρμες αλλά και σαφείς αρχιτεκτονικές αναφορές. Έχεις κάποια ιδιαίτερη σχέση με την αρχιτεκτονική;

Οι συλλογές μας έχουν ευρεία γκάμα επιρροών. Από την γεωμετρία, την γλυπτική, την αρχιτεκτονική… Σίγουρα, το ότι αντιμετωπίζω κάθε συλλογή με μια δόση θεατρικότητας οφείλεται στις σπουδές μου (σκηνογραφία και ενδυματολογία στη Σχολή Καλών Τεχνών Α.Π.Θ και μεταπτυχιακό σκηνογραφίας στο Wimbledon School of Arts).

- Σε ποιον τύπο γυναίκας απευθύνεσαι;

Στην γυναίκα που αγαπάει εξίσου τη μόδα, τις τέχνες και το design.

-Ποια είναι η σχέση της Ελληνίδας με τη μόδα γενικά και ειδικότερα με τους Έλληνες σχεδιαστές. Εξακολουθεί να προτιμά ακόμη τα ξένα brands ή κάτι δείχνει να αλλάζει;

H Ελληνίδα που αγαπάει τη μόδα νιώθει περηφάνια όταν κάποιο ελληνικό όνομα διακρίνεται διεθνώς, και το υποστηρίζει.

- Πόσο δύσκολο είναι να δημιουργείς χειροποίητα αξεσουάρ υψηλής ποιότητας στην Ελλάδα, δεδομένων των κοινωνικοοικονομικών συνθηκών, και παράλληλα να προωθείς τη δουλειά σου και στην διεθνή αγορά;

Η κοινωνικοοικονομική κατάσταση που επικρατεί σήμερα μας πεισμώνει ακόμα περισσότερο στο να επιμένουμε τα υλικά που χρησιμοποιούμε να είναι ελληνικά και τα χειροποίητα προϊόντα μας να παράγονται από Έλληνες κατασκευαστές. Πρέπει όλοι να συμβάλλουμε, με όποιο τρόπο, στην τόνωση της οικονομίας της χώρας μας. Το ότι δειγματίζουμε κι εξάγουμε τις συλλογές μας στην παγκόσμια αγορά, μας δίνει δύναμη και περισσότερες δυνατότητες επαγγελματικών επιλογών.

- Η παγκόσμια βιομηχανία μόδας αυξάνει ολοένα και περισσότερο την πίεση για μαζική παραγωγή. Πώς μπορούν να επιβιώσουν, σε ένα τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον, οι χειροποίητες δημιουργίες;

Για να επιβιώσεις, πρέπει να χτίσεις ένα brand με πολύ δυνατή ταυτότητα, που να ξεχωρίζει από τα άλλα. Να προσφέρεις στην αγορά ένα προϊόν με αισθητική που δεν συναντάς μαζικά πουθενά αλλού. Επίσης, το κλειδί είναι στην ποιότητα, την τεχνική και την λεπτομέρεια. Αυτά καθιστούν τις χειροποίητες δημιουργίες μοναδικές και πολύτιμες.

-Πώς βλέπεις τον εαυτό σου ως ανεξάρτητη ταλαντούχος δημιουργός σε σχέση με τα διεθνή ισχυρά ονόματα της μόδας;

Υπάρχει μια έντονη τάση στην παγκόσμια αγορά και στα media να υποστηρίζουν και να προωθούν ανεξάρτητους δημιουργούς. Τους αρέσει να ανακαλύπτουν το καινούριο, το φρέσκο, το διαφορετικό. Αυτό με κάνει να νιώθω τυχερή, γιατί έτσι μπορώ να συνυπάρχω πλάι στα ισχυρά ονόματα μόδας χωρίς να χρειάζεται να απορροφηθώ από το σύστημα.

-Τι ρόλο έχουν παίξει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην προβολή της δουλειάς σου;

Ο Τύπος πάντα παίζει καθοριστικό ρόλο. Όταν χτίζεις ένα brand, πρέπει να υπάρχει awareness του ονόματός σου από το κοινό για να μπορέσεις να επεκταθείς παγκοσμίως. Είχα την μεγάλη τύχη να βρεθώ σε πολύ σημαντικά editorial μόδας (Vogue Italia,Vogue Russia, i-D, Numero Paris κ.ά.) με πασίγνωστα μοντέλα (Lara Stone, Coco Rocha, Arizona Muse κ.ά.) και να φωτογραφηθούν οι δημιουργίες μας από κορυφαίους φωτογράφους (Hedi Slimane, David Sims, Steven Meisel κ.ά.). Αυτό βοήθησε στο να ανοίξουν τις πόρτες τους καταστήματα που δύσκολα μπορείς να έχεις πρόσβαση στα ράφια τους (Opening Ceremony, Browns London, H.Lorenzo L.A κ.ά.).

- Πόσο και πώς έχει επηρεάσει η μητρότητα τη δημιουργικότητά σου;

Η μητρότητα έχει λειτουργήσει καταπραϋντικά και δημιουργικά. Το άγχος που μπορεί να είχα άλλοτε έχει εξαλειφθεί, καθώς έχουν επαναπροσδιοριστεί οι προτεραιότητες στη ζωή μου. Όσο για την δημιουργικότητα, με ξαφνιάζει ευχάριστα το ότι αντλώ έμπνευση καθημερινά από κατασκευές και ζωγραφιές της! It must be love!

- Ποιο είναι το όραμα που αντικατοπτρίζει την εταιρική σου ταυτότητα;

To όραμά μας είναι μια οικογενειακή επιχείρηση με διάρκεια και δυνατότητες επέκτασης. Είναι κάτι που δημιουργήσαμε μαζί με τον σύζυγο μου, τον Bill Georgoussis, και ήδη μας βοηθάει και η κορούλα μας. Στόχος μας να κρατήσουμε στο χρόνο και να μεγαλώσουμε όσο μπορούμε.

More Info

Read Next

24 Σεπ 2024

Majestæt: Η Μαρία Σταύρου μας συστήνει το νέο power suit της σύγχρονης γυναίκας

Το brand Majestæt ακολουθεί τη γυναίκα του σήμερα και τις ανάγκες της με μία εκδοχή της κομψότητας που πάλλεται στους ρυθμούς του σύγχρονου lifestyle.

25 Αυγ 2024

Sun Φλερτ: Η Σοφία Καραγιάννη βρήκε στο φλερτ την κινητήριο δυναμη να δημιουργήσει το δικό της brand

Το Sun Φλερτ με την υψηλών προδιαγραφών αισθητική έρχεται με ορμή για να καθιερωθεί ως ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα αθηναϊκά brands.

Περισσότερα από

Made in Greece

24 Αυγ 2024

PRIGIPO: Η Καλομοίρα Παπαγεωργίου έβαλε με τα κοσμήματά της το ρήμα "Πριγκιπώ" στα χείλη όλων μας

Το brand κοσμημάτων PRIGIPO έχει δημιουργήσει μια μοναδική κληρονομιά στη λόκαλ σκηνή αργυροχρυσοχόων που ξεπέρασε τα σύνορα του αθηναϊκού εμπορικού τριγώνου.

22 Αυγ 2024

Sofi Victoratou: Τα παπούτσια της Σοφίας Βικτωράτου εμφανίζονται στην 4η σεζόν του Emily In Paris

Δύο τουλάχιστον ζευγάρια Sofi Victoratou θα πρωταγωνιστήσουν στη σειρά - φαινόμενο του Netflix.

18 Αυγ 2024

Aeraki: Για τη Χρυσάνθη Κοκοτσάκη όλα ξεκίνησαν από το απόλυτο καλοκαιρινό item, το παρεό

Το brand Aeraki που ξεκίνησε από τα παρεό με μοναδικά handmade prints, λανσάρει φέτος την πρώτη του resort συλλογή.

13 Αυγ 2024

Peace and Chaos: Η Νεφέλη και ο Δημήτρης βρήκαν την ισορροπία ανάμεσα στις αντιθέσεις

Το brand Peace and Chaos, με τη μακρόχρονη πορεία στο εγχώριο ένδυμα, μας έμαθε ότι είναι "οκ" να αγαπάμε όλες τις πλευρές του εαυτού μας.

09 Αυγ 2024

Θίς: Ο Δημήτρης Χατζησταμάτης δεν χτίζει παλάτια στην άμμο, αλλά φτιάχνει από αυτήν κοσμήματα

Τα κοσμήματα Θίς του Δημήτρη Χατζησταμάτη είναι φτιαγμένα από άμμο και καλοκαιρινές αναμνήσεις.

23 Ιουλ 2024

Cristiano Marcheli: Θα παρουσιάσει τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025 στο Salt Water Showroom

Η Cristiano Marcheli θα συνεργαστεί με το Salt Water Showroom για την παρουσίαση της συλλογής Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025.

21 Ιουλ 2024

Deos Studio: Η Θάλεια Φωτάκη για την πρώτη της συλλογή εμπνέεται από τις grande dames του ελληνικού σινεμά

Η καλοκαιρινή συλλογή του Deos Studio "Τόσα Καλοκαίρια" φαντάζεται τι θα φορούσαν η Μελίνα Μερκούρη και η Τζένη Καρέζη σήμερα.

19 Ιουλ 2024

Savapile: Η Λίζα Σαρηγιαννίδου μεγάλωσε με τη μυρωδιά της ψάθας στο πιλοποιείο του πατέρα της

Η Λίζα Σαρηγιαννίδου συνεχίζει την παράδοση του πιλοποιού πατέρα της στο εργαστήριο του Savapile στου Ψυρρή, φτιάχνοντας μεταξύ άλλων τις singature υπερμεγέθεις καπελίνες της.

11 Ιουλ 2024

Eileen Pappas: Η Αϊλήν Παππά εμπνεύστηκε την πρόσφατη συλλογή της από δύο αδέσποτα γατάκια που υιοθέτησε

Τα χειροποίητα κοσμήματα Eileen Pappas είναι statement κομμάτια φτιαγμένα για να ζουν κοντά καρδιά εκείνου που τα φοράει.

04 Ιουν 2024

The C edition: Τα κορμάκια της Χριστίνας Κατσαούνη γίνονται (επιτέλους) μαγιό

Η "sea edition" του The C edition, του brand που έκανε τα κορμάκια τη fashion εμμονή μας.