Μεγαλωμένος μέσα στη μόδα, με οικογενειακή παράδοση στην καλή ραφή και στο ψαγμένο πατρόν, ο Χρήστος δεν ξεστράτησε. Ακολούθησε το DNA του. Ξεχωρίζει το ωραίο από το άσχημο, το καλαίσθητο από το μαζικό. Και βάσει αυτών σχεδιάζει τη δική του, δυναμική γραμμή στην ελληνική αντρική μόδα. Έναν τομέα που χαίρεται πολύ όταν νιώθει τονωτικές ενέσεις θάρρους από νέους δημιουργούς.
-Πες μου την ιστορία σου. Από που έρχεσαι και που πας;
Η ύπαρξη της οικογενειακής επιχείρησης έπαιξε και ακόμα παίζει τον πιο σημαντικό ρόλο, διότι είναι το μοναδικό σχολείο που με έμαθε αυτά που γνωρίζω και όπου σήμερα εξακολουθώ να μαθαίνω. Μόλις τελείωσα από σπουδές web design, graphic design και βιομηχανικό σχεδιασμό ήξερα ότι η πρώτη μου δουλειά θα ήταν εκεί. Στο καλλιτεχνικό κομμάτι το οποίο και μετά την «πρακτική» μου σε οικογενειακό περιβάλλον και παιδί για όλες τις δουλειές ανακάλυψα ότι θέλω να γεμίσω ένα μεγάλο κενό στον χώρο της ανδρικής μόδας.
-Ποια είναι η ιστορία των 8 clothing;
Ύστερα από διαπραγματεύσεις με τον εαυτό μου (στυλ, ονομασία, χρώματα, κοινό κ.τλ) αποφάσισα ότι θέλω έναν τίτλο που να με ακολουθεί χρόνια, χωρίς να υπάρχει ονοματεπώνυμο και φωτογραφία προφίλ. Το brand “8 clothing” προέκυψε καθώς το οκτώ, εκτός από τον προσωπικό τυχερό αριθμό μου, είναι ένας αριθμός που με ακολουθεί από μικρή ηλικία, από την αθλητική μου φανέλα μέχρι κάποια σημαδιακά γεγονότα της ζωής μου.
-Πως θα χαρακτήριζες το στυλ των ρούχων σου;
Απλά και σύνθετα, καθ’ ότι μπορείς να ξεχωρίσεις μέσα σε αυτά και νιώθεις αυτοπεποίθηση χωρίς να προκαλείς. Απλές γραμμές με λεπτομέρειες και σημασία στη συμπεριφορά των υφασμάτων και συνδυασμών διαφορετικών ποιοτήτων με μίξη απαλών τόνων χρωμάτων.
-Πώς θα χαρακτήριζες το στυλ του μέσου Έλληνα;
Καλυτερεύει με τον καιρό καθ’ ότι ο άνδρας προσέχει όλο και πιο πολύ την εμφάνισή του γενικά, στυλ, διατροφή κ.τλ. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα περισσότερες επιλογές ντυσίματος, αλλαγή του στυλ, μιας και σε κανονικά μεγέθη τα ρούχα «κάθονται-φαίνονται» καλύτερα και έτσι εξασφαλίζουν διαφορετικότητα.
-Πόσο δύσκολο είναι το made in Greece σήμερα;
Πλέον ο τίτλος αυτός πουλάει πολύ αλλά δυστυχώς μόνο για τους πελάτες που θέλουν να αγοράσουν κάτι από τους δημιουργούς, από την πλευρά των εμπόρων ακόμα δεν έχει πολύ μεγάλη σημασία διότι ακόμα υποστηρίζουν το value for money από όπου να είναι αρκεί να έχει προχωρημένο, επίκαιρο design και τιμή. Αυτό αλλάζει σιγά-σιγά διότι πολλοί επιδιώκουν συνεργασίες, με δημιουργούς-κατασκευαστές κι έτσι ανοίγονται περισσότερο στην ελληνική αγορά.
-Για ποιο λόγο είσαι υπερήφανος για τη δουλειά σου;
Η ευχαρίστηση και χαρά τη στιγμή που υλοποιείτε ένα σκίτσο σε πραγματικό ρούχο, έτοιμο να φορεθεί, είναι απερίγραπτη. Όλα τα στάδια προσφέρουν μια μοναδική αίσθηση: Ιδέα, απεικόνιση, δείγμα, σχεδιασμός.
-Ποιο είναι το ένα και μοναδικό κομμάτι που χρειάζεται ένας άντρας στη γκαρνταρόμπα του χειμώνα-καλοκαίρι;
Μια κατάλευκη ή κατάμαυρη κοντομάνικη μπλούζα, σε άψογη ποιότητα, με έξυπνες λεπτομέρειες και απλή εφαρμογή, για όλη τη μέρα.