ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Ο Ναξιώτης μηχανικός Δημήτρης Κορρές έφτιαξε το ελληνικό αυτοκίνητου του Batman

Tο αυτοκίνητο σκαρφαλώνει απίστευτα εμπόδια χωρίς να το καταλαβαίνουν οι επιβάτες.

Ο Ναξιώτης μηχανικός Δημήτρης Κορρές έφτιαξε το ελληνικό αυτοκίνητου του Batman

Στην Σύρο ξεκίνησε η δημιουργία ηλεκτρικού αυτοκινήτου πριν καν οι Έλληνες αποκτήσουν ουσιαστικά ρεύμα για να βλέπουν. Στην Κατερίνη, Έλληνες κατασκευαστές δημιούργησαν τα περίφημα Pony Hellas, αυτοκίνητα που θα μπορούσαν να λύσουν το πρόβλημα της Ελλάδας όσον αφορά τις μεταφορές κυρίως καθότι επαγγελματικά και ημιεπαγγελματικά αλλά ας είναι καλά η γραφειοκρατία. Γενικά, οι Έλληνες μηχανικοί έχουν μία τάση προς τον σχεδιασμό και τη δημιουργία αυτοκινήτων. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι στην F-1 ένας εκ των κορυφαίων σχεδιαστών είναι ο Νίκος Τομπάζης που αποτέλεσε για χρόνια το όπλο της Ferrari.

Ο Ναξιώτης μηχανικός Δημήτρης Κορρές έφτιαξε το ελληνικό αυτοκίνητου του Batman
Ο Ναξιώτης αρχιτέκτονας Δημήτρης Κορρές. Είναι αρχιτέκτων μηχανικός, κεραμίστας-αγγειοπλάστης, μηχανουργός, ενώ πρωταρχική επιθυμία του ήταν να γίνει γλύπτης.

Και γιατί σας τα λέω αυτά; Μα πολύ απλά χθες στον Aegean Voice 107.5 “Η Φωνή του Αιγαίου» και στην εκπομπή «Γκολ Εσείς, Σέντρα Εμείς» φιλοξενούμενος ήταν ένας εκ των κορυφαίων οδηγών μοτοσυκλέτας, ο Βασίλης Ορφανός. Μέλος της LEMON και κεντρικό πρόσωπο του Naxos Adventure Rally που από χθες διεξάγεται στο νησί μας… Και ανάμεσα στα άλλα, ο Βασίλης Ορφανός μας αποκάλυψε ότι ήταν μέλος της ομάδας (Korres Project) του Ναξιώτη αρχιτέκτονα Δημήτρη Κορρέ («συγχωριανού μας» όπως είπε χαρακτηριστικά στην εκπομπή) με στόχο τη δημιουργία και κατασκευή ενός πρωτοποριακού τετρακίνητου οχήματος παντός εδάφους. Και ο ρόλος του; Να βοηθήσει στην εξέλιξη της ανάρτησης που θα έδινε την δυνατότητα στο αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται με τον ίδιο τρόπο είτε πέφτει σε λακκούβες, είτε ανεβαίνει βουνά, είτε τρέχει με 300 σε ευθεία. Κάτι που έγινε πραγματικότητα… Όμως «δυστυχώς έχουμε φτιάξει τέσσερα πρωτότυπα αυτοκίνητα, ικανά να κινηθούν παντού αλλά δεν υπάρχουν πλέον τα χρήματα για να μπορέσει αυτό το αυτοκίνητο να βγει στην αγορά» Αυτό μας είπε ο Βασίλης Ορφανός..

Το 4ο στη σειρά αυτοκίνητο είναι γνωστό ως Korres Project 4 είναι 6.300 m3, έχει την εμφάνιση ενός εξωτικού σπορ αυτοκινήτου.

Τα αδύνατα δυνατά

Και βγήκαμε στην αναζήτηση. Και ανακαλύψαμε τι εστί Δημήτρης Κορρές. Ο συγχωριανός μας. Το όνομα του είναι κάτι σαν «αστικός μύθος». Τον καλούν να δώσει λύσεις εκεί που όλοι οι άλλοι αποτυγχάνουν. Είναι αρχιτέκτων μηχανικός, κεραμίστας-αγγειοπλάστης, μηχανουργός, ενώ πρωταρχική επιθυμία του ήταν να γίνει γλύπτης. Κι ανάμεσα στα αδύνατα που έγιναν δυνατά; Μετακίνησε το εκκλησάκι πριν την πλατεία της Κηφισιάς για να πλατύνει ο δρόμος... Έδωσε λύση για τη στήριξη των παλαιών πυλώνων φωτισμού του Ολυμπιακού Σταδίου...Έδωσε τη βασική λύση στη γέφυρα της Χαλκίδας... Μετακίνησε την καμινάδα των 46μ. στο Carrefour της Ν. Ιωνίας... Και τον βυζαντινό ναό της Παναγίας Τορνικίου Γρεβενών, για να σωθεί από τα νερά φράγματος στον Αλιάκμονα... Αλλά και τον Ναό των Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου στο αεροδρόμιο των Σπάτων. Και τόσα άλλα.

Σκαρφαλώνει απίστευτα εμπόδια, έχει τελική ταχύτητα γύρω στα 300 χιλ. Και για τον σχεδιασμό του χρειάστηκαν δύο χρόνια.

Υπομονή και συνεργασία

Όσο για το αυτοκίνητο; Το 4ο στη σειρά αυτοκίνητο είναι γνωστό ως Korres Project 4 είναι 6.300 m3, έχει την εμφάνιση ενός εξωτικού σπορ αυτοκινήτου, σκαρφαλώνει απίστευτα εμπόδια, έχει τελική ταχύτητα γύρω στα 300 χιλ. Και για τον σχεδιασμό του χρειάστηκαν δύο χρόνια… Και όπως λέει ο ίδιος στην ιστοσελίδα voria.gr «Όταν απευθύνθηκα σε εταιρείες στο εξωτερικό για να μου φτιάξουν σασμάν για το αυτοκίνητο, μού απάντησαν ότι αναλαμβάνουν παραγγελίες πάνω από 10.000 κομμάτια. Σκέφτηκα τότε: τι μηχανικός είμαι αν δεν μπορώ να φτιάξω μόνος μου το σασμάν; Πήγα, λοιπόν, στα συνεργεία της γειτονιάς, πήρα σασμάν και προσπάθησα να καταλάβω πώς κατασκευάζεται»,.

«Όλα τα μέρη είναι μηχανικά, δεν υπάρχουν πουθενά ηλεκτρονικά»
«Τι μηχανικός είμαι αν δεν μπορώ να φτιάξω μόνος μου το σασμάν;»

Η βασική καινοτομία του αυτοκινήτου είναι η ανάρτηση, που δεν επιτρέπει στους τροχούς να σηκωθούν από το έδαφος. Έτσι το αυτοκίνητο σκαρφαλώνει απίστευτα εμπόδια χωρίς να το καταλαβαίνουν οι επιβάτες. Επίσης, το ειδικό σασμάν του αυτοκινήτου δίνει τη δυνατότητα για διαφορετικούς τρόπους οδήγησης: γρήγορη οδήγηση, σκαρφάλωμα σε σκαλιά ή ακόμα και κερκίδες.

«Όλα τα μέρη είναι μηχανικά, δεν υπάρχουν πουθενά ηλεκτρονικά», τόνισε στη Voria.gr ο κ.Κορρές, ο οποίος αποκάλυψε ότι το μυστικό P4 στηρίζεται σε δύο αρχές: την υπομονή και τη συνεργασία. «Ο τροχός όταν συναντάει ένα εμπόδιο ανεβαίνει προς τα επάνω. Στο P4 οπισθοχωρεί λίγο προς τα πίσω για να δώσει χρόνο στο αυτοκίνητο να ξεπεράσει το εμπόδιο. Άρα εδώ υπάρχει η υπομονή. Επίσης, κάθε φορά που συναντάει ένας τροχός εμπόδιο το χτύπημα μοιράζεται στους υπόλοιπους τρεις τροχούς, δηλαδή υπάρχει συνεργασία», υπογράμμισε. Τα τέσσερα μοντέλα του Δημήτρη Κορρέ των 1.000 m3, των 1.300 m3, των 3.500 m3 και το τελευταίο των 6.300 m3 παρουσιάστηκαν στο τέλος Μαΐου του 2016 στο Μουσείο Αυτοκινήτου στην Αθήνα. Κι από τότε έμειναν στο ράφι.

Δείτε το βίντεο:

Πηγή: naxospress.gr

Read Next

24 Σεπ 2024

Majestæt: Η Μαρία Σταύρου μας συστήνει το νέο power suit της σύγχρονης γυναίκας

Το brand Majestæt ακολουθεί τη γυναίκα του σήμερα και τις ανάγκες της με μία εκδοχή της κομψότητας που πάλλεται στους ρυθμούς του σύγχρονου lifestyle.

25 Αυγ 2024

Sun Φλερτ: Η Σοφία Καραγιάννη βρήκε στο φλερτ την κινητήριο δυναμη να δημιουργήσει το δικό της brand

Το Sun Φλερτ με την υψηλών προδιαγραφών αισθητική έρχεται με ορμή για να καθιερωθεί ως ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα αθηναϊκά brands.

Περισσότερα από

Made in Greece

24 Αυγ 2024

PRIGIPO: Η Καλομοίρα Παπαγεωργίου έβαλε με τα κοσμήματά της το ρήμα "Πριγκιπώ" στα χείλη όλων μας

Το brand κοσμημάτων PRIGIPO έχει δημιουργήσει μια μοναδική κληρονομιά στη λόκαλ σκηνή αργυροχρυσοχόων που ξεπέρασε τα σύνορα του αθηναϊκού εμπορικού τριγώνου.

22 Αυγ 2024

Sofi Victoratou: Τα παπούτσια της Σοφίας Βικτωράτου εμφανίζονται στην 4η σεζόν του Emily In Paris

Δύο τουλάχιστον ζευγάρια Sofi Victoratou θα πρωταγωνιστήσουν στη σειρά - φαινόμενο του Netflix.

18 Αυγ 2024

Aeraki: Για τη Χρυσάνθη Κοκοτσάκη όλα ξεκίνησαν από το απόλυτο καλοκαιρινό item, το παρεό

Το brand Aeraki που ξεκίνησε από τα παρεό με μοναδικά handmade prints, λανσάρει φέτος την πρώτη του resort συλλογή.

13 Αυγ 2024

Peace and Chaos: Η Νεφέλη και ο Δημήτρης βρήκαν την ισορροπία ανάμεσα στις αντιθέσεις

Το brand Peace and Chaos, με τη μακρόχρονη πορεία στο εγχώριο ένδυμα, μας έμαθε ότι είναι "οκ" να αγαπάμε όλες τις πλευρές του εαυτού μας.

09 Αυγ 2024

Θίς: Ο Δημήτρης Χατζησταμάτης δεν χτίζει παλάτια στην άμμο, αλλά φτιάχνει από αυτήν κοσμήματα

Τα κοσμήματα Θίς του Δημήτρη Χατζησταμάτη είναι φτιαγμένα από άμμο και καλοκαιρινές αναμνήσεις.

23 Ιουλ 2024

Cristiano Marcheli: Θα παρουσιάσει τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025 στο Salt Water Showroom

Η Cristiano Marcheli θα συνεργαστεί με το Salt Water Showroom για την παρουσίαση της συλλογής Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025.

21 Ιουλ 2024

Deos Studio: Η Θάλεια Φωτάκη για την πρώτη της συλλογή εμπνέεται από τις grande dames του ελληνικού σινεμά

Η καλοκαιρινή συλλογή του Deos Studio "Τόσα Καλοκαίρια" φαντάζεται τι θα φορούσαν η Μελίνα Μερκούρη και η Τζένη Καρέζη σήμερα.

19 Ιουλ 2024

Savapile: Η Λίζα Σαρηγιαννίδου μεγάλωσε με τη μυρωδιά της ψάθας στο πιλοποιείο του πατέρα της

Η Λίζα Σαρηγιαννίδου συνεχίζει την παράδοση του πιλοποιού πατέρα της στο εργαστήριο του Savapile στου Ψυρρή, φτιάχνοντας μεταξύ άλλων τις singature υπερμεγέθεις καπελίνες της.

11 Ιουλ 2024

Eileen Pappas: Η Αϊλήν Παππά εμπνεύστηκε την πρόσφατη συλλογή της από δύο αδέσποτα γατάκια που υιοθέτησε

Τα χειροποίητα κοσμήματα Eileen Pappas είναι statement κομμάτια φτιαγμένα για να ζουν κοντά καρδιά εκείνου που τα φοράει.

04 Ιουν 2024

The C edition: Τα κορμάκια της Χριστίνας Κατσαούνη γίνονται (επιτέλους) μαγιό

Η "sea edition" του The C edition, του brand που έκανε τα κορμάκια τη fashion εμμονή μας.