ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Mitos, τα αγαπημένα ελληνικά μαγιό των celebrities με τα τέλεια prints, πωλούνται και στα Harrods

Τα Mitos δημιουργήθηκαν λίγα χρόνια πριν και έγιναν τα αγαπημένα των celebrities και των γυναικών που ζουν στη διπλανή πόρτα. Ξετυλίγουμε το success stοry τους.

Mitos, τα αγαπημένα ελληνικά μαγιό των celebrities με τα τέλεια prints, πωλούνται και στα Harrods

Ελληνικά, εντυπωσιακά, με τέλεια εφαρμογή και stylish. Δημιουργήθηκαν λίγα χρόνια πριν από την Ιωάννα Τεσέρπα και την Audrey Zucker και έφτασαν σήμερα να γίνουν αγαπημένα τόσο των celebrities -η Naomi Campbell και η Chiara Ferragni τα επιλέγουν συχνά- όσο και των γυναικών που ζουν στη διπλανή πόρτα.

Το όνομά τους, Mitos, προέρχεται από την αρχαία λέξη για την κλωστή και δεν είναι καθόλου τυχαία η επιλογή του, αφού για κάθε μαγιό χρειάζονται ... κρατηθείτε... σχεδόν 450.000 βελονιές.

Συναντήσαμε τις δυο δημιουργούς του πολυτελούς brand και μαζί ξετυλίξαμε την άκρως επιτυχημένη πορεία των μαγιό Mitos

Mitos, τα αγαπημένα ελληνικά μαγιό των celebrities με τα τέλεια prints, πωλούνται και στα Harrods
Ιωάννα Τσερέπα και η Audrey Zucker, οι δυο γυναίκες που κρύβονται πίσω από τα μαγιό Mitos

Όλα ξεκίνησαν πριν χρόνια από την ανάγκη σας να αγοράσετε ένα μαγιό στις διακοπές σας στη Σύμη. Τώρα τα Mitos έχουν φορεθεί από πολλές celebrities, Ελληνίδες και ξένες. Πώς ήταν μέχρι τώρα η πορεία σας; Ήταν πρωταρχικός στόχος η.. ταύτιση των μαγιό σας περισσότερο με εκπροσώπους της showbiz, παρά με τα κορίτσια της διπλανής πόρτας;

Όλα έγιναν με μικρά βήματα, και ο στόχος ήταν -και είναι- τα μαγιό μας να αρέσουν πρώτα σε εμάς. Είμαστε πολύ χαρούμενες που αυτό που ονειρευόμαστε και δημιουργούμε βρίσκει ανταπόκριση στις σύγχρονες γυναίκες, είτε αυτές είναι οι πολλές επώνυμες fans του brand, είτε τα -ακόμη περισσότερα- κορίτσια της διπλανής πόρτας. Όλες μας είμαστε ορκισμένες #mitoslovers.

Γιατί επιλέξατε να κάνετε μαγιό και πώς προήλθε το όνομά τους... Mitos;

Το καλοκαίρι είναι η αγαπημένη μας εποχή, οπότε δεν θα μπορούσαμε να σκεφτούμε να ασχοληθούμε με κάτι που να μην έχει σχέση με τον ήλιο και την θάλασσα. Το όνομα του brand προέρχεται από την αρχαία λέξη για την κλωστή, γιατί αυτή είναι το κυρίαρχο και διαφοροποιό στοιχείο στα μαγιό μας και χρειάζονται παρά πολλές (300.000 - 450.000!) βελονιές για να δημιουργηθεί ένα μαγιό Mitos.

Το Acapulco είναι από τα best seller του brand

Πολλοί θεωρούν ακριβά τα μαγιό σας. Στην ουσία όμως η κατασκευή τους θυμίζει... hand made. Πείτε μου λίγα λόγια γι' αυτήν.

Κομμάτι της παραγωγής στην κοπή του κεντήματος, είναι όντως handmade, καθώς κάθε μαγιό κόβεται στο χέρι και όχι σε μηχανές. Επίσης η σταυροβελονιά στο κέντημα παραπέμπει σε εργόχειρα και προσδίδει ζεστασιά, οικειότητα σε κάθε κομμάτι, κάνοντας τα μαγιό μας πολύτιμα και ξεχωριστά. Είμαστε πολύ απαιτητικές και στην επιλογή των υλικών, ώστε να εγγυώνται απαράμιλλη αίσθηση άνεσης, τέλεια εφαρμογή και να συμβαδίζουν με τον πολυτελή χαρακτήρα του προϊόντος. Ιταλική απαλή λίκρα, ανάλαφρο τούλι και μεταξωτές κλωστές είναι οι πρώτες ύλες μας, που επιλέγονται κάθε σεζόν μετά από μεγάλη σκέψη και έρευνα αγοράς. Η μέχρι τώρα πορεία του brand, μάς έχει αποδείξει πως υπήρχε ένα κοινό γυναικών που αδημονούσε για πρωτοτυπία, απαράμιλλη ποιότητα και αναζητούσε το πολύτιμο και αυθεντικό στον χώρο της μόδας των μαγιό.

«Το όνομα του brand προέρχεται από την αρχαία λέξη για την κλωστή και χρειάζονται παρά πολλές (300.000 - 450.000!) βελονιές για να δημιουργηθεί ένα μαγιό Mitos

Είμαστε πολύ απαιτητικές στην επιλογή των υλικών, ώστε να εγγυώνται απαράμιλλη αίσθηση άνεσης, τέλεια εφαρμογή και να συμβαδίζουν με τον πολυτελή χαρακτήρα του προϊόντος

Είστε η μόνη εταιρεία μαγιό που όταν φτιάχνει τον κατάλογό της και γενικά όταν φωτογραφίζει τα items της, δεν επενδύει σε αμμουδιές και γαλάζια νερά. Γιατί;

Αυτό είναι αλήθεια και ήταν μια συνειδητή απόφαση εξ'αρχής. Έχοντας επιλέξει να δημιουργήσουμε ένα διαφορετικό προϊόν, η προσέγγιση της εικόνας έπρεπε να γίνει κι αυτή από μια εναλλακτική οπτική γωνία. Βλέπουμε το προϊόν μας περισσότερο σαν ένα μίνι έργο τέχνης κι όχι σαν ένα αναλώσιμο εποχιακό προϊόν που η σαγήνη του θα φθαρεί μαζί με τις καλοκαιρινές αναμνήσεις από ακρογιαλιές.

Σε αντίθεση με τα εσώρουχα που μια γυναίκα τα φοράει κυρίως για τον αγαπημένο της, τα μαγιό απευθύνονται σε... όλους. Εκτός λοιπόν από τα υπόλοιπα, λειτουργείται και ως ψυχολόγοι, αφού πρέπει να ανεβάζετε την διάθεση της κάθε μιας που το επιλέγει. Πώς το καταφέρνετε αυτό;

Η κάθε συλλογή εκφράζει περισσότερο αυτό που εμείς θα επιλέγαμε να φορέσουμε, τη δική μας διάθεση κάθε σεζόν. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε σχέδια με προσωπικότητα, που βάζουν τις σύγχρονες γυναίκες σε ένα παιχνίδι αισθησιακής απλότητας. Είναι οικεία, αλλά δεν μοιάζουν με τίποτε άλλο απ’ όσα έχουμε δει. Είναι κομψά, αλλά έχουν έντονο χαρακτήρα. Έχουν κάτι να πουν, όπως και οι γυναίκες στις οποίες απευθύνονται. Τις γυναίκες που φαντάζονται την κάθε μέρα με λιακάδα και στυλ που τις ξεχωρίζει.

Ποια διάσημη θα θέλατε να γίνει το πρόσωπο της επόμενης καμπάνιας σας;

Η Olivia Palermo.

Εκτός από μαγιό σχεδιάζουν και παρέα. Συνδυάστε τα prints όπως στη φωτογραφία, η επιλέξτε διαφορετικά

Από που εμπνέεστε για τις συλλογές σας;

Από μύθους, συναρπαστικές κουλτούρες απ' όλο τον κόσμο, την ιστορία και την τέχνη.

Υπήρχε ένα κοινό γυναικών που αδημονούσε για πρωτοτυπία, απαράμιλλη ποιότητα και αναζητούσε το πολύτιμο και αυθεντικό στον χώρο της μόδας των μαγιό.

Είστε και οι δυο παντρεμένες και μητέρες. Συνδυάζεται τελικά η μητρότητα και γενικά η συζυγική ζωή με την επιχειρηματικότητα;

Πολλές μητέρες εργάζονται, είμαστε και εμείς μέσα σε αυτές. Άλλωστε τι πιο όμορφο παράδειγμα να δώσεις σε ένα παιδί από την εργατικότητα, την συνέπεια και την δημιουργικότητα.

Υπήρξε ποτέ ανταγωνισμός μεταξύ σας για το ποια από τις δυο σας θα προβληθεί περισσότερο και θα γίνει το πρόσωπο της εταιρείας σας, ή είχατε φροντίσει να μοράσεστε όλες τις αρμοδιότητες από την αρχή, ώστε να μην χάσετε ποτέ την ισορροπία;

Δεν λειτούργησε ποτέ ανταγωνιστικά η σχέση μας. Στην καθημερινότητα της δουλειάς συμπληρώνει η μια την άλλη.

Ποιοι είναι οι άμεσοι στόχοι σας για το μέλλον;

Να διατηρήσουμε την θέση μας στην ελληνική, αλλά και διεθνή αγορά, και να την αναπτύσσουμε συνεχώς.

Που μπορεί κάποιος να βρει τα μαγιό σας, εκτός από το online shop σας;

Εκτός από την επίσημη ιστοσελίδα μας, www.mitoswimwear.com, τα μαγιό MITOS διατίθενται σε επιλεγμένες μπουτίκ και resorts στην Ελλάδα και το εξωτερικό, από τα Harrods του Λονδίνου και το Saint Tropez, μέχρι τη Μύκονο, τη Σαντορίνη και το Portofino. Αναλυτικά μπορείτε να δείτε όλες οι μπουτικ και στο http://www.mitoswimwear.com/shops/

Δείτε μερικά σχέδια:

Ολόσωμο Mitos
Bikini Mitos
Ολόσωμο Mitos
Bikini Mitos
Παρεό Mitos
Bikini Mitos
Bikini Mitos
Bikini Mitos

Μερικές από τις celebrities που τα έχουν φορέσει:

Η Naomi Capmbell στην Πάτμο
Ντορέττα Παπαδημητρίου
Ελένη Μενεγάκη
Chiara Ferragni
Ελένη Πετρουλάκη

Read Next

11 Απρ 2024

Η Ειρήνη Δρόσου με ορμή, λάβα και έμπνευση ζωγραφίζει από το νησί της, τη Σαντορίνη

"Η ενέργεια της λάβας με καθορίζει ως καλλιτέχνη" εξηγεί η Ειρήνη Δρόσου.

09 Απρ 2024

ΜΚ Fine Jewelry: H Μαρία Καρκαντζού σχεδιάζει bespoke κοσμήματα με προσωπικότητα

Το κόσμημα ως τρόπος έκφρασης και ιδιαίτερων συμβολισμών.

Περισσότερα από

Made in Greece

04 Απρ 2024

MIA PAPA:Το brand που παντρεύει πολυτέλεια και βιωσιμότητα με τον πιο καλαίσθητο τρόπο

Η Μία Παπά, δημιουργός του brand MIA PAPA, εμπνέεται από την αρχιτεκτονική, την αρχαιότητα και την πίστη ότι το παρόν και το μέλλον της μόδας είναι βιώσιμο.

27 Μαρ 2024

Η Ιωάννα-Πέτρα Τσαντάκη έκανε το Blameyourdaze συνώνυμο της ευέλικτης Αθηναίας

Ένα από τα μακροβιότερα λόκαλ brands της πρωτεύουσας, το Blameyourdaze, εστιάζει στον αλάνθαστο συνδυασμό πρακτικότητας - κομψότητας.

15 Μαρ 2024

MAAN: Γυναίκες όλων των ηλικιών φωτογραφίζονται με τα μαγιό της Μαριλένας Ανδρεάδη

Για τη συλλογή S/S ‘24 το brand ΜΑΑΝ έκανε open call στην Αντίπαρο σε γυναίκες κάθε ηλικίας και σωματότυπου.

12 Μαρ 2024

Vasiliki: Η Κική Καραγιάννη φτιάχνει κοσμήματα με την αρχαία τεχνική του χαμένου κεριού

Τα ασύλληπτα κοσμήματα του brand Vasiliki μοιάζουν σα να ρέουν και να αλλάζουν διαρκώς μορφή.

27 Φεβ 2024

Break a Stone: Η Αγγέλικα Καραλή σχεδιάζει μοντέρνους θησαυρούς

Τα κοσμήματα Break a Stone μοιάζουν με οικογενειακά κειμήλια που κουβαλούν δεκάδες ιστορίες.

25 Φεβ 2024

Βασίλης Μόραλης: Ο κοσμηματοποιός από τη Θεσσαλονίκη που έχει πελάτισσες και σταρ του Χόλιγουντ

Παρά τη σπάνια νόσο του, ο κ. Μόραλης διαπρέπει στο επάγγελμα του.

23 Φεβ 2024

Ο "γκουρού των στολών" που ντύνει χιλιάδες καρναβαλιστές κι έραψε μέχρι και για το Βενετσιάνικο καρναβάλι

Καθώς οι Απόκριες πλησιάζουν το εργοστάσιο της οικογένειας Στράκα έχει "πιάσει φωτιά"!

23 Φεβ 2024

URBANNAH: H Χαρά και ο Χάρης θέλουν το brand τους να βάλει τα δικά του pins στον παγκόσμιο χάρτη

Το streetwear brand URBANNAH δημιουργεί ρούχα από ταξιδιώτες για ταξιδιώτες, ενώ παράλληλα στηρίζει παιδιά και ενήλικες από ευάλωτα περιβάλλοντα στην Αφρική.

20 Φεβ 2024

Liana Camba: H Ελληνίδα σχεδιάστρια που αγαπά την handmade πολυτέλεια

Το brand Liana Camba, που αποτελεί κεφάλαιο της ελληνικής μόδας, δημιουργικά, δεν βρέθηκε ποτέ σε λιμνάζοντα νερά.

13 Φεβ 2024

Η Νεφέλη Θεοδώρου κάνει συνεδρίες πριν προτείνει σε μια γυναίκα τα κατάλληλα για εκείνη ρούχα

Η Νεφέλη Θεοδώρου σπούδασε ψυχολογία της Μόδας στο Λονδίνο και ως personal stylist βοηθά τις πελάτισσές της να διανύσουν ένα ταξίδι αυτο-εξερεύνησης και ανακάλυψης νέων πτυχών του εαυτού τους.