Με το Χρήστο Κολοκυθά συμβαίνει το εξής παράδοξο και θα ξεκινήσω από αυτό. Τα σχέδια του είναι πολύχρωμα, τα updates με τη γάτα του παιχνιδιάρικα· η παρουσία του διακριτική και η φωνή του αυστηρή. Δεν ξέρεις συνεπώς αν αυτός, ο πολύ δημιουργικός, άνθρωπος που μοιάζει γεμάτος αντιθέσεις είναι όντως τόσο σοβαρός ή αν σε τρολάρει. (Τουλάχιστον εγώ που τον ξέρω ελάχιστα)  

Αυτό που μπορείς να καταλάβεις αμέσως όταν μιλάς μαζί του, είναι πως πρόκειται για έναν πολύ ευφυή και εργατικό άνθρωπο. Ο Χρήστος και η εταιρεία του Aestetik Design βρίσκονται σε μια πολύ δημιουργική φάση και με αφορμή αυτό κάναμε την παρακάτω κουβέντα.

 

Πως αποφάσισες να ασχοληθείς με την γραφιστική και το illustration;

Από μικρή ηλικία. Ο πατέρας του καλύτερου μου φίλου ήταν ο σκιτσογράφος Νίκος Μαρουλάκης ο οποίος δυστυχώς πέθανε φέτος. Αυτός μας έδινε το κίνητρο ανάμεσα στις άλλες μας ασχολίες της εποχής (μπάσκετ, skate και super nintendo) να σκιτσάρουμε ότι μας κατέβαινε στο κεφάλι, ειδικά τις ατελείωτες ώρες βαρεμάρας στο σχολείο. Έτσι μου έγινε πολύ οικείο σαν δραστηριότητα.

Όταν τελείωσα το σχολείο, δεν υπήρχε εκείνη την εποχή κάποια σχολή για σκιτσογράφους (η οποία άνοιξε λίγο μετά), οπότε γράφτηκα σε σχολή γραφιστικής σαν την κοντινότερη εκπαίδευση σε αυτό που ήθελα να κάνω.

 

Ποια είναι τα θέματα που αποτελούν έμπνευση για σένα;

Όλα τα θέματα που με απασχολούν και με ενδιαφέρουν. Η pop κουλτούρα, η μουσική, οι ταινίες, τα ανθρώπινα δικαιώματα, τα video games.

 

 

Πόσο δύσκολο είναι να ασχολείσαι με τις τέχνες, εσύ ειδικεύεσαι και στην ψηφιακή τους μορφή, στις μέρες μας;

Δεν ξέρω αν είναι εύκολο ή δύσκολο, ξέρω ότι χρειάζεται οργάνωση, πειθαρχεία και αυθορμητισμό. Στην Ελλάδα του 2016 και της οικονομικής κρίσης, ακούγεται παράξενο αλλά πιστεύω ότι είναι φιλικός προορισμός προς τους καλλιτέχνες.

Στο επιχειρηματικό κομμάτι καμία φορά αισθάνεσαι ότι παίζεις με άδικους κανόνες, αλλά ακόμα και αυτό δεν είναι αρκετό να κάνει ανθρώπους με στόχο και πλάνο να κάνουν πίσω.

 

 

Πέρυσι ένα illustration σου με τον Γιάνη Βαρουφάκη έγινε εξώφυλλο στη Die Welt και viral κατόπιν. Πώς προέκυψε αυτό και πώς ένιωσες;

Εκεί που καθόμουν μία Κυριακή χτυπάει το τηλέφωνο μου και ακούω μία ανδρική φωνή με έντονη Γερμανική προφορά να με ζητάει. Μου είπε είμαι από την Welt και θα θέλαμε να δημοσιεύσουμε το σκίτσο σου που είδαμε στο instagram, στην εφημερίδα μας.

Αν και θα τους το έδινα και δωρεάν, διαπραγματευτήκαμε λίγο το οικονομικό και τους το έστειλα. Τις επόμενες μέρες μου στείλανε την μακέτα και συνειδητοποίησα ότι έχουν βάλει την εικονογράφηση στο εξώφυλλο και με κολακευτική αναφορά σε εμένα. Φυσικά και καταχάρηκα. Τουλάχιστον μου προσέφερε και μια στιγμή χαράς ο Βαρουφάκης!

 

Εκτός από τα illustration η εταιρεία σου ασχολείται και με την επικοινωνία στη λογική του one-stop shop. Ποια είναι η φιλοσοφία πίσω από αυτό;

Οι συνεργάτες μου και εγώ μου δραστηριοποιούμαστε κυρίως στον ψηφιακό χώρο. Δεν φτιάχνουμε μόνο λογότυπα, ιστοσελίδες, banners και applications, αλλά βοηθάμε τον πελάτη με ολοκληρωμένες λύσεις επικοινωνίας και social media. Δηλαδή έχουμε την δυνατότητα να καλύψουμε όλες του τις ανάγκες επικοινωνίας, από την στρατηγική μέχρι και την εκτέλεση. Αυτό είναι και το one-stop shop.

 

 

Τι ετοιμάζεις αυτή την περίοδο; 

Μετά από πολλούς μήνες κατάφερα επιτέλους να βγάλω live το καινούργιο μου site. Είναι πάντα δύσκολο να φτιάξεις κάτι για εσένα, ειδικά όταν τρέχουν και άλλα projects ταυτόχρονα. Έτσι πήρα μία βαθιά ανάσα και επιτέλους το “ελευθέρωσα στην φύση”.

Ευτυχώς το 2016 ξεκίνησε δυναμικά με πολλές καινούργιες συνεργασίες. Ταυτόχρονα έχω στόχο να κυνηγήσω πολύ περισσότερο το κομμάτι του illustration και να ξεκινήσω ένα podcast σχετικό με τον χώρο του Graphic Design.