ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Η νέα συλλογή του Επιφάνιου παίζει με το γράμμα W. Όπως λέμε woman, wardrobe ή ακόμα www τελεία

«Από το ίντερνετ (www) μέχρι την ντουλάπα μας (wardrobe) το W είμαστε εμείς (W is We). Είναι μια συλλογή πλήρης που δεν οριοθετείται».

Η νέα συλλογή του Επιφάνιου παίζει με το γράμμα W.  Όπως λέμε woman, wardrobe ή ακόμα www τελεία

Δύο λόγια, αντί εισαγωγής, για τον Επιφάνιο Σκιαθίτη, τον Έλληνα σχεδιαστή που ακουμπάει τη γυναικεία μόδα με τόση λεπτότητα και φινέτσα, όπως η νιφάδα χιονιού το απάτητο μονοπάτι. Ο Επιφάνιος δεν ερωτεύεται τις τάσεις, είναι παθιασμένος εραστής της μόδας. Μια φορά αρκεί για τον ερωτευθεί -με τη σειρά της- μια γυναίκα. Μια φορά να «μπει» σε κάποια δημιουργία του. Η υψηλή τέχνη της ραφής, η μαγεία του αγγίγματος των ευγενών υφασμάτων, η κρυμμένη αρετή της σοφής πένσας, όλα συνυπάρχουν εν ειρήνη και όλα λειτουργούν ιδανικά. Η γυναικεία φιγούρα δοξάζεται.

«Το W f/w 16-17 είναι ένα δημιουργικό παιχνίδι με τις λέξεις και την μόδα με πυρήνα έμπνευσης το γράμμα W. Η επιλογή του W δεν ήταν τυχαία αφού είναι ένα γράμμα που πρωταγωνιστεί στην καθημερινότητα μας» μου λέει όταν του ζητάω να μου πει δυο λόγια για τη νέα του συλλογή. «Από το ίντερνετ (www.) μέχρι την ντουλάπα μας (wardrobe) το W είμαστε εμείς (W is We).Οι λέξεις κλειδιά της συλλογής που αφηγούνται την ιστορία του W είναι War. Work, Worth και Wealth. Είναι μια χειμερινή γκαρνταρόμπα που αποτελείται από ρούχα πρακτικά και άνετα, κομμάτια κλειδιά που αξίζουν μια θέση στην γυναικεία γκαρνταρόμπα, φορέματα κοκτέιλ και βραδινά που φλερτάρουν με την έννοια του πλούτου και δυναμικά σύνολα με militaire αναφορές».

Η νέα συλλογή του Επιφάνιου παίζει με το γράμμα W.  Όπως λέμε woman, wardrobe ή ακόμα www τελεία
Μια κλασική στρατιωτική ζώνη, ξαναδουλεύεται σε πλισσαρισμένο ταφτά και αποκτά νέα μορφή, ενώ ένα πανωφόρι doubleface μας δίνει περισσότερες επιλογές να το συνδυάσουμε.
Το χαρακτηριστικό της συλλογής αυτής είναι η ελευθερία. Είναι μια συλλογή πλήρης που δεν οριοθετείται. Παίζει με το pret a porter και δανείζεται στοιχεία της υψηλής ραπτικής προκειμένου να πετύχει τον στόχο της.

Μεταλλικά και κλασσικά υφάσματα αγκαζέ και το βινύλιο ένας παλιός γνώριμος

«Το μέταλλο συμβιώνει με μάλλινα κλασσικά υφάσματα και το lurex κάνει την εμφάνιση του μέσα στην ύφανση ενός μπουκλέ blazer» και συνεχίζει: «Το χαρακτηριστικό της συλλογής αυτής είναι η ελευθερία. Είναι μια συλλογή πλήρης που δεν οριοθετείται. Παίζει με το pret a porter και δανείζεται στοιχεία της υψηλής ραπτικής προκειμένου να πετύχει τον στόχο της. Είναι μια συλλογή που ενώ ''ακούει'' τις τάσεις δεν εγκλωβίζεται μέσα σ αυτές, μεταφράζοντας τες μ' ένα νέο τρόπο, μέσα από την σχεδιαστική μου ταυτότητα. Σαν δημιουργός με ιντριγκάρουν πάντα οι νέες προσεγγίσεις στην δουλειά μου. Η ευρύτητα των λέξεων μου έδωσε την ελευθερία να συνδυάσω πράγματα με μη αναμενόμενο τρόπο δημιουργώντας κάτι καινούριο. Αυτή η ελευθερία υπήρξε και στην επιλογή των υφασμάτων χρησιμοποιώντας υλικά που δεν έχω ξαναχρησιμοποιήσει. To W f/w 16-17 είναι ένα συνδυασμός γνώσεων και εμπειρίας με στόχο τη δημιουργία μιας μοντέρνας και έξυπνης συλλογής».

-Ποια στιλιστικά εδάφη πάτησες με τη νέα αυτή συλλογή;

«Στιλιστικά είναι μια αρκετά ευέλικτη συλλογή και αυτό ήταν και ένα από τα ζητούμενα. Ο τρόπος που θα φορεθεί την καθιστά από κλασική και ασφαλή εώς εξαιρετικά μοντέρνα. Προκειμένου να το πετύχω χρησιμοποίησα στοιχεία, είτε από παλιότερες δεκαετίες, όπως το μαύρο Widow φόρεμα με επιρροή από την belle epoque, είτε από λεπτομέρειες που μου απέδωσαν την τελική εικόνα που ήθελα. Μια κλασική στρατιωτική ζώνη, ξαναδουλεύεται σε πλισσαρισμένο ταφτά και αποκτά νέα μορφή, ενώ ένα πανωφόρι doubleface μας δίνει περισσότερες επιλογές να το συνδυάσουμε».

Ο τρόπος που θα φορεθεί την καθιστά από κλασική και ασφαλή εώς εξαιρετικά μοντέρνα.
Οι γυναίκες κάθε ηλικίας που αγαπούν την μόδα και τις ενδιαφέρει να έχουν ένα ιδιαίτερο και καλοραμμένο ρούχο στην γκαρνταρόμπα τους είναι οι ιδανικοί αποδέκτες της συλλογής.

-Σε ποιες γυναίκες απευθύνεται;

«Το W φλερτάρει αρκετά με το pret a porter γεγονός που το κάνει εύκολο και προσιτό χωρίς όμως να είναι μαζικό. Οι γυναίκες κάθε ηλικίας που αγαπούν την μόδα και τις ενδιαφέρει να έχουν ένα ιδιαίτερο και καλοραμμένο ρούχο στην γκαρνταρόμπα τους είναι οι ιδανικοί αποδέκτες του. Είναι μια συλλογή χωρίς όρια και ηλικία αλλά με ταυτότητα».

-Ποιο είναι το δικό σου πιο αγαπημένο κομμάτι από τη συλλογή και γιατί;

«Μου είναι πολύ δύσκολο να ξεχωρίσω κάποιο. Το καθένα τους είναι κομμάτι της ιστορίας που αφηγούμαι σχεδιαστικά».

-Πες μου τι αισθάνεσαι για το βινύλιο; Είδα ότι το τίμησες.

«Είμαστε παλιοί γνωστοί μιας και το είχα χρησιμοποιήσει πρώτη φορά στο τελικό μου ρούχο σαν μαθητής. Όταν τριγυρνούσε στο μυαλό μου η λέξη waterproof ξανασυστηθήκαμε σε νέα βάση. Είναι ένα υλικό αδιάβροχο από την κατασκευή του και έχει μια δυναμική που φλερτάρει με τα όρια του φετίχ».

Δυο λόγια, αντί επιλόγου, για τον Επιφάνιο Σκιαθίτη. Να αγαπάς τον σχεδιαστή που συνταιριάζει το βινύλ με το μπουκλέ blazer.

Atelier Epifanios Facebook

Xρησιμοποίησα στοιχεία, είτε από παλιότερες δεκαετίες, όπως το μαύρο Widow φόρεμα με επιρροή από την belle epoque,είτε από λεπτομέρειες που μου απέδωσαν την τελική εικόνα που ήθελα.

Read Next

11 Απρ 2024

Η Ειρήνη Δρόσου με ορμή, λάβα και έμπνευση ζωγραφίζει από το νησί της, τη Σαντορίνη

"Η ενέργεια της λάβας με καθορίζει ως καλλιτέχνη" εξηγεί η Ειρήνη Δρόσου.

09 Απρ 2024

ΜΚ Fine Jewelry: H Μαρία Καρκαντζού σχεδιάζει bespoke κοσμήματα με προσωπικότητα

Το κόσμημα ως τρόπος έκφρασης και ιδιαίτερων συμβολισμών.

Περισσότερα από

Made in Greece

04 Απρ 2024

MIA PAPA:Το brand που παντρεύει πολυτέλεια και βιωσιμότητα με τον πιο καλαίσθητο τρόπο

Η Μία Παπά, δημιουργός του brand MIA PAPA, εμπνέεται από την αρχιτεκτονική, την αρχαιότητα και την πίστη ότι το παρόν και το μέλλον της μόδας είναι βιώσιμο.

27 Μαρ 2024

Η Ιωάννα-Πέτρα Τσαντάκη έκανε το Blameyourdaze συνώνυμο της ευέλικτης Αθηναίας

Ένα από τα μακροβιότερα λόκαλ brands της πρωτεύουσας, το Blameyourdaze, εστιάζει στον αλάνθαστο συνδυασμό πρακτικότητας - κομψότητας.

15 Μαρ 2024

MAAN: Γυναίκες όλων των ηλικιών φωτογραφίζονται με τα μαγιό της Μαριλένας Ανδρεάδη

Για τη συλλογή S/S ‘24 το brand ΜΑΑΝ έκανε open call στην Αντίπαρο σε γυναίκες κάθε ηλικίας και σωματότυπου.

12 Μαρ 2024

Vasiliki: Η Κική Καραγιάννη φτιάχνει κοσμήματα με την αρχαία τεχνική του χαμένου κεριού

Τα ασύλληπτα κοσμήματα του brand Vasiliki μοιάζουν σα να ρέουν και να αλλάζουν διαρκώς μορφή.

27 Φεβ 2024

Break a Stone: Η Αγγέλικα Καραλή σχεδιάζει μοντέρνους θησαυρούς

Τα κοσμήματα Break a Stone μοιάζουν με οικογενειακά κειμήλια που κουβαλούν δεκάδες ιστορίες.

25 Φεβ 2024

Βασίλης Μόραλης: Ο κοσμηματοποιός από τη Θεσσαλονίκη που έχει πελάτισσες και σταρ του Χόλιγουντ

Παρά τη σπάνια νόσο του, ο κ. Μόραλης διαπρέπει στο επάγγελμα του.

23 Φεβ 2024

Ο "γκουρού των στολών" που ντύνει χιλιάδες καρναβαλιστές κι έραψε μέχρι και για το Βενετσιάνικο καρναβάλι

Καθώς οι Απόκριες πλησιάζουν το εργοστάσιο της οικογένειας Στράκα έχει "πιάσει φωτιά"!

23 Φεβ 2024

URBANNAH: H Χαρά και ο Χάρης θέλουν το brand τους να βάλει τα δικά του pins στον παγκόσμιο χάρτη

Το streetwear brand URBANNAH δημιουργεί ρούχα από ταξιδιώτες για ταξιδιώτες, ενώ παράλληλα στηρίζει παιδιά και ενήλικες από ευάλωτα περιβάλλοντα στην Αφρική.

20 Φεβ 2024

Liana Camba: H Ελληνίδα σχεδιάστρια που αγαπά την handmade πολυτέλεια

Το brand Liana Camba, που αποτελεί κεφάλαιο της ελληνικής μόδας, δημιουργικά, δεν βρέθηκε ποτέ σε λιμνάζοντα νερά.

13 Φεβ 2024

Η Νεφέλη Θεοδώρου κάνει συνεδρίες πριν προτείνει σε μια γυναίκα τα κατάλληλα για εκείνη ρούχα

Η Νεφέλη Θεοδώρου σπούδασε ψυχολογία της Μόδας στο Λονδίνο και ως personal stylist βοηθά τις πελάτισσές της να διανύσουν ένα ταξίδι αυτο-εξερεύνησης και ανακάλυψης νέων πτυχών του εαυτού τους.