Το ελληνικό κοινό γνώρισε τη Βασιλική Ρούσσου ως διαγωνιζόμενη στην εκπομπή My Style Rocks: καθημερινά, για τέσσερις μήνες, φορούσε εντυπωσιακά outfits στους πιο ευφάνταστους συνδυασμούς και επινοούσε μια περίσταση για την οποία το dress code θα ήταν πειστικό στα μάτια των κριτών.
Η ίδια δεν πήγε εκεί «για τη νίκη», αλλά απέπνεε μια χαλαρή αυτοπεποίθηση και μια ασφάλεια για όσα είχε ήδη καταφέρει εκτός παιχνιδιού- η εκπομπή ήταν απλώς μια ενδιαφέρουσα εμπειρία.
Η πορεία της, πριν και μετά το παιχνίδι, είναι γνωστή στους λάτρεις της μόδας. Η Βασιλική ίδρυσε το δικό της brand κοσμημάτων το 2015, έχοντας ήδη κάνει σημαντικά βήματα στο χώρο του modeling. Το όνομα Marivee προέκυψε από το ολοκληρωμένο βαφτιστικό της όνομα (Μαρία- Βασιλική= Μαριβή) και πλέον είναι, όπως λέει, συνώνυμο με το πάθος της και τη μεγάλη της αγάπη.
Αρχικά, η ίδια κατασκεύαζε με τη μητέρα της κοσμήματα και items για να τα φορούν εκείνες, αλλά σταδιακά παρατήρησε ότι τα μακριά boho σκουλαρίκια, οι βελούδινες τσάντες, τα δαχτυλίδια και κολιέ με έθνικ στοιχεία έβρισκαν το δικό τους κοινό που ολοένα και μεγάλωνε.
«Οι αναφορές που συγκρότησαν αρχικά το στυλ του brand ,είναι αυτές που συνεχίζουν να είναι και τώρα: η pure bohemian chic πλευρά της γυναίκας που οραματίζομαι. Οι φυλές και οι νομάδες είναι για μένα αληθινά style icons, με πραγματικό στυλ ανεπιτήδευτο. Οι αναφορές μου είναι κυρίως βασισμένες στην αυθεντικότητα, μια έννοια διαχρονική. Το χρώμα, η ιδιαιτερότητα, τα αληθινά και ποιοτικά υλικά μας, οι αναπάντεχοι συνδυασμοί και το συναίσθημα θα είναι οι βάσεις μας. Προσπαθώ οι δημιουργίες μου να εμπνέουν τις γυναίκες που τις φορούν και να τις κάνουν να νιώθουν αληθινές, ελεύθερες και με πραγματική αυτοπεποίθηση. Να φορούν αυτό που θέλουν χωρίς περιορισμούς και φόβο, και να χαμογελούν», λέει η Βασιλική.
Η ίδια λατρεύει τα boho ρούχα και τα αξεσουάρ, ενώ δε θα τη δεις ποτέ χωρίς ένα ζευγάρι εντυπωσιακά σκουλαρίκια- σήμα κατατεθέν του Marivee. «Τρελαίνομαι με τα σκουλαρίκια, τόσο να τα φοράω όσο και να τα σχεδιάζω. Δεν βγαίνω ποτέ από το σπίτι χωρίς σκουλαρίκια, όπου και να πηγαίνω», παραδέχεται, ενώ στο μυαλό της έχει μια ολοκληρωμένη εικόνα για το styling που συνοδεύει ιδανικά τις δημιουργίες της.
«Φαντάζομαι να τις φορούν με αέρινα μακριά φορέματα, layers, διαφάνειες με κρόσσια, γιλέκα χρωματιστά πάνω από ψηλοκάβαλα τζιν σορτσάκια, φλοράλ φούστες με μαντήλια στο κεφάλι, με denim σύνολα, με καφτάνια στην παραλία ή ακόμα και με ένα απλό λευκό T- shirt που χρωματίζεται εύκολα. Άλλωστε, style icons ανακαλύπτω καθημερινά, ακόμα και στο δρόμο από τα οποία εμπνέομαι πολύ. Στυλ είναι όλο αυτό που έχουμε και λέγεται εαυτός μας και που τελικά πηγάζει από μέσα μας».
Για τη νέα της συλλογή, με τίτλο Belle Boheme, η Βασιλική εμπνεύστηκε από τη Βelle Epoque, τη χρυσή εποχή του Παρισιού στις αρχές του 20ού αιώνα (εποχής κομβικής για τη μόδα αφού τότε καθιερώθηκαν οι ετήσιες επιδείξεις υψηλής ραπτικής). «Αυτή η εποχή είναι η αρχή της χαράς της ζωής, η οποία αποτυπώνεται στην αληθινά chic bohemian σύγχρονη εκδοχή της. Είναι εμπνευσμένη από μια φανταστική σκηνή η οποία διαδραματίζεται σε ένα όμορφο θερμοκήπιο και τα υλικά που έχω χρησιμοποιήσει θυμίζουν θερμοκήπιο, όμορφους κήπους και καλοκαίρι σε εξοχή και θάλασσα. Mετάξι, δέρμα, λινό, denim, φτερά, βαμβάκι, ασήμι, μέταλλο, μαργαριτάρι, ημιπολύτιμους και πολύτιμους λίθους σε έντονα χρώματα και υφές», λέει με ενθουσιασμό.
Από πού προμηθεύεται τα ιδιαίτερα υλικά που χρησιμοποιεί; «Από παντού. Οπουδηποτε βρω κάτι που μου κάνει κλικ και είναι αυτο που έχω φανταστεί για τη συλλογη μου, θα το πάρω. Από τα κλασικά υφασματάδικα στο κέντρο της Αθήνας, από το εξωτερικό, από μεγάλους Έλληνες προμηθευτές μεχρι και από παλαιοπωλεία».
Προς το παρόν, η Βασιλική συνεχίζει να δίνει προτεραιότητα στο brand της, αφού «χρειάζεται το 100% του εαυτου της» και να ονειρεύεται να το δει να μεγαλώνει και να εξελίσσεται μαζί της, κατακτώντας μεγαλύτερο κοινό.]
Και όσο για τον αέρα μιας άλλης εποχής που μοιάζει να φέρνει η Βασιλική, η ίδια το επιβεβαιώνει: η καρδιά της ανήκει στα 70s. «Αν μπορούσα να ταξιδέψω στο χρόνο, θα ήθελα να προσγειωθω στο Woodstock στη δεκαετια των 70ς σε συναυλία των Doors ή των Beatles, ως γνήσιο παιδί των λουλουδιών. Είναι μια εποχή που με αγγίζει πολύ, με εκφράζει και θα ήθελα να την έχω ζήσει πραγματικά. Η δεκαετία του ‘70 είναι επίσης πολύ κομβική για την παγκόσμια μόδα, με γραμμές και σχέδια που φοράμε και αγοράζουμε μέχρι σήμερα. Είναι μια δεκαετία μέσα στην οποία άνθισαν τεράστια ονόματα οπως Yves Saint Laurent, Karl Lagerfeld και Diane von Furstenburg και όπου μπορούσες να μυηθείς σε διαφορετικά στυλ -hippies, disco queens, rockers, punks και retro nerds. Ήταν φάση εξέλιξης για όλα».