ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Glamazons: Αυτό το ελληνικό brand έχει μία πολύ σύγχρονη αντίληψη για τα παπούτσια

Μιλάνε κατευθείαν στην καρδιά σου. Ίσως γιατί το λογότυπο, το χρυσό βέλος, ξέρει να βρίσκει το στόχο, των σύγχρονων τάσεων, μεμιάς.

Glamazons: Αυτό το ελληνικό brand έχει μία πολύ σύγχρονη αντίληψη για τα παπούτσια

«Το ίδιο το όνομα του brand, Glamorous Amazona δηλαδή, φανερώνει ποια είναι και η ιστορία του» λέει η Ναστάζια Δαρίβα, λίγο πριν υπογράψει ένα ακόμα αγαπημένο πέδιλο. «Εμπνευσμένα από τις Αμαζόνες τις όμορφες γυναίκες πολεμίστριες, που κυριαρχούσαν στην αρχαία, ελληνική μυθολογία, τα Glamazons απευθύνονται στην σημερινή Αμαζόνα-γυναίκα-πολεμίστρια, της urban καθημερινότητας. Οι γυναίκες Glamazons βριίσκονται παντού, σε όλες τις χώρες, σε όλα τα μέρη του κόσμου. Όμορφες, δυναμικές, με αυτοπεποίθηση, γυναίκες που αποτελούν έμπνευση και ξεχωρίζουν σε κάθε χώρο. Γυναίκες που είναι αυτοδημιούργητες, που έχουν πολλαπλούς καθημερινούς ρόλους, που μάχονται για να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες της σημερινής πραγματικότητας, και που αντιμετωπίζουν κάθε δυσκολία σαν πρόκληση και όχι σαν εμπόδιο» συνεχίζει η Ναστάζια.

Glamazons: Αυτό το ελληνικό brand έχει μία πολύ σύγχρονη αντίληψη για τα παπούτσια
«Tα Glamazons απευθύνονται στην σημερινή Αμαζόνα-γυναίκα-πολεμίστρια, της urban καθημερινότητας».

«Το λογότυπο της εταιρίας, το χρυσό βέλος, δηλώνει ακριβώς αυτό που χαρακτηρίζει το brand. Το χρυσό χρώμα στο βέλος συμβολίζει τη λάμψη και την ομορφιά, ενώ το βέλος -αυτό καθαυτό-, την ανυπέρβλητη δύναμη» εξηγεί η σχεδιάστρια ενδυναμώνοντας ακόμα περισσότερο την ήδη αιχμηρή αισθητική των Glamazons.

«Το λογότυπο της εταιρίας, το χρυσό βέλος, δηλώνει ακριβώς αυτό που χαρακτηρίζει το brand. Το χρυσό χρώμα στο βέλος συμβολίζει τη λάμψη και την ομορφιά, ενώ το βέλος -αυτό καθαυτό-, την ανυπέρβλητη δύναμη»
To ύφος των Glamzons χαρακτηρίζεται κυρίως από αντιθέσεις συγκρατημενου αλλά και ταυτόχρονα ανατρεπτικού στυλ, αποπνέοντας μυστήριο, δυναμισμό και λάμψη.

-Ποια είναι η δική σας ιστορία;

Γεννήθηκα και μεγάλωσα μέσα στα παπούτσια καθώς η οικογενειακή επιχείρηση ειδικευόταν στη εισαγωγή και διανομή ανδρικών, γυναικείων και παιδικών υποδημάτων. Ξεκίνησα λοιπόν να εργάζομαι εκεί τελειώνοντας τις σπουδές μου, όπου έμαθα πώς στήνεται ένα εισαγόμενο brand στην ελληνική αγορά, πώς ακριβώς γίνεται το business development, από την αγορά μέχρι την πώληση στα καταστήματα, αλλά και στρατηγικές του μάρκετινγκ για την προώθηση του brand μέχρι να επιτευχθεί ένα πολύ καλό sell out. Ένιωθα πάντα, όμως, ότι αυτό δεν μου αρκούσε και επειδή είμαι κατεξοχήν δημιουργικό άτομο -μιας και από μικρή ηλικία ζωγράφιζα πολύ- και έπρεπε να εντάξω κάπως τη δημιουργικότητα στην δουλειά μου. Δημιουργώντας λοιπόν την πρώτη μου συλλογή, ένιωθα όπως ακριβώς όταν ζωγράφιζα. Για εμένα ο σχεδιασμός των Glamazons ήταν και είναι κάθε φορά σας πίνακας ζωγραφικής.

Η γυναίκα της Glamazons ισορροπεί ανάμεσα στον δυναμισμό και την κομψότητα, προσεγγίζοντας με μια μοντέρνα διάθεση την γυναικεία θηλυκότητα.

-Τι σας εμπνέει;

Έμπνευση για μένα μπορεί να είναι πάρα πολλά πράγματα... Η μουσική, ιδιαίτερα οι συναυλίες, η τέχνη και ιδιαίτερα η ζωγραφική, δημιουργίες σχεδιαστών μόδας, αλλά και το ίδιο το περιβάλλον μου και οι άνθρωποι μέσα σε αυτό.

-Σε ποιες γυναίκες απευθύνεστε;

Τα Glamazons απευθύνονται στις γυναίκες που ξεχωρίζουν σε κάθε χώρο, τις αυτοδημιούργητες και δυναμικές, τις γυναίκες οι οποίες ξέρουν να «πολεμούν» και να αντιμετωπίζουν την κάθε δυσκολία σαν πρόκληση και όχι σαν εμπόδιο σε μια δύσκολη καθημερινότητα. Μοντέρνα αλλά και κομψή, απαλλαγμένη από κάθε τι περιττό, η γυναίκα της Glamazons ισορροπεί ανάμεσα στον δυναμισμό και την κομψότητα, προσεγγίζοντας με μια μοντέρνα διάθεση την γυναικεία θηλυκότητα.

Έχοντας πάντα σαν γνώμονα το δυναμισμό και τις ικανές γυναίκες, η συλλογή κάθε φορά αναμιγνύει στοιχεία κλασσικά αλλά και μοντέρνα χωρίς να φτάνει ποτέ στα άκρα είτε του ενός είτε του άλλου στοιχείου.
Τα ελληνικά προϊόντα έχουν πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, διαθέτουν εξαιρετικούς τεχνίτες που παθιάζονται με την δουλειά τους, το κάνουν με «μεράκι» και όλο αυτό οφείλει να περάσει προς τα έξω.

-Πώς θα χαρακτηρίζατε το ύφος των παπουτσιών σας;

To ύφος των Glamzons χαρακτηρίζεται κυρίως από αντιθέσεις συγκρατημενου αλλά και ταυτόχρονα ανατρεπτικού στυλ, αποπνέοντας μυστήριο, δυναμισμό και λάμψη. Έχοντας πάντα σαν γνώμονα το δυναμισμό και τις ικανές γυναίκες, η συλλογή κάθε φορά αναμιγνύει στοιχεία κλασσικά αλλά και μοντέρνα χωρίς να φτάνει ποτέ στα άκρα είτε του ενός είτε του άλλου στοιχείου.

-Πόσο σημαντική είναι η σφραγίδα made in Greece για σας;

Έχει ιδιαίτερη σημασία για εμένα, καθώς πιστεύω ότι τα ελληνικά προϊόντα έχουν πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, διαθέτουν εξαιρετικούς τεχνίτες που παθιάζονται με την δουλειά τους, το κάνουν με «μεράκι» και όλο αυτό οφείλει να περάσει προς τα έξω και να δημιουργήσει μια ανάλογη κουλτούρα γύρω από την ελληνική παραγωγή.

Glamazons

Facebook Glamazons

Read Next

11 Απρ 2024

Η Ειρήνη Δρόσου με ορμή, λάβα και έμπνευση ζωγραφίζει από το νησί της, τη Σαντορίνη

"Η ενέργεια της λάβας με καθορίζει ως καλλιτέχνη" εξηγεί η Ειρήνη Δρόσου.

09 Απρ 2024

ΜΚ Fine Jewelry: H Μαρία Καρκαντζού σχεδιάζει bespoke κοσμήματα με προσωπικότητα

Το κόσμημα ως τρόπος έκφρασης και ιδιαίτερων συμβολισμών.

Περισσότερα από

Made in Greece

04 Απρ 2024

MIA PAPA:Το brand που παντρεύει πολυτέλεια και βιωσιμότητα με τον πιο καλαίσθητο τρόπο

Η Μία Παπά, δημιουργός του brand MIA PAPA, εμπνέεται από την αρχιτεκτονική, την αρχαιότητα και την πίστη ότι το παρόν και το μέλλον της μόδας είναι βιώσιμο.

27 Μαρ 2024

Η Ιωάννα-Πέτρα Τσαντάκη έκανε το Blameyourdaze συνώνυμο της ευέλικτης Αθηναίας

Ένα από τα μακροβιότερα λόκαλ brands της πρωτεύουσας, το Blameyourdaze, εστιάζει στον αλάνθαστο συνδυασμό πρακτικότητας - κομψότητας.

15 Μαρ 2024

MAAN: Γυναίκες όλων των ηλικιών φωτογραφίζονται με τα μαγιό της Μαριλένας Ανδρεάδη

Για τη συλλογή S/S ‘24 το brand ΜΑΑΝ έκανε open call στην Αντίπαρο σε γυναίκες κάθε ηλικίας και σωματότυπου.

12 Μαρ 2024

Vasiliki: Η Κική Καραγιάννη φτιάχνει κοσμήματα με την αρχαία τεχνική του χαμένου κεριού

Τα ασύλληπτα κοσμήματα του brand Vasiliki μοιάζουν σα να ρέουν και να αλλάζουν διαρκώς μορφή.

27 Φεβ 2024

Break a Stone: Η Αγγέλικα Καραλή σχεδιάζει μοντέρνους θησαυρούς

Τα κοσμήματα Break a Stone μοιάζουν με οικογενειακά κειμήλια που κουβαλούν δεκάδες ιστορίες.

25 Φεβ 2024

Βασίλης Μόραλης: Ο κοσμηματοποιός από τη Θεσσαλονίκη που έχει πελάτισσες και σταρ του Χόλιγουντ

Παρά τη σπάνια νόσο του, ο κ. Μόραλης διαπρέπει στο επάγγελμα του.

23 Φεβ 2024

Ο "γκουρού των στολών" που ντύνει χιλιάδες καρναβαλιστές κι έραψε μέχρι και για το Βενετσιάνικο καρναβάλι

Καθώς οι Απόκριες πλησιάζουν το εργοστάσιο της οικογένειας Στράκα έχει "πιάσει φωτιά"!

23 Φεβ 2024

URBANNAH: H Χαρά και ο Χάρης θέλουν το brand τους να βάλει τα δικά του pins στον παγκόσμιο χάρτη

Το streetwear brand URBANNAH δημιουργεί ρούχα από ταξιδιώτες για ταξιδιώτες, ενώ παράλληλα στηρίζει παιδιά και ενήλικες από ευάλωτα περιβάλλοντα στην Αφρική.

20 Φεβ 2024

Liana Camba: H Ελληνίδα σχεδιάστρια που αγαπά την handmade πολυτέλεια

Το brand Liana Camba, που αποτελεί κεφάλαιο της ελληνικής μόδας, δημιουργικά, δεν βρέθηκε ποτέ σε λιμνάζοντα νερά.

13 Φεβ 2024

Η Νεφέλη Θεοδώρου κάνει συνεδρίες πριν προτείνει σε μια γυναίκα τα κατάλληλα για εκείνη ρούχα

Η Νεφέλη Θεοδώρου σπούδασε ψυχολογία της Μόδας στο Λονδίνο και ως personal stylist βοηθά τις πελάτισσές της να διανύσουν ένα ταξίδι αυτο-εξερεύνησης και ανακάλυψης νέων πτυχών του εαυτού τους.