0
SHARES

«Το ίδιο το όνομα του brand, Glamorous Amazona δηλαδή, φανερώνει ποια είναι και η ιστορία του» λέει η Ναστάζια Δαρίβα, λίγο πριν υπογράψει ένα ακόμα αγαπημένο πέδιλο. «Εμπνευσμένα από τις Αμαζόνες τις όμορφες γυναίκες πολεμίστριες, που κυριαρχούσαν στην αρχαία, ελληνική μυθολογία, τα Glamazons απευθύνονται στην σημερινή Αμαζόνα-γυναίκα-πολεμίστρια, της urban καθημερινότητας. Οι γυναίκες Glamazons βριίσκονται παντού, σε όλες τις χώρες, σε όλα τα μέρη του κόσμου. Όμορφες, δυναμικές, με αυτοπεποίθηση, γυναίκες που αποτελούν έμπνευση και ξεχωρίζουν σε κάθε χώρο. Γυναίκες που είναι αυτοδημιούργητες, που έχουν πολλαπλούς καθημερινούς ρόλους, που μάχονται για να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες της σημερινής πραγματικότητας, και που αντιμετωπίζουν κάθε δυσκολία σαν πρόκληση και όχι σαν εμπόδιο» συνεχίζει η Ναστάζια.

«Tα Glamazons απευθύνονται στην σημερινή Αμαζόνα-γυναίκα-πολεμίστρια, της urban καθημερινότητας».

«Το λογότυπο της εταιρίας, το χρυσό βέλος, δηλώνει ακριβώς αυτό που χαρακτηρίζει το brand. Το χρυσό χρώμα στο βέλος συμβολίζει τη λάμψη και την ομορφιά, ενώ το βέλος -αυτό καθαυτό-, την ανυπέρβλητη δύναμη» εξηγεί η σχεδιάστρια ενδυναμώνοντας ακόμα περισσότερο την ήδη αιχμηρή αισθητική των Glamazons.

«Το λογότυπο της εταιρίας, το χρυσό βέλος, δηλώνει ακριβώς αυτό που χαρακτηρίζει το brand. Το χρυσό χρώμα στο βέλος συμβολίζει τη λάμψη και την ομορφιά, ενώ το βέλος -αυτό καθαυτό-, την ανυπέρβλητη δύναμη»
To ύφος των Glamzons χαρακτηρίζεται κυρίως από αντιθέσεις συγκρατημενου αλλά και ταυτόχρονα ανατρεπτικού στυλ, αποπνέοντας μυστήριο, δυναμισμό και λάμψη.

-Ποια είναι η δική σας ιστορία;

Γεννήθηκα και μεγάλωσα μέσα στα παπούτσια καθώς η οικογενειακή επιχείρηση ειδικευόταν στη εισαγωγή και διανομή ανδρικών, γυναικείων και παιδικών υποδημάτων. Ξεκίνησα λοιπόν να εργάζομαι εκεί τελειώνοντας τις σπουδές μου, όπου έμαθα πώς στήνεται ένα εισαγόμενο brand στην ελληνική αγορά, πώς ακριβώς γίνεται το business development, από την αγορά μέχρι την πώληση στα καταστήματα, αλλά και στρατηγικές του μάρκετινγκ για την προώθηση του brand μέχρι να επιτευχθεί ένα πολύ καλό sell out. Ένιωθα πάντα, όμως, ότι αυτό δεν μου αρκούσε και επειδή είμαι κατεξοχήν δημιουργικό άτομο -μιας και από μικρή ηλικία ζωγράφιζα πολύ- και έπρεπε να εντάξω κάπως τη δημιουργικότητα στην δουλειά μου. Δημιουργώντας λοιπόν την πρώτη μου συλλογή, ένιωθα όπως ακριβώς όταν ζωγράφιζα. Για εμένα ο σχεδιασμός των Glamazons ήταν και είναι κάθε φορά σας πίνακας ζωγραφικής.

Η γυναίκα της Glamazons ισορροπεί ανάμεσα στον δυναμισμό και την κομψότητα, προσεγγίζοντας με μια μοντέρνα διάθεση την γυναικεία θηλυκότητα.

-Τι σας εμπνέει;

Έμπνευση για μένα μπορεί να είναι πάρα πολλά πράγματα... Η μουσική, ιδιαίτερα οι συναυλίες, η τέχνη και ιδιαίτερα η ζωγραφική, δημιουργίες σχεδιαστών μόδας, αλλά και το ίδιο το περιβάλλον μου και οι άνθρωποι μέσα σε αυτό.

-Σε ποιες γυναίκες απευθύνεστε;

Τα Glamazons απευθύνονται στις γυναίκες που ξεχωρίζουν σε κάθε χώρο, τις αυτοδημιούργητες και δυναμικές, τις γυναίκες οι οποίες ξέρουν να «πολεμούν» και να αντιμετωπίζουν την κάθε δυσκολία σαν πρόκληση και όχι σαν εμπόδιο σε μια δύσκολη καθημερινότητα. Μοντέρνα αλλά και κομψή, απαλλαγμένη από κάθε τι περιττό, η γυναίκα της Glamazons ισορροπεί ανάμεσα στον δυναμισμό και την κομψότητα, προσεγγίζοντας με μια μοντέρνα διάθεση την γυναικεία θηλυκότητα.

Έχοντας πάντα σαν γνώμονα το δυναμισμό και τις ικανές γυναίκες, η συλλογή κάθε φορά αναμιγνύει στοιχεία κλασσικά αλλά και μοντέρνα χωρίς να φτάνει ποτέ στα άκρα είτε του ενός είτε του άλλου στοιχείου.
Τα ελληνικά προϊόντα έχουν πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, διαθέτουν εξαιρετικούς τεχνίτες που παθιάζονται με την δουλειά τους, το κάνουν με «μεράκι» και όλο αυτό οφείλει να περάσει προς τα έξω.

-Πώς θα χαρακτηρίζατε το ύφος των παπουτσιών σας;

To ύφος των Glamzons χαρακτηρίζεται κυρίως από αντιθέσεις συγκρατημενου αλλά και ταυτόχρονα ανατρεπτικού στυλ, αποπνέοντας μυστήριο, δυναμισμό και λάμψη. Έχοντας πάντα σαν γνώμονα το δυναμισμό και τις ικανές γυναίκες, η συλλογή κάθε φορά αναμιγνύει στοιχεία κλασσικά αλλά και μοντέρνα χωρίς να φτάνει ποτέ στα άκρα είτε του ενός είτε του άλλου στοιχείου.

-Πόσο σημαντική είναι η σφραγίδα made in Greece για σας;

Έχει ιδιαίτερη σημασία για εμένα, καθώς πιστεύω ότι τα ελληνικά προϊόντα έχουν πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, διαθέτουν εξαιρετικούς τεχνίτες που παθιάζονται με την δουλειά τους, το κάνουν με «μεράκι» και όλο αυτό οφείλει να περάσει προς τα έξω και να δημιουργήσει μια ανάλογη κουλτούρα γύρω από την ελληνική παραγωγή.

Glamazons

Facebook Glamazons

 

TAGS