ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Glamazons: Αυτό το ελληνικό brand έχει μία πολύ σύγχρονη αντίληψη για τα παπούτσια

Μιλάνε κατευθείαν στην καρδιά σου. Ίσως γιατί το λογότυπο, το χρυσό βέλος, ξέρει να βρίσκει το στόχο, των σύγχρονων τάσεων, μεμιάς.

Glamazons: Αυτό το ελληνικό brand έχει μία πολύ σύγχρονη αντίληψη για τα παπούτσια

«Το ίδιο το όνομα του brand, Glamorous Amazona δηλαδή, φανερώνει ποια είναι και η ιστορία του» λέει η Ναστάζια Δαρίβα, λίγο πριν υπογράψει ένα ακόμα αγαπημένο πέδιλο. «Εμπνευσμένα από τις Αμαζόνες τις όμορφες γυναίκες πολεμίστριες, που κυριαρχούσαν στην αρχαία, ελληνική μυθολογία, τα Glamazons απευθύνονται στην σημερινή Αμαζόνα-γυναίκα-πολεμίστρια, της urban καθημερινότητας. Οι γυναίκες Glamazons βριίσκονται παντού, σε όλες τις χώρες, σε όλα τα μέρη του κόσμου. Όμορφες, δυναμικές, με αυτοπεποίθηση, γυναίκες που αποτελούν έμπνευση και ξεχωρίζουν σε κάθε χώρο. Γυναίκες που είναι αυτοδημιούργητες, που έχουν πολλαπλούς καθημερινούς ρόλους, που μάχονται για να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες της σημερινής πραγματικότητας, και που αντιμετωπίζουν κάθε δυσκολία σαν πρόκληση και όχι σαν εμπόδιο» συνεχίζει η Ναστάζια.

Glamazons: Αυτό το ελληνικό brand έχει μία πολύ σύγχρονη αντίληψη για τα παπούτσια
«Tα Glamazons απευθύνονται στην σημερινή Αμαζόνα-γυναίκα-πολεμίστρια, της urban καθημερινότητας».

«Το λογότυπο της εταιρίας, το χρυσό βέλος, δηλώνει ακριβώς αυτό που χαρακτηρίζει το brand. Το χρυσό χρώμα στο βέλος συμβολίζει τη λάμψη και την ομορφιά, ενώ το βέλος -αυτό καθαυτό-, την ανυπέρβλητη δύναμη» εξηγεί η σχεδιάστρια ενδυναμώνοντας ακόμα περισσότερο την ήδη αιχμηρή αισθητική των Glamazons.

«Το λογότυπο της εταιρίας, το χρυσό βέλος, δηλώνει ακριβώς αυτό που χαρακτηρίζει το brand. Το χρυσό χρώμα στο βέλος συμβολίζει τη λάμψη και την ομορφιά, ενώ το βέλος -αυτό καθαυτό-, την ανυπέρβλητη δύναμη»
To ύφος των Glamzons χαρακτηρίζεται κυρίως από αντιθέσεις συγκρατημενου αλλά και ταυτόχρονα ανατρεπτικού στυλ, αποπνέοντας μυστήριο, δυναμισμό και λάμψη.

-Ποια είναι η δική σας ιστορία;

Γεννήθηκα και μεγάλωσα μέσα στα παπούτσια καθώς η οικογενειακή επιχείρηση ειδικευόταν στη εισαγωγή και διανομή ανδρικών, γυναικείων και παιδικών υποδημάτων. Ξεκίνησα λοιπόν να εργάζομαι εκεί τελειώνοντας τις σπουδές μου, όπου έμαθα πώς στήνεται ένα εισαγόμενο brand στην ελληνική αγορά, πώς ακριβώς γίνεται το business development, από την αγορά μέχρι την πώληση στα καταστήματα, αλλά και στρατηγικές του μάρκετινγκ για την προώθηση του brand μέχρι να επιτευχθεί ένα πολύ καλό sell out. Ένιωθα πάντα, όμως, ότι αυτό δεν μου αρκούσε και επειδή είμαι κατεξοχήν δημιουργικό άτομο -μιας και από μικρή ηλικία ζωγράφιζα πολύ- και έπρεπε να εντάξω κάπως τη δημιουργικότητα στην δουλειά μου. Δημιουργώντας λοιπόν την πρώτη μου συλλογή, ένιωθα όπως ακριβώς όταν ζωγράφιζα. Για εμένα ο σχεδιασμός των Glamazons ήταν και είναι κάθε φορά σας πίνακας ζωγραφικής.

Η γυναίκα της Glamazons ισορροπεί ανάμεσα στον δυναμισμό και την κομψότητα, προσεγγίζοντας με μια μοντέρνα διάθεση την γυναικεία θηλυκότητα.

-Τι σας εμπνέει;

Έμπνευση για μένα μπορεί να είναι πάρα πολλά πράγματα... Η μουσική, ιδιαίτερα οι συναυλίες, η τέχνη και ιδιαίτερα η ζωγραφική, δημιουργίες σχεδιαστών μόδας, αλλά και το ίδιο το περιβάλλον μου και οι άνθρωποι μέσα σε αυτό.

-Σε ποιες γυναίκες απευθύνεστε;

Τα Glamazons απευθύνονται στις γυναίκες που ξεχωρίζουν σε κάθε χώρο, τις αυτοδημιούργητες και δυναμικές, τις γυναίκες οι οποίες ξέρουν να «πολεμούν» και να αντιμετωπίζουν την κάθε δυσκολία σαν πρόκληση και όχι σαν εμπόδιο σε μια δύσκολη καθημερινότητα. Μοντέρνα αλλά και κομψή, απαλλαγμένη από κάθε τι περιττό, η γυναίκα της Glamazons ισορροπεί ανάμεσα στον δυναμισμό και την κομψότητα, προσεγγίζοντας με μια μοντέρνα διάθεση την γυναικεία θηλυκότητα.

Έχοντας πάντα σαν γνώμονα το δυναμισμό και τις ικανές γυναίκες, η συλλογή κάθε φορά αναμιγνύει στοιχεία κλασσικά αλλά και μοντέρνα χωρίς να φτάνει ποτέ στα άκρα είτε του ενός είτε του άλλου στοιχείου.
Τα ελληνικά προϊόντα έχουν πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, διαθέτουν εξαιρετικούς τεχνίτες που παθιάζονται με την δουλειά τους, το κάνουν με «μεράκι» και όλο αυτό οφείλει να περάσει προς τα έξω.

-Πώς θα χαρακτηρίζατε το ύφος των παπουτσιών σας;

To ύφος των Glamzons χαρακτηρίζεται κυρίως από αντιθέσεις συγκρατημενου αλλά και ταυτόχρονα ανατρεπτικού στυλ, αποπνέοντας μυστήριο, δυναμισμό και λάμψη. Έχοντας πάντα σαν γνώμονα το δυναμισμό και τις ικανές γυναίκες, η συλλογή κάθε φορά αναμιγνύει στοιχεία κλασσικά αλλά και μοντέρνα χωρίς να φτάνει ποτέ στα άκρα είτε του ενός είτε του άλλου στοιχείου.

-Πόσο σημαντική είναι η σφραγίδα made in Greece για σας;

Έχει ιδιαίτερη σημασία για εμένα, καθώς πιστεύω ότι τα ελληνικά προϊόντα έχουν πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, διαθέτουν εξαιρετικούς τεχνίτες που παθιάζονται με την δουλειά τους, το κάνουν με «μεράκι» και όλο αυτό οφείλει να περάσει προς τα έξω και να δημιουργήσει μια ανάλογη κουλτούρα γύρω από την ελληνική παραγωγή.

Glamazons

Facebook Glamazons

Read Next

24 Σεπ 2024

Majestæt: Η Μαρία Σταύρου μας συστήνει το νέο power suit της σύγχρονης γυναίκας

Το brand Majestæt ακολουθεί τη γυναίκα του σήμερα και τις ανάγκες της με μία εκδοχή της κομψότητας που πάλλεται στους ρυθμούς του σύγχρονου lifestyle.

25 Αυγ 2024

Sun Φλερτ: Η Σοφία Καραγιάννη βρήκε στο φλερτ την κινητήριο δυναμη να δημιουργήσει το δικό της brand

Το Sun Φλερτ με την υψηλών προδιαγραφών αισθητική έρχεται με ορμή για να καθιερωθεί ως ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα αθηναϊκά brands.

Περισσότερα από

Made in Greece

24 Αυγ 2024

PRIGIPO: Η Καλομοίρα Παπαγεωργίου έβαλε με τα κοσμήματά της το ρήμα "Πριγκιπώ" στα χείλη όλων μας

Το brand κοσμημάτων PRIGIPO έχει δημιουργήσει μια μοναδική κληρονομιά στη λόκαλ σκηνή αργυροχρυσοχόων που ξεπέρασε τα σύνορα του αθηναϊκού εμπορικού τριγώνου.

22 Αυγ 2024

Sofi Victoratou: Τα παπούτσια της Σοφίας Βικτωράτου εμφανίζονται στην 4η σεζόν του Emily In Paris

Δύο τουλάχιστον ζευγάρια Sofi Victoratou θα πρωταγωνιστήσουν στη σειρά - φαινόμενο του Netflix.

18 Αυγ 2024

Aeraki: Για τη Χρυσάνθη Κοκοτσάκη όλα ξεκίνησαν από το απόλυτο καλοκαιρινό item, το παρεό

Το brand Aeraki που ξεκίνησε από τα παρεό με μοναδικά handmade prints, λανσάρει φέτος την πρώτη του resort συλλογή.

13 Αυγ 2024

Peace and Chaos: Η Νεφέλη και ο Δημήτρης βρήκαν την ισορροπία ανάμεσα στις αντιθέσεις

Το brand Peace and Chaos, με τη μακρόχρονη πορεία στο εγχώριο ένδυμα, μας έμαθε ότι είναι "οκ" να αγαπάμε όλες τις πλευρές του εαυτού μας.

09 Αυγ 2024

Θίς: Ο Δημήτρης Χατζησταμάτης δεν χτίζει παλάτια στην άμμο, αλλά φτιάχνει από αυτήν κοσμήματα

Τα κοσμήματα Θίς του Δημήτρη Χατζησταμάτη είναι φτιαγμένα από άμμο και καλοκαιρινές αναμνήσεις.

23 Ιουλ 2024

Cristiano Marcheli: Θα παρουσιάσει τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025 στο Salt Water Showroom

Η Cristiano Marcheli θα συνεργαστεί με το Salt Water Showroom για την παρουσίαση της συλλογής Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025.

21 Ιουλ 2024

Deos Studio: Η Θάλεια Φωτάκη για την πρώτη της συλλογή εμπνέεται από τις grande dames του ελληνικού σινεμά

Η καλοκαιρινή συλλογή του Deos Studio "Τόσα Καλοκαίρια" φαντάζεται τι θα φορούσαν η Μελίνα Μερκούρη και η Τζένη Καρέζη σήμερα.

19 Ιουλ 2024

Savapile: Η Λίζα Σαρηγιαννίδου μεγάλωσε με τη μυρωδιά της ψάθας στο πιλοποιείο του πατέρα της

Η Λίζα Σαρηγιαννίδου συνεχίζει την παράδοση του πιλοποιού πατέρα της στο εργαστήριο του Savapile στου Ψυρρή, φτιάχνοντας μεταξύ άλλων τις singature υπερμεγέθεις καπελίνες της.

11 Ιουλ 2024

Eileen Pappas: Η Αϊλήν Παππά εμπνεύστηκε την πρόσφατη συλλογή της από δύο αδέσποτα γατάκια που υιοθέτησε

Τα χειροποίητα κοσμήματα Eileen Pappas είναι statement κομμάτια φτιαγμένα για να ζουν κοντά καρδιά εκείνου που τα φοράει.

04 Ιουν 2024

The C edition: Τα κορμάκια της Χριστίνας Κατσαούνη γίνονται (επιτέλους) μαγιό

Η "sea edition" του The C edition, του brand που έκανε τα κορμάκια τη fashion εμμονή μας.