ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

«Γιατί δεν κάνεις δική σου συλλογή με bodies;» είπε η Στέλλα στη Χριστίνα και ιδού τα The C Εdition

Η Χριστίνα Κατσαούνη υπογράφει τα ένα και μοναδικό κομμάτι που δεν πρέπει να λείπει από τη ντουλάπα σου. Ποτέ.

«Γιατί δεν κάνεις δική σου συλλογή με bodies;» είπε η Στέλλα στη Χριστίνα και ιδού τα The C Εdition

Η Χριστίνα Κατσαούνη, άνθρωπος των media και της «πιάτσας» ξέρει να αναγνωρίζει τις τάσεις που έρχονται από μακριά. Παλιότερα τις κατέγραφε σε άρθρα, σήμερα τις εντοπίζει και τις προσαρμόζει σε ένα πολύ συγκεκριμένο στιλιστικό πεδίο, στα κορμάκια. Τα bodies είναι αναπόσπαστα δεμένα με τη θηλυκότητα και η θηλυκότητα είναι αναπόσπαστα δεμένη με το κάλλος. Μια γκαρνταρόμπα χωρίς κορμάκι, μάλλον δεν είναι μια γυναικεία γκαρνταρόμπα. Κι αυτό γιατί η διττή φύση του ρούχου αυτού -φοριέται σαν βασικό top ή σαν συμπλήρωμα ενός ευφάνταστου συνόλου- του χαρίζει έξτρα ευελιξία στο σετάρισμα. Το body είναι για την ενημερωμένη ντουλάπα ότι το πασπαρτού για τον κλειδαρά.

«Γιατί δεν κάνεις δική σου συλλογή με bodies;» είπε η Στέλλα στη Χριστίνα και ιδού τα The C Εdition
H Χριστίνα Κατσαούνη λατρεύει τα κορμάκια. Έτσι ξεκίνησαν όλα. «Η ιδέα ήρθε στο Λονδίνο πέρυσι τον χειμώνα όταν η κολλητή μου η Στέλλα με είδε να αγοράζω για χιλιοστή φορά κορμάκια και σχεδόν αγανακτισμένη μου είπε “γιατί δεν κάνεις μία δική σου συλλογή με bodies να ξεμπερδεύεις”».

«Η ιδέα ήρθε στο Λονδίνο πέρυσι τον χειμώνα όταν η κολλητή μου η Στέλλα με είδε να αγοράζω για χιλιοστή φορά κορμάκια και σχεδόν αγανακτισμένη μου είπε “γιατί δεν κάνεις μία δική σου συλλογή με bodies να ξεμπερδεύεις”» λέει η Χριστίνα. «Την αναφέρω πάντα όταν με ρωτάνε για την ιδέα γιατί πραγματικά ενώ είχα σκεφτεί πολλές φορές στο παρελθόν να κάνω κάτι δικό μου όταν την άκουσα να μου το λέει ήταν σαν να είδα φως, ήταν η ιδέα που με αφορούσε, που με έκανε να νιώσω σίγουρη πως μπορώ να το κάνω γιατί το ξέρω καλά και πάνω απ’ όλα θα μου επέτρεπε να εκφράσω την αισθητική και την ιδιοσυγκρασία μου. Έτσι γεννήθηκε η ιδέα λοιπόν, πέρυσι, στο βροχερό Λονδίνο».

Οι αντιφάσεις που μας καθορίζουν, το βροχερό Λονδίνο απέναντι στα hot κορμάκια, η άνεση και η πρακτικότητα απέναντι στην υπόγεια γλύκα που προσφέρει το «κατάσαρκα».

Μόλις πριν από λίγες ημέρες βγήκε στον αέρα η χειμερινή capsule collection που θα έχει 20 καινούριους κωδικούς με δαντέλες, βελούδο, βινύλ, διαφάνειες, χαμός
Πρόκειται για ένα brand που αποτελείται από μαύρα βαμβακερά κορμάκια (94% cotton 6% elastane) και πάνω σε αυτά που αποτελούν την βασική συλλογή και θα υπάρχει σταθερά στο e-shop προστίθενται καινούργια μοντέλα.

-Πες μου λίγα λόγια για τα κορμάκια The C Εdition;

Εκτός του ότι είναι η μεγάλη μου αγάπη; Πρόκειται για ένα brand που αποτελείται από μαύρα βαμβακερά κορμάκια (94% cotton 6% elastane) και πάνω σε αυτά που αποτελούν την βασική συλλογή και θα υπάρχει σταθερά στο e-shop προστίθενται καινούργια μοντέλα. Μόλις πριν από λίγες ημέρες βγήκε στον αέρα η χειμερινή capsule collection που θα έχει 20 καινούριους κωδικούς με δαντέλες, βελούδο, βινύλ, διαφάνειες, χαμός. Και λίγο πριν τις γιορτές θα έρθει και η εποχιακή συλλογή που όπως φαντάζεσαι θα φέρει μαζί της σαν τους μάγους με τα δώρα πολλά φτερά, πούπουλα και ότι θέλουμε εμείς οι γυναίκες να φοράμε την λιτή αυτή περίοδο των Χριστουγέννων.

Είναι όλα φτιαγμένα εδώ στην Ελλάδα οπότε όποιος τα επιλέξει στηρίζει την ελληνική μας αγορά που τόσο το έχει ανάγκη.
Στόχος μου είναι όποια επιλέγει bodies The C Edition να γεμίζει αυτοπεποίθηση και να αναδεικνύει τον καλύτερό της εαυτό, λέει η Χριστίνα

-Ποια είναι τα ατού των bodies αυτών;

Καταρχάς είναι όλα φτιαγμένα εδώ στην Ελλάδα οπότε όποιος τα επιλέξει στηρίζει την ελληνική μας αγορά που τόσο το έχει ανάγκη. Από εκεί και πέρα το κεφάλαιο body είναι κάτι που το γνωρίζω καλά και προσέχω την κάθε τους λεπτομέρεια από την ύφανσή και τις ραφές να μην διαγράφουν, μέχρι τα κουμπώματα να είναι μαλακά. Βασικά αν το σκεφτείς όλα είναι ραμμένα επάνω μου οπότε ξέρω πόντο πόντο πως θα κάτσει το κάθε body και τι θα κολακέψει το γυναικείο σώμα αλλά και πως θα κρύψει με μαεστρία τυχόν ατέλειες. Στόχος μου είναι όποια επιλέγει bodies The C Edition να γεμίζει αυτοπεποίθηση και να αναδεικνύει τον καλύτερό της εαυτό.

Τα κορμάκια The C Edition αποτελούν μία διαχρονική αγορά γιατί λόγω της ύφανσης τους μπορούν να φορεθούν όλες τις ώρες και όλες τις εποχές.

-Γιατί δεν πρέπει να λείπουν από καμία ντουλάπα;

Τα κορμάκια The C Edition αποτελούν μία διαχρονική αγορά γιατί λόγω της ύφανσης τους μπορούν να φορεθούν όλες τις ώρες και όλες τις εποχές, ενώ το μαύρο χρώμα τους επιτρέπει σε όποια τα επιλέξει να τα δει ως καμβά που πάνω σε αυτό θα χτίσει ένα look και θα αναδείξει το στιλ αλλά και την προσωπικότητά της.

-Σε ποιες περιπτώσεις επιβάλλεται σε ποιες απαγορεύεται να φορέσεις ένα κορμάκι;

Δεν μπορώ να φανταστώ στιγμή που να απαγορεύεται να φορέσει κανείς κορμάκι γιατί είμαι η γυναίκα που εκτός από bodies φοράω πουκάμισα. Στην γκαρνταρόμπα μου μπλούζες δεν υπάρχουν.

-Πόσο εύκολη είναι η παραγωγή ρούχου στην Ελλάδα σήμερα;

Την παραγωγή του ρούχου θα σου πω πως την απολαμβάνω οπότε όσο χρονοβόρα κι αν είναι κι όσα εμπόδια κ αν συναντάω δεν απογοητεύομαι εύκολα. Αυτό που έχω να σου πω όμως είναι πως δεν υπάρχει τίποτα πιο δύσκολο από το να έχει κανείς εταιρεία στην Ελλάδα σήμερα. Ακόμη θυμάμαι την απόγνωση που ένιωσα την πρώτη φορά που ο λογιστής μαζί με ανθρώπους που έχουν εμπειρία στο επιχειρείν κάθισαν μαζί μου και μου εξήγησαν που πάω να μπλέξω. Απλά ανέβασα 38,5 πυρετό και έκλαιγα μία εβδομάδα – υπερβολή αλλά έτσι για την δραματικότητα της δυσκολίας.

Η Χριστίνα κόντρα στα εμπόδια έκανε αυτό που ήθελα να κάνει: να ομορφύνει τον κόσμο, με κάποιο τρόπο.

Facebook The C Edition

Read Next

11 Απρ 2024

Η Ειρήνη Δρόσου με ορμή, λάβα και έμπνευση ζωγραφίζει από το νησί της, τη Σαντορίνη

"Η ενέργεια της λάβας με καθορίζει ως καλλιτέχνη" εξηγεί η Ειρήνη Δρόσου.

09 Απρ 2024

ΜΚ Fine Jewelry: H Μαρία Καρκαντζού σχεδιάζει bespoke κοσμήματα με προσωπικότητα

Το κόσμημα ως τρόπος έκφρασης και ιδιαίτερων συμβολισμών.

Περισσότερα από

Made in Greece

04 Απρ 2024

MIA PAPA:Το brand που παντρεύει πολυτέλεια και βιωσιμότητα με τον πιο καλαίσθητο τρόπο

Η Μία Παπά, δημιουργός του brand MIA PAPA, εμπνέεται από την αρχιτεκτονική, την αρχαιότητα και την πίστη ότι το παρόν και το μέλλον της μόδας είναι βιώσιμο.

27 Μαρ 2024

Η Ιωάννα-Πέτρα Τσαντάκη έκανε το Blameyourdaze συνώνυμο της ευέλικτης Αθηναίας

Ένα από τα μακροβιότερα λόκαλ brands της πρωτεύουσας, το Blameyourdaze, εστιάζει στον αλάνθαστο συνδυασμό πρακτικότητας - κομψότητας.

15 Μαρ 2024

MAAN: Γυναίκες όλων των ηλικιών φωτογραφίζονται με τα μαγιό της Μαριλένας Ανδρεάδη

Για τη συλλογή S/S ‘24 το brand ΜΑΑΝ έκανε open call στην Αντίπαρο σε γυναίκες κάθε ηλικίας και σωματότυπου.

12 Μαρ 2024

Vasiliki: Η Κική Καραγιάννη φτιάχνει κοσμήματα με την αρχαία τεχνική του χαμένου κεριού

Τα ασύλληπτα κοσμήματα του brand Vasiliki μοιάζουν σα να ρέουν και να αλλάζουν διαρκώς μορφή.

27 Φεβ 2024

Break a Stone: Η Αγγέλικα Καραλή σχεδιάζει μοντέρνους θησαυρούς

Τα κοσμήματα Break a Stone μοιάζουν με οικογενειακά κειμήλια που κουβαλούν δεκάδες ιστορίες.

25 Φεβ 2024

Βασίλης Μόραλης: Ο κοσμηματοποιός από τη Θεσσαλονίκη που έχει πελάτισσες και σταρ του Χόλιγουντ

Παρά τη σπάνια νόσο του, ο κ. Μόραλης διαπρέπει στο επάγγελμα του.

23 Φεβ 2024

Ο "γκουρού των στολών" που ντύνει χιλιάδες καρναβαλιστές κι έραψε μέχρι και για το Βενετσιάνικο καρναβάλι

Καθώς οι Απόκριες πλησιάζουν το εργοστάσιο της οικογένειας Στράκα έχει "πιάσει φωτιά"!

23 Φεβ 2024

URBANNAH: H Χαρά και ο Χάρης θέλουν το brand τους να βάλει τα δικά του pins στον παγκόσμιο χάρτη

Το streetwear brand URBANNAH δημιουργεί ρούχα από ταξιδιώτες για ταξιδιώτες, ενώ παράλληλα στηρίζει παιδιά και ενήλικες από ευάλωτα περιβάλλοντα στην Αφρική.

20 Φεβ 2024

Liana Camba: H Ελληνίδα σχεδιάστρια που αγαπά την handmade πολυτέλεια

Το brand Liana Camba, που αποτελεί κεφάλαιο της ελληνικής μόδας, δημιουργικά, δεν βρέθηκε ποτέ σε λιμνάζοντα νερά.

13 Φεβ 2024

Η Νεφέλη Θεοδώρου κάνει συνεδρίες πριν προτείνει σε μια γυναίκα τα κατάλληλα για εκείνη ρούχα

Η Νεφέλη Θεοδώρου σπούδασε ψυχολογία της Μόδας στο Λονδίνο και ως personal stylist βοηθά τις πελάτισσές της να διανύσουν ένα ταξίδι αυτο-εξερεύνησης και ανακάλυψης νέων πτυχών του εαυτού τους.