ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Foodscross: «Αν σου τελειώσει το μέλι απ’το βάζο, φρόντισε να σου ‘χει μείνει στο στόμα»

Aυτά είναι τα ελληνικά, πεντανόστιμα προϊόντα που ενισχύουν έναν καλύτερο, πιο ισορροπημένο τρόπο διατροφής.

Foodscross: «Αν σου τελειώσει το μέλι απ’το βάζο, φρόντισε να σου ‘χει μείνει στο στόμα»

«Κάθε φορά που τρώμε κάτι καταπολεμούμε ή ενισχύουμε μία ασθένεια». Με αυτό το μότο τα ελληνικά προϊόντα της εταιρία Foodscross μάς μαθαίνουν πώς να τρεφόμαστε πιο σωστά, πιο ισορροπημένα.

Αγνό – Ακατέργαστο – Εξαιρετικό – Τρόφιμο. Τέσσερις λέξεις σταθμός πίσω από τη δημιουργία αυτού του δυναμικού brand που μετράει ήδη 8 χρόνια ζωής και έχει θέσει ως αφετηρία του την παραγωγή πεντανόστιμου, καθαρού, θρεπτικού μελιού με 70% περιεκτικότητα σε γυρεόκοκκους θυμαριού. Ό,τι χρειάζεται δηλαδή κάθε ελληνικό τραπέζι που δίνει σημασία στα αληθινά ποιοτικά προϊόντα τα οποία προωθούν έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής.

Η Foodscross όμως δεν μένει μόνον εκεί. Εκλεκτό βούτυρο τρούφας, σπάνια πατέ μανιταριών και ελαιόλαδο τόσο φίνο που μεταμοφώνει την γεύση του φαγητού, έρχονται στο πιάτο μας μέσα σε όμορφες συσκευασίες που δεν σου πάει καρδιά να τις ανοίξεις.

Ο Βενιαμίν Φραγκλίνος είχε πει κάποτε «Αν σου τελειώσει το μέλι από το βάζο, φρόντισε να σου έχει μείνει στο στόμα». Άλλωστε, όπως εξηγεί, η Αλίκη Βασιλοπούλου, ο άνθρωπος πίσω από αυτή την εταιρία που ενισχύει την καλή ελληνική διατροφή, η γλύκα στη ζωή και την στάση μας απέναντι στα πράγματα δεν είναι καθόλου άσχετη με αυτά που τρώμε. Η ισορροπημένη διατροφή δεν γίνεται ποτέ να είναι «άνοστη». Το ίδιο ισχύει και για μία ισορροπημένη, αληθινή ζωή.

- Αφηγηθείτε μας την ιστορία του Foodsross, έτσι όπως την ζήσατε εσείς.

Η ιδέα γεννήθηκε πριν 8 χρόνια σε μια οικογενειακή συζήτηση με θέμα το κατά πόσο μπορούμε, όντας μόνο καταναλωτές τότε ακόμα, να γνωρίζουμε πόσο αληθινά, πόσο ελεγμένα είναι τα τρόφιμα που κυκλοφορούν στα ράφια των καταστημάτων.

Οραματιστήκαμε μια εταιρία, ένα brand όπως λέγεται, που να αναζητά, να εντοπίζει, να ελέγχει τρόφιμα, από το στάδιο της παραγωγής τους, της συγκομιδής έως της τυποποίησης και της πώλησής τους. Ξεκινώντας από ένα πολύ γνώριμο προϊόν, το θυμαρίσιο μέλι, αρχίσαμε το διάβασμα και τη μελέτη για να μάθουμε τι ορίζει «καλό» ένα μέλι. Συμμετείχαμε σε σεμινάρια και έρευνες, κάναμε δοκιμές σε εργαστήρια, αναλύσαμε δεκάδες προϊόντα που κυκλοφορούσαν στην αγορά, ταξιδέψαμε και συλλέξαμε μέλια από πολλές περιοχές και νησιά της Ελλάδας, και δύο χρόνια μετά καταλήξαμε στα συμπεράσματά μας και είμασταν έτοιμοι για το πρώτο μέλι που λανσάραμε στην αγορά.

Ήταν μια πραγματικά πολύμηνη εμπειρία εκπαίδευσης που μας έδωσε πολλά εφόδια για να αντιληφθούμε και να χειριστούμε καλύτερα τα τρόφιμα στη συνέχεια. Προσπαθήσαμε εξ αρχής να τοποθετήσουμε γερές βάσεις, να αποφύγουμε «προχειροδουλιές» σε οτιδήποτε χρειαζόταν να δημιουργήσουμε, να τα στήσουμε όλα όπως έπρεπε να ήταν, παρόλο που ήμασταν αρκετά μικροί στο ξεκίνημά μας. Έχουμε γλυτώσει πολλά λάθη με αυτό τον τρόπο και έχουμε κερδίσει χρόνο και εμπειρία.

Foodscross: «Αν σου τελειώσει το μέλι απ’το βάζο, φρόντισε να σου ‘χει μείνει στο στόμα»
Στη Foodscross αυτή τη στιγμή διαθέτουμε θυμαρίσιο μέλι με 70% περιεκτικότητα σε γυρεόκοκκους θυμαριού, ελαιόλαδο με πολύτιμη λευκή και ελαιόλαδο με πολύτιμη μαύρη τρούφα, βούτυρο με κομμάτια λευκής πολύτιμής τρούφας και βούτυρο με κομμάτια μαύρης καλοκαιρινής, πατέ μαύρης τρούφας και μανιταριών πορτσίνι και αλάτι με μαύρη τρούφα.

-Ποια είναι η φιλοσοφία πίσω από τα προϊόντα που προσφέρει η εταιρία;

Η φιλοσοφία της Foodscross για τα προϊόντα της γκάμας της βασίζεται πάνω σε έναν άξονα. Αγνό – Ακατέργαστο – Εξαιρετικό – Τρόφιμο. Αυτές οι λέξεις γραμμένες στα αγγλικά (pure, grude, excellent, eatable) και ενωμένες στο e σχηματίζουν ένα σταυρό, ο οποίος αποτελεί και το λογότυπό μας, το σταυροδρόμι των τροφών. Στο σταυροδρόμι λοιπόν της Foodscross συναντά κανείς εξαιρετικά τρόφιμα στην πιο φυσική τους μορφή, χωρίς πρόσθετα και περιττές επεξεργασίες, με την όσο το δυνατό λιγότερη ανθρώπινη παρέμβαση.

Η Αλίκη Βασιλοπούλου.

- Mε τι βάση και ποια κριτήρια γίνεται η επιλογή των προϊόντων;

Τα κριτήρια που απαιτούνται για να ενταχθεί ένα νέο προϊόν στη οικογένεια της Foodscross είναι απλά και ξεκάθαρα. Αγνό, ακατέργαστο, εξαιρετικό τρόφιμο. Κατ’ αρχήν και κατ’ αρχάς πρέπει να είναι νόστιμο – η διατροφή, σύμφωνα με την Foodscross, πρέπει να περιέχει μεγάλη ποσότητα ευχαρίστησης. Έπειτα, πάρα πολύ σημαντικό, να μην είναι επιβλαβές για την υγεία μας. Έτσι, αφού τεθεί μια νέα ιδέα στο τραπέζι για κάποιο καινούργιο προϊόν, αρχίζουμε να αναζητούμε τους δείκτες που καθορίζουν την ποιότητά του βάση αναλύσεων σε εργαστήρια με την βοήθεια της επιστήμης. Γιατί καλό είναι να το θεωρούμε φυσικό και ακατέργαστο, αλλά αυτό πρέπει να αποδεικνύεται με τα αντίστοιχα πιστοποιητικά απ’ τους αρμόδιους φορείς.

-Tι μπορεί να προμηθευτεί κανείς από την FoodsCross;

Στη Foodscross αυτή τη στιγμή διαθέτουμε θυμαρίσιο μέλι με 70% περιεκτικότητα σε γυρεόκοκκους θυμαριού, ελαιόλαδο με πολύτιμη λευκή και ελαιόλαδο με πολύτιμη μαύρη τρούφα, βούτυρο με κομμάτια λευκής πολύτιμής τρούφας και βούτυρο με κομμάτια μαύρης καλοκαιρινής, πατέ μαύρης τρούφας και μανιταριών πορτσίνι και αλάτι με μαύρη τρούφα.

Τα προϊόντα μας είναι Ελληνικά και συσκευάζονται στο δικό μας τυποποιητήριο που λειτουργεί εδώ και ενάμιση χρόνο με πλήρη συμμόρφωση και εφαρμογή συστημάτων διαχείρισης και ασφάλειας τροφίμων.

-Aν υπήρχε ένα μόνο προϊόν που πρέπει να δοκιμάσει κάποιος από την FoodsCross ποιο είναι αυτό και γιατί;

Είναι αλήθεια ότι δεν μπορώ να ξεχωρίσω έτσι απλά ένα και μόνο προϊόν. Βέβαια αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι όσο αφορά στην προσέγγιση του μελιού, είμαστε πρωτοπόροι και ανατρεπτικοί. Ένας πολύ βασικός δείκτης ποιότητας, που καθορίζει και την ονομασία του μελιού, είναι η γυρεοσκοπική του ανάλυση. Η φυτική προέλευση της γύρης που περιέχει και το ποσοστό που συναντάμε την γύρη αυτή, ορίζει εάν το μέλι ονομαστεί θυμαρίσιο, πορτοκαλιάς, ανθέων κ.ο.κ. Επίσης η περαιτέρω ανάλυση της γύρης προσδιορίζει ακόμα και την γεωγραφική της προέλευση, δίνοντάς μας ένα επιπλέον εργαλείο ελέγχου και εντοπισμού για πιθανές νοθείες στο προϊόν.

Η Ευρωπαϊκή Οδηγία και ο Κώδικας Τροφίμων και Ποτών ορίζουν συγκεκριμένα ότι ένα μέλι για να ονομαστεί θυμαρίσιο πρέπει να περιέχει τουλάχιστον 18% γύρη από θυμάρι.

Εμείς θελήσαμε να ξεπεράσουμε τον νόμο που έχουν θεσπίσει άνθρωποι, να πορευτούμε με τους νόμους που ορίζει η φύση και να αναζητήσουμε το μέλι με το υψηλότερο ποσοστό θυμαριού που μπορεί να παραχθεί κάθε χρονιά. Να αναφέρω ένα απλό παράδειγμα: αν σας προσφέρω ένα ποτήρι με φυσικό χυμό φρούτων από 18% πορτοκάλι, 15% μήλο, 10% μπανάνα, 10% καρπούζι κτλ, δεν μπορώ να τον ονομάσω πορτοκαλάδα! Είναι πολύ καλός και ωφέλιμος για να τον πιείτε, αλλά δεν πρέπει να λέγεται πορτοκαλάδα. Έτσι και το θυμαρίσιο μέλι. Κάθε χρόνο αναζητούμε και ελέγχουμε δείγματα ώστε να εντοπίσουμε το μέλι με την υψηλότερη περιεκτικότητα σε θυμάρι, και είναι απίστευτο ότι η φύση μπορεί να μας προσφέρει μέλι με ποσοστά και 70% και 80% κάποιες χρονιές. Και λέω κάποιες χρονιές, διότι ως φυσικό προϊόν που είναι το μέλι, δεν μπορεί ποτέ από χρονιά σε χρονιά να είναι το ίδιο. Η υγρασία, ο αέρας και οι βροχές επηρεάζουν πολύ την ποιότητα και την ποσότητα που συλλέγεται κάθε φορά, με αποτέλεσμα να μιλάμε για σοδειές παρόμοιες με την φιλοσοφία του κρασιού. Άλλα χαρακτηριστικά και αρώματα είχε το μέλι του 2016, άλλη ρευστότητα και χρώμα το μέλι του 2018 και πάει λέγοντας.

Εμείς λοιπόν είμαστε παγκοσμίως οι πρώτοι που αναγράφουμε πάνω στην ετικέτα του μελιού το ποσοστό γύρης που έχει, τη σοδειά και την τοπική προέλευση του και αριθμούμε το κάθε βάζο μοναδικά. Κάθε σοδειά είναι από ένα μόνο μελίσσι, δεν αναμιγνύουμε διάφορα μέλια μαζί δηλαδή, δεν θερμαίνουμε γιατί καταστρέφονται τα θρεπτικά συστατικά, και τελευταίο και πολύ βασικό: ταΐζουμε τις μέλισσες μόνο με το δικό τους μέλι και όχι με τεχνητές τροφές και ζαχαρόπαστα που νόμιμα χρησιμοποιούνται στην μελισσοκομεία.

Και είναι απλό, οι μέλισσες δημιουργήθηκαν για να τρώνε μέλι. Εάν τους το στερούμε όλο για εμπορική εκμετάλλευση και τις τρέφουμε με ζάχαρη, βεβηλώνουμε τη φύση με άσχημα αποτελέσματα. Πρώτον πρέπει να χορηγηθούν φάρμακα και αντιβιοτικά για να μην πεθάνει όλο το σμήνος και δεύτερον επηρεάζεται σημαντικά η ποιότητα στο μέλι που θα παραχθεί στη συνέχεια. Δεν τα θέλουμε αυτά σε καμία περίπτωση.

Τώρα βέβαια ως λάτρης των τρουφών που είμαι η ίδια, να προσθέσω ότι έχουμε το πιο λαχταριστό βούτυρο τρούφας που έχω δοκιμάσει ποτέ, και πιστέψτε με έχω δοκιμάσει πολλά, και ένα εξαιρετικό ελαιόλαδο τόσο φίνο που αναδεικνύει τα αρώματα της τρούφας μοναδικά!

Ένας πολύ βασικός δείκτης ποιότητας, που καθορίζει και την ονομασία του μελιού, είναι η γυρεοσκοπική του ανάλυση. Η φυτική προέλευση της γύρης που περιέχει και το ποσοστό που συναντάμε την γύρη αυτή, ορίζει εάν το μέλι ονομαστεί θυμαρίσιο, πορτοκαλιάς, ανθέων κ.ο.κ.

- Ποιος βρίσκεται πίσω από τις βραβευμένες συσκευασίας της FoodsCross;

Η τέλεια συνεργασία με κορυφαίους γραφίστες που μπόρεσαν και αποτύπωσαν άριστα την αρχική μου ιδέα. Οι συσκευασίες είναι τόσο ξεκάθαρες, απλές και πολυτελείς ταυτόχρονα, απέριττες και ρεαλιστικές. Αυτό που θέλαμε ήταν όταν αντικρύζει κάποιος ένα βάζο Foodscross να βλέπει ένα πολύτιμο αγαθό, ένα σπάνιο αντικείμενο, προσιτό όμως και φωτεινό, με όλη την πληροφορία αποτυπωμένη σε ένα κατάλευκο φόντο.

Είναι αλήθεια ότι οι συσκευασίες μας μας έκαναν γνωστούς σε όλο τον κόσμο σχεδόν πριν από την κυκλοφορία του πρώτου μελιού στην ελληνική αγορά. Κερδίσαμε πολλά πλατινένια και χρυσά βραβεία σε διεθνείς διαγωνισμούς, αναφορές, άρθρα και διακρίσεις, ακόμα και προσωπικές απονομές στο τομέα της καινοτόμου γυναικείας επιχειρηματικότητας.

Μια από τις πιο εντυπωσιακές διακρίσεις όμως είναι εκείνη της Rolls Royce, η οποία το 2017 στην τελετή εορτασμού των 70 χρόνων του κλαμπ της στο Λονδίνο, ανακοίνωσε πως μας επέλεξε ως συνεργάτες της στη λίστα με τα πιο luxury brands του κόσμου, ανάμεσα σε μια συλλογή από ιδιωτικά νησιά, γιοτς, διαμάντια, σπάνιες σαμπάνιες και ενδύματα υψηλής ραπτικής.

- Πόσο σημαντικό είναι για εσάς, ως καταναλωτής, ένα όμορφο packaging όταν έρχεστε για πρώτη φορά σε επαφή με ένα προϊόν;

Προσωπικά πιστεύω πολύ στον σεβασμό και την αρμονία σε όλους τους τομείς της ζωής μας. Στη Foodscross διαθέτουμε ξεχωριστά και σπάνια τρόφιμα. Θα ήταν μεγάλη ασέβεια να μη δώσουμε την πρέπουσα σημασία και στις συσκευασίες που τα περιέχουν, και συμπληρώνουν την γαστριμαργική εμπειρία. Η διαφορετικότητα, οι λεπτομέρειες και σίγουρα η εμφάνιση στο σύνολό της είναι πολύ βασικά στοιχεία που καθορίζουν την πρώτη εντύπωση. Και ναι, προσέχω ένα προϊόν με όμορφο packaging που με προσκαλεί να το αγοράσω. Πάει να πει πως κάποιος νοιάστηκε παραπάνω, το σεβάστηκε, το φρόντισε, θέλησε να το αναδείξει. Εάν τώρα το περιεχόμενο είναι του ίδιου επιπέδου, γιατί αυτό μετράει στο τέλος, ο συνδυασμός είναι ο ιδανικός.

Οι συσκευασίες είναι τόσο ξεκάθαρες, απλές και πολυτελείς ταυτόχρονα, απέριττες και ρεαλιστικές. Αυτό που θέλαμε ήταν όταν αντικρύζει κάποιος ένα βάζο Foodscross να βλέπει ένα πολύτιμο αγαθό.

- Ιδανικά πώς θα θέλατε να αισθάνεται κάποιος που αγοράζει και καταναλώνει στην διατροφή του τα προϊόντα της FoodsCross;

Αυτοπεποίθηση, σιγουριά και ευχαρίστηση.

Αυτοπεποίθηση γιατί είναι ότι καλύτερο θα μπορούσε να καταναλώσει στο είδος αυτό. Σιγουριά γιατί έχει ελεγχθεί ξανά και ξανά, σε όλα τα στάδια της διαδικασίας, από την παραγωγή έως την τυποποίηση. Και ευχαρίστηση όταν συναντά τον ουρανίσκο του.

- «Αν σου τελειώσει το μέλι απ’το βάζο, φρόντισε να σου ‘χει μείνει στο στόμα.» γράφετε σε μία ανάρτηση σας στο facebook. Τελικά η γλυκάδα και η νοστιμιά στο φαγητό είναι συνώνυμο με την γλυκάδα και τη νοστιμιά στη ζωή; Μπορεί μία καλή, ισορροπημένη διατροφή να δημιουργήσει μια καλή, ισορροπημένη ζωή;

Σίγουρα μπορεί. Τουλάχιστον να βοηθήσει σημαντικά. Και δεν είμαι η πρώτη που το υποστηρίζω. Η τροφή είναι το καύσιμο για το σώμα μας. Αν προσέχουμε το σώμα μας μας το ανταποδίδει. Και η ισορροπημένη διατροφή δεν είναι άνοστη. Πρέπει να έχει το πικρό, το γλυκό, το ξινό και το αλμυρό της, όπως η ζωή. Πρέπει να βασίζεται στο υγιεινό αλλά αν ξεφεύγει που και που για λίγο, δεν είναι κακό. Πρέπει να είναι νόστιμη και μυρωδάτη και ποτέ μονότονη. Γιατί η τροφή εκτός από ανάγκη είναι και ευχαρίστηση που επηρεάζει και τη σωματική αλλά και την ψυχική μας υγεία.

- Που μπορούμε να βρούμε τα προϊόντα σας;

Έχουμε 25 επιλεγμένα σημεία πώλησης στην Αττική. Μετά Μύκονο, Ύδρα, Πάρο και Αντίπαρο, Ιθάκη. Στην υπόλοιπη Ελλάδα στέλνουμε κατευθείαν μέσω του eshop μας. Στο εξωτερικό βρισκόμαστε σε ΗΠΑ, Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Λουξεμβούργο και ξεκινήσαμε επαφές για ΗΑΕ και Αυστραλία.

-Ετοιμάζετε κάποιες νέες κυκλοφορίες το προσεχές διάστημα;

Υπάρχουν δύο νέα προϊόντα που ελέγχουμε αυτό το διάστημα. Λόγω των έκτακτων περιορισμών έχουμε μείνει λίγο πίσω, αλλά υπάρχει ενδιαφέρον και θεωρώ ότι μέχρι το τέλος του 2020 θα λανσάρουμε τους νέους κωδικούς με επιτυχία.

Η τροφή είναι το καύσιμο για το σώμα μας. Αν προσέχουμε το σώμα μας μας το ανταποδίδει. Και η ισορροπημένη διατροφή δεν είναι άνοστη. Πρέπει να έχει το πικρό, το γλυκό, το ξινό και το αλμυρό της, όπως η ζωή.

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

Read Next

11 Απρ 2024

Η Ειρήνη Δρόσου με ορμή, λάβα και έμπνευση ζωγραφίζει από το νησί της, τη Σαντορίνη

"Η ενέργεια της λάβας με καθορίζει ως καλλιτέχνη" εξηγεί η Ειρήνη Δρόσου.

09 Απρ 2024

ΜΚ Fine Jewelry: H Μαρία Καρκαντζού σχεδιάζει bespoke κοσμήματα με προσωπικότητα

Το κόσμημα ως τρόπος έκφρασης και ιδιαίτερων συμβολισμών.

Περισσότερα από

Made in Greece

04 Απρ 2024

MIA PAPA:Το brand που παντρεύει πολυτέλεια και βιωσιμότητα με τον πιο καλαίσθητο τρόπο

Η Μία Παπά, δημιουργός του brand MIA PAPA, εμπνέεται από την αρχιτεκτονική, την αρχαιότητα και την πίστη ότι το παρόν και το μέλλον της μόδας είναι βιώσιμο.

27 Μαρ 2024

Η Ιωάννα-Πέτρα Τσαντάκη έκανε το Blameyourdaze συνώνυμο της ευέλικτης Αθηναίας

Ένα από τα μακροβιότερα λόκαλ brands της πρωτεύουσας, το Blameyourdaze, εστιάζει στον αλάνθαστο συνδυασμό πρακτικότητας - κομψότητας.

15 Μαρ 2024

MAAN: Γυναίκες όλων των ηλικιών φωτογραφίζονται με τα μαγιό της Μαριλένας Ανδρεάδη

Για τη συλλογή S/S ‘24 το brand ΜΑΑΝ έκανε open call στην Αντίπαρο σε γυναίκες κάθε ηλικίας και σωματότυπου.

12 Μαρ 2024

Vasiliki: Η Κική Καραγιάννη φτιάχνει κοσμήματα με την αρχαία τεχνική του χαμένου κεριού

Τα ασύλληπτα κοσμήματα του brand Vasiliki μοιάζουν σα να ρέουν και να αλλάζουν διαρκώς μορφή.

27 Φεβ 2024

Break a Stone: Η Αγγέλικα Καραλή σχεδιάζει μοντέρνους θησαυρούς

Τα κοσμήματα Break a Stone μοιάζουν με οικογενειακά κειμήλια που κουβαλούν δεκάδες ιστορίες.

25 Φεβ 2024

Βασίλης Μόραλης: Ο κοσμηματοποιός από τη Θεσσαλονίκη που έχει πελάτισσες και σταρ του Χόλιγουντ

Παρά τη σπάνια νόσο του, ο κ. Μόραλης διαπρέπει στο επάγγελμα του.

23 Φεβ 2024

Ο "γκουρού των στολών" που ντύνει χιλιάδες καρναβαλιστές κι έραψε μέχρι και για το Βενετσιάνικο καρναβάλι

Καθώς οι Απόκριες πλησιάζουν το εργοστάσιο της οικογένειας Στράκα έχει "πιάσει φωτιά"!

23 Φεβ 2024

URBANNAH: H Χαρά και ο Χάρης θέλουν το brand τους να βάλει τα δικά του pins στον παγκόσμιο χάρτη

Το streetwear brand URBANNAH δημιουργεί ρούχα από ταξιδιώτες για ταξιδιώτες, ενώ παράλληλα στηρίζει παιδιά και ενήλικες από ευάλωτα περιβάλλοντα στην Αφρική.

20 Φεβ 2024

Liana Camba: H Ελληνίδα σχεδιάστρια που αγαπά την handmade πολυτέλεια

Το brand Liana Camba, που αποτελεί κεφάλαιο της ελληνικής μόδας, δημιουργικά, δεν βρέθηκε ποτέ σε λιμνάζοντα νερά.

13 Φεβ 2024

Η Νεφέλη Θεοδώρου κάνει συνεδρίες πριν προτείνει σε μια γυναίκα τα κατάλληλα για εκείνη ρούχα

Η Νεφέλη Θεοδώρου σπούδασε ψυχολογία της Μόδας στο Λονδίνο και ως personal stylist βοηθά τις πελάτισσές της να διανύσουν ένα ταξίδι αυτο-εξερεύνησης και ανακάλυψης νέων πτυχών του εαυτού τους.