Μπορεί σύμφωνα με το αγαπημένο τραγούδι των Λοκομόντο να λέει «δεν κάνει κρύο στην Ελλάδα», όμως ο ΕΟΤ προωθεί το αντίθετο μήνυμα στο εξωτερικό, πως, ναι κι εμείς έχουμε χειμώνα.

Greece Does Have a Winter είναι το κεντρικό μότο της καμπάνιας που έχει ως στόχο να προωθήσει τους υπέροχους, χειμερινούς προορισμούς της χώρας μας και να εξασφαλίσει επισκέπτες για όλο τον χρόνο. Αν αναλογιστεί κανείς τα πολύ καλά αποτελέσματα του περασμένου καλοκαιριού που παρά την πανδημία κάνουν λόγο για 6 εκ τουρίστες και για πληρότητα της τάξεως του 85% για τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο, η χώρα μας αν μη τι άλλο αποτελεί αγαπημένο προορισμό. Ίσως αυτό που χρειάζεται  τώρα είναι η σωστή και μεθοδική προώθηση του μηνύματος πως Ελλάδα δεν είναι μόνο ήλιος και θάλασσα.

Έτσι  η ευρηματική καμπάνια με τον χιουμοριστικό μότο Greece Does Have a Winter προβάλλει τη μοναδική ομορφιά των ελληνικών ηπειρωτικών προορισμών και τις πλούσιες εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες μας στην ενδοχώρα. Πρόκειται για καμπάνια εστιασμένη στην προβολή του χειμερινού τουρισμού, με παράλληλη ανάδειξη του φυσικού κάλλους της χώρας μας και των δραστηριοτήτων που συνθέτουν το τουριστικό προϊόν, το οποίο η Ελλάδα διαθέτει και κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Με όχημα τις αξίες της αυθεντικότητας, της ξεχωριστής ταυτότητας, της ελληνικής παράδοσης αλλά και της ασφάλειας, προβάλλονται η ελληνική ύπαιθρος, η γαστρονομία αλλά και οι δραστηριότητες στη φύση, με στόχο να γνωρίσει το ευρύ κοινό μια Ελλάδα πέρα από τα νησιά της (islands): Την Ελλάδα των ηπειρωτικών περιοχών (mainlands).

Με όχημα τις αξίες της αυθεντικότητας, της ξεχωριστής ταυτότητας, της ελληνικής παράδοσης αλλά και της ασφάλειας, προβάλλονται η ελληνική ύπαιθρος, η γαστρονομία αλλά και οι δραστηριότητες στη φύση, με στόχο να γνωρίσει το ευρύ κοινό μια Ελλάδα πέρα από τα νησιά της (islands): Την Ελλάδα των ηπειρωτικών περιοχών (mainlands).

 

«Greece has a winter too», ανακοινώνει η νεαρή πρωταγωνίστρια του σποτ. Τώρα θα πρέπει να εξηγήσει στου ταξιδιώτες τον ελληνικό χειμώνα και τα mainlands, τις ελληνικές «ηπειρωτικές περιοχές», που είναι πολλές, διαφέρουν η μία από την άλλη και όλες προσφέρουν πλήθος δυνατοτήτων και εμπειριών: Βόλτες με ποδήλατα στις χιονισμένες πλαγιές, πτήσεις με αλεξίπτωτο πλαγιάς (paragliding), rafting, αλλά και γευστικά παραδοσιακά πιάτα στη θαλπωρή ενός ξενώνα, είναι μόνο μερικές από αυτές.

Η καμπάνια, διάρκειας 4 μηνών, θα αναπροσαρμόζεται σε πραγματικό χρόνο, ανάλογα με την πορεία της πανδημίας στις αγορές-στόχους, στις οποίες περιλαμβάνονται: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Δανία, Σουηδία, Πολωνία και το Ισραήλ. Επιπλέον, θα εμπλουτιστεί με ειδικά δημιουργικά και για την προβολή των μεγάλων αστικών προορισμών (Αθήνα- Θεσσαλονίκη).

Κεντρική εικόνα: από το βίντεο/ Νυμφαίο, Φλώρινα

 

 

TAGS