ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Ελαιόλαδο Timion: O κομπιουτεράς και η διαφημίστρια ξέρουν από καλό λάδι

Η Βιργινία και ο Λευτέρης από αλλού ξεκίνησαν και αλλού κατέληξαν. Στράφηκαν στις παραδοσιακές αρχές και αξίες της ελληνικής υπαίθρου και κέρδισαν.

Ελαιόλαδο Timion: O κομπιουτεράς και η διαφημίστρια ξέρουν από καλό λάδι

Το ελαιόλαδο, το διαμάντι της ελληνικής γης, ξακουστό στα πέρατα του διατροφικού κόσμου, κέρδισε ένα ακόμα κόσμημ: Το λάδι που φλερτάρει με την εντιμότητα.

«Ακολουθώντας ξεχωριστά μονοπάτια και έχοντας αφήσει πίσω μας, τις επαγγελματικές μας δραστηριότητές στην Αθήνα, επιλέξαμε να κάνουμε μία νέα αρχή, επιστρέφοντας στις παραδοσιακές αρχές και αξίες της ελληνικής υπαίθρου. Συναντηθήκαμε στη Λακωνία, εμπνευστήκαμε και αποφασίσαμε να συνεργαστούμε, ενώνοντας τις δυνάμεις μας. Δημιουργήσαμε το Timion, ένα ελαιόλαδο με σεβασμό στο περιβάλλον, αλλά και τους καταναλωτές. Η φιλοσοφία μας είναι η επιστροφή στις βασικές αξίες των παραδοσιακών ελληνικών προϊόντων: αγνότητα, ποιότητα, απλότητα και εντιμότητα» λένε ο Λευτέρης Ξανθάκης και η Βιργινία Βυζαντίου, παραγωγοί και ιδιοκτήτες του ελληνικότατου ελαιόλαδου Timion, το οποίο μετράει στο ενεργητικό του κάποιες Η Βιργινία και ο Λευτέρης από αλλού ξεκίνησαν και αλλού κατέληξαν. Στράφηκαν στις παραδοσιακές αρχές και αξίες της ελληνικής υπαίθρου και κέρδισαν. βραβεύσεις, ως ώρας.

Ο Λευτέρης Ξανθάκης έχοντας σπουδάσει Computer Science, στο πανεπιστήμιο του Lancaster είχε ήδη χαράξει μία καριέρα στο χώρο της τεχνολογίας. Η Βιργινία Βυζαντίου με πτυχίο Πολιτικών Επιστημών από το Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αλλά και μεταπτυχιακό σε Marketing και Επικοινωνία από το Bocconi του Μιλάνου είχε αρκετά χρόνια στο χώρο της διαφήμισης.

Ο Λευτέρης, το 2004, πήρε τη μεγάλη απόφαση να φύγει από την Αθήνα, προκειμένου να ασχοληθεί με την καλλιέργεια και παραγωγή ελαιολάδου στην Λακωνία, σε ιδιόκτητο ελαιώνα 300 στρεμμάτων. Η Βιργινία ταξιδεύοντας σε διάφορα μέρη της Ελλάδος, διαπίστωνε ξανά και ξανά την ύπαρξη εξαιρετικά ποιοτικών προϊόντων τα οποία δε διέθεταν απολύτως καμία τυποποίηση.

Ελαιόλαδο Timion: O κομπιουτεράς και η διαφημίστρια ξέρουν από καλό λάδι
To ελαιόλαδο Timion προέρχεται από ελιές Κορωνέικης ποικιλίας

Το 2011 η Βιργινία αποφάσισε να αφήσει τον χώρο της διαφήμισης και να έρθει σε επαφή με τη φύση προκειμένου να κάνει το επόμενο επαγγελματικό της βήμα. Η επιλογή ήταν εύκολη. Λακωνία, τόπος καταγωγής του πατέρα της.

«Το Timion περικλείει τις αξίες που προάγει το ίδιο του το όνομα, ποιότητα, ειλικρίνεια και αξιοπιστία με στόχο να υπάρχει στο το καθημερινό τραπέζι ό,τι καλύτερο προσφέρει η ελληνική ύπαιθρος. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας που προσδίδουν ποιότητα στην καθημερινότητα και διαμορφώνουν τη σύγχρονη κουλτούρα. Το έξτρα παρθένο ελαιόλαδο Timion απευθύνεται σε ώριμα καταναλωτικά κοινά που αντιλαμβάνονται την αξία των ποιοτικών συστατικών κατά την προετοιμασία του γεύματος και ενδιαφέρονται για όλες τις πληροφορίες που συνοδεύουν ένα προϊόν (τόπος και διαδικασία προέλευσης, διατροφικά στοιχεία, ιδιαίτερα ποιοτικά χαρακτηριστικά) και τέλος που μπορούν να εκτιμήσουν την έξυπνα παρουσιασμένη ποιότητα. Το έξτρα παρθένο βιολογικό ελαιόλαδο Timion προέρχεται από ελιές Κορωνέικης ποικιλίας, εντός πρότυπου, ιδιόκτητου ελαιώνα, λίγο έξω από τη Σπάρτη. Βασίζεται σε αρχές βιοδυναμικής καλλιέργειας και αποκλείει οποιαδήποτε χρήση χημικού λιπάσματος. Με αυτόν τον τρόπο διασφαλίζεται η ζωτικότητα του φυσικού εδάφους και της τοπικής χλωρίδας που δίνουν στο ελαιόλαδο την πλούσια φρουτώδη γεύση του» εξηγούν τη φιλοσοφία του λαδιού Timion, πίσω από την ταμπέλα.

-Τι συμβολίζει το λάδι για την ελληνική διατροφή;

«Η μεσογειακή διατροφή θεωρείται η πιο ισορροπημένη και πλήρης διατροφή στον κόσμο. Άρα η βάση της, το ελαιόλαδο, έχει αρχίσει να αποτελεί βασικό συστατικό της καθημερινής διατροφής. Το ώριμο καταναλωτικό κοινό, στο πλαίσιο της προσπάθειας για καλύτερο ζην και πρόληψης ασθενειών, αναζητά ποιοτικές λύσεις διατροφής στρεφόμενο μακριά από βιομηχανοποιημένα τρόφιμα. H Ελλάδα είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός έξτρα παρθένου ελαιολάδου στον κόσμο ξεπερνώντας την Ιταλία (μόνο 45% της ιταλικής παραγωγής είναι έξτρα παρθένο) και την Ισπανία (30%). Θα πρέπει αυτό το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα να γίνει ευρέως γνωστό με συντονισμένη και στοχευόμενη επικοινωνία και διαφήμιση. Η ζήτηση για ποιοτικό έξτρα παρθένο ελαιόλαδο είναι αυξητική οπότε υπάρχουν μεγάλες ευκαιρίες για το ελληνικό ελαιόλαδο και την ελληνική επιτραπέζια ελιά. Προτεραιότητα πλέον πρέπει να έχει η τυποποίησή του ελληνικού ελαιολάδου και επιτραπέζιας ελιάς και η προώθηση του στο εξωτερικό με σύγχρονες μεθόδους marketing, έχοντας πάντα ως γνώμονα την προώθηση ποιοτικού ελληνικού ελαιολάδου» λένε. Ο μεγάλος και τρανός σεφ της Αγγλίας άλλωστε, ο Τζέιμι Όλιβερ, έχει κερδίζει πόντους γιατί έβαλε σε όλες τις συνταγές του ελαιόλαδο, τρελαίνοντας τους ουρανίσκους των Άγγλων -ως γνωστόν η βρετανική κουζίνα στερείται γεύσης και φαντασίας.

«Το όνομα το εμπνευστήκαμε το 2011 και ακόμα παραμένει επίκαιρο. Σε μια εποχή που η Ελλάδα βάλλεται ανοιχτά για επιλήψιμες συμπεριφορές, υιοθετήσαμε μια θαρραλέα προσέγγιση, που επικαλείται μια συγκεκριμένη αρετή: την ειλικρίνεια. Σαν Timion δεν επιζητούμε το εύκολο κέρδος αλλά τη δημιουργία σταθερών σχέσεων με εμπόρους του εξωτερικού» λένε και προσθέτουν δίπλα στη λέξη «φιλότιμο» που συνοδεύει σχεδόν γραφικά την ελληνικότητα, τη λέξη «τιμιότητα» που σίγουρα είναι πιο ουσιαστική και σύγχρονη.

To λάδι Timion στον θρυλικό, ελληνικό φούρνο Pi στη Νέα Υόρκη.

-Πως έχουν υποδεχθεί το λάδι Timion στο εξωτερικό;

«Προς το παρόν δραστηριοποιούμαστε στην Αμερική και συγκεκριμένα στη Νέα Υόρκη και την Ανατολική Ακτή. Πλέον βρισκόμαστε στον τρίτο έτος συνεργασίας με τον αντιπρόσωπό μας στην Αμερική και η ανταπόκριση είναι ολοένα και θετικότερη. Το θετικό στοιχείο είναι ότι έχουμε επαναληπτικές παραγγελίες από ήδη υπάρχοντες πελάτες και αυτό μας κάνει ιδιαιτέρως χαρούμενους και περήφανους. Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και μόνο με επιμονή, υπομονή και απρόσκοπτη προσπάθεια για διασφάλιση ποιότητας θα μπορέσει το ελληνικό ελαιόλαδο να κατακτήσει τη θέση που του ανήκει στη διεθνή αγορά. Από τη μεριά μας, προσπαθούμε να διασφαλίζουμε σταθερή ποιότητα παραγωγής και να αντιμετωπίζουμε με σοβαρότητα και επαγγελματισμό τις εμπορικές μας σχέσεις, προωθώντας έμπρακτα τις αξίες μας: αγνότητα, ποιότητα, απλότητα και εντιμότητα, που χαρακτηρίζουν το Timion».

H Βιργινία και ο Λευτέρης, εκπρόσωποι μιας νέας γενιάς ελλήνων παραγωγών

Read Next

24 Σεπ 2024

Majestæt: Η Μαρία Σταύρου μας συστήνει το νέο power suit της σύγχρονης γυναίκας

Το brand Majestæt ακολουθεί τη γυναίκα του σήμερα και τις ανάγκες της με μία εκδοχή της κομψότητας που πάλλεται στους ρυθμούς του σύγχρονου lifestyle.

25 Αυγ 2024

Sun Φλερτ: Η Σοφία Καραγιάννη βρήκε στο φλερτ την κινητήριο δυναμη να δημιουργήσει το δικό της brand

Το Sun Φλερτ με την υψηλών προδιαγραφών αισθητική έρχεται με ορμή για να καθιερωθεί ως ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα αθηναϊκά brands.

Περισσότερα από

Made in Greece

24 Αυγ 2024

PRIGIPO: Η Καλομοίρα Παπαγεωργίου έβαλε με τα κοσμήματά της το ρήμα "Πριγκιπώ" στα χείλη όλων μας

Το brand κοσμημάτων PRIGIPO έχει δημιουργήσει μια μοναδική κληρονομιά στη λόκαλ σκηνή αργυροχρυσοχόων που ξεπέρασε τα σύνορα του αθηναϊκού εμπορικού τριγώνου.

22 Αυγ 2024

Sofi Victoratou: Τα παπούτσια της Σοφίας Βικτωράτου εμφανίζονται στην 4η σεζόν του Emily In Paris

Δύο τουλάχιστον ζευγάρια Sofi Victoratou θα πρωταγωνιστήσουν στη σειρά - φαινόμενο του Netflix.

18 Αυγ 2024

Aeraki: Για τη Χρυσάνθη Κοκοτσάκη όλα ξεκίνησαν από το απόλυτο καλοκαιρινό item, το παρεό

Το brand Aeraki που ξεκίνησε από τα παρεό με μοναδικά handmade prints, λανσάρει φέτος την πρώτη του resort συλλογή.

13 Αυγ 2024

Peace and Chaos: Η Νεφέλη και ο Δημήτρης βρήκαν την ισορροπία ανάμεσα στις αντιθέσεις

Το brand Peace and Chaos, με τη μακρόχρονη πορεία στο εγχώριο ένδυμα, μας έμαθε ότι είναι "οκ" να αγαπάμε όλες τις πλευρές του εαυτού μας.

09 Αυγ 2024

Θίς: Ο Δημήτρης Χατζησταμάτης δεν χτίζει παλάτια στην άμμο, αλλά φτιάχνει από αυτήν κοσμήματα

Τα κοσμήματα Θίς του Δημήτρη Χατζησταμάτη είναι φτιαγμένα από άμμο και καλοκαιρινές αναμνήσεις.

23 Ιουλ 2024

Cristiano Marcheli: Θα παρουσιάσει τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025 στο Salt Water Showroom

Η Cristiano Marcheli θα συνεργαστεί με το Salt Water Showroom για την παρουσίαση της συλλογής Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025.

21 Ιουλ 2024

Deos Studio: Η Θάλεια Φωτάκη για την πρώτη της συλλογή εμπνέεται από τις grande dames του ελληνικού σινεμά

Η καλοκαιρινή συλλογή του Deos Studio "Τόσα Καλοκαίρια" φαντάζεται τι θα φορούσαν η Μελίνα Μερκούρη και η Τζένη Καρέζη σήμερα.

19 Ιουλ 2024

Savapile: Η Λίζα Σαρηγιαννίδου μεγάλωσε με τη μυρωδιά της ψάθας στο πιλοποιείο του πατέρα της

Η Λίζα Σαρηγιαννίδου συνεχίζει την παράδοση του πιλοποιού πατέρα της στο εργαστήριο του Savapile στου Ψυρρή, φτιάχνοντας μεταξύ άλλων τις singature υπερμεγέθεις καπελίνες της.

11 Ιουλ 2024

Eileen Pappas: Η Αϊλήν Παππά εμπνεύστηκε την πρόσφατη συλλογή της από δύο αδέσποτα γατάκια που υιοθέτησε

Τα χειροποίητα κοσμήματα Eileen Pappas είναι statement κομμάτια φτιαγμένα για να ζουν κοντά καρδιά εκείνου που τα φοράει.

04 Ιουν 2024

The C edition: Τα κορμάκια της Χριστίνας Κατσαούνη γίνονται (επιτέλους) μαγιό

Η "sea edition" του The C edition, του brand που έκανε τα κορμάκια τη fashion εμμονή μας.