ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Candy bag: Μία τσάντα από ζάχαρη γεμάτη καλά μαντάτα

«Η τσάντα μπορεί να δηλώνει ακόμα και τη μόρφωσή μας» λέει η Γεωργία σημειολογώντας πάνω σε ένα αξεσουάρ και περνάει στον ώμο της το πιο σουξεδιάρικο μοντέλο της.

Candy bag: Μία τσάντα από ζάχαρη γεμάτη καλά μαντάτα

Στον κόσμο της μόδας υπάρχουν oi φανατικοί υποστηρικτές της τσάντας ως αξεσουάρ και οι πολέμιοι αυτής. Ναι, όσο περίεργο κι αν ακούγεται αυτό, έτσι είναι. Για παράδειγμα ο Άγγλος, αβανγκαρντίστας, σχεδιαστής Γκάρεθ Πιού είχε δηλώσει στο παρελθόν ότι δεν σχεδιάζει τσάντες γιατί θεωρεί το συγκεκριμένο item πολύ γεροντικό. Οκέι, κάθε γνώμη είναι δεκτή αλλά τότε που στο καλό θα βάζουμε τα άπειρα, απαραίτητα πράγματα που κουβαλάμε μαζί μας καθημερινά οι γυναίκες;

Candy bag: Μία τσάντα από ζάχαρη γεμάτη καλά μαντάτα
Η Γεωργία Καυγά λατρεύει τις τσάντες.
Μίνιμαλ αλλά με πολύ δυνατό ντιζάιν. Δηλαδή μάξιμαλ.

Η Γεωργία Καυγά, η σχεδιάστρια και ιδιοκτήτρια του ελληνικότατου brand Candy bags, διαφωνεί κάθετα με τον Πιού. Και για να αποδείξει τη «νεανικότητα» του αξεσουάρ δημιουργεί τα αντίστοιχα ζαχαρωτά σε τσάντες καθημερινής χρήσης. «Το όνομα Candybag ήταν ιδέα ενός φίλου Αυστραλού. Σε μια συζήτηση, πριν πέντε χρόνια, μεταξύ αστείου και σοβαρού, ειπώθηκε η λέξη “candy” και μου ακούστηκε τόσο γλυκιά ώστε να γίνει το brand name των τσαντών μας» θυμάται και σπεύδει να επιχειρηματολογήσει για την σπουδαιότητα της τσάντας: «Η τσάντα είναι καθοριστικό κομμάτι στην εμφάνιση μίας γυναίκας και δηλώνει πολλά πράγματα ως προς το γούστο της, καλό είτε κακό, αλλά ακόμα και βαθύτερα πράγματα όπως η μόρφωση. Τουλάχιστον εγώ με αυτό τον τρόπο προσεγγίζω την τσάντα, με αυτή τη βαρύτητα και αυτό γιατί το συγκεκριμένο αξεσουάρ το έχω στο μυαλό μου ως πολύ σπουδαίο».

Κι άλλα αξεσουάρ Candy bags. Αμέ!
«Η τσάντα ήρθε ως φυσική συνέχεια της αγάπης μου για τα αξεσουάρ, στα οποία πάντα έδινα μεγαλύτερη βαρύτητα από τα ρούχα» λέει η Γεωργία.

Η Γεωργία γεννήθηκε στην Αθήνα, σπούδασε σχέδιο μόδας στη σχολή Βελουδάκη, αλλά η εμπλοκή της με τη μόδα δεν ήταν τυχαία. «Οι γονείς μου διατηρούσαν βιοτεχνία και μαγαζιά με γυναικεία ρούχα. Ήταν λοιπόν μια φυσιολογική εξέλιξη η ανάμειξή μου με τον χώρο, για την οποία όμως δεν με πίεσαν καθόλου. Ήταν δηλαδή κάτι που ήθελα πολύ και εξ αρχής να ακολουθήσω. Η τσάντα ήρθε ως φυσική συνέχεια της αγάπης μου για τα αξεσουάρ, στα οποία πάντα έδινα μεγαλύτερη βαρύτητα από τα ρούχα» λέει. Η τάση που θέλει τις γυναίκες να φοράμε ένα ανεπιτήδευτο ντύσιμο αλλά να προσθέτουμε ποζάτα αξεσουάρ, έχει κερδίσει έδαφος και έξτρα μπόνους τα τελευταία χρόνια. Οι τσάντες Candy είναι περιούσιου σχεδιασμού μέσα στην απλότητά τους και βολικότατου ταμπεραμέντου -ως οφείλουν να είναι οι τσάντες.

«Η φιλοσοφία μας είναι ο μινιμαλισμός και η πρακτική προσέγγιση του αξεσουάρ που λέγεται τσάντα και το οποίο είναι απαραίτητο σε όλες τις γυναίκες. Η γυναίκα του 2016 δεν έχει πλέον το άγχος του πρωινού και βραδινού ντυσίματος και των αξεσουάρ που το συνοδεύουν. Και αυτό συνέβη γιατί η καθημερινότητα μας πλέον έχει δημιουργήσει την ανάγκη και στους σχεδιαστές να δημιουργούν χωρίς να λαμβάνουν υπ' όψη τους τέτοιου είδους κλισέ» συνεχίζει η Γεωργία.

«Η γυναίκα του 2016 δεν έχει πλέον το άγχος του πρωινού και βραδινού ντυσίματος και των αξεσουάρ που το συνοδεύουν».
«Σίγουρα οι τσάντες χωρίζονται σε νεανικές και “ενήλικες”. Κάθε ηλικία χρειάζεται τα σωστά αξεσουάρ της».

Την ρωτάω ποια είναι η τάση για τις τσάντες του 2016. Έχω την εντύπωση ότι έχουν μικρύνει σε μέγεθος, όχι; «Οι τάσεις δημιουργούνται μεμονωμένα από τον κάθε σχεδιαστή, εγώ έτσι το αντιμετωπίζω και αυτό μου δίνει και τη ελευθερία να δημιουργήσω κάθε σεζόν πράγματα που αγαπώ και θέλω να δείξω. Σίγουρα όμως οι τσάντες χωρίζονται σε νεανικές και “ενήλικες”. Η κάθε ηλικία χρειάζεται και το ανάλογο outfit, τόσο στα ρούχα όσο και στα αξεσουάρ» απαντάει.

-Υπάρχει άραγε κάποιο στυλ τσάντας που ταιριάζει σε όλες τις ηλικίες, σε όλες τις περιστάσεις και σε όλες τις ώρες της ημέρας;

«Είναι πολύ γενικό νομίζω αυτό και σίγουρα δεν θα λειτουργούσε. Όχι, δεν υπάρχει αυτή η μία και μοναδική τσάντα για όλους και για όλα».

«Όχι, δεν υπάρχει αυτή η μία και μοναδική τσάντα για όλους και για όλα».
«Η φιλοσοφία μας είναι ο μινιμαλισμός και η πρακτική προσέγγιση του αξεσουάρ».

-Ποιο μοντέλο Candy bag είναι το πιο δημοφιλές και γιατί;

«Υπάρχει μία συγκεκριμένη τσάντα ώμου, η οποία σχεδιάζεται αδιακόπως από την πρώτη μας κολεξιόν έως και σήμερα και παραμένει πολύ ψηλά στις προτιμήσεις των πελατών μας. Ο λόγος της επιτυχίας της νομίζω ότι είναι το ντιζάιν αλλά και η πρακτικότητά της».

«Παρά τις αντίξοες, οικονομικές και κοινωνικές, συνθήκες που κυριαρχούν αυτή τη στιγμή στη χώρα, πολλοί νέοι άνθρωποι συνεχίζουμε να προσπαθούμε με πολύ ζήλο αλλά και δύναμη. Να αντιστεκόμαστε στη μιζέρια και να προβάλουμε το made in Greece. Πράγμα που μας κάνει υπερήφανους και κατ' επέκταση χαρούμενους» λέει η Γεωργία κλείνοντας τη συζήτηση, δίνοντας το δικό της ζαχαρένιο μήνυμα απέναντι στο θάμπωμα των καιρών.

Facebook

Facebook Γεωργία Καυγά

«Παρά τις αντίξοες, οικονομικές και κοινωνικές, συνθήκες που κυριαρχούν αυτή τη στιγμή στη χώρα, πολλοί νέοι άνθρωποι συνεχίζουμε να προσπαθούμε με πολύ ζήλο αλλά και δύναμη».

Read Next

11 Απρ 2024

Η Ειρήνη Δρόσου με ορμή, λάβα και έμπνευση ζωγραφίζει από το νησί της, τη Σαντορίνη

"Η ενέργεια της λάβας με καθορίζει ως καλλιτέχνη" εξηγεί η Ειρήνη Δρόσου.

09 Απρ 2024

ΜΚ Fine Jewelry: H Μαρία Καρκαντζού σχεδιάζει bespoke κοσμήματα με προσωπικότητα

Το κόσμημα ως τρόπος έκφρασης και ιδιαίτερων συμβολισμών.

Περισσότερα από

Made in Greece

04 Απρ 2024

MIA PAPA:Το brand που παντρεύει πολυτέλεια και βιωσιμότητα με τον πιο καλαίσθητο τρόπο

Η Μία Παπά, δημιουργός του brand MIA PAPA, εμπνέεται από την αρχιτεκτονική, την αρχαιότητα και την πίστη ότι το παρόν και το μέλλον της μόδας είναι βιώσιμο.

27 Μαρ 2024

Η Ιωάννα-Πέτρα Τσαντάκη έκανε το Blameyourdaze συνώνυμο της ευέλικτης Αθηναίας

Ένα από τα μακροβιότερα λόκαλ brands της πρωτεύουσας, το Blameyourdaze, εστιάζει στον αλάνθαστο συνδυασμό πρακτικότητας - κομψότητας.

15 Μαρ 2024

MAAN: Γυναίκες όλων των ηλικιών φωτογραφίζονται με τα μαγιό της Μαριλένας Ανδρεάδη

Για τη συλλογή S/S ‘24 το brand ΜΑΑΝ έκανε open call στην Αντίπαρο σε γυναίκες κάθε ηλικίας και σωματότυπου.

12 Μαρ 2024

Vasiliki: Η Κική Καραγιάννη φτιάχνει κοσμήματα με την αρχαία τεχνική του χαμένου κεριού

Τα ασύλληπτα κοσμήματα του brand Vasiliki μοιάζουν σα να ρέουν και να αλλάζουν διαρκώς μορφή.

27 Φεβ 2024

Break a Stone: Η Αγγέλικα Καραλή σχεδιάζει μοντέρνους θησαυρούς

Τα κοσμήματα Break a Stone μοιάζουν με οικογενειακά κειμήλια που κουβαλούν δεκάδες ιστορίες.

25 Φεβ 2024

Βασίλης Μόραλης: Ο κοσμηματοποιός από τη Θεσσαλονίκη που έχει πελάτισσες και σταρ του Χόλιγουντ

Παρά τη σπάνια νόσο του, ο κ. Μόραλης διαπρέπει στο επάγγελμα του.

23 Φεβ 2024

Ο "γκουρού των στολών" που ντύνει χιλιάδες καρναβαλιστές κι έραψε μέχρι και για το Βενετσιάνικο καρναβάλι

Καθώς οι Απόκριες πλησιάζουν το εργοστάσιο της οικογένειας Στράκα έχει "πιάσει φωτιά"!

23 Φεβ 2024

URBANNAH: H Χαρά και ο Χάρης θέλουν το brand τους να βάλει τα δικά του pins στον παγκόσμιο χάρτη

Το streetwear brand URBANNAH δημιουργεί ρούχα από ταξιδιώτες για ταξιδιώτες, ενώ παράλληλα στηρίζει παιδιά και ενήλικες από ευάλωτα περιβάλλοντα στην Αφρική.

20 Φεβ 2024

Liana Camba: H Ελληνίδα σχεδιάστρια που αγαπά την handmade πολυτέλεια

Το brand Liana Camba, που αποτελεί κεφάλαιο της ελληνικής μόδας, δημιουργικά, δεν βρέθηκε ποτέ σε λιμνάζοντα νερά.

13 Φεβ 2024

Η Νεφέλη Θεοδώρου κάνει συνεδρίες πριν προτείνει σε μια γυναίκα τα κατάλληλα για εκείνη ρούχα

Η Νεφέλη Θεοδώρου σπούδασε ψυχολογία της Μόδας στο Λονδίνο και ως personal stylist βοηθά τις πελάτισσές της να διανύσουν ένα ταξίδι αυτο-εξερεύνησης και ανακάλυψης νέων πτυχών του εαυτού τους.