ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

Candy bag: Μία τσάντα από ζάχαρη γεμάτη καλά μαντάτα

«Η τσάντα μπορεί να δηλώνει ακόμα και τη μόρφωσή μας» λέει η Γεωργία σημειολογώντας πάνω σε ένα αξεσουάρ και περνάει στον ώμο της το πιο σουξεδιάρικο μοντέλο της.

Candy bag: Μία τσάντα από ζάχαρη γεμάτη καλά μαντάτα

Στον κόσμο της μόδας υπάρχουν oi φανατικοί υποστηρικτές της τσάντας ως αξεσουάρ και οι πολέμιοι αυτής. Ναι, όσο περίεργο κι αν ακούγεται αυτό, έτσι είναι. Για παράδειγμα ο Άγγλος, αβανγκαρντίστας, σχεδιαστής Γκάρεθ Πιού είχε δηλώσει στο παρελθόν ότι δεν σχεδιάζει τσάντες γιατί θεωρεί το συγκεκριμένο item πολύ γεροντικό. Οκέι, κάθε γνώμη είναι δεκτή αλλά τότε που στο καλό θα βάζουμε τα άπειρα, απαραίτητα πράγματα που κουβαλάμε μαζί μας καθημερινά οι γυναίκες;

Candy bag: Μία τσάντα από ζάχαρη γεμάτη καλά μαντάτα
Η Γεωργία Καυγά λατρεύει τις τσάντες.
Μίνιμαλ αλλά με πολύ δυνατό ντιζάιν. Δηλαδή μάξιμαλ.

Η Γεωργία Καυγά, η σχεδιάστρια και ιδιοκτήτρια του ελληνικότατου brand Candy bags, διαφωνεί κάθετα με τον Πιού. Και για να αποδείξει τη «νεανικότητα» του αξεσουάρ δημιουργεί τα αντίστοιχα ζαχαρωτά σε τσάντες καθημερινής χρήσης. «Το όνομα Candybag ήταν ιδέα ενός φίλου Αυστραλού. Σε μια συζήτηση, πριν πέντε χρόνια, μεταξύ αστείου και σοβαρού, ειπώθηκε η λέξη “candy” και μου ακούστηκε τόσο γλυκιά ώστε να γίνει το brand name των τσαντών μας» θυμάται και σπεύδει να επιχειρηματολογήσει για την σπουδαιότητα της τσάντας: «Η τσάντα είναι καθοριστικό κομμάτι στην εμφάνιση μίας γυναίκας και δηλώνει πολλά πράγματα ως προς το γούστο της, καλό είτε κακό, αλλά ακόμα και βαθύτερα πράγματα όπως η μόρφωση. Τουλάχιστον εγώ με αυτό τον τρόπο προσεγγίζω την τσάντα, με αυτή τη βαρύτητα και αυτό γιατί το συγκεκριμένο αξεσουάρ το έχω στο μυαλό μου ως πολύ σπουδαίο».

Κι άλλα αξεσουάρ Candy bags. Αμέ!
«Η τσάντα ήρθε ως φυσική συνέχεια της αγάπης μου για τα αξεσουάρ, στα οποία πάντα έδινα μεγαλύτερη βαρύτητα από τα ρούχα» λέει η Γεωργία.

Η Γεωργία γεννήθηκε στην Αθήνα, σπούδασε σχέδιο μόδας στη σχολή Βελουδάκη, αλλά η εμπλοκή της με τη μόδα δεν ήταν τυχαία. «Οι γονείς μου διατηρούσαν βιοτεχνία και μαγαζιά με γυναικεία ρούχα. Ήταν λοιπόν μια φυσιολογική εξέλιξη η ανάμειξή μου με τον χώρο, για την οποία όμως δεν με πίεσαν καθόλου. Ήταν δηλαδή κάτι που ήθελα πολύ και εξ αρχής να ακολουθήσω. Η τσάντα ήρθε ως φυσική συνέχεια της αγάπης μου για τα αξεσουάρ, στα οποία πάντα έδινα μεγαλύτερη βαρύτητα από τα ρούχα» λέει. Η τάση που θέλει τις γυναίκες να φοράμε ένα ανεπιτήδευτο ντύσιμο αλλά να προσθέτουμε ποζάτα αξεσουάρ, έχει κερδίσει έδαφος και έξτρα μπόνους τα τελευταία χρόνια. Οι τσάντες Candy είναι περιούσιου σχεδιασμού μέσα στην απλότητά τους και βολικότατου ταμπεραμέντου -ως οφείλουν να είναι οι τσάντες.

«Η φιλοσοφία μας είναι ο μινιμαλισμός και η πρακτική προσέγγιση του αξεσουάρ που λέγεται τσάντα και το οποίο είναι απαραίτητο σε όλες τις γυναίκες. Η γυναίκα του 2016 δεν έχει πλέον το άγχος του πρωινού και βραδινού ντυσίματος και των αξεσουάρ που το συνοδεύουν. Και αυτό συνέβη γιατί η καθημερινότητα μας πλέον έχει δημιουργήσει την ανάγκη και στους σχεδιαστές να δημιουργούν χωρίς να λαμβάνουν υπ' όψη τους τέτοιου είδους κλισέ» συνεχίζει η Γεωργία.

«Η γυναίκα του 2016 δεν έχει πλέον το άγχος του πρωινού και βραδινού ντυσίματος και των αξεσουάρ που το συνοδεύουν».
«Σίγουρα οι τσάντες χωρίζονται σε νεανικές και “ενήλικες”. Κάθε ηλικία χρειάζεται τα σωστά αξεσουάρ της».

Την ρωτάω ποια είναι η τάση για τις τσάντες του 2016. Έχω την εντύπωση ότι έχουν μικρύνει σε μέγεθος, όχι; «Οι τάσεις δημιουργούνται μεμονωμένα από τον κάθε σχεδιαστή, εγώ έτσι το αντιμετωπίζω και αυτό μου δίνει και τη ελευθερία να δημιουργήσω κάθε σεζόν πράγματα που αγαπώ και θέλω να δείξω. Σίγουρα όμως οι τσάντες χωρίζονται σε νεανικές και “ενήλικες”. Η κάθε ηλικία χρειάζεται και το ανάλογο outfit, τόσο στα ρούχα όσο και στα αξεσουάρ» απαντάει.

-Υπάρχει άραγε κάποιο στυλ τσάντας που ταιριάζει σε όλες τις ηλικίες, σε όλες τις περιστάσεις και σε όλες τις ώρες της ημέρας;

«Είναι πολύ γενικό νομίζω αυτό και σίγουρα δεν θα λειτουργούσε. Όχι, δεν υπάρχει αυτή η μία και μοναδική τσάντα για όλους και για όλα».

«Όχι, δεν υπάρχει αυτή η μία και μοναδική τσάντα για όλους και για όλα».
«Η φιλοσοφία μας είναι ο μινιμαλισμός και η πρακτική προσέγγιση του αξεσουάρ».

-Ποιο μοντέλο Candy bag είναι το πιο δημοφιλές και γιατί;

«Υπάρχει μία συγκεκριμένη τσάντα ώμου, η οποία σχεδιάζεται αδιακόπως από την πρώτη μας κολεξιόν έως και σήμερα και παραμένει πολύ ψηλά στις προτιμήσεις των πελατών μας. Ο λόγος της επιτυχίας της νομίζω ότι είναι το ντιζάιν αλλά και η πρακτικότητά της».

«Παρά τις αντίξοες, οικονομικές και κοινωνικές, συνθήκες που κυριαρχούν αυτή τη στιγμή στη χώρα, πολλοί νέοι άνθρωποι συνεχίζουμε να προσπαθούμε με πολύ ζήλο αλλά και δύναμη. Να αντιστεκόμαστε στη μιζέρια και να προβάλουμε το made in Greece. Πράγμα που μας κάνει υπερήφανους και κατ' επέκταση χαρούμενους» λέει η Γεωργία κλείνοντας τη συζήτηση, δίνοντας το δικό της ζαχαρένιο μήνυμα απέναντι στο θάμπωμα των καιρών.

Facebook

Facebook Γεωργία Καυγά

«Παρά τις αντίξοες, οικονομικές και κοινωνικές, συνθήκες που κυριαρχούν αυτή τη στιγμή στη χώρα, πολλοί νέοι άνθρωποι συνεχίζουμε να προσπαθούμε με πολύ ζήλο αλλά και δύναμη».

Read Next

24 Σεπ 2024

Majestæt: Η Μαρία Σταύρου μας συστήνει το νέο power suit της σύγχρονης γυναίκας

Το brand Majestæt ακολουθεί τη γυναίκα του σήμερα και τις ανάγκες της με μία εκδοχή της κομψότητας που πάλλεται στους ρυθμούς του σύγχρονου lifestyle.

25 Αυγ 2024

Sun Φλερτ: Η Σοφία Καραγιάννη βρήκε στο φλερτ την κινητήριο δυναμη να δημιουργήσει το δικό της brand

Το Sun Φλερτ με την υψηλών προδιαγραφών αισθητική έρχεται με ορμή για να καθιερωθεί ως ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα αθηναϊκά brands.

Περισσότερα από

Made in Greece

24 Αυγ 2024

PRIGIPO: Η Καλομοίρα Παπαγεωργίου έβαλε με τα κοσμήματά της το ρήμα "Πριγκιπώ" στα χείλη όλων μας

Το brand κοσμημάτων PRIGIPO έχει δημιουργήσει μια μοναδική κληρονομιά στη λόκαλ σκηνή αργυροχρυσοχόων που ξεπέρασε τα σύνορα του αθηναϊκού εμπορικού τριγώνου.

22 Αυγ 2024

Sofi Victoratou: Τα παπούτσια της Σοφίας Βικτωράτου εμφανίζονται στην 4η σεζόν του Emily In Paris

Δύο τουλάχιστον ζευγάρια Sofi Victoratou θα πρωταγωνιστήσουν στη σειρά - φαινόμενο του Netflix.

18 Αυγ 2024

Aeraki: Για τη Χρυσάνθη Κοκοτσάκη όλα ξεκίνησαν από το απόλυτο καλοκαιρινό item, το παρεό

Το brand Aeraki που ξεκίνησε από τα παρεό με μοναδικά handmade prints, λανσάρει φέτος την πρώτη του resort συλλογή.

13 Αυγ 2024

Peace and Chaos: Η Νεφέλη και ο Δημήτρης βρήκαν την ισορροπία ανάμεσα στις αντιθέσεις

Το brand Peace and Chaos, με τη μακρόχρονη πορεία στο εγχώριο ένδυμα, μας έμαθε ότι είναι "οκ" να αγαπάμε όλες τις πλευρές του εαυτού μας.

09 Αυγ 2024

Θίς: Ο Δημήτρης Χατζησταμάτης δεν χτίζει παλάτια στην άμμο, αλλά φτιάχνει από αυτήν κοσμήματα

Τα κοσμήματα Θίς του Δημήτρη Χατζησταμάτη είναι φτιαγμένα από άμμο και καλοκαιρινές αναμνήσεις.

23 Ιουλ 2024

Cristiano Marcheli: Θα παρουσιάσει τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025 στο Salt Water Showroom

Η Cristiano Marcheli θα συνεργαστεί με το Salt Water Showroom για την παρουσίαση της συλλογής Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025.

21 Ιουλ 2024

Deos Studio: Η Θάλεια Φωτάκη για την πρώτη της συλλογή εμπνέεται από τις grande dames του ελληνικού σινεμά

Η καλοκαιρινή συλλογή του Deos Studio "Τόσα Καλοκαίρια" φαντάζεται τι θα φορούσαν η Μελίνα Μερκούρη και η Τζένη Καρέζη σήμερα.

19 Ιουλ 2024

Savapile: Η Λίζα Σαρηγιαννίδου μεγάλωσε με τη μυρωδιά της ψάθας στο πιλοποιείο του πατέρα της

Η Λίζα Σαρηγιαννίδου συνεχίζει την παράδοση του πιλοποιού πατέρα της στο εργαστήριο του Savapile στου Ψυρρή, φτιάχνοντας μεταξύ άλλων τις singature υπερμεγέθεις καπελίνες της.

11 Ιουλ 2024

Eileen Pappas: Η Αϊλήν Παππά εμπνεύστηκε την πρόσφατη συλλογή της από δύο αδέσποτα γατάκια που υιοθέτησε

Τα χειροποίητα κοσμήματα Eileen Pappas είναι statement κομμάτια φτιαγμένα για να ζουν κοντά καρδιά εκείνου που τα φοράει.

04 Ιουν 2024

The C edition: Τα κορμάκια της Χριστίνας Κατσαούνη γίνονται (επιτέλους) μαγιό

Η "sea edition" του The C edition, του brand που έκανε τα κορμάκια τη fashion εμμονή μας.