ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

«Μπορεί και όχι» το νέο ελληνικό brand που πολεμάει την σοβαροφάνεια με χιούμορ και στυλ

Όταν τρεις φίλοι αποφάσισαν να διασταυρώσουν αστείες ατάκες από την καθημερινότητα μαζί με ρούχα και χρηστικά αντικείμενα, γεννήθηκε το brand «Μπορεί και όχι».

«Μπορεί και όχι» το νέο ελληνικό brand που πολεμάει την σοβαροφάνεια με χιούμορ και στυλ

Σε φωτεινές και πόσο μάλλον σε δύσκολες εποχές, το χιούμορ είναι καλοδεχούμενο -αν όχι απαραίτητο- από όπου και αν προέρχεται. Και ένας από τους τρόπους να το έχουμε πάντα μαζί μας είναι…να το φοράμε. Κάπως έτσι σκέφτηκαν τρεις φίλοι που αποφάσισαν να διασταυρώσουν αστείες ατάκες από την καθημερινότητα και από ελληνικές σειρές μαζί με T-shirt, φούτερ και διάφορα χρηστικά αντικείμενα. Ο λόγος για το νέο ελληνικό brand με το εύλογο όνομα «Μπορεί και όχι» που προτείνει ρούχα και αντικείμενα που μάχονται όσους παίρνουν πολύ σοβαρά τον εαυτό τους. Θα καταφέρει στο τέλος η σοβαροφάνεια να επικρατήσει; Μπορεί και όχι…

«Μπορεί και όχι» το νέο ελληνικό brand που πολεμάει την σοβαροφάνεια με χιούμορ και στυλ
Η Σιλένα και ο Αλέξανδρος από την ομάδα «Μπορεί και όχι» με δημιουργίες τους

Ας συστηθούμε! Ποια είναι τα πρόσωπα πίσω από το «μπορεί και όχι» και ποιος είναι ο ρόλος του καθενός;

Ναι καλησπέρα σας! Πίσω από το «μπορεί και όχι» βρισκόμαστε οι εξής τρεις: ο Αλέξανδρος ως Υπουργός Δημοσίων Σχέσεων, η Σιλένα ως Υπουργός Ανάπτυξης και η Χρύσα ως Υπουργός Οικονομικών. Πέρα απ’ την πλάκα, δεν υπάρχει σαφής ρόλος για τον καθένα μας, τουλάχιστον μέχρι να γίνουμε κολοσσός!

Πως ξεκίνησε το project «μπορεί και όχι» και πως προέκυψε το όνομα;

Το «μπορεί και όχι» ήταν η απάντηση στις διαφορετικές ανησυχίες που είχαμε ως φίλοι! Ο καθένας δούλευε μέχρι πρότινος σε διαφορετικό αντικείμενο, έφτασε όμως η στιγμή που θεωρήσαμε ότι μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε και κάπως έτσι, η φίλια μας πέρασε σε επόμενο επίπεδο. Ήταν καλή ιδέα; Η ιστορία θα δείξει!

Η Χρύσα από την ομάδα «μπορεί και όχι» με φούτερ της σειράς

Τι ανάγκη -δική σας και κατ’ επέκταση του κοινού σας- εξυπηρετεί ένα ρούχο που έχει πάνω του τυπωμένο ένα χιουμοριστικό μήνυμα;

Η πρώτη μας σκέψη σχετικά με τα μελλοντικά προϊόντα μας ήταν ότι θα θέλαμε να είναι όλα όσα θα φορούσαμε / κρατούσαμε πρώτα εμείς οι ίδιοι. Το μότο μας είναι ένας συνδυασμός του «εγώ στη θέση σου θα το φόραγα!» και του «αν δεν μπορείς να το ξεπεράσεις, γέλα μαζί του!».

«Αυτά καλό είναι να μη γίνονται», «Διαβάστηκε» εναλλάσσονται με ατάκες από παλιότερες σειρές και ταινίες όπως «Γκαρσόνα Β» και «Το Τζέλα Δέλτα δεν είχε φουγάρα». Με ποια κριτήρια επιλέγετε τις ατάκες που τα τυπωθούν;

Οι ατάκες που θα γίνουν σχέδια του «μπορεί και όχι» επιλέγονται με κριτήριο τον προσωπικό πόνο του καθενός. Όσο περνάει ο καιρός, αποκτάμε μία καλύτερη εικόνα του συναισθήματος που οι άνθρωποι έχουν την ανάγκη να εκφράσουν την εκάστοτε χρονική στιγμή. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το «ΑΪ ΣΑΡΒΑΪΒ» στην εποχή της καραντίνας και το «ΑΥΤΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ» σε κάθε εποχή. Βέβαια, τη λύση στις δύσκολες στιγμές που δεν μπορούμε να καταλήξουμε σε μια απόφαση, δίνει η δημοκρατική ψηφοφορία. Δεν είμαστε τυχαία τρεις.

Το σημειωματάριο «ΑΪ ΣΑΡΒΑΪΒ» έγινε best-seller στην εποχή της καραντίνας

Πως φαντάζεστε τον άνθρωπο που φοράει κομμάτια «μπορεί και όχι»;

Αρχικά, ο άνθρωπος αυτός έχει την πλήρη κατανόησή μας! Για αυτό και κάθε παραγγελία συνοδεύεται από ιδιόχειρη καρτούλα για τον κάθε ένα ξεχωριστά, αφού τον αισθανόμαστε δικό μας άνθρωπο. Από την έως τώρα εμπειρία μας, το κοινό του «μπορεί και όχι» είναι κυρίως άνθρωποι με οξυμένη αίσθηση του χιούμορ ηλικίας 15-35 ετών, χωρίς αυτό να αποκλείει όποιον αισθάνεται ότι εκφράζεται μέσω του brand μας, ακόμα και αν αυτός είναι: μητέρα με παιδί, ο workaholic συνάδελφός σου ή ακόμα και ο πατέρας της Σιλένας που έχει βγει στη σύνταξη!

«Το Τζέλα Δέλτα δεν είχε φουγάρα» είναι από τα πιο πετυχημένα σχέδια

Ποια είναι τα bestseller της συλλογής;

Θα σου μιλήσουμε σαν στυγνοί επαγγελματίες, αγνοώντας τις προσωπικές μας συμπάθειες! Τα προϊόντα που μέχρι στιγμής έχουν αγαπηθεί περισσότερο είναι: τα hoodies του Τζέλα Δέλτα, οι shopping bags και οι κούπες των Γκαρσόνων Α’ και Β’, τα notebooks του ΑΪ ΣΑΡΒΑΪΒ και το ΑΥΤΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ σε όλες τις πιθανές εκδοχές του.

Το «Διαβάστηκε» σε μια διαφορετική εκδοχή

Ποια είναι αυτή η ατάκα που συνέχεια σας ζητάνε να τυπώσετε και γιατί δεν την έχετε τυπώσει ακόμη;

Όποια ατάκα μπορείς να σκεφτείς από ελληνικές σειρές της περιόδου από το 1990 μέχρι και σήμερα, μας την έχουν ζητήσει. «Κόβεται το σεξ;!» από τη Θεοπούλα του Παρα Πέντε, «Η Παναγιά το ‘ριξε αυτό;» από τη Μπία Μπέκου στις Σαββατογεννημένες και άλλες πολλές τριγυρίζουν στο μυαλό μας και περιμένουν τη σειρά τους για να κυκλοφορήσουν. Αν ήταν στο χέρι μας, θα βγάζαμε ένα νέο σχέδιο τη μέρα.

Που και πως μπορούμε να βρούμε τις δημιουργίες «μπορεί και όχι»;

Προς το παρόν, τα προϊόντα του «μπορεί και όχι» διατίθενται αποκλειστικά στο site μας. Φυσικά, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερώνονται για όλα τα νέα του brand, όπως για παράδειγμα τη νέα μας συλλογή μέσα στο Μάιο, στα social media μας σε Instagram και σε Facebook.

Τα προϊόντα του «μπορεί και όχι» διατίθενται αποκλειστικά στο ομώνυμο site

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

Read Next

24 Σεπ 2024

Majestæt: Η Μαρία Σταύρου μας συστήνει το νέο power suit της σύγχρονης γυναίκας

Το brand Majestæt ακολουθεί τη γυναίκα του σήμερα και τις ανάγκες της με μία εκδοχή της κομψότητας που πάλλεται στους ρυθμούς του σύγχρονου lifestyle.

25 Αυγ 2024

Sun Φλερτ: Η Σοφία Καραγιάννη βρήκε στο φλερτ την κινητήριο δυναμη να δημιουργήσει το δικό της brand

Το Sun Φλερτ με την υψηλών προδιαγραφών αισθητική έρχεται με ορμή για να καθιερωθεί ως ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα αθηναϊκά brands.

Περισσότερα από

Made in Greece

24 Αυγ 2024

PRIGIPO: Η Καλομοίρα Παπαγεωργίου έβαλε με τα κοσμήματά της το ρήμα "Πριγκιπώ" στα χείλη όλων μας

Το brand κοσμημάτων PRIGIPO έχει δημιουργήσει μια μοναδική κληρονομιά στη λόκαλ σκηνή αργυροχρυσοχόων που ξεπέρασε τα σύνορα του αθηναϊκού εμπορικού τριγώνου.

22 Αυγ 2024

Sofi Victoratou: Τα παπούτσια της Σοφίας Βικτωράτου εμφανίζονται στην 4η σεζόν του Emily In Paris

Δύο τουλάχιστον ζευγάρια Sofi Victoratou θα πρωταγωνιστήσουν στη σειρά - φαινόμενο του Netflix.

18 Αυγ 2024

Aeraki: Για τη Χρυσάνθη Κοκοτσάκη όλα ξεκίνησαν από το απόλυτο καλοκαιρινό item, το παρεό

Το brand Aeraki που ξεκίνησε από τα παρεό με μοναδικά handmade prints, λανσάρει φέτος την πρώτη του resort συλλογή.

13 Αυγ 2024

Peace and Chaos: Η Νεφέλη και ο Δημήτρης βρήκαν την ισορροπία ανάμεσα στις αντιθέσεις

Το brand Peace and Chaos, με τη μακρόχρονη πορεία στο εγχώριο ένδυμα, μας έμαθε ότι είναι "οκ" να αγαπάμε όλες τις πλευρές του εαυτού μας.

09 Αυγ 2024

Θίς: Ο Δημήτρης Χατζησταμάτης δεν χτίζει παλάτια στην άμμο, αλλά φτιάχνει από αυτήν κοσμήματα

Τα κοσμήματα Θίς του Δημήτρη Χατζησταμάτη είναι φτιαγμένα από άμμο και καλοκαιρινές αναμνήσεις.

23 Ιουλ 2024

Cristiano Marcheli: Θα παρουσιάσει τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025 στο Salt Water Showroom

Η Cristiano Marcheli θα συνεργαστεί με το Salt Water Showroom για την παρουσίαση της συλλογής Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025.

21 Ιουλ 2024

Deos Studio: Η Θάλεια Φωτάκη για την πρώτη της συλλογή εμπνέεται από τις grande dames του ελληνικού σινεμά

Η καλοκαιρινή συλλογή του Deos Studio "Τόσα Καλοκαίρια" φαντάζεται τι θα φορούσαν η Μελίνα Μερκούρη και η Τζένη Καρέζη σήμερα.

19 Ιουλ 2024

Savapile: Η Λίζα Σαρηγιαννίδου μεγάλωσε με τη μυρωδιά της ψάθας στο πιλοποιείο του πατέρα της

Η Λίζα Σαρηγιαννίδου συνεχίζει την παράδοση του πιλοποιού πατέρα της στο εργαστήριο του Savapile στου Ψυρρή, φτιάχνοντας μεταξύ άλλων τις singature υπερμεγέθεις καπελίνες της.

11 Ιουλ 2024

Eileen Pappas: Η Αϊλήν Παππά εμπνεύστηκε την πρόσφατη συλλογή της από δύο αδέσποτα γατάκια που υιοθέτησε

Τα χειροποίητα κοσμήματα Eileen Pappas είναι statement κομμάτια φτιαγμένα για να ζουν κοντά καρδιά εκείνου που τα φοράει.

04 Ιουν 2024

The C edition: Τα κορμάκια της Χριστίνας Κατσαούνη γίνονται (επιτέλους) μαγιό

Η "sea edition" του The C edition, του brand που έκανε τα κορμάκια τη fashion εμμονή μας.