ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

«Μπορεί και όχι» το νέο ελληνικό brand που πολεμάει την σοβαροφάνεια με χιούμορ και στυλ

Όταν τρεις φίλοι αποφάσισαν να διασταυρώσουν αστείες ατάκες από την καθημερινότητα μαζί με ρούχα και χρηστικά αντικείμενα, γεννήθηκε το brand «Μπορεί και όχι».

«Μπορεί και όχι» το νέο ελληνικό brand που πολεμάει την σοβαροφάνεια με χιούμορ και στυλ

Σε φωτεινές και πόσο μάλλον σε δύσκολες εποχές, το χιούμορ είναι καλοδεχούμενο -αν όχι απαραίτητο- από όπου και αν προέρχεται. Και ένας από τους τρόπους να το έχουμε πάντα μαζί μας είναι…να το φοράμε. Κάπως έτσι σκέφτηκαν τρεις φίλοι που αποφάσισαν να διασταυρώσουν αστείες ατάκες από την καθημερινότητα και από ελληνικές σειρές μαζί με T-shirt, φούτερ και διάφορα χρηστικά αντικείμενα. Ο λόγος για το νέο ελληνικό brand με το εύλογο όνομα «Μπορεί και όχι» που προτείνει ρούχα και αντικείμενα που μάχονται όσους παίρνουν πολύ σοβαρά τον εαυτό τους. Θα καταφέρει στο τέλος η σοβαροφάνεια να επικρατήσει; Μπορεί και όχι…

«Μπορεί και όχι» το νέο ελληνικό brand που πολεμάει την σοβαροφάνεια με χιούμορ και στυλ
Η Σιλένα και ο Αλέξανδρος από την ομάδα «Μπορεί και όχι» με δημιουργίες τους

Ας συστηθούμε! Ποια είναι τα πρόσωπα πίσω από το «μπορεί και όχι» και ποιος είναι ο ρόλος του καθενός;

Ναι καλησπέρα σας! Πίσω από το «μπορεί και όχι» βρισκόμαστε οι εξής τρεις: ο Αλέξανδρος ως Υπουργός Δημοσίων Σχέσεων, η Σιλένα ως Υπουργός Ανάπτυξης και η Χρύσα ως Υπουργός Οικονομικών. Πέρα απ’ την πλάκα, δεν υπάρχει σαφής ρόλος για τον καθένα μας, τουλάχιστον μέχρι να γίνουμε κολοσσός!

Πως ξεκίνησε το project «μπορεί και όχι» και πως προέκυψε το όνομα;

Το «μπορεί και όχι» ήταν η απάντηση στις διαφορετικές ανησυχίες που είχαμε ως φίλοι! Ο καθένας δούλευε μέχρι πρότινος σε διαφορετικό αντικείμενο, έφτασε όμως η στιγμή που θεωρήσαμε ότι μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε και κάπως έτσι, η φίλια μας πέρασε σε επόμενο επίπεδο. Ήταν καλή ιδέα; Η ιστορία θα δείξει!

Η Χρύσα από την ομάδα «μπορεί και όχι» με φούτερ της σειράς

Τι ανάγκη -δική σας και κατ’ επέκταση του κοινού σας- εξυπηρετεί ένα ρούχο που έχει πάνω του τυπωμένο ένα χιουμοριστικό μήνυμα;

Η πρώτη μας σκέψη σχετικά με τα μελλοντικά προϊόντα μας ήταν ότι θα θέλαμε να είναι όλα όσα θα φορούσαμε / κρατούσαμε πρώτα εμείς οι ίδιοι. Το μότο μας είναι ένας συνδυασμός του «εγώ στη θέση σου θα το φόραγα!» και του «αν δεν μπορείς να το ξεπεράσεις, γέλα μαζί του!».

«Αυτά καλό είναι να μη γίνονται», «Διαβάστηκε» εναλλάσσονται με ατάκες από παλιότερες σειρές και ταινίες όπως «Γκαρσόνα Β» και «Το Τζέλα Δέλτα δεν είχε φουγάρα». Με ποια κριτήρια επιλέγετε τις ατάκες που τα τυπωθούν;

Οι ατάκες που θα γίνουν σχέδια του «μπορεί και όχι» επιλέγονται με κριτήριο τον προσωπικό πόνο του καθενός. Όσο περνάει ο καιρός, αποκτάμε μία καλύτερη εικόνα του συναισθήματος που οι άνθρωποι έχουν την ανάγκη να εκφράσουν την εκάστοτε χρονική στιγμή. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το «ΑΪ ΣΑΡΒΑΪΒ» στην εποχή της καραντίνας και το «ΑΥΤΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ» σε κάθε εποχή. Βέβαια, τη λύση στις δύσκολες στιγμές που δεν μπορούμε να καταλήξουμε σε μια απόφαση, δίνει η δημοκρατική ψηφοφορία. Δεν είμαστε τυχαία τρεις.

Το σημειωματάριο «ΑΪ ΣΑΡΒΑΪΒ» έγινε best-seller στην εποχή της καραντίνας

Πως φαντάζεστε τον άνθρωπο που φοράει κομμάτια «μπορεί και όχι»;

Αρχικά, ο άνθρωπος αυτός έχει την πλήρη κατανόησή μας! Για αυτό και κάθε παραγγελία συνοδεύεται από ιδιόχειρη καρτούλα για τον κάθε ένα ξεχωριστά, αφού τον αισθανόμαστε δικό μας άνθρωπο. Από την έως τώρα εμπειρία μας, το κοινό του «μπορεί και όχι» είναι κυρίως άνθρωποι με οξυμένη αίσθηση του χιούμορ ηλικίας 15-35 ετών, χωρίς αυτό να αποκλείει όποιον αισθάνεται ότι εκφράζεται μέσω του brand μας, ακόμα και αν αυτός είναι: μητέρα με παιδί, ο workaholic συνάδελφός σου ή ακόμα και ο πατέρας της Σιλένας που έχει βγει στη σύνταξη!

«Το Τζέλα Δέλτα δεν είχε φουγάρα» είναι από τα πιο πετυχημένα σχέδια

Ποια είναι τα bestseller της συλλογής;

Θα σου μιλήσουμε σαν στυγνοί επαγγελματίες, αγνοώντας τις προσωπικές μας συμπάθειες! Τα προϊόντα που μέχρι στιγμής έχουν αγαπηθεί περισσότερο είναι: τα hoodies του Τζέλα Δέλτα, οι shopping bags και οι κούπες των Γκαρσόνων Α’ και Β’, τα notebooks του ΑΪ ΣΑΡΒΑΪΒ και το ΑΥΤΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ σε όλες τις πιθανές εκδοχές του.

Το «Διαβάστηκε» σε μια διαφορετική εκδοχή

Ποια είναι αυτή η ατάκα που συνέχεια σας ζητάνε να τυπώσετε και γιατί δεν την έχετε τυπώσει ακόμη;

Όποια ατάκα μπορείς να σκεφτείς από ελληνικές σειρές της περιόδου από το 1990 μέχρι και σήμερα, μας την έχουν ζητήσει. «Κόβεται το σεξ;!» από τη Θεοπούλα του Παρα Πέντε, «Η Παναγιά το ‘ριξε αυτό;» από τη Μπία Μπέκου στις Σαββατογεννημένες και άλλες πολλές τριγυρίζουν στο μυαλό μας και περιμένουν τη σειρά τους για να κυκλοφορήσουν. Αν ήταν στο χέρι μας, θα βγάζαμε ένα νέο σχέδιο τη μέρα.

Που και πως μπορούμε να βρούμε τις δημιουργίες «μπορεί και όχι»;

Προς το παρόν, τα προϊόντα του «μπορεί και όχι» διατίθενται αποκλειστικά στο site μας. Φυσικά, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερώνονται για όλα τα νέα του brand, όπως για παράδειγμα τη νέα μας συλλογή μέσα στο Μάιο, στα social media μας σε Instagram και σε Facebook.

Τα προϊόντα του «μπορεί και όχι» διατίθενται αποκλειστικά στο ομώνυμο site

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

Read Next

08 Δεκ 2022

Θεσ/νίκη: Νεαρό ζευγάρι εφηύρε και εμπορεύεται τα δικά του επιτραπέζια παιχνίδια

Με τα παιχνίδια μαθαίνουν παιδιά και γονείς μαζί, διασκεδάζοντας παρέα.

08 Δεκ 2022

"The Dreamers Point": το ρυζόγαλο της Χαλκιδικής που σε κάνει να ονειρεύεσαι

Το "ρυζόγαλο της Ελένης" παρασκευάζεται στην Αρναία με γάλα από τα βοσκοτόπια του Αριστοτελικού Όρους.

Περισσότερα από

Made in Greece

07 Δεκ 2022

Mia Papa: Ένα ελληνικό brand με οικουμενικές επιρροές.

Σοφιστικέ συλλογές από πολύτιμο μετάξι που υπακούουν στην conscious seasonless φιλοσοφία διότι η πραγματική πολυτέλεια ισοδυναμεί με την αειφορία και τις ηθικές παραγωγικές διαδικασίες.

07 Δεκ 2022

Klotho: Η πρώτη χειμερινή συλλογή του ελληνικού fashion label είναι εδώ

Κομψά fashion pieces φέρνουν το resort πνεύμα του brand στην καρδιά του χειμερινού στυλ.

28 Νοε 2022

Μια σύγχρονη "Πηνελόπη" επαναφέρει στο προσκήνιο την τέχνη της υφαντικής

Ο αργαλειός επανέρχεται- το αποδεικνύει με τα επιδέξια χέρια της η Μερόπη Βερβέρη στη Θεσσαλονίκη.

19 Οκτ 2022
19 Οκτ 2022

Αλεξάντρ Ντεσπλά: "Θέλω να γράψω μουσική για μία ελληνική ταινία"

Ο βραβευμένος με 2 Όσκαρ συνθέτης κινηματογραφικής μουσικής ("Shape of Water", "The Grand Budapest Hotel") που έχει ρίζες ελληνικές θα εμφανιστεί αύριο στο Μέγαρο Μουσικής της Θεσ/νικης.

01 Οκτ 2022

Το Anthophile Vintage θα σε κάνει να αγαπήσεις τα vintage ρούχα

H Νικολέττα Στρελτσόβα, ιδρύτρια του brand, μας ξεναγεί στον μαγικό κόσμο της vintage μόδας.

22 Σεπ 2022

"Seraglio/Σαράι": Ρεμπέτικα στον λευκό καμβά στη νέα συλλογή Zeus & Dione

Σκιές, φιγούρες, αντανακλάσεις ξυπόλητων ηρώων που ζωντανεύουν στο φως και ρεμπέτικα τραγούδια που μιλούν για μια κρυφή αγάπη, εμπνέουν τη συλλογή Φθινόπωρο Χειμώνας ‘22-23 της Zeus+Δione.

11 Αυγ 2022
08 Αυγ 2022

Το Savapile είναι η ζωντανή ιστορία της τέχνης του χειροποίητου καπέλου

Η Λίζα Σαρηγιαννίδου συνεχίζει την τέχνη που ξεκίνησε ο πατέρας της με το πιλοποιείο Savapile και στο εργαστήριο της θα βρεις καπέλα από ψάθα που θα αγάπας για πάντα!

26 Ιουλ 2022

Coco Fico x mtheta: Μια συλλογή αφιερωμένη στο ελληνικό καλοκαίρι

Η Κορίνα Βρούσια και η Μικαέλα Θεοφανοπούλου εκφράζουν την αγάπη τους για το αξεπέραστο ελληνικό καλοκαίρι μέσα από μια συλλογή κοσμημάτων που αποπνέει φινέτσα!