ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC

URBANNAH: H Χαρά και ο Χάρης θέλουν το brand τους να βάλει τα δικά του pins στον παγκόσμιο χάρτη

Το streetwear brand URBANNAH δημιουργεί ρούχα από ταξιδιώτες για ταξιδιώτες, ενώ παράλληλα στηρίζει παιδιά και ενήλικες από ευάλωτα περιβάλλοντα στην Αφρική.

urbannah

"Ταξιδεύουμε και τρέχουμε”, "Είμαστε στο καράβι, οπότε το mail θα αργήσει να έρθει”. Προσπαθώντας να επικοινωνήσω με τη Χαρά Παπαθανασίου και τον Χάρη Παναγάκη Παναγόπουλο, ιδρυτές του streetwear brand URBANNAH, συνοδοιπόροι στη ζωή και γονείς της Αναστασίας και του Νικόλα, τους πετύχαινα πάντα εν κινήσει. "Πάντα αγαπούσαμε τα ταξίδια και ήταν βασικό κομμάτι μας, πάντα αφιερώναμε χρόνο στην οργάνωση ταξιδιών κάνοντας πολλά διαφορετικά είδη τουρισμού, πάντα νιώθαμε "at home” όσο ταξιδεύαμε", μου λένε. Έτσι, δεν μου έκανε εντύπωση όταν μου αποκαλύφθηκε ότι το URBANNAH έχει στη σχεδιαστική του φιλοσοφία τον συνδυασμό του traveler και του urban fashion lover.

URBANNAH: H Χαρά και ο Χάρης θέλουν το brand τους να βάλει τα δικά του pins στον παγκόσμιο χάρτη

Tα ρούχα URBANNAH είναι κομμάτια που μπορούν να κάνουν statement χωρίς να χάσουν τίποτα από την άνεση και την easy going προσέγγισή τους απέναντι στην ταχύτητα με την οποία αλλάζει η μόδα. Κομμάτια που απευθύνονται σε "ταξιδευτές" εντός και εκτός πόλεων. Sporty pieces σε όλες τις αποχρώσεις που μπορούν να λειτουργήσουν ως μέρος ενός layering look όλες τις εποχές του χρόνου και με oversized γραμμή έτσι ώστε να μπορούν να φορεθούν τόσο από άντρες όσο και από γυναίκες. Είτε πρόκειται για κοντινές εκδρομές, το γυμναστήριο, μία βόλτα στην πόλη, ένα μακρινό ονειρεμένο προορισμό, το σινεμά ή ένα χαλαρό γεύμα με φίλους τα κομμάτια URBANNAH μπορούν να υποστηρίξουν κάθε περίσταση μιας που στο DNA του βρίσκεται το ταξίδι, κοντινό ή μακρινό, πραγματικό ή πνευματικό.

URBANNAH

Στηρίζοντας την ήπειρο που τους εμπνέει, την Αφρική

Τα παραπάνω επιβεβαιώνει όχι μόνο το γεγονός ότι τα items της πρώτης συλλογής του brand έχουν ονόματα εμβληματικών πόλεων - το "New York" κλασικό φούτερ, η ζακέτα "Tokyo, το "Luanda" hoodie, τα sweatpants "Dakar" και "London" - αλλά και από τη φιλανθρωπική δράση του. Το URBANNAH εμπνέεται από την πολυχρωμία και τη ζεστασιά της αφρικανικής ηπείρου, εξ ου και το όνομά του προκύπτει από το Urban + Savannah = Urbannah. Η Χαρά και ο Χάρης, για την χρωματική παλέτα που επιλέγουν αντλούν από τα ζωντανά χρώματα της υποσαχάριας χλωρίδας και πανίδας, ενώ έμπνευση τους χαρίζει το μαγευτικό γεωμετρικό μοτίβο "Samakaka" από την Αγκόλα και τα ισχυρά σύμβολα "Adinkra" από την Γκάνα και την Ακτή Ελεφαντοστού, που συμβολίζουν τη δύναμη, την πνευματική ανάταση και την επιτυχία.

URBANNAH

Η αγάπη τους για την Αφρική είναι τόσο καθοριστική για τον τρόπο με τον οποίο δημιουργούν που δε θα μπορούσε παρά να μετουσιωθεί σε πράξη. Το brand URBANNAH στηρίζει το έργο του ιδρύματος "Sister Domingas and Friends" στα περίχωρα της Λουάντα, στην Άνγκολα, που βοηθά ορφανά παιδιά, ενήλικες και μητέρες από ευάλωτα περιβάλλοντα. Σε κάθε παραγγελία URBANNAH περιλαμβάνεται ένα βραχιολάκι στα χρώματα της μάρκας, το οποίο αντιστοιχεί σε ένα συμβολικό ποσό δωρεάς προς το ίδρυμα. Η δωρεά γίνεται από το brand και δεν υπάρχει κανένα επιπλέον κόστος για τον πελάτη.

Γνωρίστε το URBANNAH και τους ιδρυτές του

Πότε και πώς ιδρύθηκε το brand URBANNAH;

Η ιδέα ξεκίνησε το Νοέμβριο του 2022, από τη Χαρά που πάντα ήθελε να βρίσκει ρούχα ποιοτικά, άνετα αλλά και fashionable. Όλο ξεκίνησε να ξετυλίγεται σιγά σιγά και οργανικά, με όλα τα βήματα να γίνονται ένα ένα. Συνδυαστικά με την αγάπη μας για την Αφρική, αλλά και τη συμμετοχή που ήδη είχαμε στο Sister Domingas, τελικά ήταν το μόνο που έβγαζε νόημα: να δημιουργήσουμε ρούχα που θα φορούσαμε εμείς, βοηθώντας συγχρόνως το ίδρυμα και το έργο του και τιμώντας με αυτό τον τρόπο την ήπειρο με το μεγαλύτερο φυσικό και πολιτισμικό πλούτο.

URBANNAH

Αν θα έπρεπε να περιγράψετε το DNA του brand URBANNAH με τρεις λέξεις ποιες θα ήταν αυτές;

Ταξίδι, άνεση, στυλ.

Μπορείτε να μας περιγράψετε το πώς οραματιστήκατε την πρώτη σας συλλογή και εν τέλει τη δημιουργήσατε;

Η πρώτη μας συλλογή, από την αρχή έως και που την παραλάβαμε χαρακτηριζόταν από μια φράση: "ποιότητα και παραγωγή στην Ελλάδα”. Ήμασταν αποφασισμένοι κάθε μικρή λεπτομέρεια του ρούχου (από το ύφασμα μέχρι το hang tag) να είναι της καλύτερης ποιότητας αλλά και σχεδιασμένο και παραγμένο στην Ελλάδα. Πολλές σκέψεις, ιδέες, συναντήσεις, παραμετροποιήσεις, αλλαγές, δοκιμές που τελικά έφτιαξαν ένα προϊόν με πολύ καλή ποιότητα, όλο φτιαγμένο εδώ.

Ποιες είναι οι προκλήσεις με τις οποίες έρχεται αντιμέτωπος ένας νέος σχεδιαστής στην Ελλάδα και ποια είναι τα προνόμια που απολαμβάνει;

Η βασική πρόκληση ενός τέτοιου εγχειρήματος είναι πως πλέον με το online shopping και τα social media, η μόδα και τα ρούχα είναι τόσο easily accessible, χωρίς καν να σηκωθείς από τον καναπέ σου. Τόσες επιλογές, τόσα σχέδια, χρώματα και είδη μόλις μερικά κλικ μακρυά. Αυτό δημιουργεί άπειρες επιλογές για τον καταναλωτή και είναι μια πρόκληση για εμάς: το να μπορείς να σταθείς και γιατί όχι να νικήσεις τον ανταγωνισμό σου.

Πλέον πρέπει να πείσεις τον πελάτη πως το ρούχο που θα πάρει από εσένα αξίζει, επειδή η ποιότητα είναι πολύ καλή ή επειδή με τον τρόπο σου βοηθάς και εσύ, και τα λεφτά που θα ξοδέψει θα έχουν κι άλλο αντίκτυπο. Στον αντίποδα φυσικά υπάρχουν τα endless possibilities που έχεις ως επιχείρηση μέσω του online shopping και των social media – σου προσφέρουν μια πλατφόρμα πολύ πιο άμεση, η οποία μπορεί να σε βοηθήσει να πετύχεις τον στόχο σου πιο γρήγορα και ίσως πιο οικονομικά.

URBANNAH

Ποια είναι η σχέση σας με τη μόδα;

Πάντα αγαπούσαμε τη μόδα, ο καθένας μας με τον τρόπο του. H Χαρά πάντα παρακολουθούσε τα νέα trends, ούσα συγχρόνως και λάτρης όλων των κλασσικών κομματιών που έχουν γίνει ορόσημα στη μόδα και ο Χάρης πάντα ακολουθούσε μένοντας όμως πιστός στην άνεση που πρέπει να προσφέρουν τα ρούχα.

Τι είναι για σας το προσωπικό στιλ;

Για εμάς το προσωπικό στυλ είναι κομμάτι της ταυτότητας του καθενός. Δεν έχει να κάνει μόνο με τα ρούχα, είναι η ηθική σου, η συμπεριφορά σου, το γούστο σου, η αισθητική σου – και η αισθητική ούτε διδάσκεται, ούτε αντιγράφεται. Άλλωστε όπως έχει πει και ο Ralph Lauren: "To στυλ είναι πολύ προσωπικό. Δεν έχει να κάνει με την μόδα. Η μόδα τελειώνει γρήγορα. Το στυλ είναι για πάντα.”

Υπάρχει κάτι ή κάποιος που να μην έχει σχέση με τον τομέα της μόδας, αλλά να αποτελεί από τις μεγαλύτερες επιρροές σας;

Νομίζουμε πως οι ζωές μας από μόνες τους είναι η βασική μας επιρροή. Πάντοτε από όταν ήμασταν παιδιά, το ταξίδι υπήρχε, άλλες φορές ως αναψυχή, άλλες ως δουλειά ή επιβίωση. Οι γονείς μας έκαναν τα δικά τους ταξίδια για να φτάσουν ως εδώ και πάντα αυτό χαρακτήριζε τις οικογένειές μας, κάνοντάς το αναπόφευκτο να είναι βασικό στοιχείο και της οικογένειας που φτιάξαμε εμείς. Νέα μέρη, νέες κουλτούρες, νέες γεύσεις, ακόμα και το ‘ταξίδι’ προς το ταξίδι είναι σημαντικό – η οργάνωση, η διαδρομή, η διαμονή, οι εμπειρίες. Γι’ αυτό και στόχος μας είναι η Urbannah να ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο, βάζοντας και εκείνη τα δικά της pins στον παγκόσμιο χάρτη.

URBANNAH

Ποιον διάσημο σχεδιαστή (είτε εν ζωή, είτε όχι) θα προσκαλούσατε σε δείπνο και πού θα τον πηγαίνατε στην πόλη σας;

Νομίζουμε ιδανική παρέα για δείπνο θα ήταν ο Virgil Abloh. Η ιστορία του είναι το λιγότερο inspiring, ξεκινώντας από το γεγονός πως χωρίς ιδιαίτερο background στη μόδα κατάφερε τόσα πολλά, άφησε σημαντικό αποτύπωμα στον χώρο μέσα στα μόλις 10 χρόνια που ήταν ενεργός καταφέρνοντας να συνδυάσει τη μόδα και με άλλα είδη τέχνης (μουσική, αρχιτεκτονική, γλυπτική κλπ). Ένα δείπνο σε εστιατόριο με ελληνική fusion κουζίνα - ιδανικά με θέα και μετά ποτό στα Εξάρχεια ή το Κουκάκι θα ήταν η πρότασή μας, για μια 360 εμπειρία της νυχτερινής Αθήνας.

Θα μπορούσατε να ξεχωρίσετε ένα look ενός ειδώλου της ποπ κουλτούρας που με hoodie ή sweats θεωρείτε ότι είναι το καλύτερο όλων των εποχών;

Επιλέγοντας τολμηρά, θα λέγαμε τον Rocky Balboa στην ομώνυμη ταινία του 1976. Ένα κλασικό γκρι φούτερ με κουκούλα κάνει την εμφάνισή του σε ένα εμβληματικό μοντάζ προπόνησης που δείχνει την αποφασιστικότητα του Ρόκι να κερδίσει τον αγώνα. Σε αυτό, το φούτερ φοριέται από κάποιον που αποφασίζει να σταθεί όρθιος, να εργαστεί σκληρά και να επιμείνει ενάντια σε όλες τις πιθανότητες - και το φούτερ έχει πρωταγωνιστικό ρόλο. Άλλες σημαντικές αναφορές είναι οι hip hop artists τη δεκαετία του ’90, η Paris Hilton με τα Juicy σετ, η Lady Gaga και η Rihanna, οι Καρντάσιαν ή/και ο Mark Zuckerberg.

URBANNAH

Βιωσιμότητα, υπερκατανάλωση, γρήγορα trends. Δημιουργία, νέα ταλέντα, τεχνολογία στην υπηρεσία του ενδύματος. Τελικά, το μέλλον της παγκόσμιας βιομηχανίας μόδας είναι αισιόδοξο ή απαισιόδοξο;

Το μέλλον πάντα είναι αισιόδοξο. Το μέλλον της μόδας, ακόμα πιο αισιόδοξο. Υπάρχει πάντα χώρος για νέες ιδέες, νέα τολμήματα και νέες τεχνολογίες. Όλα αλλάζουν γύρω μας και μαζί τους και εμείς. Με τη σωστή χρήση και καθοδήγηση, υπάρχει χώρος για επιτυχία για όλους. "Choose to be optimistic, it feels better." – Dali Lama

URBANNAH

Πού μπορούμε να βρούμε τα URBANNAH;

Στο online shop μας, www.urbannah.gr και στο Instagram @Urbannah.gr

Read Next

24 Σεπ 2024

Majestæt: Η Μαρία Σταύρου μας συστήνει το νέο power suit της σύγχρονης γυναίκας

Το brand Majestæt ακολουθεί τη γυναίκα του σήμερα και τις ανάγκες της με μία εκδοχή της κομψότητας που πάλλεται στους ρυθμούς του σύγχρονου lifestyle.

25 Αυγ 2024

Sun Φλερτ: Η Σοφία Καραγιάννη βρήκε στο φλερτ την κινητήριο δυναμη να δημιουργήσει το δικό της brand

Το Sun Φλερτ με την υψηλών προδιαγραφών αισθητική έρχεται με ορμή για να καθιερωθεί ως ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα αθηναϊκά brands.

Περισσότερα από

Made in Greece

24 Αυγ 2024

PRIGIPO: Η Καλομοίρα Παπαγεωργίου έβαλε με τα κοσμήματά της το ρήμα "Πριγκιπώ" στα χείλη όλων μας

Το brand κοσμημάτων PRIGIPO έχει δημιουργήσει μια μοναδική κληρονομιά στη λόκαλ σκηνή αργυροχρυσοχόων που ξεπέρασε τα σύνορα του αθηναϊκού εμπορικού τριγώνου.

22 Αυγ 2024

Sofi Victoratou: Τα παπούτσια της Σοφίας Βικτωράτου εμφανίζονται στην 4η σεζόν του Emily In Paris

Δύο τουλάχιστον ζευγάρια Sofi Victoratou θα πρωταγωνιστήσουν στη σειρά - φαινόμενο του Netflix.

18 Αυγ 2024

Aeraki: Για τη Χρυσάνθη Κοκοτσάκη όλα ξεκίνησαν από το απόλυτο καλοκαιρινό item, το παρεό

Το brand Aeraki που ξεκίνησε από τα παρεό με μοναδικά handmade prints, λανσάρει φέτος την πρώτη του resort συλλογή.

13 Αυγ 2024

Peace and Chaos: Η Νεφέλη και ο Δημήτρης βρήκαν την ισορροπία ανάμεσα στις αντιθέσεις

Το brand Peace and Chaos, με τη μακρόχρονη πορεία στο εγχώριο ένδυμα, μας έμαθε ότι είναι "οκ" να αγαπάμε όλες τις πλευρές του εαυτού μας.

09 Αυγ 2024

Θίς: Ο Δημήτρης Χατζησταμάτης δεν χτίζει παλάτια στην άμμο, αλλά φτιάχνει από αυτήν κοσμήματα

Τα κοσμήματα Θίς του Δημήτρη Χατζησταμάτη είναι φτιαγμένα από άμμο και καλοκαιρινές αναμνήσεις.

23 Ιουλ 2024

Cristiano Marcheli: Θα παρουσιάσει τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025 στο Salt Water Showroom

Η Cristiano Marcheli θα συνεργαστεί με το Salt Water Showroom για την παρουσίαση της συλλογής Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025.

21 Ιουλ 2024

Deos Studio: Η Θάλεια Φωτάκη για την πρώτη της συλλογή εμπνέεται από τις grande dames του ελληνικού σινεμά

Η καλοκαιρινή συλλογή του Deos Studio "Τόσα Καλοκαίρια" φαντάζεται τι θα φορούσαν η Μελίνα Μερκούρη και η Τζένη Καρέζη σήμερα.

19 Ιουλ 2024

Savapile: Η Λίζα Σαρηγιαννίδου μεγάλωσε με τη μυρωδιά της ψάθας στο πιλοποιείο του πατέρα της

Η Λίζα Σαρηγιαννίδου συνεχίζει την παράδοση του πιλοποιού πατέρα της στο εργαστήριο του Savapile στου Ψυρρή, φτιάχνοντας μεταξύ άλλων τις singature υπερμεγέθεις καπελίνες της.

11 Ιουλ 2024

Eileen Pappas: Η Αϊλήν Παππά εμπνεύστηκε την πρόσφατη συλλογή της από δύο αδέσποτα γατάκια που υιοθέτησε

Τα χειροποίητα κοσμήματα Eileen Pappas είναι statement κομμάτια φτιαγμένα για να ζουν κοντά καρδιά εκείνου που τα φοράει.

04 Ιουν 2024

The C edition: Τα κορμάκια της Χριστίνας Κατσαούνη γίνονται (επιτέλους) μαγιό

Η "sea edition" του The C edition, του brand που έκανε τα κορμάκια τη fashion εμμονή μας.