Συγκεντρώσαμε όχι μία, ούτε δύο, αλλά 10 διαφορετικά είδη άσκησης που καίνε θερμίδες.

Ποδήλατο

Το άλφα και το ωμέγα μιας καλή καρδιαγγειακής προπόνησης, το ποδήλατο θα πρέπει σίγουρα να γίνει ...κολλητός σου! Κι αν δεν ανήκει στις αγαπημένες σου ασκήσεις, μόνο και μόνο ότι μπορείς να κάψεις μέχρι και 1000 θερμίδες την ώρα, θα σου αλλάξει άποψη.

Φυσικά, υπάρχουν προϋποθέσεις γι’ αυτό τον αριθμό – μια ώρα ποδήλατο στη μέγιστη ένταση θα βοηθήσει μια γυναίκα μέσου βάρους (που είναι γύρω στα 60 κιλά) να κάψει περίπου 850 θερμίδες και οι αριθμοί είναι ακόμη μεγαλύτεροι για τους άντρες (γύρω στις 950!). Μήπως είναι ώρα να βγάλεις το ποδήλατο από την αποθήκη;

Διαβάστε περισσότερα στο Shape.gr

Κεντρική φωτογραφία: iStock

Ακολουθήστε το WomanToc στο Instagram

TAGS