Ας πούμε ότι είσαι διαφημιστής και καλείσαι να πουλήσεις ένα όχι και τόσο ακαταμάχητο προϊόν – όπως τα ελληνικά ΚΤΕΛ, που αποτελούν συνήθως λύση ανάγκης στις μετακινήσεις μας. Τι κάνεις; Η ομάδα πάντως που ανέλαβε να δημιουργήσει ένα σποτ για το Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου έκανε την έκπληξη, δημιουργώντας ένα βίντεο κουλ σαν τρέιλερ χολιγουντιανής ταινίας – ή σαν τις αστικές συγκοινωνίες Βόλου, όπως υποστηρίζει το σλόγκαν του.
Ένα βίντεο που δεν διστάζει να αυτοτρολαριστεί ξεφεύγοντας από τη σοβαροφάνεια αντίστοιχων σποτ και που, όχι παράξενα, έγινε viral. Ωστόσο υπάρχει και ένα σοβαρό μειονέκτημα σε αυτό το πρότζεκτ: Όπως αποδείχθηκε, αποτελεί πιστή αντιγραφή ενός δανέζικου βίντεο. Έτσι, ο αρχικός ενθουσιασμός έδωσε τη θέση του στην απογοητευτική διαπίστωση ότι κάποιες φορές η έμπνευση είναι ένα πιάτο που τρώγεται ξαναζεσταμένο.