
Η Procter & Gamble, Παγκόσμιος Υποστηρικτής των Ολυμπιακών Αγώνων, εγκαινίασε την παραμονή της Τελετής Έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων του Ρίο 2016, το «Σπίτι της P&G», έναν χώρο στον οποίο προϊόντα όπως η Gillette, το Pantene, το Head & Shoulders και το Ariel, θα φροντίζουν τους αθλητές, τις μαμάδες και τις οικογένειες τους καθ’ όλη τη διάρκεια των αγώνων.

Η πέντε φορές χρυσή Ολυμπιονίκης στην ενόργανη γυμναστική Νάντια Κομανέτσι παρευρέθηκε στην τελετή και καλωσόρισε τις μαμάδες των αθλητών από χώρες όλου του κόσμου, όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Ολλανδία, η Ιταλία, η Ισπανία, η Γαλλία, η Ελλάδα, η Ουκρανία, η Πολωνία, και η χώρα υποδοχής των Αγώνων, η Βραζιλία.
Ως η πρώτη γυμνάστρια που απέσπασε το τέλειο 10, η Κομανέτσι συζήτησε με τις μαμάδες των αθλητών το πώς επαναπροσδιόρισε το άθλημα της ενόργανης γυμναστικής και πως ενέπνευσε μεγαλύτερες προσδοκίες για τις αθλήτριες παγκοσμίως. "Δεν πήρα μέρος στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1976 για να σημειώσω το τέλειο 10, αλλά έμαθα πως είχα αρκετή δύναμη για να το πετύχω», δήλωσε η Νάντια Κομανέτσι."
Στο πλαίσιο των εγκαινίων, η P&G προσέφερε σε όλους τους επισκέπτες δωρεάν υπηρεσίες φροντίδας και περιποίησης όπως styling μαλλιών, περιποίηση προσώπου και ξύρισμα με τη βοήθεια προϊόντων της όπως Pantene και Gillette. Οι επισκέπτες είχαν επίσης τη δυνατότητα να συμμετάσχουν στη δράση της Always #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ με σκοπό, μέσα από μαγνητοσκοπημένα μηνύματα, να ενθαρρύνουν κορίτσια σε όλο τον κόσμο να «Συνεχίσουν να Παίζουν #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ». Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της δέσμευσης της Always να σταματήσει την πτώση αυτοπεποίθησης στην εφηβεία, καθώς η ενασχόληση με τον αθλητισμό είναι από τις σημαντικότερες γνωστές πηγές αυτοπεποίθησης στα κορίτσια.
«Το να βρίσκομαι στο Ρίο και να παρακολουθώ τον Λευτέρη από κοντά στη μεγαλύτερη προσπάθειά του στους Ολυμπιακούς Αγώνες, με κάνει πολύ χαρούμενη και με συγκινεί», τόνισε η Σοφία Μποτσίου-Πετρούνια, μαμά του Ελευθέριου Πετρούνια, παγκόσμιου πρωταθλητή στην ενόργανη γυμναστική. «Είναι αλήθεια όμως ότι ανησυχώ όταν τον βλέπω να αγωνίζεται, κι ας προσπαθώ να μην το δείχνω. Το “Σπίτι της P&G” με φέρνει κοντά στις μαμάδες αθλητών από όλο τον κόσμο με τις οποίες μοιραζόμαστε τις ίδιες αγωνίες και μας προσφέρει όμορφες στιγμές χαλάρωσης και φροντίδας.»

Στην εκδήλωση, επίσης προβλήθηκε η πρόσφατη ταινία της καμπάνιας της Gillette, Το τέλειο δεν είναι Όμορφο, η οποία αποκαλύπτει τις σκληρές και συχνά αθέατες αντιξοότητες που συναντούν οι αθλητές καθώς επιδιώκουν την τελειότητα.
Ο χρυσός Ολυμπιονίκης των Ηνωμένων Πολιτειών στο δέκαθλο και πρεσβευτής της Gillette, Ashton Eaton, που έλαβε μέρος στην ταινία, σημείωσε ότι «η ταινία Το τέλειο Δεν είναι Όμορφο τιμά τη σκληρή δουλειά των αθλητών στην πορεία μας προς το τέλειο αποτέλεσμα, και αναδεικνύει τη συνολική προσπάθεια μας από την αρχή μέχρι το τέλος. Καθώς συνεχίζω τη διαδρομή μου εδώ στο Ρίο, νιώθω ευγνώμων που η P&G θα φροντίζει της μητέρα μου εδώ στο Σπίτι της P&G».