
Ένα από τα πράγματα που λατρεύουμε στις γάτες είναι η επιδεικτική αδιαφορία τους απέναντι στους κανόνες, που τις μετατρέπει στις αιώνιες έφηβες του ζωικού βασιλείου. Δεν έχει σημασία αν πρόκειται για την ορκωμοσία ενός προέδρου, για έναν βασιλικό γάμο ή για μια από τις πιο πολυσυζητημένες θεατρικές παραστάσεις στην εποχή του κορονοϊού: οι γάτες θα κάνουν το δικό τους, προσφέροντας αξέχαστες στιγμές photo bombing ενώ γλείφουν τα απόκρυφα σημεία τους, ζευγαρώνουν ή καβγαδίζουν.
Μια τέτοια στιγμή έζησαν οι θεατές στους «Πέρσες» του Αισχύλου στην Επίδαυρο, αν και όχι ευδιάκριτη σε όλους λόγω των διαστάσεων του θεάτρου. Λίγο προτού ξεκινήσει η παράσταση, εμφανίστηκε στη σκηνή ένας απρόβλεπτος πρωταγωνιστής. «Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου προχτές» όπως αφηγείται η Angie Vervainioti στο χιουμοριστικό γκρουπ «Σατανισμός και γάτες» στο Facebook, προσθέτοντας:
«Τα φώτα ανάβουν στη σκηνή, επικρατεί ησυχία και η παράσταση είναι έτοιμη να αρχίσει. Ο εν λόγω γάταρος εμφανίζεται από τη δεξιά πύλη (κύριος), διασχίζει τη σκηνή και ενώ η μουσική ξεκινά ρίχνει ένα επικό (στην κυριολεξία) κατούρημα εντός του κέντρου για να πάει καλά το έργο μιας και ήταν η πρεμιέρα. Νομίζω όλοι καταλάβαμε ποιος ήταν ο απόλυτος πρωταγωνιστής αυτή τη φορά». Κάπως έτσι, οι «Πέρσες» του Αισχύλου άνοιξαν, αν και δεν ήταν προσχεδιαμένο, με ένα αριστοφανικό εύρημα.
Δείτε την ανάρτηση:
