
Με ένα μικροσκοπικό και δικτυωτό φόρεμα πόζαρε υπέρλαμπρη μπροστά στους παρευρισκόμενους φωτογράφους η Ζωή Λάσκαρη καθώς περπατούσε στο κόκκινο χαλί του Κινηματογραφικού Φεστιβάλ των Καννών. Η καταξιωμένη ηθοποιός, χωρίς αμφιβολία, ήταν μεταξύ των γοητευτικότερων γυναικών του ελληνικού κινηματογράφου, αφού τα εκφραστικά της μάτια, τα ξανθά ανέμελα μαλλιά, αλλά και η καλλίγραμμη σιλουέτα της προκαλούσαν ρίγη στο πέρασμά της.
Η εκλεπτυσμένη παρουσία της ταίριαζε άψογα με την αίγλη του δυτικού κόσμου και ιδίως με την φινέτσα και πολυτέλεια της Γαλλικής Ριβιέρας, την οποία κλήθηκε να επισκεφτεί το 1967 έπειτα από παρότρυνση της Φίνος Φιλμ, εκπροσωπώντας την ταινία "Οι θαλασσιές οι χάντρες". Η Ελληνίδα καλλονή προφανώς κέρδισε τις εντυπώσεις με την σαγηνευτική ομορφιά της, με τις αποκαλυπτικές ενδυματολογικές της επιλογές, ωστόσο, να "σκανδαλίζουν" περισσότερο την συντηρητική ελληνική κοινωνία της δεκαετίας του ‘60, παρά τους Γάλλους οι οποίοι ήταν ήδη εξοικειωμένοι με την μόδα της μίνι φούστας καθώς και των πρωτοποριακών για την εποχή δημιουργιών.
Πέρα από τα εκκεντρικά μίνι cocktail φορέματα που επίλεξε για τις εμφανίσεις της εκεί, ένα μόνο look φάνηκε να ξεσηκώνει θύελλα αντιδράσεων με την υποτιθέμενη προκλητικότητά του. Η Ζωή Λάσκαρη χωρίς κανέναν ενδοιασμό εμφανίστηκε στο Palais des Festivals et des Congrès φορώντας ένα υπέροχο πλεκτό και εφαρμοστό φόρεμα, με μακριά ημιδιάφανα μανίκια, ενώ μέσα από αυτό κάλυπτε τον κορμό της με ένα ασορτί χρωματικά κορμάκι. Το μοντέρνο outfit ολοκληρώθηκε με ένα ζευγάρι μυτερά γοβάκια τύπου Chanel.