Με καταγωγή από την Ορεινή Ναυπακτία, ο George Lois γεννήθηκε στο Μανχάταν στις 26 Ιουνίου του 1931. Γιος του Χάρη Λόη και της Βασιλικής Θανασούλη, στιγματίστηκε μαζί με τις αδερφές του, Παρασκευή και Χαρίκλεια, από το ιρλανδικό γκέτο που κυριαρχούσε στο Μπρονξ. Ο πιο δημοφιλής καλλιτεχνικός διευθυντής του αμερικανικού Esquire και για πολλούς, ολόκληρου του 20ου αιώνα, έφυγε από τη ζωή στις 18 Νοεμβρίου στο σπίτι του, δύο μήνες μετά το θάνατο της γυναίκας του.
Για πολλούς εκεί έξω άλλαξε τον κόσμο της διαφήμισης τον 20 αιώνα, ενώ οι πολιτικές παρεμβάσεις που έκανε τη δεκαετία του 60' και του 70' μέσω των εξωφύλλων του Esquire, άφησαν εποχή. Ξεκίνησε τη διαφημιστική καριέρα του το 1956 ως καλλιτεχνικός διευθυντής στη Sudler & Hennessey, μετακομίζοντας δύο χρόνια μετά στην ίδια θέση στην Doyle Dane Bernbach, εκεί όπου απελευθέρωσε τους καλλιτέχνες και τους κειμενογράφους, με συχνά brainstorming, ανταλλαγές ιδεών και πίστη στην έμπνευσή τους.
Από το 1962 ως το 1973 βρέθηκε στο αμερικανικό Esquire, όπου εισήγαγε νέα ήθη και έθιμα για ένα αντρικό μέσο. Στα χρόνια αυτά, ο George Lois έγινε μύθος, δημιουργώντας μερικά από τα πιο επικά εξώφυλλα στην ιστορία του περιοδικού. Το Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης, έκανε έκθεση με 32 εμβληματικά εξώφυλλα του στο Esquire. Η καριέρα του συνεχίστηκε για τουλάχιστον 4 δεκαετίες ακόμα, κατά την οποία διεύρυνε τη φήμη του στη διαφήμιση.
Τιμώντας τη μνήμη του, παραθέτουμε 10 από τα μοναδικά δημιουργήματά του.
Διαβάστε περισσότερα στο www.esquire.gr