"ΚΟΛΠΟΣ! ΚΟΛΠΟΣ! ΚΟΛΠΟΣ!" Αυτό ήταν το κλειδί της επιτυχίας για το lifestyle brand της Γκουίνεθ Πάλτροου το διάσημο Goop: εντυπωσιακές συμβουλές για την υγεία και περίεργα προϊόντα κυρίως για τον γυναικείο κόλπο.
Η Γκουίνεθ Πάλτροου εξήγησε κάποτε αυτή την στρατηγική της εταιρείας της σε μια διάλεξη στο Harvard Business School: Μία από τις προκλήσεις της εταιρείας της, Goop, ήταν η υπερβολική διαφοροποίησή της, από τα υπόλοιπα brands.
Πάντως σε μια από τις τελευταίες αναρτήσεις της στο Instagram η Γκουίνεθ Πάλτροου κάθεται ξυπόλητη και χωρίς σουτιέν σε έναν καναπέ φορώντας ένα μπεζ λινζερίμε τιραντάκια και ασορτί ρόμπα. Η λεζάντα γράφει: "Το πιο τέλειο κασμιρένιο σετ από το @falconeriofficial για φθινοπωρινή θαλπωρή". Ωστόσο η Γκουίνεθ δεν είναι καθόλου χαλαρή σε αυτή τη φωτογραφία, παρατηρεί η Λόρα Κρέικ στην Telegraph: Είναι σε "κατάσταση" πώλησης. Και μάλιστα σε δύσκολη κατάσταση πώλησης, δεδομένης της ημιδιαφάνειας του slip dress της, το οποίο φόρεσε γνωρίζοντας ότι σίγουρα θα προκαλούσε συζήτηση στο διαδίκτυο. Αν κάποιος ξέρει πώς να τραβήξει την προσοχή μας, αυτή είναι η Γκουίνεθ, υπογραμμίζει η Κρέικ. Γιατί αλλιώς θα είχε λανσάρει ένα κερί με την ονομασία "This Smells Like My Vagina".
Το κερί Goop, που κυκλοφόρησε το 2020, είναι σίγουρα το πιο πολυσυζητημένο κομμάτι κεριού που κάηκε ποτέ. Συζητήθηκε περισσότερο και από τα κολπικά αυγά από νεφρίτη ή το Sex Oil της Goop, μιας εταιρείας με προϊόντα ευεξίας, που ξεκίνησε ταπεινά ως newsletter το 2008.
Πενάνε κρίση τα κεριά με άρωμα κόλπου;
Πέρυσι, το κατάστημα του Goop στο Λονδίνο έκλεισε αφού έχασε περίπου 1,4 εκατ. λίρες (περίπου 1,7 εκατ. ευρώ). Τον περασμένο μήνα, το εμπορικό περιοδικό WWD ανέφερε ότι η Goop σχεδιάζει να περικόψει το 18% του εργατικού δυναμικού της, σε μια προσπάθεια αναδιάρθρωσης.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της ίδιας της Πάλτροου, η Goop απασχολούσε 170 άτομα και περιελάμβανε ένα ευρύ φάσμα εμπορικών σημάτων, προϊόντων και υπηρεσιών. Ωστόσο, η Γκουίνεθ Πάλτροου άφησε να εννοηθεί ότι η εταιρεία μπορεί να μην αποτελεί μέρος του μέλλοντός της για πολύ ακόμα. "Δεν μπορώ να κάνω αυτή τη δουλειά για πάντα", παραδέχτηκε.
Τα "αντισυμβατικά αξεσουάρ της Goop, για ερωτική απόλαυση
Η Goop είναι επίσης γνωστή για τα "αντισυμβατικά της αξεσουάρ". Για παράδειγμα, το 2023, μερικά από τα πιο εκκεντρικά αντικείμενα περιλάμβαναν έναν χρυσό δονητή 24 καρατίων για 15.000 δολάρια και μια κεφαλή ντους, η οποία χρησίμευε και ως "διεγέρτης κλειτορίδας", με τιμή 119 δολάρια.
Το 2024, η εκκεντρικότητα συνεχίστηκε με έναν δονητή που παίζει τα αγαπημένα σας τραγούδια για 159 δολάρια και ένα καπέλο του μπέιζμπολ με ενσωματωμένη θεραπεία με κόκκινο φως, που προορίζεται για την τόνωση της ανάπτυξης των μαλλιών και την αναζωογόνηση του τριχωτού της κεφαλής, σε τιμή 449 δολαρίων. Αν και η εταιρεία συνεχίζει να γίνεται πρωτοσέλιδο για τα προκλητικά προϊόντα της, πρόσφατα ενεπλάκη σε νομικά ζητήματα. Τον Μάρτιο, αποκαλύφθηκε ότι η Goop μηνύθηκε από άλλη εταιρεία ευεξίας για παραβίαση εμπορικού σήματος.
Έξι μήνες μετά τη μήνυση, η οποία δεν έχει τελεσιδικήσει, η Goop αντιμετώπισε άλλη μια αναποδιά τον Σεπτέμβριο. "Η Goop της Γκουίνεθ Πάλτροου μειώνει το 18% του εργατικού δυναμικού για να επικεντρωθεί στα προϊόντα ομορφιάς", ανέφεραν διάφορα αμερικανικά πρακτορεία, συμπεριλαμβανομένου του "Women's Wear Daily", ενός κορυφαίου περιοδικού της βιομηχανίας της μόδας.
"Η Goop προσπαθεί εδώ και καιρό να γίνει γνωστή ως εταιρεία ευεξίας, πουλώντας κάθε είδους προϊόντα που κάποιοι μπορεί να θεωρούν περίεργα. Ήταν παλαβό. Οι μόδες δεν διαρκούν", δήλωσε ο εκτελεστικός διευθυντής του πρακτορείου δημοσίων σχέσεων HeraldPR της Νέας Υόρκης σε συνέντευξή του στην εφημερίδα "New York Post".
Ωστόσο, μετά τις περικοπές προσωπικού, οι οποίες επηρέασαν περίπου 40 από τους 216 εργαζόμενους εκείνη την εποχή, η Goop αποφάσισε να δώσει προτεραιότητα σε τρεις βασικούς τομείς: "ομορφιά, μόδα και φαγητό" και να εγκαταλείψει πρωτοβουλίες που αποδείχθηκαν λιγότερο κερδοφόρες, όπως η ευεξία (ιδιαίτερα η σεξουαλική ευεξία) και τα ταξίδια ανέφερε το "Business Insider".
Το 2018, μια δεκαετία μετά την έναρξή της, η "Goop" αποτιμήθηκε στα 250 εκατ. δολάρια, ανέφεραν οι "New York Times". Με αυτά τα δεδομένα, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η Πάλτροου έχει μειώσει σε μεγάλο βαθμό τις κινηματογραφικές και τηλεοπτικές της εμφανίσεις τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο, τα χρυσά χρόνια της "Goop" φαίνεται να ξεθωριάζουν.
Η ηθοποιός και επιχειρηματίας, η οποία έχει περιουσία που ξεπερνά τα 200 εκατ. δολάρια, έχει πάνρως, ήδη ένα σχέδιο για το πότε τελικά θα αποχωρήσει από την εταιρεία. "Είπα στη μητέρα μου, την ηθοποιό Blythe Danner, ότι θα κάνω ένα θεατρικό έργο όταν πουλήσω την εταιρεία", αποκάλυψε στη συνέντευξή της στους "New York Times".