ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ WOMAN TOC
«Ό,τι σκεφτείτε, μπορούμε να το ράψουμε τείνει να γίνει το σλόγκαν του εργαστηρίου μας».
Στο σόου της επόμενης κολεξιόν της, η Ελληνίδα σχεδιάστρια μεταμόρφωσε τα μοντέλα σε υπέροχα ξωτικά.
Ο θαλασσινός θησαυρός που ξεκίνησε από ένα ψαροχώρι και σήμερα βρίσκεται στα μεγαλύτερα εστιατόρια του κόσμου.
Για 6η συνεχόμενη χρονιά το A JEWEL MADE IN GREECE δοξάζει το ελληνικό κόσμημα.
Ποιο ελληνικό brand εμπνεύστηκε το σμαραγδένιο, πλισέ φόρεμα της συζύγου του Γιώργου Λάνθιμου;
Οι δύο πλευρές του στυλ: Ανάμεσα σε φουλάρια και κασκόλ, χαρίσουν έξτρα κομψότητα ή απλώς ζεσταίνουν μία εμφάνιση.
Η Ρούλα Αγγελοπούλου συνδύασε τέχνη και μόδα δημιουργώντας πολυμορφικά αξεσουάρ.
Ή πώς από μια καταστροφική πυρκαγιά γεννήθηκε η ιδέα της επιτυχημένης σειράς προϊόντων Tofillo.
Όπως η μέλισσα αναζητά το νέκταρ έτσι και τα νέα κοσμήματα του ελληνικού οίκου αναζητούν το υψηλότερο των αισθημάτων.
Η νέα κομψή φιάλη έλαμψε στο backstage του σόου της Σίλιας Κριθαριώτη, στην εβδομάδα μόδας Υψηλής Ραπτικής, στο Παρίσι.
Η Ζωή Κουρνιά της εφαρμογής Ingredio επιλέχθηκε να εκπροσωπήσει τη χώρα μας σε παγκόσμιο διαγωνισμό κοινωνικής επιχειρηματικότητας.
Στο koukoutsi-graphique store είναι αφιερωμένη μια έκθεση που εγκαινιάζεται στις 7 Φεβρουαρίου στο TAF.
Τα αρώματα της Journaper χαράσσονται ανεξίτηλα στη μνήμη όποιον τα μυρίσει έστω για μία φορά.
Ο οίκος «Μαυρόπουλος» που διηύθυνε για πάνω από 50 χρόνια έγινε ένας από τους γνωστότερους ελληνικούς οίκους μόδας τον 20ο αιώνα.
Μία δυνατή ομάδα Ελλήνων επιστημόνων γνωρίζει καλά τα μυστικά που καθυστερούν την γήρανση του δέρματος μας.
Ένα σόου-όνειρο, το οποίο εστιάσε σε όλες τις τάσεις του 2019
Στο χωριό Κάπη της Λέσβου ένα ζευγάρι, ο Κώστας και η Νικολέτα δημιουργούν τα δικά τους, ελληνικά προϊόντα με ξεχωριστό χαρακτήρα και υπέροχες συσκευασίες.
«Δεν έβρισκα μια τσάντα που να συνδυάζει ομορφιά, design και πρακτικότητα» λέει η Μελίνα και έτσι υπέγραψε τις δικές της, Vatinel bags.
Οι μοναχοί έδωσαν τη δυνατότητα στη σύγχρονη επιστήμη να γνωρίσει τη συσσωρευμένη γνώση που ήταν καταγεγραμμένη στα χειρόγραφα των βιβλιοθηκών τους.
Η σύμβουλος επικοινωνίας, Άρτεμις Καλαντζάκου, πιστεύει στους «φορέσιμους» μύθους και στους μεταξωτούς ήρωες.
Ένα νέο design και lifestyle κατάστημα που παρουσιάζει μια ευρεία γκάμα προϊόντων για ψαγμένους καταναλωτές που ανακαλύπτουν ξανά το ιστορικό κέντρο.
Τρία θαυματουργά serum από μια ελληνική εταιρία καλλυντικών, που από το 1998 έως σήμερα εστιάζει στη βελτίωση της επιδερμίδας.
Κάθε χρόνο τέτοια εποχή το μόνο κόσμημα που μας τραβάει την προσοχή είναι το γούρι. Πέντε Έλληνες δημιουργοί δίνουν σχήμα στην καλή τύχη.